ChristianMatch

Forum

seminars en conferenties voor belangstellenden.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4081 4082 4083 4084 4085 4086 4087 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 14:33

NICKY298 schreef:
Nou een seminaar kan nog wel eens goed zijn, je bent daar onder alkaar.
En als het meezit doen ze veel voor ontwikkelings hulp.

maar misschien dat er ook onderricht gegeven kan worden over homo en lesbie.
want daar is nog niet veel van bekend.

Hierboven staat ergens een seminar Sex voor het huwelijk aangegeven in ede in december dit jaar. Die gaat ook over homosexualiteit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 14:49

JOSINA022 schreef:
Maar hoe zit dat dan met het geweten en het zondebesef? Het lijkt mij dat je daar ook een ziel voor nodig hebt?

dat heeft volgens mij weer te maken met waarden en normen. Dus aangezien dieren dat niet hebben zijn ze altijd "onschuldig". iets met opzet doen kunnen dieren niet eenvoudig omdat ze niet kunnen redeneren.

gr Majaro
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 14:56

HEIDE115 schreef:
Ja wat hoort bij de gemeente,en wat niet?

Mijn tuin dus niet Knipoog smiley
En hun zooi komt mijn tuin in Boze smiley dus vind ik dat ik daar wat aan mag doen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 15:07

ERIKA129 schreef:
Las dit topic net nog eens over... Doordat ik momenteel een best wel zieke kat heb stond ik daar meer bij stil..
Ik las terug en de meeste denken net als ik dat dieren een ziel hebben, ook zij zijn geschapen naar Zijn beeld, kunnen ze zondigen? tja geen idee denk niet bewust in iedergeval, wat ik al las en zeker mee eens ben is dat dedieren veelal op hun instinct afgaan.

Als ik nu weer kijk naar mn zieke kat dan kunnen ze toch op een of andere manier wel communiceren en laten weten dat ze ziek zijn zoals nu door niet te eten en te drinken, zielig in een hoekje te liggen maar toch aanhankelijk zijn.
Gisteren was ik een poos goed van slag want had echt het gevoel dat ik afscheid van dr moest nemen terwijl ze pas 5 is... en toen stond ik er wel bij stil van en wat dan..... wat gebeurt er met dr.....geen idee eigenlijk!

Ik heb niet het gehele topic gelezen, ja wel 1 jaar geleden. Maar vanaochtend eigenlijk alleen de reactie van Thomas.....

Er is in de bijbel sprake van dieren in de hemel.

De reikwijdte van Gods heil is namelijk allesomvattend. Jesaja ziet een beeld van eeuwige vrede, waarin mens en dier samenleven in een hemel op aarde.

Ik zoek later even de tekst op, waar dat staat.

Ik heb een link gevonden op de EO site erover.

Ik moet nu dingen gaan doen, ik zou zo de hele dag kunnen schrijven :)

Fijne Dag!

Nb: Trouwens, sterkte met je kat! Ik heb zelf ook 2 katten gehad, ja, zo lief je gaat van ze houden. als ik aan de ene denk moet ik meteen weer huilen hoor. Ja, die ene was ziek: zij..of hij, heette( of heet, ze zijn in de hemel) 'Poes rood'. En Poes rood was ook ziek maar zoo lief....(het is/was een rode dikke kater, vandaar de naam ook, maar met zijn gedrag leek ie een vrouwtje;)

En ja, ze communiceren...mijn ene hele goede vriend heeft ook een poes nu, ja, da's een vrouwtje, die is zooo lief, onvoorstelbaar en niet te geloven!

Nogmaals sterkte, ik hoop dat ze beter wordt...!

Laterz!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 4 juli 2012, 15:28
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:39

ERIKA129 schreef:
Mijn tuin dus niet Knipoog smiley
En hun zooi komt mijn tuin in Boze smiley dus vind ik dat ik daar wat aan mag doen Knipoog smiley

Boze smiley het is altijd wat met jou. Zie je me nu ooit eens klagen?
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:40

[url]http://youtu.be/ExrsFaRGb6M

Bedankt Thomas!!

