ChristianMatch

Forum

Hier lost ik het op...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4073 4074 4075 4076 4077 4078 4079 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 10:32

HEIDE115 schreef:
Na 2dg nogmaals overwogen te hebben,blijf ik bij de keuze geen deel te nemen meer aan het forum.
Maar zal een keertje reageren misschien nog wel gebeuren.(dagje uit)

Ook nu komt deze keuze toch vanuit de het glas is halfvol gedachte,het glas halfvol willen houden.. vult daarom ook iedereen op zijn of haar eigen manier in.
Iedere keer maakt je zelf de keuze,hoe je voor je zelf aan een oplossing werkt.

Bedankt voor de contacten binnen de topic's..veel heeft mij ook goed gedaan.

heide

heel erg jammer!
bedankt voor de input die je op het forum gegeven hebt
Gods zegen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 10:35

ROELANDE345 schreef:
Als de Geest ons nieuw leven heeft gegeven , moeten wij ook ons in alle opzichten door de Geest laten leiden(Galaten 5:25)

Maar dat vraagt wel dat we daadwerkelijk de leiding over ons leven uit handen geven en aan de Geest toevertrouwen. Onder zijn leiding gaat gebeuren dat Gods droom voor ieder van ons in vervulling gaat: dat we steeds meer toegroeien naar Christus, dat we steeds meer gelijkvormig worden aan zijn beeld, dat we steeds meer als Jezus zullen zijn.

Las ik in een Bijbelstudie op internet, je door de Geest laten leiden in je leven is het mooiste wat er is. En tegelijkertijd zo moeilijk. Want heel vaak ben ik alweer de richting aan het bepalen neem ik beslissingen en vraag dan God wat Hij er van vindt i.p.v. op Hem te wachten

pcies, daarin kan ik me ook herkennen.
Wat ik ook vaak merk is het volgende...
Je moet bijvoorbeeld een keuze maken en je gaat (oprecht) opzoek naar Gods wil daarin.
Toch blijkt nadien dat het niet Gods bedoeling was, maar Hij je toch ergens eerst laat doen, om tot inzicht te komen wat net niet Zijn wil is.
(pfff wat een zinsbouw Knipoog smiley begrijp je wat ik schrijf?)
In ieder geval denk ik dan ook, dat alleen God jou oprechtheid hierin kent, en dat is voor Hem belangrijker dan dat je in staat bent de juiste beslissingen te nemen.
Ik ben ervan overtuigd dat God me niet los laat, en me op tijd bijstuurt als ik de verkeerde weg opga;
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 10:56

FLOWERFUL304 schreef:
Naar mijn inziens geeft God ons een keuze om hem te gehoorzamen of niet. Hem gehoorzamen is kiezen voor het leven, hem niet gehoorzamen is kiezen voor de vloek. Hij wil liever dat we kiezen voor het leven. Maar hij heeft ons een wil gegeven en die respecteerd Hij. Hij zal ons nooit dwingen Hem te gehoorzamen want dat is geen liefde. Liefde geeft een keus. Dit baseer ik op:

Hierin versta ik dat men niet hoeft te zondigen omdat Hij je heeft vernieuwd. Gehoorzamen zou ik hierin ook interpreteren dat je een keuze maakt voor God of voor de tegenstander.
maar dat is dan bepalend voor je bekering. Bij je bekering krijg je vernieuwing door Hem toch.
Maar waaraan moet je gehoorzaam zijn volgens jou?

deut 30:19> Ik neem heden de hemel en de aarde tegen u tot getuigen; het leven en de dood stel ik u voor, de zegen en de vloek; kies dan het leven, opdat gij leeft, gij en uw nageslacht.

Het is voor mij de strijd aangaan (kastijding) tegen bv die verleiding totdat ik die ook overwonnen heb, door de kracht die ik daarvoor van Hem ontvang. Soms is dat ook tegen mijn eigen gevoelens ingaan om God te gehoorzamen. En dat is best moeilijk.

