Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:11
|
|
|
TINK100 schreef: | een beetje regen kan geen kwaad....maar het was een beetje teveel van het goeie...waar blijft de mooie zomer???? |
Mee eens Tink dit is geen zomer zo Als ik denkal al de mensen die nu op een camping zitten brrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:12
|
|
|
JANS221 schreef: | heet jij Erika???? |
Denk dat tie denkt dat ik opeens nie meer ken praten Nou frank heb slecht nieuws voor je aan die kwebbel van mij mankeert niks nie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:12
|
|
|
TINK100 schreef: | en een voorkant en een achterkant...en wat lastiger, ook een binnenkant..... |
ja en heeft zeker ook een boven en onderkant
Dus er kunnen heel wat dames bij hem gaan zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:13
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja en heeft zeker ook een boven en onderkant
Dus er kunnen heel wat dames bij hem gaan zitten |
De arme ziel heeft geen leven zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | De arme ziel heeft geen leven zo |
ja of hij heeft de dag van zijn leven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:14
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Waarom het soms zo moeilijk kan zijn je grenzen aan te geven bij juist goede vrienden. Niet bij íedereen, soms... |
Natuurlijk weet ik zelf het antwoord, je moet wel je grenzen aangeven.
Maar zoals Willemijn wel zegt, de praktijk is vaak weerbarstiger....
En dan nog, blijven doen je grenzen aangeven, hoe vaker je dat doet, hoe makkelijker het wordt, want oefening baart kunst.
En bij alles wat je moeilijk vind, ja daar kan je ook voor bidden! Natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:19
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Een vervolgvraag:
Wat wanneer je het gevoel hebt van ff niet meer kunnen bidden, dat je het gevoel hebt dat je tegen een muur zit te praten? |
Dan nog is Hij er voor je en hoort ook je stamelen, en net als wij denken Heere ik kan niet meer bidden alle deuren zijn gesloten.. Dan opent Hij een raam en laat zien mijn kind hier ben Ik ik zal altijd met je zijn en met je meegaan... Ook als jij het even niet kan dan Zie ik je hart aan... Een vader laat zijn kind niet los in ons aardse leven... een Hemelse Vader doet dat zeker niet!
Ik weet wat het is als je denkt er staat een muur een grote blok beton ik ben alleen en wat helpt het bidden me nog?? Altijd weer kom ik toch weer bij Hem uit... Waarom?? Hij laat nooit los wat Zijn Hand begon!!
Psalm 138 : 4
Als ik, omringd door tegenspoed, Bezwijken moet, Schenkt Gij mij leven; Is 't, dat mijns vijands gramschap brandt, Uw rechterhand Zal redding geven. De HEER is zo getrouw, als sterk; Hij zal Zijn werk Voor mij volen - den, Verlaat niet wat Uw hand begon, O Levensbron, Wil bijstand zenden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:20
|
|
|
[quote=ROELANDE345]ja of hij heeft de dag van zijn leven [/quote
Yes denkt: YES!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:21
|
|
|
[quote=JANS221]
Whaaaaaaa hahaha zou het??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:23
|
|
|
TINK100 schreef: | ik heb een keer een verhaal gelezen:
een moeder hoorde haar kind bidden, maar het was als volgt: A,B,C,D enz...tot en met de Z.... moeder vraagt aan haar kind, waarom het alfabet...nou, zegt het kind, God weet toch wel wat er in mijn hart leeft, Hij maakt er wel een gebed van.......
MOcht ik vast zitten, kan de woorden en gedachtes niet vinden, Hij weet wat ik nodig heb, wat mijn moeilijkheden zijn, waar mijn nood en verdriet ligt maar ook mijn vreugde...... |
Mooi Tink!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dan nog is Hij er voor je en hoort ook je stamelen, en net als wij denken Heere ik kan niet meer bidden alle deuren zijn gesloten.. Dan opent Hij een raam en laat zien mijn kind hier ben Ik ik zal altijd met je zijn en met je meegaan... Ook als jij het even niet kan dan Zie ik je hart aan... Een vader laat zijn kind niet los in ons aardse leven... een Hemelse Vader doet dat zeker niet!