Laatst aangepast door
YES356
op woensdag 4 juli 2012, 17:04
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:40

een nieuw account hier aangemaakt, want het lukte me maar niet nadat ik me lidmaatschap had opgezegd,om opnieuw lid te worden. dus petra411 is petra 944 geworden. en gelijk maar effe me kids nieuwe recente foto,s laten maken, nou kom maar op met die leuke man die je op cristianmatch kan ontmoeten.... ha ha , denk dat de kans klein is via internet, maar miste het forum lezen.
dus hallo allemaal weer Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:47

FRANKT627 schreef:
Boze smiley het is altijd wat met jou. Zie je me nu ooit eens klagen?

tssss,dacht ik kan wel weer lid worden, jij bent misschien inmiddels geen lid meer, maar wie lees ik? ja hoor frank weer Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:48

http://youtu.be/ExrsFaRGb6M

...namens Yes.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 4 juli 2012, 16:49
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:58

STEENTJE178 schreef:
Ik weet niet hoe de verhouding w.b. leeftijden op het pannenkoekenuitje was, maar doorgaans tref je een relatief grote groep van 20-ers en (vooral) 30-ers en 40-ers aan op georganiseerde avonden etc. van CM.
Ouder tref je in de minderheid.....

jee,dus dan loop je daar als ouwe van 47 tussen allemaal jongere,dat voelt toch minder dan denk ik. na ja nog effe en op na de 50plus site Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:59

PETRA944 schreef:
tssss,dacht ik kan wel weer lid worden, jij bent misschien inmiddels geen lid meer, maar wie lees ik? ja hoor frank weer Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley

Sorry hoor voor mijn aanwezigheid...maar jullie hebben toch een vrouwentopic om op te klagen... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 17:01

FRANKT627 schreef:
Sorry hoor voor mijn aanwezigheid...maar jullie hebben toch een vrouwentopic om op te klagen... Boze smiley

ja maar is veelste leuk om jou af en toe te plagen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 17:01

CANADIAN073 schreef:
Kijk ff op je kenteken Heide als het goed is VOOOOR de datum van de eerste ten naam stelling , en dat mag tot 2 mnd er voor , bij 2 mnd erna kost het 126,- pietermannen.

Ja thanks
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 17:06

ik heb besloten om me niets meer van het zieken aan te trekken, maar naar de leuke bijdrages te kijken. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 17:45

[quote=JOSINA022]

Maar........was Frank toen ook aan het evangeliseren? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 17:48

PETRA944 schreef:
ik heb besloten om me niets meer van het zieken aan te trekken, maar naar de leuke bijdrages te kijken. Lachende smiley

Een goed besluit! Lachende smiley

En ook een gebod: Fil 4

8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat; 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing en de God des vredes zal met u zijn.

En als je dat doet volgt daarop een belofte: en de God des vredes zal met u zijn.

Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 17:54

PETRA944 schreef:
jee,dus dan loop je daar als ouwe van 47 tussen allemaal jongere,dat voelt toch minder dan denk ik. na ja nog effe en op na de 50plus site Twijfelende smiley

Heehee, ``ouwe van 47``......hier spreekt een nog ouwere....ik was er ook, had ook de nodige vooroordelen, maar het bleek heel gezellig te zijn. Leuke groep, mooie wandeling en fijne gesprekken. En wees niet bang dat je de oudste bent....de oudste was namelijk .........71 jaar!!!!!

Kom ook gezellig naar de Picknick/BBQ op 4 augustus, daar ben je ook niet de oudste!!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 17:57

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik zal maar niet vertellen wat ik eens met een tomtom heb meegemaakt. Zo'n sprekende wegvinder is echt geen wondermiddel hoor...

Zal ìk het dan maar vertellen , Frank? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Er was eens een man , met de naam Frank . Een auto , met Belgisch kenteken. Op een voor CM bekende zaterdag was hij op pad geweest in Ede. De heenweg was noooit een probleem maar de terugweg he.............

O , frank .... sorry , ik zal nog even wachten op je toestemming. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:04

FRANKT627 schreef:
Bestaat dat topic nog wel?

Vandaag, 18.00 uur ........al 0 berichten Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:23

JANS221 schreef:
Heehee, ``ouwe van 47``......hier spreekt een nog ouwere....ik was er ook, had ook de nodige vooroordelen, maar het bleek heel gezellig te zijn. Leuke groep, mooie wandeling en fijne gesprekken. En wees niet bang dat je de oudste bent....de oudste was namelijk .........71 jaar!!!!!

Kom ook gezellig naar de Picknick/BBQ op 4 augustus, daar ben je ook niet de oudste!!

heb ik wel over zitten na denken,om naar een uitje te gaan,maar eerlijk gezegd durf ik het niet zo goed. misschien zitten er wel vervelende mensen tussen , waar je niet van afkomt,en in het echt kun je ze niet effe blokkeren. Twijfelende smiley Ik kan de heide trouwens in ede goed, ben er vaak geweest,mooie plek Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:24

VISSER278 schreef:
Bestaat dat topic nog wel?