Wat begrijp je onder verleidingen?
Als je inderdaad het woord "kastijding" gebruikt moet je ergens toch een gevoel hebben dat je je vlees zelf in bedwang moet hebben.
Weer de vraag waaraan?
Voor mij zijn de 10 geboden heel duidelijk.
Maar ik hoor vaak dat vele zaken onder verleiding worden geplaatst als zijnde niet "mogen"

Trainen in het niet zondigen, ja. Bijvoorbeeld: als men gewend is te liegen of bedriegen (wat bij ons oude mens of vroegere levenswandel behoort). Dan is het aan ons om te stoppen met liegen en bedriegen. En dat gaat dan wel met vallen en opstaan totdat we het hebben afgeleerd, zeg maar, en we dat niet meer doen (overwinning over behalen). En dat is een training, oefenen totdat men het kan (overwinning over heeft). zie efez 4:20-31.

Liegen en bedriegen zijn natuurlijk gegeven uit de 10 geboden.
Naar naastenliefde ook zondig om te doen... duidelijk
Als je dat bedoeld uit je oude levenswandel dan kan ik hier in mee gaan.
ik had het "voor" mijn bekering zelfs. In mijn zoekperiode kreeg ik het al moeilijk met het vloeken. (In Belgie lijkt vloeken een 2de natuur bij mensen in hun dagelijkse spreken. In alle lagen van de bevolking. Zelfs in tv series komt het voor alsof het stopwoorden zijn.)
Ik ben wel van overtuigd dat de Geest me hierop al attent begon te maken, en ik daardoor pas besefte dat ik toen vloekte.
De Geest maakt je duidelijk wat goed en kwaad is en helpt je met die gewoonte af te leren.

Efe 4:20-31> Maar zo hebt u Christus niet leren kennen! 21 U hebt toch over hem gehoord, u hebt toch onderricht over hem gekregen? Door Jezus wordt duidelijk 22 dat u uw vroegere levenswandel moet opgeven en de oude mens, die te gronde gaat aan bedrieglijke begeerten, moet afleggen, 23 dat uw geest en uw denken voortdurend vernieuwd moeten worden 24 en dat u de nieuwe mens moet aantrekken, die naar Gods wil geschapen is in waarachtige rechtvaardigheid en heiligheid.

Hier versta ik dat "als" het je duidelijk is door Zijn Geest en onderricht, je inderdaad WEET waaraan je moet gehoorzamen.
Nogmaals weten we allen dat we "willen" gehoorzamen uit liefde naar de Here (zelfs die Liefde moet je eerst ervaren door Hem) maar toch zijn we afhankelijk van Hem, de Geest om datgene te doen wat Hij van ons verlangt.

Het nieuwe leven

25 Leg daarom de leugen af en spreek de waarheid tegen elkaar, want wij zijn elkaars ledematen. 26 Als u boos wordt, zondig dan niet: laat de zon niet ondergaan over uw boosheid, 27 geef de duivel geen kans. 28 Laat wie steelt niet meer stelen, maar eerlijk de kost verdienen door zelf hard te werken om iets weg te kunnen geven aan wie het nodig heeft. 29 Laat geen vuile taal over uw lippen komen, maar alleen goede en waar nodig opbouwende woorden, die goeddoen aan wie ze hoort. 30 Maak Gods heilige Geest niet bedroefd, want hij is het stempel waarmee u gemerkt bent voor de dag van de verlossing. 31 Laat alle wrok en drift en boosheid varen, alle geschreeuw en gevloek, en alle kwaadaardigheid.

Duidelijk over naastenliefde Lachende smiley
Daarin schuilt het hele evangelie.
Uit Liefde heeft Jezus Zijn leven gegeven voor ons, laat ons "proberen" door Zijn Liefde de medemens Lief te hebben. En daarin ben ik volledig afhankelijk van Hem, die Zijn liefde geeft om voor anderen een Licht te zijn tot redding.