Ik weet wat het is als je denkt er staat een muur een grote blok beton ik ben alleen en wat helpt het bidden me nog?? Altijd weer kom ik toch weer bij Hem uit... Waarom?? Hij laat nooit los wat Zijn Hand begon!!
Als ik, omringd door tegenspoed, Bezwijken moet, Schenkt Gij mij leven; Is 't, dat mijns vijands gramschap brandt, Uw rechterhand Zal redding geven. De HEER is zo getrouw, als sterk; Hij zal Zijn werk Voor mij volen - den, Verlaat niet wat Uw hand begon, O Levensbron, Wil bijstand zenden. |
Amen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 (zittende aan de rechterkant van Yes)
Erika129, 37 jaar, regio 0318 (zittende aan de linkerkant van Yes)
willemien943, 45 jaar, regio 010 (als ze beloofd braaf te zijn mag ze naast mij zitten...)Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Josina022, 42 jaar, regio 030 (vraagt of iemand een camera meebrengt, ze wilt op de foto en waarschijnlijk nog gratis ook)
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Frankt627, 48 jaar, regio 076 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 (OV en al gegijzeld door 2 vrouwenmensen)......
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 ..... ..... ..... |
Frankieeeeeeeeeeeeeee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:30
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nou..schiet los nog wel liefst!
Zelf dacht ik dat dit onderwerp wel even met rust gelaten kon worden Yes er is al heel veel uitgewisseld,rond nu inmiddels wel misschien 3 topic's. Hiermee is misschien de tijd aangebroken,dat we kunnen zeggen..nou bijna 3topic's '' gevuld over ''andere'' christenen?
(de woorden van Heide)
Ja...ik laat het even los...er is genoeg over gezegd....(dacht ik) |
Ja er is veel over gezegt maar niet echt een mooie discussie zoals Yes al zei, ik kan me dus wel indenken dat hij het nog een keer wil proberen zoals hij al aangeeft net als in andere topics het wel kan..
Ik moet zelf even goed nadenken hoe ik het hier ga verwoorden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:32
|
|
|
Jazeker, ik ken 'm...thnx!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:49
|
|
|
Erika
Als ik, omringd door tegenspoed, Bezwijken moet, Schenkt Gij mij leven; Is 't, dat mijns vijands gramschap brandt, Uw rechterhand Zal redding geven. De HEER is zo getrouw, als sterk; Hij zal Zijn werk Voor mij volen - den, Verlaat niet wat Uw hand begon, O Levensbron, Wil bijstand zenden.
Ja, deze psalm is ook een gebed. Deze is mooi en bemoedigend.
En dan zie je, of ik, dat het helemaal niet zó moeilijk is een grens aan te geven, dat als je normaal iets duidelijk uitlegt, dat men dingen best wel aanneemt en begrijpt.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 10 juli 2012, 14:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:52
|
|
|
[quote=ERIKA129]
ik denk dat ie beter rustig thuis kan blijven ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:59
|
|
|
[quote=YES356]Hoe kunnen we met zijn allen respectvol spreken over homo seksualiteit onder christenen ?[quote=YES356][
Wel, yes, als je het mij vraagt is het niet mogelijk om met zn allen een respectvolle discussie te voeren over homo sexualiteit, tenzij de "veroordelende christen" zoals sommige mensen mij en anderen bestempelen, die een andere kijk hebben en/of op een andere manier comminiceren, uit dit forum toppic blijven.
Maar zoals ik gisteravond heb ontdek is herman968 uit cm gegooid zo ook beun656. De mensen die een klacht tegen deze 2 mensen hebben ingediend zijn misschien zelf eerst begonnen met 1 van deze 2 mensen te beledigen maar die blijven dus wel in cm zitten. Dit onrechtvaardig handelen van cm redactie is niet juist naar mijn mening. Dit zegt ook wel iets over cm redactie zelf en waar ze voor staan. Ze kunnen net zo goed dat "christian" weg laten want het is hier niet anders dan het was in sodom en gommorra (=de wereld). Als ze 1 eruit gooien moeten ze ook die klacht hebben ingediend eruit gooien want allebei heeft fout niet één. Kon het niet onder elkaar uitgewerkt worden wat ook de rede van de klacht mocht zijn geweest, zijn we kinderen onder elkaar?
