ChristianMatch

Forum

Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4134 4135 4136 4137 4138 4139 4140 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:10

PETRA944 schreef:
maar jij bent ook geen man he roelande. mannen mag ik graag plagen Duiveltje smiley

maar huishouden, gisteren liep de sociale dienst effe door me huis,kijken of er nergens geen mannenspullen lagen.of me dochter echt weg is,want nu krijg ik meer,omdat ik geen kids van 21 in huis heb. enfin ze vertrouwen me meer, deze keer keken ze niet of er in me vuile was soms een mannenonderbroek lag.en ook niet in me ijskast voor mannendingen, vraag me nog steeds af hoe je in een ijskast kan zien of je met een man woont? is je inhoud dan anders? flessen bier, veel vlees, mannenonderbroeken Smiley die vol vragen zit in een ijskast? eh kippenbouten, bitterballen. wat zijn nog meer mannensporen in je huis?
een lege wc rol bij de wc,want daar denken ze niet aan effe een nieuwe ophangen.
een slaapkamer met een mannen scheetlucht Smiley die vol vragen zit
in de badkamer; neus scheer ding
en natuurlijk heb je meer rommel in je huis als je met een man leeft Knipoog smiley
beter controleren ze tijdens ek, waar de oranje vlaggetjes enzo hangen wonen stiekemis mannen. Lachende smiley

(met respect geschreven voor de sociale dienst, ben blij ze er zijn en terecht dat ze soms controleren. voor mensen die de boel belazeren.)

Boze smiley ...je schrijft weer enkele zogenaamde mooie eigenschappen over mannen...pfffff, stoute Petra...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:12

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...je schrijft weer enkele zogenaamde mooie eigenschappen over mannen...pfffff, stoute Petra...
je weet toch dat vrouwen altijd wel hebben om te zeuren Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:18

FRANKT627 schreef:
Ik heb het een beetje verkeerd getikt. Ik bedoelde, verleng nog een maand want in die maand valt nog de pn. Desnoods kan je dan na de pn even niet verlengen en wat rusten... Knipoog smiley

Met andere woorden Frank vraagt je naar de picknick te komen zodat tie je effe flink kan plagen en dan ben je hem zo zat dat je niet wilt verlengen Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:19

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
willemien943, 45 jaar, regio 010
jans221, 51 jaar, regio 0180
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Erika129, 37 jaar, regio 0318 Smiley met dichtgeplakte mond
Josina022, 42 jaar, regio 030 (vraagt of iemand een camera meebrengt, ze wilt op de foto en waarschijnlijk nog gratis ook)

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio0180
Frankt627, 48 jaar, regio 076
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar
Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen)
Bram548, 48 jaar, regio0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (OV)
......

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
.....
.....
.....
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:24

Hey Leonard,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Maak er een fijne dag van en een goed en mooi nieuw levensjaar gewenst.

Groetjes Erika.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/666.gif

(Geen flauw idee waarom het plaatje er nu niet komt te staan Smiley die vol vragen zit )

Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 10 juli 2012, 11:27
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:30

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...als ik op de pn elke vrouw moet aanpakken die er plezier in schept om mij dag en nacht te plagen kom ik met die zaterdag niet toe. Ik heb hier een lijstje liggen met plaagvrouwen en dat lijstje is al langer dan de deelnemerslijst van de pn...

En die bolussen zijn maar plakdinges. Eerst plakken je vingers aan elkaar, dan hangt je gezicht vol plaksel waar de vliegen op afkomen (misschien ook wel spinnen) en vervolgens plakken je darmen aan elkaar. Boze smiley

Een pn kan leuk zijn indien ze je met rust laten en je niet dwingen om een kippeboutje van de BBQ te eten. Pffff, heel mijn mond was van binnen verbrand. Komt er nog eens bij dat ze je veters van je schoenen zo vast aanknopen dat je vier octaven hoger gaat spreken en dat je adem tot onder je oksels is afgesneden... Boze smiley

Denk maar eens goed na, Petra, vooraleer je naar een pn gaat...als ik er ben kan je alvast rekenen op 1 normaal CM-lid Engeltje smiley ...nu ik weet dat Erika ook gaat heb ik al mijn twijfels. Jans en Willemien hebben het ook al gemunt op mij...Willemien wilde me onlangs al opwachten met een mattenklopper... Boze smiley

Ik denk dat ik nog liever naar een optreden ga van Frans Bouwmarkt...