Laatst aangepast door
XABIA794
op dinsdag 3 juli 2012, 10:56
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 10:57

Gelukkig is er één die het laats lacht! Van blijdschap.
En dat is de Beste!! Hij heeft overwonnen. En een weg vrijgemaakt.
Voor mensen die elke dag weer naar Hem mogen om te vertellen en te vragen wat Hij al lang weet.

Want Hij kent ons! Homo, Hetro, alleen gaand ,gescheiden, weduwe/weduwnaar, Hoeren tollenaars, rijk , arm , beschadigd , teleurgesteld, boos ……………….

Hij is onze Vader. Kent ons. En weet wat hij van ons kan verwachten. We mogen aan Zijn hand meelopen en onze weg gaan. Als we zij hand loslaten en onze eigen weg gaan. Staat uit te kijken naar ons tot we naar Hem terug komen. En maakt Hij een feest klaar!

In die Vader uit de bijbel geloven we allemaal hier naar mijn idee ! als kinderen van één Vader. En die maakt geen onderscheid in Zijn kinderen. Hij houd van Allen even veel.

Psalm 133
Vers 1
Ai ziet, hoe goed, hoe lief'lijk is 't, dat zonen
Van 't zelfde huis, als broeders, samen wonen,
Daar 't liefdevuur niet wordt verdoofd;
't Is als de zalf op 's Hogepriesters hoofd,
De zalf, waarmee hij is aan God gewijd,
Die door haar reuk het hart verblijdt.
Vers 3
Waar liefde woont, gebiedt de HEER den zegen:
Daar woont Hij Zelf, daar wordt Zijn heil verkregen,
En 't leven tot in eeuwigheid.

Ik weet niet waarom ik dit schrijf maar terug lezend diverse pagina’s kwam dit in mij boven en moest ik dit ff posten
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:02

YES356 schreef:
Voor mensen die elke dag weer naar Hem mogen om te vertellen en te vragen wat Hij al lang weet.

Want Hij kent ons! Homo, Hetro, alleen gaand ,gescheiden, weduwe/weduwnaar, Hoeren tollenaars, rijk , arm , beschadigd , teleurgesteld, boos ……………….

Hij is onze Vader. Kent ons. En weet wat hij van ons kan verwachten. We mogen aan Zijn hand meelopen en onze weg gaan. Als we zij hand loslaten en onze eigen weg gaan. Staat uit te kijken naar ons tot we naar Hem terug komen. En maakt Hij een feest klaar!

In die Vader uit de bijbel geloven we allemaal hier naar mijn idee ! als kinderen van één Vader. En die maakt geen onderscheid in Zijn kinderen. Hij houd van Allen even veel.

Psalm 133
Vers 1
Vers 3

Ik weet niet waarom ik dit schrijf maar terug lezend diverse pagina’s kwam dit in mij boven en moest ik dit ff posten

Blijft dit zo doorgeven bro..ik kon niet laten dit toch nog even te plaatsen..
Thanks!

Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 3 juli 2012, 11:09
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:08

Ook nu Shanita gelieve je bij het topic te houden. Ik wil een bijdrage leveren, doch zie hiervan voorlopig af gezien de polutie her en der.

[quote=HERMAN968]

Ik zou eens graag weten wat je steeds bedoeld met polutie?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:11

Lieve mensen,

Ik deed vanochtend mijn mailbox open en zag allemaal lieve mailtjes van CM mensen, ook van mensen die ik niet zo goed ken en ook van mensen waar ik het niet van verwacht had.. Fijn dat een verjaardag dan toch een reden kan zijn om een grens over te steken.....
Met een verjaardag kijk ik altijd even terug op het afgelopen jaar en kwam tot de conclusie dat ik het geen makkelijk jaar heb gevonden....Het was een jaar met groot verdriet en ook veel zorg.....Dat komt op je levenspad is mijn overtuiging altijd en zal er ook niet zielig overdoen.....
Dus vandaag hoop ik op een dag met veel mooie dingen (nee, geen kado's) maar de ontmoeting met degene die me lief zijn en inderdaad de lieve mailtjes, berichtjes en kaartjes en sms'jes.......