nogmaals, het is triest te moeten ervaren en dan spreek ik ook namens anderen, hoe men hier in het forum op een niet respectvolle, onsportieve en zelfs kinderachtig manier met elkaar omgaat. Dat sommige mensen zover gaan om een klacht indienen tegen anderen die niet dezelfde kijk hebben op het toppic en/of op een andere manier communiceren, zodat deze uit het forum en zelfs uit cm verwijderd worden. Verdraagzaamheid hier op het forum is ver te zoeken!
Dan wil ik dit hieronder nog meegeven:
jak 4:4>Trouwelozen, weet u niet dat vriendschap met de wereld(=sodom en gommorra) vijandschap met God betekent? Wie met de wereld (=sodom en gommora) bevriend wil zijn, maakt zich tot vijand van God.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sodom_en_Gomorra Sodom en Gomorra lagen in Kanaän en waren - volgens de Bijbel en Koran - berucht vanwege de "verdorvenheid" van de inwoners. De naam Sodom heeft geleid tot de term sodomie, een uitdrukking voor 'zondige', verboden seksuele contacten. Sodomie wordt wel eens gebruikt om homoseksualiteit mee aan te duiden.
En dan wens ik jullie veel succes met de discussie over dit topic.
Laatst aangepast door
|
FLOWERFUL304
|
op dinsdag 10 juli 2012, 15:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:59
|
|
|
JANS221 schreef: | over 7 dagen verloopt mijn abbo......verlengen? of niet? |
Wat ik weleens doe, tijdje terug voor het laast hoor, maar het gaat erom dat het kan, gewoon als mijn abbonement verliep, gewoon even, varièrend van een paar dagen tot een paar weken, eventjes geen lid zijn...Maar voor mij kon dat ook welleens handig zijn, omdat ik nu en dan welleens wel erg veel had gepost hier...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:01
|
|
|
je schrijft over het topic gehoorzaamheid, wat is de kern van alle geboden, heb uw naaste lief als u zelf
Het is een ontzettend mooi gebod van god, wees lief voor elkaar. en dit gebod moet je ook toepassen op mensen die ;anders; zijn. vind ik. en dan denkende over alle discusies erover, over mensen die het als zonde zien, wie zit er in de kerk die geen zonde heeft Niemand toch. en dan is er nog een gebod,oordeel niet ook een prachtig gebod, god oordeelt over ons later, die kan ons, begrijpt ons, we kunnen wel met de bijbel erbij denken dat god over sommiggen oordeelt want er staat in de bijbel....bla blabla
moet me denken aan een stuk wat ik ooit las, er was een man, weet zijn naam effe niet meer, en die werd gevraagd of hij destijds gevangen wou begeleiden pastoraal die zaten te wachten op hoe heet dat gerecht destijds? allemaal heftigge nazi misdadigers Zijn zoon zelf was omgekomen dankzij het beleid van 1 van die misdadigers, hij twijfelde, ging ermee na god en besloot het te doen. vele nazi misdadigers kwamen tot bekering voor dat hun doodvonnis werd uitgevoerd,vonden de liefde van jezus op het laatst in hun leven. en je kan zeggen, ze hebben erge dingen op hun geweten,de bijbel zegt... de bijbel leert ook,dat jezus van allemensen houd,gekomen is om ons te redden. en jullie willen mijn zonde niet weten, jezus is zo genadevol, ook als ik wel es afdwaal,hij laat me niet in de steek, naar zijn vb kijkend denk ik, moeten wij ook niet andere cristenen in de steek laten, ook als ze in onze ogen zondiggen. Over het feit of het een zonde is homosexueliteit,zijn duidelijk de meningen verschillend en wil ik niet discuceren, wel over het bovenstaande, het bovenstaande leer ik uit de bijbel en is van toepassing op alle mensen,of ze nu homo zijn, of katholiek, of volle evangelie, of ze nu erg rechtvaardig zijn, of een cristen die iedere keer afdwaalt. gescheiden zijn, samen wonen,noem maar op laten we het vb van jezus nemen,hoe we tegen hun aan moeten kijken, als mensen,die je lief moet hebben,net alsjezelf.