Ow wat mopper je weer heerlijk maar je geniet er ondertussen zo van he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:34

ANNA415 schreef:
De drie Franketiers Boze smiley Clown smiley

Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:38

ERIKA129 schreef:
Met andere woorden Frank vraagt je naar de picknick te komen zodat tie je effe flink kan plagen en dan ben je hem zo zat dat je niet wilt verlengen Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Als ik kom, mag ik dan ook heel even naast Yes zitten, Erika?
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:46

JANS221 schreef:

Nouuuuuuuu ehhhhhhhhhhhhhhh Clown smiley
tuurlijk ik ben heel lief hoor en kan goed delen Knipoog smiley

( heb oveigens die tekst verwijderd niet tegen frank zeggen)
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:46

ROELANDE345 schreef:
Ja haha
Heel herkenbaar mn dochter kreeg ook al 2 keer zo'n bezoek na dat haar relatie uit is gegaan. Heb haar geholpen met de boel opruimen. en dan ga je inderdaad zo denken,Hihi zij had bijv 6 flessen shampoo staan zei ik ook weg zetten straks denken ze dat je toch een man in huis hebt.
Het is inderdaad goed dat ze er zijn maar volt toch wat vernederend als ze komen kijken tenminste zo ervaart mijn dochter dat ,jij niet?

nee, ze vinden het zelf ook moeilijk, de eerste keer kwamen ze met hun tweeen want soms worden mensen agressief. verontschuldigen zich zelf ook,dat ze het moeten omdat er ook fraude word gepleegd.maakten de eerste keer wel echt alles open,kasten. je privici gevoel kan je effe kwijtraken, maar de andere kant is weer dat ze je wel helpen. toen ik geen huis kon krijgen nergens ,waren ze zeer boos dat urgentie werd afgewezen voor mij. En ze behandelt me altijd met respect. Lachende smiley maar is offtopic, ontopic is, hoe ziet een mannen huishouding eruit Smiley die vol vragen zit
frank vertel..... Lachende smiley en je lucht je slaapkamer raam toch wel iedere dag Smiley die vol vragen zit en de rest van je huis Smiley die vol vragen zit anders slaat de scheetlucht in de soep Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:48

FRANKT627 schreef:

en toch een man....zwemel zwemel Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 12:03

Mooi stukje Jol!

God heeft inderdaad een plan met je (mijn) leven. Maar ik denk dat ik binnen dat plan wel de ruimte heb om zelf ook keuzes te maken. Binnen dat plan heb ik wel ruimte om naar links of naar rechts te gaan. M.a.w. God houdt het lijntje niet zo strak, dat ik geen kant meer op kan. En ja, soms had ik beter een andere kant op kunnen gaan. Maar dan ook mogen weten dat God je hoe dan ook vasthoud!

En bidden is zoveel meer als iets vragen aan God. Het is ook luisteren, overleggen, overdenken!

En waarom dan nog bidden……? Om in contact te blijven met Hem, zodat je zijn stem kan horen en verstaan.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 12:31

Een vervolgvraag:

Wat wanneer je het gevoel hebt van ff niet meer kunnen bidden, dat je het gevoel hebt dat je tegen een muur zit te praten?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 12:34

JOSINA022 schreef:
Een vervolgvraag:

Wat wanneer je het gevoel hebt van ff niet meer kunnen bidden, dat je het gevoel hebt dat je tegen een muur zit te praten?

... dan begrijpt Hij de diepere taal van je hart...
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 12:38

Vers en schoon is wat anders dan steriel....

Thomas, die Leonard een fijne dag wenst.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 10 juli 2012, 12:47
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 12:40

JOSINA022 schreef:
Een vervolgvraag:

Pfff...moeilijk! Goddank, heb ik zelf dat gevoel niet zo vaak. Een antwoord heb ik ook niet gelijk....maar misschien even verder gaan op dat gevoel? Want dat woord gebruik je twee keer, het is dus een gevoel. En dat gevoel hangt denk ik vaak af van de omstandigheden waarin je verkeert. Het ligt dus niet aan God, dat hij niet hoort!

Maar het blijft moeilijk.....

Jans, zomaar wat hardop gedacht
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 12:49

Dit bedoelde Erika:

[quote=ERIKA129]Hey Leonard,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Maak er een fijne dag van en een goed en mooi nieuw levensjaar gewenst.

Groetjes Erika.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 11 juli 2012, 00:35
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 13:11

JANS221 schreef:

Zoals ieder mens heeft ook Yes 2 zijkanten...zijnde: een linkerkant en een rechterkant...daar kan je dus naast zitten...de voor- en achterkant heb je ook maar dat praat niet zo gemakkelijk... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 13:15

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180 (zittende aan de rechterkant van Yes)

Erika129, 37 jaar, regio 0318 (zittende aan de linkerkant van Yes)

willemien943, 45 jaar, regio 010 (als ze beloofd braaf te zijn mag ze naast mij zitten...)Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Josina022, 42 jaar, regio 030 (vraagt of iemand een camera meebrengt, ze wilt op de foto en waarschijnlijk nog gratis ook)

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio0180
Frankt627, 48 jaar, regio 076
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar
Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen)
Bram548, 48 jaar, regio0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (OV en al gegijzeld door 2 vrouwenmensen)......