Willemijn
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:12

YES356 schreef:

Psalm 133
Vers 1
Vers 3

hele mooie bijdrage
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:13

ne gelukkige Belgische verjaardag, zonder toeters en bellen, want ik weet niet ho je die hier moet plaatsen Knipoog smiley
Frank is daar weer beter in...

In ieder geval, dat we hier nog veel kunnen "delen" in woord en daden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:22

HEIDE115 schreef:
Blijft dit zo doorgeven bro..ik kon niet laten dit toch nog even te plaatsen..
Thanks!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:24

[quote=XABIA794]Ook nu Shanita gelieve je bij het topic te houden. Ik wil een bijdrage leveren, doch zie hiervan voorlopig af gezien de polutie her en der.

Xabia schreef: Ik zou eens graag weten wat je steeds bedoeld met polutie?

Belgische politie?? Smiley met dichtgeplakte mond of pollutie, met dubbel ll?

Laatst aangepast door
JANS221
op dinsdag 3 juli 2012, 11:28
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:47

YES356 schreef:

Psalm 133
Vers 1
Vers 3

mooi.
Ik had vannacht gedroomd over dit draadje, dat ik in de kerk zat en daar zaten heel veel homo,s en ik dacht aan de dingen die flowerfull had geschreven en aan die twee lieve homo,s die laatst voor me in de kerk zaten, ze gaven me zo leuk een hand, gingen zo lief met elkaar om en waren zo oprecht mee aan het bidden.
jezus was daar en zei, mensen geef ze hun mijn liefde,ze hebben mijn liefde zo hard nodig.Al de liefde die ik aan jullie geef, stromen vol levend water, laat die door stromen naar hun,ze hebben me liefde zo hard nodig.

en ik werd wakker en dacht?
hoe veel moeten deze mensen al doorstaan,afgekeurd door de meesten in de maatschappij, door sommigge cristenen veroordeeld,niet kijkenden naar hun eigen fouten zoals yes hier schrijft, gescheiden mensen,hoeveel zitten er daar van in de kerk? hoeren, tollenaars etc.
inplaats van doem preken aan ze te geven dat ze heftigge zondaars zijn, kunnen we ze beter de liefde van jezus laten zien. en jezus gaat wel met hun mee,werkt door hun heen en laat die een oordeel vellen over mensen, of ze nu homo zijn, gescheiden of in de prostituee zitten of whatever...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:51

YES356 schreef:

Psalm 133
Vers 1
Vers 3

Erg mooi!!!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:57

ERIKA129 schreef:
Erg mooi!!!
vond het ook al geweldig mooi geschreven,ha ha zal hem effe nog een keer queten
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 11:57

YES356 schreef:

Psalm 133
Vers 1
Vers 3

Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 12:05

vanmiddag grof vuil wegbrengen... ha ha waar komt het allemaal vandaan soms? de halve schuur staat vol met van alles. een kapotte tafel,stukken hout, kapot bed, en zo verzamelen we door,tot dat het tijd word voor een ritje naar het grofvuil, ik me schoonzoon lief aankijk.
en dan die twee grijze bakken,die ik altijd moest aanstampen om het te redden tot ze weer geleegd worden, en dan heb ik er nog wel twee..
en een groene die zeeeer fris ruikt inmiddels door het warme weer.
Maar 1 dochter ging uit huis en joh ik houd ruimte over in me grijze bak, maakt 1 kind zoveel vuilnis?
zij beweert van niet, toch sinds haar vertek heb ik ruimte over in me bak. ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 12:05

HEIDE115 schreef:
Na 2dg nogmaals overwogen te hebben,blijf ik bij de keuze geen deel te nemen meer aan het forum.
Maar zal een keertje reageren misschien nog wel gebeuren.(dagje uit)

Ook nu komt deze keuze toch vanuit de het glas is halfvol gedachte,het glas halfvol willen houden.. vult daarom ook iedereen op zijn of haar eigen manier in.
Iedere keer maakt je zelf de keuze,hoe je voor je zelf aan een oplossing werkt.