met twijfels of ik dit zou plaatsen..... zo denk ik erover
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:27
|
|
|
TINK100 schreef: | en een voorkant en een achterkant...en wat lastiger, ook een binnenkant..... |
...typisch weer iets voor Tink...pffff, een binnenkant...jij denkt zeker weer aan de binnenkant van jou die moet gevuld worden met eten... ...met een BBQ-kippetje???
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 10 juli 2012, 15:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:29
|
|
|
flowerfull, de reden dat die verwijderd zijn is niet het anders denken,de manier warop ze met sommigge omgingen. zo zie ik het en ik vind dat cm goed heeft gehandeld,gisterentwijfelde ik ook over het beheer,maar ze hebben een topic opgeschoond, vorige over deze discussie verwijderd. We kunnen leren van onze fouten, verschillende gingen in de fout met communiceren. dus ik wens dit topic succes toe , bedenkde dat we allemaal er wat van geleerd hebben. jij denkt anders over homo,s, dan mij,we hebben ook veel dingen gemeen. Maar heb besloten jouw mening te accepteren, ik lees hoe jij denkt, en dat leert me weer wat over mensen. liefs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:30
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja en heeft zeker ook een boven en onderkant
Dus er kunnen heel wat dames bij hem gaan zitten |
...jullie hebben een speciaal vrouwentopic van ons mogen oprichten...kan je daar die nonsens niet gaan vertellen. Dit is wel een serieuze topic...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:33
|
|
|
TINK100 schreef: | een beetje regen kan geen kwaad....maar het was een beetje teveel van het goeie...waar blijft de mooie zomer???? |
...je gaat toch zoals alle rijke mensen naar het zuiden van Frankrijk. Wel daar zal je wel goed weer hebben.
Hier heeft het niet geregend...voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:34
|
|
|
YES356 schreef: | Hoe kunnen we met zijn allen respectvol spreken over homo seksualiteit onder christenen ?
Ik vind dat een ontzettend waardevol en gevoelig onderwerp! Ook omdat er veel christenen zijn die die gevoelens hebben en vaak nergens of er moeizaam over kunnen spreken.
Ik weet ook dat er mensen meegelezen hebben op de vorige 2 topics die daar veel aan hebben gehad! En voor ons zelf, als ik voor me zelf spreek is het ook heel leerzaam om daar dingen over te lezen en te delen met elkaar hier!
Het vorige topic is verwijderd.(tenminste ik kan hem niet weer vinden) En die daar voor zit een slotje ,waar ik niet echt een reden kan vinden van cm waar om, en dat hoeft van mij betreft ook niet.
Nou lang verhaal!! Maar mijn idee is dat mensen hier in alle vrijheid ideeën posten, hoe ze dit topic het liefst zouden zien! En dan vandaar uit het toch wel mooie onderwerp te bepreken.
Ik voor mij zie als mooi voorbeeld het topic gehoorzaamheid ! hoe het er daar aan toe gaat ! heel erg mooi! Lijkt me dat we dat hier ook moeten kunnen!
Wat een mogelijkheid zou kunnen zijn is dat de redactie van CM dit niet, of even nog niet wil hebben! Maar dan verwacht ik wel een reactie hier Wat ik erg jammer zou vinden. Maar dat zal ik dat zal accepteren en respecteren
NOU BRAND LOS !!!!!!!
SCHIET Op MN TEKST!!!!
LAAT JE HOREN DAN ONSTAAT ER EEN DUIDELIK BEELD WAT WE WILLEN!!
