Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 09:10
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...ik hoorde ook van de files...maar was daar niet in de buurt...niets gezien dus.... En weet je ...daarom heb ik een prive strandje....zo leuk... Het is wat minder luxe dan wat je normaal strand zou noemen... Maar er is rust...10-15 mensen komen er....
Toen de kinderen klein waren kwamen we er al (krabbetjes vangen!!!) Met een dam....uitloop naar het water...waar vissers zitten....en je heel in de verte de Zeelandbrug ziet!!!!
We zitten er vaak tot wel 9 uur...lekker de laatste meegebrachte koffie nog wegwerken... Inmiddels zijn dan de belgische duikers aangekomen... Dan is er zoveel te zien...en gezellig...
Ik wordt weer helemaal kind...en loop nog steeds schelpjes te zoeken... |
Klinkt goed! Maarre...Visser in het meervoud?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 09:14
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Klinkt goed! Maarre...Visser in het meervoud? |
Visser heb ik er nooit gezien...Overigens geloof ik dat er ook niet veel wordt gevangen....De ""echte"" Visser heeft denk ik wel een goed stekkie!!!!!!!
Ik vis nooit...(vroeger als kind wel) Maar ik vind het vreselijk leuk om te zien...(wat is er aan te zien??)
Gewoon gezellig...en ik denk dat een visserman...een goed mens is...weet je waarom???
Ze hebben enorm veel geduld!!!!!!!!!! Je zal daar een hele dag zitten..en maar 1 vissie vangen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:36
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Klinkt goed! Maarre...Visser in het meervoud? |
Zou kunnen hoor ..... visser sr en visser jr.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:38
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Visser heb ik er nooit gezien...Overigens geloof ik dat er ook niet veel wordt gevangen....De ""echte"" Visser heeft denk ik wel een goed stekkie!!!!!!!
Ik vis nooit...(vroeger als kind wel) Maar ik vind het vreselijk leuk om te zien...(wat is er aan te zien??)
Gewoon gezellig...en ik denk dat een visserman...een goed mens is...weet je waarom???
Ze hebben enorm veel geduld!!!!!!!!!! Je zal daar een hele dag zitten..en maar 1 vissie vangen.... |
Haha , 1 visje ...... zaterdagavond/ nacht had ik er 17 waaronder 5 tongen(tjes ) En visser hoopt de komende weken zeer zeker nog een paar keer die reis te ondernemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:49
|
|
|
Het was heerlijk aan zee Lekker volop zon windje erbij Kom je nog een lieve cm-er tegen kortom een heerlijke dag zo'n dag waarop alles mag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zou kunnen hoor ..... visser sr en visser jr. |
Oeh, helpie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 22:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het was heerlijk aan zee Lekker volop zon windje erbij Kom je nog een lieve cm-er tegen kortom een heerlijke dag zo'n dag waarop alles mag |
Oh, was ie dan niet z'n heg aan het snoeien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oh, was ie dan niet z'n heg aan het snoeien? |
nee, veel te warm voor....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:35
|
|
|
JOL252 schreef: | nee, veel te warm voor.... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:39
|
|
|
Tja nadeel van een dagje zee, terug gekomen en dan heb je zooi dus vandaag toch echt maar effe opruimen en schoonmaken wassen draaien!! Pfff soms wilde ik dat er kaboutertjes waren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:44
|
|
|
GEDAAN???
Nog niet zoveel...maar ga nu.. Vanmiddag een groot BBQ-feestje....(de nieuwe uitproberen)
Maar meteen ook wel een zeil spannen...want ze zeggen....(???)
We zien het wel...er is een afdak...en een tuinhuis...en er is een BINNEN...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja nadeel van een dagje zee, terug gekomen en dan heb je zooi dus vandaag toch echt maar effe opruimen en schoonmaken wassen draaien!! Pfff soms wilde ik dat er kaboutertjes waren |
Geef dat nou joh...ook hier zijn geen kabouters...en soms moet je nog werken...ik ga soms wel 3 dagen achter elkaar naar het water...geen probleem...de was draait in mijn SOP-tijd...en de wind en de zon doen de rest!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:56
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Geef dat nou joh...ook hier zijn geen kabouters...en soms moet je nog werken...ik ga soms wel 3 dagen achter elkaar naar het water...geen probleem...de was draait in mijn SOP-tijd...en de wind en de zon doen de rest!!! |
Omdat mijn energie level bietje laag is en tja dan wil je wel maar lukt niet altijd wat ik wil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 14:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Omdat mijn energie level bietje laag is en tja dan wil je wel maar lukt niet altijd wat ik wil |
Weet je waar mijn level ligt??? Ook niet zo hoog hoor..en wat denk je van het warme weer??? Speelt nu zeker een rol.. Enne...ik moet het gevoel hebben dat ik vakantie heb... Maar zweten lukt ook hier goed...ach...men neme een ventilator...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 15:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weet je waar mijn level ligt??? Ook niet zo hoog hoor..en wat denk je van het warme weer??? Speelt nu zeker een rol.. Enne...ik moet het gevoel hebben dat ik vakantie heb... Maar zweten lukt ook hier goed...ach...men neme een ventilator... |
ventilator?? was dah Men neme een koel slaapkamer en een lekker zacht bed, men strekke zich daarop uit, en men doet de oogies toe men ziet dan niet hoe de rest van het uit eruit ziet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:57
|
|
|
Heeft iemand wel eens een pizzabezorger zien rijden, of kwam hij een keertje met zn brommer de huiskamer bij je binnen rijden?
