Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 18:23
|
|
|
YES356 schreef: | this meer de stalker wordt gestalkt. ga er niet te veel energie in steken! alleen als het me echt te ver gaat
Dus daar om: Geniet elke dag! van de zon en een lach!!!!! |
Je hebt helemaal gelijk
worrying will not take away tomorrow's troubles, Rather it take away today's place so,leave your worries behind you & happiness will find you!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 9 juli 2012, 18:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 19:30
|
|
|
Gal5 9 Een weinig zuurdeeg maakt het gehele deeg zuur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:41
|
|
|
Een grote stoel maakt nog geen koning...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:35
|
|
|
Negen maand later "Het is een jongen !!!"
Met deze uitspraak belde een goede vriendin om te zeggen dat ze oma was geworden ... gggrijnzzz
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:11
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Negen maand later "Het is een jongen !!!
Met deze uitspraak belde een goede vriendin om te zeggen dat ze oma was geworden ... gggrijnzzz |
Wilde al zeggen hoe ouder hoe gekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 10:33
|
|
|
Be careful with your words, once they are said, they can only be forgiven, not forgotten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:02
|
|
|
God grant me the serenity to accept things I can not change. Courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 22:57
|
|
|
missen is erg,maar wissen is erger! even confronterend,maar de kern is waarheid!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 10 juli 2012, 23:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 00:09
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Negen maand later "Het is een jongen !!!"
... gggrijnzzz |
owwwwwwww joh; ik dacht al dat je papa werd..................smile
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 02:40
|
|
|
Spreuken 22 10 Jaag de spotter weg en de twist verdwijnt, en het twisten en smaden houdt op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 02:52
|
|
|
Spreuken 11 29 Wie zijn huis in wanorde brengt, zal wind erven; de dwaas wordt een slaaf van de wijze van hart.
20 De verkeerden van hart zijn de HERE een gruwel, maar de oprechten van wandel zijn Hem welgevallig.
4 Rijkdom baat niet ten dage des toorns, maar gerechtigheid redt van de dood.
Spreuken 2 21 Want de oprechten zullen het land bewonen en de vromen zullen daarin overblijven, 22 maar de goddelozen zullen uit het land worden uitgeroeid en de trouwelozen zullen eruit worden weggerukt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 06:35
|
|
|
Liefde is niet het bewonderen van het volmaakte, maar het aanvaarden van het onvolmaakte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 06:44
|
|
|
Ieder mens heeft diep van binnen doosjes met herinneringen. Draag die doosjes niet als last want heus, ze komen vaak van pas. Doosjes die je laten weten ... dat het slechter is geweest; doosjes vol met dankbaarheid, voor elke lach, voor ieder feest .
Mooie doosjes vol met liefde, boordevol van tederheid; maar ook doosjes vol van afschuw haat en onverdraagzaamheid. Die mag je rustig laten zitten met de deksel stijf erop . En die doosjes vol met liefde zet die altijd bovenop.
Want wanneer er weer zo`n dag is, vol verdriet en tegenslag; put dan moed uit zo`n doosje, dan verander je op slag. Je ziet de dingen weer heel anders, voelt je dankbaar en blij. Als je me niet wilt geloven probeer het dan, het helpt ook mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 08:25
|
|
|
Ik ga doosjes opzoeken!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 08:41
|
|
|
DJES101 schreef: | Ieder mens heeft diep van binnen doosjes met herinneringen. Draag die doosjes niet als last want heus, ze komen vaak van pas. Doosjes die je laten weten ... dat het slechter is geweest; doosjes vol met dankbaarheid, voor elke lach, voor ieder feest .
Mooie doosjes vol met liefde, boordevol van tederheid; maar ook doosjes vol van afschuw haat en onverdraagzaamheid. Die mag je rustig laten zitten met de deksel stijf erop . En die doosjes vol met liefde zet die altijd bovenop.
Want wanneer er weer zo`n dag is, vol verdriet en tegenslag; put dan moed uit zo`n doosje, dan verander je op slag. Je ziet de dingen weer heel anders, voelt je dankbaar en blij. Als je me niet wilt geloven probeer het dan, het helpt ook mij |
Mooi zeg, zo uit het leven gegrepen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 12:51
|
|
|
Een dag zonder Petra, is een dag niet gelachen...