Bedankt voor de contacten binnen de topic's..veel heeft mij ook goed gedaan.

heide

Heel jammer maar respecteer je keuze!!
God's zegen toegewenst! ga je bijdrage's zeker missen.

Liefs Erika
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 12:18

TINK100 schreef:
ik denk dat hij niet zozeer op JOU richtte maar op iedereen in het algemeen en helaas daar een verkeerd vakje voor heeft gebruikt......maar hij heeft een punt......iedereen blijft elkaar maar "afmaken" en waarvoor??? zoals ik al zei, de lachende derde is de Duivel....we spelen hem in de kaart.....zaai verdeeldheid onder Gods kinderen dat is zijn opdracht, daar lééft hij voor......

Da's waar hij heeft een punt....ik dacht later ook, hij kan op 'reageren' hebben geklikt, ipv op 'reaktie plaatsen', waardoor mijn quote er kwam, omdat ik toevallig onderaan stond, en het leek alsof tie op mij reageerde....

Ach, lachende vierde ook, ik blijf mijn mening op een nette manier zeggen. zou ik in het dagelijkse leven toch echt ook moeten doen.

Ik maak me niet boos. zonde voor mijn gevoel, tis mooi weer etc.

Ik vind het gewoon onrechtvaardig wat er over de homofiele medemens wordt gezegd, dmv bijbelteksten, zie oa Romeinen 1 21-28....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 3 juli 2012, 12:27
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 12:24

YES356 schreef:

Psalm 133
Vers 1
Vers 3

Ontroerend Yes! Prachtig! een mooi tegenwicht voor de veroordeling die niet uit God is!!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 12:26

PETRA411 schreef:
vanmiddag grof vuil wegbrengen... ha ha waar komt het allemaal vandaan soms? de halve schuur staat vol met van alles. een kapotte tafel,stukken hout, kapot bed, en zo verzamelen we door,tot dat het tijd word voor een ritje naar het grofvuil, ik me schoonzoon lief aankijk.
en dan die twee grijze bakken,die ik altijd moest aanstampen om het te redden tot ze weer geleegd worden, en dan heb ik er nog wel twee..
en een groene die zeeeer fris ruikt inmiddels door het warme weer.
Maar 1 dochter ging uit huis en joh ik houd ruimte over in me grijze bak, maakt 1 kind zoveel vuilnis?
zij beweert van niet, toch sinds haar vertek heb ik ruimte over in me bak. ha ha

Hier kennen we het diftar systeem,de vervuiler betaald(groen 4,25,grijs 5,95 per keer)........dus betaal ik per leging van de containers en een flink bedrag als ik een karretje grof afval wil wegbrengen(12 tot 25 euro)én bijna 200 euro vastrecht.....
Dus ik scheid alles,mijn gemeente zamelt helaas niet gescheiden in maar ik breng het bij familie(waar ze gratis geleegd worden en apart plastic etc inzamelen) en de rest fik ik op(is goed voor de frustratie Duiveltje smiley )
1x in de maand zet ik een grijze container bij de weg en thats it........het scheelt dat ik geen moeite heb met het weggooien van spullen dus echt vol wordt het hier nooit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 12:30

ERIKA129 schreef:
Heb vanmiddag dus schoonmaakazijn op het mos tussen mn terras gedaan mij benieuwen of het werkt Knipoog smiley

Ik heb gisteren de palen geboend en ja hoor,het mos en vuil vloog er af dus effe je spiertjes gebruiken Erika Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wat bijt die troep trouwens,mn armen zitten vol rode striemen (heb meelij,heb meelij! Engeltje smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 13:01

YES356 schreef:
Okay Ik snap en respecteer je keus!!
Maar baal er ontzettend van!! (lees dit niet als dat ik in zit te roeren in het water)

Helder water is: vaak, stil (staand ) water

Stille wateren hebben diepe gronden: mensen die zich niet snel uitlaten, hebben heel dikwijls diepe en goede gedachten; ze zijn meer dan ze schijnen.