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
.....
.....
.....

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 10 juli 2012, 13:15
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 13:19

FRANKT627 schreef:
Zoals ieder mens heeft ook Yes 2 zijkanten...zijnde: een linkerkant en een rechterkant...daar kan je dus naast zitten...de voor- en achterkant heb je ook maar dat praat niet zo gemakkelijk... Knipoog smiley

heet jij Erika???? Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 13:26

JOL252 schreef:
... dan begrijpt Hij de diepere taal van je hart...

Ja, een grote troost!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 13:32

JANS221 schreef:
Pfff...moeilijk! Goddank, heb ik zelf dat gevoel niet zo vaak. Een antwoord heb ik ook niet gelijk....maar misschien even verder gaan op dat gevoel? Want dat woord gebruik je twee keer, het is dus een gevoel. En dat gevoel hangt denk ik vaak af van de omstandigheden waarin je verkeert. Het ligt dus niet aan God, dat hij niet hoort!

Maar het blijft moeilijk.....

Jans, zomaar wat hardop gedacht

Gelukkig heb ik ook niet veel van die momenten en idd het is mijn gevoel. In die momenten schakel ik over in de "verstandsmodus" en zeg ik steeds maar tegen mijzelf dat ik weet dat God bij mij is en voor mij zorgt, ook al voel ik het ff niet zo.

Waar ik in die momenten op terug grijp is muziek en zingen...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 13:36

Nou..schiet los nog wel liefst!

Zelf dacht ik dat dit onderwerp wel even met rust gelaten kon worden Yes
er is al heel veel uitgewisseld,rond nu inmiddels wel misschien 3 topic's.
Hiermee is misschien de tijd aangebroken,dat we kunnen zeggen..nou bijna 3topic's '' gevuld over ''andere'' christenen?

(de woorden van Heide)

Ja...ik laat het even los...er is genoeg over gezegd....(dacht ik)
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 13:40

JANS221 schreef:

Boze smiley ...dat je de laatste dagen een hekel aan me hebt is heel duidelijk...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 13:42

JANS221 schreef:

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 13:50

http://www.youtube.com/watch?v=nL_yON7--N8

nostalgie.......blijft mooi!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:01

HEIDE115 schreef:
Heb jij nog een vraag?

Mocht jij of ik nog met 1 of meerdere vragen zitten.
Die voor jou gevoel nog niet is besproken binnen alle topic's

Dan hier misschien een mogelijkheid een totaal antwoordt te krijgen op
die ene voor mij en jou zo belangrijke vraag.
Ik geloof dat een vraag of antwoordt met de velen hier, voor het grootste deel kan opgelost of verhelderd kan worden.

We zijn als mensen geneigd,om vanuit ons eigen denkpatroon
te handelen en te spreken..en dat is ook menselijk gesproken wat wij ook alleen maar kunnen;)
Behalve wanneer wij geloven,en in vertrouwen daaruit proberen te leven,
Dat bij God alle antwoorden liggen..zullen we elkaar ook gaan wijzen,om met al onze vragen naar Hem te gaan.

Mijn vraag van mijzelf is;waarom is bidden vaak zo moeilijk?
als God mijn leven stuurt,waarom dan nog bidden?
Misschien is mijn.. deze vraag al binnen de topic's besproken.
maar ik leg toch ook mijn vraag hier neer.

Waarom het soms zo moeilijk kan zijn je grenzen aan te geven bij juist goede vrienden.
Niet bij íedereen, soms...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 10 juli 2012, 14:09
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:05

JOSINA022 schreef:
Een vervolgvraag:

ik heb een keer een verhaal gelezen:

een moeder hoorde haar kind bidden, maar het was als volgt: A,B,C,D enz...tot en met de Z....
moeder vraagt aan haar kind, waarom het alfabet...nou, zegt het kind, God weet toch wel wat er in mijn hart leeft, Hij maakt er wel een gebed van.......

MOcht ik vast zitten, kan de woorden en gedachtes niet vinden, Hij weet wat ik nodig heb, wat mijn moeilijkheden zijn, waar mijn nood en verdriet ligt maar ook mijn vreugde......
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:06

FRANKT627 schreef:

en een voorkant en een achterkant...en wat lastiger, ook een binnenkant.....
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:09

ERIKA129 schreef:
ja dat lijkt maar joh Knipoog smiley
tis pure aandachttrekkerij Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

een beetje regen kan geen kwaad....maar het was een beetje teveel van het goeie...waar blijft de mooie zomer????
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4134 4135 4136 4137 4138 4139 4140 ... 6194 Volgende
Pagina 4137 van 6194