Hier in den haag zijn het snelheids ..maar t'komt wel warm aan..pff
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 27 juli 2012, 19:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:07
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Heeft iemand wel eens een pizzabezorger zien rijden, of kwam hij een keertje met zn brommer de huiskamer bij je binnen rijden?
Hier in den haag zijn het snelheids ..maar t'komt wel warm aan..pff |
Te gretig geweest en je tong verbrand?? Tja mot je maar niet zo ongeduldig zijn he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:14
|
|
|
Nix.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Te gretig geweest en je tong verbrand?? Tja mot je maar niet zo ongeduldig zijn he |
nee ik zelf eet nooit pizza's Hoewel er wel 1tje(pizzaboer) aan de overkant van mij zit hier. ik zie ze dus heen en weer gaan. 2 heb ik uit de bocht hier zien vliegen.
eentje een keer keek na de val naar zn brommer. en zei,nou tvalt best mee toch;) hij zag alleen denk ik niet dat zn voorwiel half in de pizza koffer zat.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 27 juli 2012, 20:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:35
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nee ik zelf eet nooit pizza's Hoewel er wel 1tje(pizzaboer) aan de overkant van mij zit hier. ik zie ze dus heen en weer gaan. 2 heb ik uit de bocht hier zien vliegen.
eentje een keer keek na de val naar zn brommer. en zei,nou tvalt best mee toch;) hij zag alleen denk ik niet dat zn voorwiel half in de pizza koffer zat. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 09:24
|
|
|
nieuwe topic's geopend op het forum door 2 jonge mannen,geweldig! Laten we laten zien,dat de topic's gewaardeerd worden.
- Topic tegel - Topic Bidden
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 30 juli 2012, 09:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 16:07
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nieuwe topic's geopend op het forum door 2 jonge mannen,geweldig! Laten we laten zien,dat de topic's gewaardeerd worden.
- Topic tegel - Topic Bidden |
Waarderen???Een tegeltjestopic met gore teksten,mannetjeputters die met hun speelgoedje zwaaien?Is vast niet de bedoeling geweest van TO maar het is knap om binnen een dag een topic te laten verwateren tot het laagste niveau..........en in dit geval vind ik het woord niveau zeker op zijn plaats.........ik heb er ook eentje ........."you've hit rockbottom"
Topic bidden,heel mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 18:28
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Waarderen???Een tegeltjestopic met gore teksten,mannetjeputters die met hun speelgoedje zwaaien?Is vast niet de bedoeling geweest van TO maar het is knap om binnen een dag een topic te laten verwateren tot het laagste niveau..........en in dit geval vind ik het woord niveau zeker op zijn plaats.........ik heb er ook eentje ........."you've hit rockbottom"
Topic bidden,heel mooi! |
spreek dan gewoon de persoon aan? in plaats van dit hier neer te leggen.. en dit plaatste ik net nadat de topic gestart was. weet ik veel dat iemand zoiets gaat plaatsen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 22:15
|
|
|
HEIDE115 schreef: | spreek dan gewoon de persoon aan? in plaats van dit hier neer te leggen.. en dit plaatste ik net nadat de topic gestart was. weet ik veel dat iemand zoiets gaat plaatsen? |
Is gewoon een reactie op jouw stukje.........je weet wel......actie ontketent reactie......hoort zo op een forum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 16:55
|
|
|
Toch maar even een ritje naar Belgiƫ gedaan. Sja , wat wil je ..... 20 euro verschil op een slof tabak.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 17:00
|
|
|
Eerste dag van de fietsvierdaagse afgerond. Nog 3 dagen te gaan en dan lekker een weekje voor mezelf, dat is ook lang geleden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 18:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Toch maar even een ritje naar Belgiƫ gedaan. Sja , wat wil je ..... 20 euro verschil op een slof tabak. |
Reken je ook nog even je benzine om in Belgie en terug te komen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 19:00
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Reken je ook nog even je benzine om in Belgie en terug te komen??? | 'k zal het ff doen
38 km heen , 38 km terug = 76 km . Stel auto rijdt 1: 10 = 7,6 liter , voor het gemak 8 zeg maar . Een slof voor mn eigen , eentje voor mn zoon en eentje voor zijn maat = 60,00 voordeel.
8 liter benzine x 1. 67 = 13,36
60,00 - 13,36 = 46, 64 ...... tatteretaaaaaaaaaaaa
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 22:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k zal het ff doen
38 km heen , 38 km terug = 76 km . Stel auto rijdt 1: 10 = 7,6 liter , voor het gemak 8 zeg maar . Een slof voor mn eigen , eentje voor mn zoon en eentje voor zijn maat = 60,00 voordeel.
8 liter benzine x 1. 67 = 13,36
60,00 - 13,36 = 46, 64 ...... tatteretaaaaaaaaaaaa |
Aha goed gerekend...maar wist ook niet dat het om 3 sloffen ging... Wat kost daar een pakje dan???? Het is waar we zitten niet ver van de buren!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 31 juli 2012, 22:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 22:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Aha goed gerekend...maar wist ook niet dat het om 3 sloffen ging... Wat kost daar een pakje dan???? Het is waar we zitten niet ver van de buren!!! |
2 euro minder als in nederland
|
|
Naar boven |
|
|