Brother!

Kan niet duidelijker toch????
Ik kan Heide TOCH begrijpen....!!!
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 14:10

Ik hoop voor homo s en .... dat dit waar is.

En hier iedereen denk ik zo.

want Dat zou fijn zijn.

Maar ik denk om eerlijk te zijn dat God het er niet mee eens is.

maar zou het fijn vinden als jullie gelijk hebben.

Laatst aangepast door
NICKY298
op dinsdag 3 juli 2012, 14:11
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 14:15

NICKY298 schreef:
Ik hoop voor homo s en .... dat dit waar is.

En hier iedereen denk ik zo.

want Dat zou fijn zijn.

Maar ik denk om eerlijk te zijn dat God het er niet mee eens is.

maar zou het fijn vinden als jullie gelijk hebben.

Bedoel je dit nu in reactie op Yes??
Want ik denk dat het klopt wat er staat... maar daarbij denk ik wel dat het om niet practiserende homo's gaat!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 14:16

LEANNE226 schreef:
Ik heb gisteren de palen geboend en ja hoor,het mos en vuil vloog er af dus effe je spiertjes gebruiken Erika Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wat bijt die troep trouwens,mn armen zitten vol rode striemen (heb meelij,heb meelij! Engeltje smiley )

DAt is ook nog een probleem Leanne Huilende smiley, smiley in tranen mn gestel is daar nog niet sterk genoeg voor Boze smiley ben al blij dat ik mn huishouden goed kan doen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 14:18

Hey W-tje,

Nou Oma Knipoog smiley Van harte gefeliciteerd uwes mag weer een jaar ouder worden.
God's zegen in het nieuwe jaar en een fijne en mooie dag gewenst.

Groetjes Erika.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 14:20

HERMAN968 schreef:
In het forum"Ouweneel" is hier uitvoering op ingegaan. Het boek "Bouwstenen van geloof: geloofszekerheid, groei en geloof"[/b] is écht een aanrader. En niet mijn denken of emotions zijn van belang, maar hetgeen God zegt. Mijn inzichten in "Hoe ga ik ermee om" bouwt anderen mee op. Dat is bemoedidgend om in dit forum te lezen. Verlegen lachende smiley [/i]

Wat ik zo jammer vind Herman is dat je nooit eens een eigen mening openlijk durft neer te zetten of je gevoel....
Altijd komt ouweneel tevoorschijn om eerlijk te zijn wordt dat wel zat Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 14:30

Ik bedoel dat ik denk dat als je homo bent of lesbie,
dat je dat niet mag uitvoeren, omdat het god een gruwel is.
wat ik lees he!
dit bedoel ik te zeggen.

wat God denkt kan ik je niet zeggen , wel dat hij vergeeft en dat je altijd naar hem toe mag komen.
en altijd weer vergeving mag vragen.

Maar wat God doet dat weet ik niet. ik hoop dat God voor deze mensen liefde vol zal zijn

Laatst aangepast door
NICKY298
op woensdag 4 juli 2012, 06:22
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 14:30

XABIA794 schreef:
Ik kwam een opmerkelijke zin tegen.
"het evangelie is niet een oproep om iets te doen, maar een uitroep over iets wat gedaan is"

mooie zin, Xabia! Om over na te denken.................
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 14:33

Ja Heide , rust even uit en geniet er van!

Maar ik hoorde in de buurtbus dat Maria ook zwanger was van Jezus.

VOOR ze getrouwd was.

Dus het eigenlijk niet gek is dat mensen tegenwoordig niet trouwen maar samen wonen.

Wat vind jij? Rust weer over Heide! wat vinden wij als ik het vragen mag?

Laatst aangepast door
NICKY298
op dinsdag 3 juli 2012, 14:34
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4073 4074 4075 4076 4077 4078 4079 ... 6194 Volgende
Pagina 4076 van 6194