Vandaag, 18.00 uur ........al 0 berichten Smiley met dichtgeplakte mond

wat zijn mannen soms ouwe wijven, houden allllles in de gaten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:24

WILLEMIJN232 schreef:
Heb je toch een mooie opening met je buren? Kan je even aan ze vragen of ze de prop voor je deur opruimen en even vragen waarom ze dat doen?

Waarom ze het doen...is niet meer de vraag...dat weet ik...

Die opening is er geweest...helaas maar voor 2 uur....
En nee...die prop heb ik zelf opgeruimd....

Ook daarmee heb ik leren leven....ergens las ik het van iemand....NEGEREN!!!
Nu speelt er weer heel veel hier...maar ik sta hierin niet alleen...iedereen weet het in de buurt...ik zeg dan wel...HELAAS...ik woon ernaast...

Binnenkort is er contact met de woningstichting....
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:26

FRANKT627 schreef:
Het was idd een grapje, Zeeland. Ik heb ook wel bewondering hoor voor de mensen die van deur tot deur gaan om Gods woord te verkondigen. Zelf heb ik vroeger ook meegemaakt dat de verkondigende mens vaak een hoop drek over zich heen kreeg.

Het is door die evangelische verkondigers dat ik meer over de Bijbel te weten kwam als jonge snaak. Wij werden als vrijzinnige opgevoed maar toch kocht mijn moeder op mijn vraag die boekjes over het leven van Jezus of een andere Bijbels figuur. Het was een goede aanvulling op die moeilijke Bijbel en als 12 jarige kon ik dat destijds wel goed gebruiken.

We zijn een beetje off-topic maar misschien ook niet...wat ik al heb gedaan vandaag is geantwoord op de reactie van Zeeland... Knipoog smiley

Weet ik ook meteen wat ik heb gedaan...de reactie van Frank gelezen....
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:31

PETRA944 schreef:
heb ik wel over zitten na denken,om naar een uitje te gaan,maar eerlijk gezegd durf ik het niet zo goed. misschien zitten er wel vervelende mensen tussen , waar je niet van afkomt,en in het echt kun je ze niet effe blokkeren. Twijfelende smiley Ik kan de heide trouwens in ede goed, ben er vaak geweest,mooie plek Lachende smiley

Ja, maar vervelende mensen kan je overal tegenkomen, dan zou je nergens meer naar toe kunnen gaan! En als ze echt vervelend doen, kan je ze dat toch duidelijk maken?! (of ben ik nu heel naïef?)
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:36

JANS221 schreef:
Ja, maar vervelende mensen kan je overal tegenkomen, dan zou je nergens meer naar toe kunnen gaan! En als ze echt vervelend doen, kan je ze dat toch duidelijk maken?! (of ben ik nu heel naïef?)

zit wel wat in, is gewoon beetje eng om te gaan picknicken met mensen die je niet kan. denk er nog wel over na Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:37

JOL252 schreef:
wat zijn mannen soms ouwe wijven, houden allllles in de gaten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Het kost wel heeeel veel energie om hun eigen trots in stand te houden. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:39

ZEELAND736 schreef:
Waarom ze het doen...is niet meer de vraag...dat weet ik...

Die opening is er geweest...helaas maar voor 2 uur....
En nee...die prop heb ik zelf opgeruimd....

Ook daarmee heb ik leren leven....ergens las ik het van iemand....NEGEREN!!!
Nu speelt er weer heel veel hier...maar ik sta hierin niet alleen...iedereen weet het in de buurt...ik zeg dan wel...HELAAS...ik woon ernaast...

Binnenkort is er contact met de woningstichting....

Het gaat toch niet over mijn collega zeker? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:41

VISSER278 schreef:
Het gaat toch niet over mijn collega zeker? Lachende smiley

Geen idee wie jouw collega is Visser...
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:46

INGE721 schreef:
HELLUP

Weet iemand iets om de dopluis van mijn orchideeen te doden?????

ik druk overal, bij elke plant met luizen, knoflook in de grond....bij rozen lukt het iig wel,om de luizen weg te krijgen....en nee, ze ruiken niet naar knoflook, ook de rest van je tuin niet
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:48

TINK100 schreef:
nog niks...maar dat komt wel......het is nog vroeg Knipoog smiley

de dag is aardig gevorderd, en heb veel gedaan...ook dingen die ik na een behandeling beter niet had kunnen doen.....maar ja, soms kun je niet anders en zal het toch moeten gebeuren
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4081 4082 4083 4084 4085 4086 4087 ... 6194 Volgende
Pagina 4084 van 6194