(YES op hoop van Zegen) |
Hai Yes,
Ik denk dat het moeilijk zou gaan omdat dat nu juist een onderwerp is waarover veel verdeelheid is. 1. een groep vindt het zonde, door oa teksten van leviticus en romeinen. 2. andere groep interpreteert die teksten anders, zegt bijvoorbeeld als er in levitucus staat dat het een gruwel is, ja, dan kunnen veel andere dingen ook niet waarvan ook staat dat ze een gruwel voor God zijn, oa, eten van varkensvlees, trouwen met dezelfde man met wie je eerst gescheiden was, etc, zegt de andere groep weer. Niet scheiden, echtbreken. Nota Bene een van de tien geboden.... En het stuk in romeinen 1, ja, ik denk dat er wordt gedoeld op de losbandige seksfeesten, omdat mannen en vrouwen in het meervoud staan...en niet op homo's, want dan zou het stuk ervoor en erna ook niet kunnen.... Toen mijn reformatorische psycholoog vroeg waarom ik niet ging scheiden zei ik van dat dat niet kan omdat ik christelijk ben, toen zei hij dat Farizeeers zo denken. 3. en zo heb je nog meerdere varianten..van denkwijzes.
Ja, en als alle groepen overtuigd zijn van hun eigen gelijk, ja....
De enige oplossing zie ik, gewoon rustig je mening geven)en niet zoals ik tekeer ging tegen Grace...alsnog mijn excuses Grace... Dus gewoon rustig je mening geven als zijnde iets waar jij van bent overtuigd, zonder te proberen iemand met een tegenovergestelde mening van mening te laten veranderen.
En dan dat die postings met totaal verschillende meningen gewoon naast elkaar kunnen staan, in dit geval onder elkaar.
Want vergeet niet, dat zijn ook mensen die net als jij en ik denken dat ze doen wat Gods wil is door zo te denken.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 10 juli 2012, 23:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...jullie hebben een speciaal vrouwentopic van ons mogen oprichten...kan je daar die nonsens niet gaan vertellen. Dit is wel een serieuze topic... |
Ha,ha jaloers op Yes Frank?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:35
|
|
|
PETRA944 schreef: | nee, ze vinden het zelf ook moeilijk, de eerste keer kwamen ze met hun tweeen want soms worden mensen agressief. verontschuldigen zich zelf ook,dat ze het moeten omdat er ook fraude word gepleegd.maakten de eerste keer wel echt alles open,kasten. je privici gevoel kan je effe kwijtraken, maar de andere kant is weer dat ze je wel helpen. toen ik geen huis kon krijgen nergens ,waren ze zeer boos dat urgentie werd afgewezen voor mij. En ze behandelt me altijd met respect. maar is offtopic, ontopic is, hoe ziet een mannen huishouding eruit frank vertel..... en je lucht je slaapkamer raam toch wel iedere dag en de rest van je huis anders slaat de scheetlucht in de soep |
...ik reageer niet meer op een reactie waar het sch...woord in staat. Dat vind ik zoooo vies...bahhhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:36
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ha,ha jaloers op Yes Frank? |
Pfff jaloers op Yes??? Het kan best een goeie en vriendelijke kerel zijn maar ik val niet op mannen. Die leggen naar het schijnt hun onderbroek in de koelkast...ik moet er niet aandenken zo'n broek dat 2 weken werd gedragen tussen mijn radijsjes te vinden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pfff jaloers op Yes??? Het kan best een goeie en vriendelijke kerel zijn maar ik val niet op mannen. Die leggen naar het schijnt hun onderbroek in de koelkast...ik moet er niet aandenken zo'n broek dat 2 weken werd gedragen tussen mijn radijsjes te vinden... |
jaja je probeert er een andere draai aan te geven maar ondertussen zou je maar wat graag willen dat de dames zich stonden te verdringen om naast jou te zitten. Nou misschien als je heel lief bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik reageer niet meer op een reactie waar het sch...woord in staat. Dat vind ik zoooo vies...bahhhh |
ha ha ha wij laten ze ook hoor,geneer je niet zal je effe met rust laten, kan je effe bijkomen.
dus over na huishoudelijke problemen,zoals; eeeeeehhhhhhh kun je met onweer nog achter je lap,of als de bliksen in slaat knal??? het staat in verbinding met het stopcontact beter ga ik maar offline, verder met mijn geweldigge huishouden
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|