ChristianMatch

Forum

Pesten...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4132 4133 4134 4135 4136 4137 4138 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:29

Misschien dan maar de weg van de minste weerstand kiezen???
Soms wil iemand graag aandacht...en dat krijgt de persoon als je reageert!!!!
Zie het zoals je soms een kind moet behandelen...
Hoe vaak wordt er niet gezegd...NEGEREN...
Hoe moeilijk dat ook is....
Ik vaar er wel bij....

En ik weet dat er hier mensen zijn...die het heel goed kunnen...dat negeren...
Is ook uit een stukje zelfbehoud...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:30

http://www.youtube.com/watch?v=1j763lmAAP0

Ook ff in het Nederlands

http://www.youtube.com/watch?v=FYK5PJrWRx4
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:32

Quote:
PETRA944 schreef:
maar een moeilijker onderwerp nog is het pesten. in mijn ogen is iemand hier structureel mensen aan het pesten, en wat doen we eraan? zie ik het verkeerd? Volgens mij niet, maar wat kun je er aan doen? Ik zou het antwoord niet weten, het beschadigt mensen, verziekt de sfeer hier.soms twijfel ik,zou die persoon het wel goed bedoelen,de persoon is slim, bestudeert de slachtoffers goed. krijgt het voor elkaar om de sfeer te verzieken, dat mensen er op in gaan. mensen zich terugtrekken van het forum.
of kan ik deze reactie maar beter verwijderen? heeft het nut, draagt het bij tot een olossing, want een oplossing weet ikniet, zelf ben ik ontmoedigd, is dit me laatste avond op het forum.

Quote:
in mijn ogen is iemand hier structureel mensen aan het pesten, en wat doen we eraan? zie ik het verkeerd? Volgens mij niet, maar wat kun je er aan doen? Ik zou het antwoord niet weten, het beschadigt mensen, verziekt de sfeer hier.soms twijfel ik,zou die persoon het wel goed bedoelen,de persoon is slim, bestudeert de slachtoffers goed. krijgt het voor elkaar om de sfeer te verzieken, dat mensen er op in gaan. mensen zich terugtrekken van het forum.

Zo zie ik dat ook.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 9 juli 2012, 23:35
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:33

YES356 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=1j763lmAAP0

Ook ff in het Nederlands

http://www.youtube.com/watch?v=FYK5PJrWRx4

PRACHTIG!!!!!!!!

Springen de tranen in mijn ogen...
Komt ook wel door die heerlijke zwoele stem( Verliefde smiley Verliefde smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:34

Gebed wordt altijd verhoort!
God kijkt met alles mee..
geen mens kan doen wat hij wilt!!

Laatst aangepast door
HEIDE115
op maandag 9 juli 2012, 23:36
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:36

HEIDE115 schreef:
ik reageer hier dus even
wanneer jij iets in je zinnen laat door schemeren over je twijfels over mijn aanwezigheid op het forum,dan moet je niet alleen op het antwoord letten..maar ook op je vraag denk ik.
verder heb ik zelf niets,waarom ik iets tegen jou zou hebben.
ik zou je eerder verdedigen niet weg te gaan

ik zelf zeg sneller wat ik niet aardig vindt.
en praat niet graag om de kern heen met..ze pesten.en er zijn..en sommigen...en volgus mij..
ik stap op de persoon af.en soms merkt iemand dat..ja jammer dan.

oh ik denk dat de bedoeling van mijn woorden zo verkeerd is overgekomen,ikhet verkeerd verwoord heb, ik heb helemaal geen twijfels over jouw aanwezigheid heide, vind dat je prachtigge stukken schrijft die mooi zijn om te lezen.
ik twijfel over mijn eigen aanwezigheid hier.
was bang dat je je gekwets zou voelen door reactie van een ander op jou in dat topic en dat je je misschien daardoor zou gaan twijfelen om te schrijven zoals je doet. je het zou aantrekken sommigge negatieve reacties...eh Gefrustreerde smiley voel me weer es stom, en hoop dat ik goed verwoord wat ik bedoelde ben best goed in miscommunicaties Gefrustreerde smiley

zeeland heeft vast gelijk, negeren mensen die echt bewust pesten en de meeste personen die last hebben van de pester hier,kunnen zich heelgoed zelf verweren, ik maak het alleen maar chaotischer...