Waar zit ze eigenlijk? Ik heb ze nog niet gelezen vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 13:31
|
|
|
Laat leegte niet je inhoud zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 13:57
|
|
|
JOL252 schreef: | Laat leegte niet je inhoud zijn... |
AMEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 14:13
|
|
|
JOL252 schreef: | Laat leegte niet je inhoud zijn... |
laat je vullen met Zijn Geest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 16:17
|
|
|
DJES101 schreef: | Liefde is niet het bewonderen van het volmaakte, maar het aanvaarden van het onvolmaakte |
Bemoedigend is deze 'spreuk' van jou, Djes !!
Bedankt!!
Je kan denk ik ook zeggen: Liefde is het bewonderen van het volmaakte, en het aanvaarden van het onvolmaakte...
Want je ziet ook veel volmaakte dingen in het leven, bijvoorbeeld een mooie bloem, een mooie foto, of een mooie film, boek, etc.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:36
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Bemoedigend is deze 'spreuk' van jou, Djes !!
Bedankt!!
Je kan denk ik ook zeggen: Liefde is het bewonderen van het volmaakte, en het aanvaarden van het onvolmaakte...
Want je ziet ook veel volmaakte dingen in het leven, bijvoorbeeld een mooie bloem, een mooie foto, of een mooie film, boek, etc. |
ZEKER SHA NITA
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:30
|
|
|
DJES101 schreef: | Liefde is niet het bewonderen van het volmaakte, maar het aanvaarden van het onvolmaakte |
en dan krijg je een onvoorwaardelijke liefde iemand die van je houd zoals je bent,met je goede en negatieve dingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een dag zonder Petra, is een dag niet gelachen...
Waar zit ze eigenlijk? Ik heb ze nog niet gelezen vandaag |
zeg ik lekker niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:34
|
|
|
PETRA944 schreef: | zeg ik lekker niet |
...was je met een Romeo op stap?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...was je met een Romeo op stap? |
welke romeo? oh romeo romeo waar zijt gij volgens mij is de romeo die ik leuk vind met een julia opstap vandaag, want hij schreef dat hij een vrije dag had. wat hij ging doen ha ha hij leest toch nooit het forum zei hij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:43
|
|
|
PETRA944 schreef: | welke romeo? oh romeo romeo waar zijt gij volgens mij is de romeo die ik leuk vind met een julia opstap vandaag, want hij schreef dat hij een vrije dag had. wat hij ging doen ha ha hij leest toch nooit het forum zei hij. |
...wie is die man dan waarop jij valt...we zullen eens aan zijn oren trekken als hij je niet ziet staan...we zullen Erika er anders eens op afsturen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wie is die man dan waarop jij valt...we zullen eens aan zijn oren trekken als hij je niet ziet staan...we zullen Erika er anders eens op afsturen... |
ha ha echt niet dat ik dat geheim prijs geef. en ach ik weet toch niet of ik in het echt ook op hem val, maar heb een zwak voor hem. maar me date die ik ooit hier gehad hebt was een topsucces... ha ha volgens mij was hij sowieso in het echt 10 jaar ouder en over de andere stomme details hoe het ging zwijg ik. en erica erop afsturen...nee neee, zo word hij verliefd op erica. ha ha het blijft een zwaar geheim.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wie is die man dan waarop jij valt...we zullen eens aan zijn oren trekken als hij je niet ziet staan...we zullen Erika er anders eens op afsturen... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | |
ha ha dat brengt me op de gedachte.... wie weet ,aangezien we hier ook een beetje op mannenjacht zijn, wie weet vinden sommigge van dit forum wel allemaal dezelfde man leuk, terwijl we met elkaar communiceren, communiceren we misschien ook wel allemaal met die ene romeo. ha ha zou kunnen, erica,shanita,jol, enfin noem maar op, meer gemeen dan we denken,allemaal zwak voor dezelfde man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:14
|
|
|
en echt frank, hij vroeg me of ik met hem wou eten ergens in een andere stad en ik zie nee eh ha ha vond het toch wel beetje eng, dan sta je daar op het station... zie je hem in het echt, ha ha enfin zo blijf ik nog wel effe lid en kan jouw nog wat plagen de eerste 3 jaar tot ik naar 50 plus site ga
|
|
Naar boven |
|
|