echt sorry heide en ben blij met je reactie, nu is het voor mijn gevoel goed. ik hoop voor jou ook anders laat het weten
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:36

ZEELAND736 schreef:
Misschien dan maar de weg van de minste weerstand kiezen???
Soms wil iemand graag aandacht...en dat krijgt de persoon als je reageert!!!!
Zie het zoals je soms een kind moet behandelen...
Hoe vaak wordt er niet gezegd...NEGEREN...
Hoe moeilijk dat ook is....
Ik vaar er wel bij....

En ik weet dat er hier mensen zijn...die het heel goed kunnen...dat negeren...
Is ook uit een stukje zelfbehoud...

Pesten komt onder volwassenen zeer zeker voor.Bewust opmerkingen maken die het zelfvertrouwen onderuit halen vallen daar o.a. onder.
Negeren werkt maar gedeeltelijk omdat de schade al is aangebracht op het moment dat die woorden worden uitgesproken.........

(en nee,ik bedoel niemand in het bijzonder)
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:39

Soms Petra...moet een mens niet teveel denken in zulke situaties!!!!
En dat meen ik hoor....
Ik denk soms teveel...

(Maar dan meer in de trant van...Ohhh...wat heb ik gezegd...of...heb ik iets verkeerds gezegd???)
Soms denkt een mens veel erger van zichzelf dan het in werkelijkheid is overgekomen...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:39

VISSER278 schreef:
Ik geloof niet dat dat een taak voor jou is maar meer een taak voor de redactie van CM.
Vorige week heeft CM een oproepje laten klinken om niet op de man te spelen , maar als er zijn die er toch mee blijven doorgaan , sja......... Huilende smiley, smiley in tranen

voor mijn gevoel schiet cm tekort,maar die weten misschien ook niet een twee drie hoe optelossen. enfin laat het gesprek aan jullie over. hoop dat de sfeer snel beter word
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:40

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley bedankt??? Voor wat dan?

Omdat wij snappen dat hij bang/geen zin heeft....
snap dat dan joh!
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

PETRA944 schreef:
oh ik denk dat de bedoeling van mijn woorden zo verkeerd is overgekomen,ikhet verkeerd verwoord heb, ik heb helemaal geen twijfels over jouw aanwezigheid heide, vind dat je prachtigge stukken schrijft die mooi zijn om te lezen.
ik twijfel over mijn eigen aanwezigheid hier.
was bang dat je je gekwets zou voelen door reactie van een ander op jou in dat topic en dat je je misschien daardoor zou gaan twijfelen om te schrijven zoals je doet. je het zou aantrekken sommigge negatieve reacties...eh Gefrustreerde smiley voel me weer es stom, en hoop dat ik goed verwoord wat ik bedoelde ben best goed in miscommunicaties Gefrustreerde smiley

zeeland heeft vast gelijk, negeren mensen die echt bewust pesten en de meeste personen die last hebben van de pester hier,kunnen zich heelgoed zelf verweren, ik maak het alleen maar chaotischer...

echt sorry heide en ben blij met je reactie, nu is het voor mijn gevoel goed. ik hoop voor jou ook anders laat het weten

maak je geen zorgen Petra hierover verder.
je bent een oprecht persoon in mijn ogen

Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 12 juli 2012, 21:30
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

LEANNE226 schreef:
Pesten komt onder volwassenen zeer zeker voor.Bewust opmerkingen maken die het zelfvertrouwen onderuit halen vallen daar o.a. onder.
Negeren werkt maar gedeeltelijk omdat de schade al is aangebracht op het moment dat die woorden worden uitgesproken.........

Misschien een stukje nuchterheid betrachten???
(Denk nu niet dat ik zo nuchter ben hoor...maar moet het wel doen uit zelfbehoud)
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:41

http://youtu.be/3PrgLJB33YE

"Oudegracht" Matthijn Buwalda
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:43

Ik heb net een boek gelezen van; Tatiana de Rosnay

haar naam was Sarah.....

Ik zit er nog vol van......een aanrader!!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:43

Temeer een reden mensen....om de zaak gewoon te laten rusten!!!!!!!!!

Nu de persoon weg is die jullie met name hebben genoemd...gaan we zijn naam ook niet meer noemen....

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op maandag 9 juli 2012, 23:45
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:44

LEANNE226 schreef:

Ben ik het helemaal mee eens , maar iemand kan het zelf ook in de hand werken om gepest en genegeerd te worden . ( en dan bedoel ik echt niet iemand hier op de site hoor)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:45

JOSINA022 schreef:
Haha, levenslange garantie dus Clown smiley

als t niet meer wil werken, dan krijg je gewoon een nieuwe, toch?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:48

VISSER278 schreef:
Ben ik het helemaal mee eens , maar iemand kan het zelf ook in de hand werken om gepest en genegeerd te worden . ( en dan bedoel ik echt niet iemand hier op de site hoor)

Tja,dat is het leven he..........ik las hier ergens laatst een mooie opmerking,kan hem zo snel niet meer vinden.......iets over woorden en gebeurtenissen scheiden naar belangrijkheid en alleen aandacht te schenken aan de belangrijke dingen(het was veel mooier maar ja.......Knipoog smiley)

Ik heb in mijn werk veel te maken met agressie en ik moet helaas zeggen dat het nooit went Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:50

VISSER278 schreef:
Petra , ik kan me niet voorstellen dat er personen zijn die jou reacties op dit topic , zien als iets wat met pesten te maken heeft.
Waar Shanita op doelt is veel meer het op de man spelen zoals vandaag gebeurd is in het topic gebed en vorige week op andere topics.
( Als ik dit verkeerd zie , zal Shanita wel reageren , neem ik aan)
Er zijn topics en topics . De ene topic is serieus , de andere luchtig , weer een ander wat totaal nergens over gaat, zoals deze.
Ik zou zeggen , Petra ... blijf lekker schrijven . Het kan een mens soms zo lekker goed doen om even alles er uit te gooien.
En wat betreft de uitjes...... je zegt er nog nooit geweest te zijn.
Gewoon een keer doen, de sfeer proeven , kennismaken met anderen.
Zelf ben ik ook verschillende keren naar de pn . geweest. De eerste keer was voor mij ook spannend hoor , maar de tweede keer zeg je al , hé leuk , jou ken ik . En de derde keer vraag je je zelf af .... zou die of die er zijn .En de vierde keer vragen ze al weken van te voren .... vissser ....neem je bolussen mee, o nee .... visser , je moet wel bolussen mee nemen hoor. Knipoog smiley

't is maandag .... visser die zich afvraagt of er vandaag nog een verhaal van Yes komt

Tlukt mien verdreijd nog a toe de miezerige letterkes van oew te ontsiefren!!
Moar akt goad begriepe zij arges op te wougten! Ik doe mien beste, mien knar is mangs al un betjen leuger.
Aij ffkes heenig an doat dan kumt goad.
Tzit dral ante kommn. Khebt mangs al in mien krar een stuksken veur mekoar!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:51

visser; neem je dan wel GENOEG bolussen mee? Engeltje smiley

de vorige keren bleef er maar 1 gebaksdoos over...............!!
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:55

Ja nu pas..
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 00:02

HANNAH810 schreef:
als t niet meer wil werken, dan krijg je gewoon een nieuwe, toch?

Haha, als het goed is wel Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 00:04

VISSER278 schreef:
Petra , ik kan me niet voorstellen dat er personen zijn die jou reacties op dit topic , zien als iets wat met pesten te maken heeft.
Waar Shanita op doelt is veel meer het op de man spelen zoals vandaag gebeurd is in het topic gebed en vorige week op andere topics.
( Als ik dit verkeerd zie , zal Shanita wel reageren , neem ik aan)
Er zijn topics en topics . De ene topic is serieus , de andere luchtig , weer een ander wat totaal nergens over gaat, zoals deze.
Ik zou zeggen , Petra ... blijf lekker schrijven . Het kan een mens soms zo lekker goed doen om even alles er uit te gooien.
En wat betreft de uitjes...... je zegt er nog nooit geweest te zijn.
Gewoon een keer doen, de sfeer proeven , kennismaken met anderen.
Zelf ben ik ook verschillende keren naar de pn . geweest. De eerste keer was voor mij ook spannend hoor , maar de tweede keer zeg je al , hé leuk , jou ken ik . En de derde keer vraag je je zelf af .... zou die of die er zijn .En de vierde keer vragen ze al weken van te voren .... vissser ....neem je bolussen mee, o nee .... visser , je moet wel bolussen mee nemen hoor. Knipoog smiley

't is maandag .... visser die zich afvraagt of er vandaag nog een verhaal van Yes komt

ha ha dankje visser, en ja vind het best eng een eerste keer tussen mensen die je niet kent, en sommigge hier lijkt me echt leuk om in het echt te zien, maar vind de stap moeilijk,zo dapper ben ik niet. ondertekent me, eh twijfelende schijterik. ha ha so wie so ben ik de sigaar als ik frank tegen kom denk ik,heb hem nogal geplaagd. ha ha
en bolussen zijn lekkerrrr heb zelf 6 jaar in zeeland gewoond,lekker zeeuwse bolussen Lachende smiley ik denk er over na, zoals ik ook alnadenk over me schrijven hier, soms zou ik willen ik de nuchterheid van een man had, dat mis ik nu van een man, ze kunnen zo fijn nuchter reageren als je als vrouw zit te denken en denken...
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 00:04

Dit topic is door cm flink opgeschoond!

En sommige reacties en dingen die er staan zitten er dan raar tussen!
En is het verband ff weg!
Das niet echt erg denk ik .

Misschien kunnen we gewoon opnieuw beginnen zonder afbreuk te doen aan de dingen die er nu nog staan?

Laatst aangepast door
YES356
op dinsdag 10 juli 2012, 00:24
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 00:08

Weten dat God boven alles staat.
Dat ik kan ploeteren,en mijn weg overdenken.
De man over denkt zijn weg,maar God bestiert zijn gangen.
En zo God de stad niet bouwt,te vergeefs bouwen de bouwlieden er aan.

Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 10 juli 2012, 00:09
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 00:15

LEANNE226 schreef:
Tja,dat is het leven he..........ik las hier ergens laatst een mooie opmerking,kan hem zo snel niet meer vinden.......iets over woorden en gebeurtenissen scheiden naar belangrijkheid en alleen aandacht te schenken aan de belangrijke dingen(het was veel mooier maar ja.......Knipoog smiley)

Ik heb in mijn werk veel te maken met agressie en ik moet helaas zeggen dat het nooit went Twijfelende smiley

Kan dat het bekende gezegde zijn: "choose your battles" Vertaling: "kies je gevechten". ? Dus om een iets jezelf heel druk maken, omdat dat echt belangrijk is, of omdat je er echt last van hebt en er iets aan wilt veranderen, en aan andere dingen die niet leuk zijn, die negeren, omdat je er veel minder last van hebt.

Of de bijbeltekst: fil 4 4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! 5 Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. De Here is nabij. 6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. 7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus.
8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat; 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing en de God des vredes zal met u zijn ?

Of: Moed hebben om te veranderen wat je kan veranderen, en te accepteren wat je niet kan veranderen, en wijsheid om tussen deze 2 onderscheid te maken....?

Welterusten Slapende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 10 juli 2012, 00:25
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 00:28

YES356 schreef:
Dit topic is door cm flink opgeschoond!

En sommige reacties en dingen die er staan zitten er dan raar tussen!
En is het verband ff weg!
Das niet echt erg denk ik .

Misschien kunnen we gewoon opnieuw beginnen zonder afbreuk te doen aan de dingen die er nu nog staan?

Goed idee Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 00:28

PETRA411 schreef:
dit vind ik mooi om te lezen

vindt het ook mooi.
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 01:48

Hoe kunnen we met zijn allen respectvol spreken over homo seksualiteit onder christenen ?

Ik vind dat een ontzettend waardevol en gevoelig onderwerp!
Ook omdat er veel christenen zijn die die gevoelens hebben en vaak nergens of er moeizaam over kunnen spreken.

Ik weet ook dat er mensen meegelezen hebben op de vorige 2 topics die
daar veel aan hebben gehad!
En voor ons zelf, als ik voor me zelf spreek is het ook heel leerzaam om daar dingen over te lezen en te delen met elkaar hier!

Het vorige topic is verwijderd.(tenminste ik kan hem niet weer vinden) En die daar voor zit een slotje ,waar ik niet echt een reden kan vinden van cm waar om, en dat hoeft van mij betreft ook niet.

Nou lang verhaal!! Maar mijn idee is dat mensen hier in alle vrijheid ideeën posten, hoe ze dit topic het liefst zouden zien! En dan vandaar uit het toch wel mooie onderwerp te bepreken.

Ik voor mij zie als mooi voorbeeld het topic gehoorzaamheid ! hoe het er daar aan toe gaat ! heel erg mooi! Lijkt me dat we dat hier ook moeten kunnen!

Wat een mogelijkheid zou kunnen zijn is dat de redactie van CM dit niet, of even nog niet wil hebben!
Maar dan verwacht ik wel een reactie hier
Wat ik erg jammer zou vinden. Maar dat zal ik dat zal accepteren en respecteren

NOU BRAND LOS !!!!!!!

SCHIET Op MN TEKST!!!!

LAAT JE HOREN DAN ONSTAAT ER EEN DUIDELIK BEELD WAT WE WILLEN!!

(YES op hoop van Zegen)

Laatst aangepast door
YES356
op dinsdag 10 juli 2012, 02:28
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 06:05

PETRA944 schreef:
ha ha dankje visser, en ja vind het best eng een eerste keer tussen mensen die je niet kent, en sommigge hier lijkt me echt leuk om in het echt te zien, maar vind de stap moeilijk,zo dapper ben ik niet. ondertekent me, eh twijfelende schijterik. ha ha so wie so ben ik de sigaar als ik frank tegen kom denk ik,heb hem nogal geplaagd. ha ha
en bolussen zijn lekkerrrr heb zelf 6 jaar in zeeland gewoond,lekker zeeuwse bolussen Lachende smiley ik denk er over na, zoals ik ook alnadenk over me schrijven hier, soms zou ik willen ik de nuchterheid van een man had, dat mis ik nu van een man, ze kunnen zo fijn nuchter reageren als je als vrouw zit te denken en denken...

Boze smiley ...als ik op de pn elke vrouw moet aanpakken die er plezier in schept om mij dag en nacht te plagen kom ik met die zaterdag niet toe. Ik heb hier een lijstje liggen met plaagvrouwen en dat lijstje is al langer dan de deelnemerslijst van de pn...

En die bolussen zijn maar plakdinges. Eerst plakken je vingers aan elkaar, dan hangt je gezicht vol plaksel waar de vliegen op afkomen (misschien ook wel spinnen) en vervolgens plakken je darmen aan elkaar. Boze smiley

Een pn kan leuk zijn indien ze je met rust laten en je niet dwingen om een kippeboutje van de BBQ te eten. Pffff, heel mijn mond was van binnen verbrand. Komt er nog eens bij dat ze je veters van je schoenen zo vast aanknopen dat je vier octaven hoger gaat spreken en dat je adem tot onder je oksels is afgesneden... Boze smiley

Denk maar eens goed na, Petra, vooraleer je naar een pn gaat...als ik er ben kan je alvast rekenen op 1 normaal CM-lid Engeltje smiley ...nu ik weet dat Erika ook gaat heb ik al mijn twijfels. Jans en Willemien hebben het ook al gemunt op mij...Willemien wilde me onlangs al opwachten met een mattenklopper... Boze smiley

Ik denk dat ik nog liever naar een optreden ga van Frans Bouwmarkt...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4132 4133 4134 4135 4136 4137 4138 ... 6194 Volgende
Pagina 4135 van 6194