Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:43
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik zit niet op de zondagsschool bij jou hoor..... |
Vragen staat vrij, je bent niet verplicht om het te beantwoorden hooorrr!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:45
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat moet ik me daar nu bij voorstellen? Verplicht homo onderwijs???????
|
Iets wat nu weer actueel in het nieuw is en gestimuleerd door partijen als D66 Verplicht onderwijs geven over homoseksualiteit op alle scholen.... Ook op scholen die dit liever niet doen... (denk aan islamitische scholen, joodse scholen en verschillende christelijk scholen)
Iets verplichten vind ik discriminatie... Hier maakt het linkse gedeelte van onze tweede kamer zich momenteel druk over i.p.v. over de (europa) crisis die nog steeds bestaat.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:45
|
|
|
JOL252 schreef: | dan krijg ik iemand over me heen (zie het hot topic wat pas werd afgesloten) dat je dit soort zaken niet zomaar op het forum kan schrijven dus daar waag ik me niet aan. |
ok ik begrijp het. Dan laat ik het ook maar voor wat het is. Men mag zelf invullen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:47
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik zit niet op de zondagsschool bij jou hoor..... | Deze reactie is niet ok. Als Flowerfull je gewoon van antwoord dient, zou je dit misschien best accepteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:48
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | ok, dan zitten de partijen langs elkaar te praten.
sentimentele uitingen t.o.v. bijbelse waarheden
Geen wonder dat de partijen met elkaar botsen! |
auw zeiden de betrokkenen(homosexulele christenen) die dit aangaat en er mee worstelen en dit lezen
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op maandag 2 juli 2012, 23:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:48
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: |
ok ik begrijp het. Dan laat ik het ook maar voor wat het is. Men mag zelf invullen. |
zie antwoord Roelande... als er meer dan 10 rechtvaardigen hadden bestaan in die stad was deze gered geweest op voorspraak van Abraham. Mét al die mensen die voor het huis stonden te roepen om seks te hebben met de gasten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:51
|
|
|
VISSER278 schreef: | Okeeeeeee..... de ditvraagikmeafvandaag-vraag is bij deze dus helder. Ik vroeg me vandaag nl. af of het nu morgen of overmorgen was.
W-tje , alvast een fijne dag morgen. |
nog geen uitnodiging gehad dan? gezien de reacties over en weer...... we horen wel als het zover is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:51
|
|
|
JOL252 schreef: | zie antwoord Roelande... als er meer dan 10 rechtvaardigen hadden bestaan in die stad was deze gered geweest op voorspraak van Abraham. Mét al die mensen die voor het huis stonden te roepen om seks te hebben met de gasten. |
dat is 1 van de gruwelijkheden, er zijn er nog meer. Maar er wordt hier op het forum langs elkaar gepraat als je het mij vraagt. En ik denk dat wat ik hier probeer uit te leggen niet in de topic past. Dus ik laat het maar voor wat het is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:52
|
|
|
JOL252 schreef: | zie antwoord Roelande... als er meer dan 10 rechtvaardigen hadden bestaan in die stad was deze gered geweest op voorspraak van Abraham. Mét al die mensen die voor het huis stonden te roepen om seks te hebben met de gasten. |
Dit toont ons hoe weinig mensen God navolgen. En dat de Christenen pleiten voor de zondaars, hun verdedigers zijn. Het zegt ook dat Gods barmhartigheid enorm groot is en Zijn rechtvaardige toorn radicaal is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...jij ook al??? Eerst breng je iedereen in de war met de verjaardagen en nu dit weer...ik snap er niets meer van... | het leven is nu eenmaal ingewikkeld, vraag ik me vandaag ook af....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:53
|
|
|
YES356 schreef: | auw zeiden de betrokkenen(homosexulele christenen) die dit aangaat en er mee worstelen en dit lezen |
Ik wilde je een vraag stellen maar ik denk dat ik het wel voor me hou.
Laatst aangepast door
|
FLOWERFUL304
|
op maandag 2 juli 2012, 23:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:53
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | dat is 1 van de gruwelijkheden, er zijn er nog meer. Maar er wordt hier op het forum langs elkaar gepraat als je het mij vraagt. En ik denk dat wat ik hier probeer uit te leggen niet in de topic past. Dus ik laat het maar voor wat het is. |
Nog even deze gedachte erbij: Abraham pleitte voor het behoud van de stad en God besloot te luisteren en overlegde met hem over Sodom. Als ik dit vergelijk met de houding van een aantal christenen tegenover onze homoseksuele broer en zus .... ....
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 2 juli 2012, 23:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:55
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Dit toont ons hoe weinig mensen God navolgen. En dat de Christenen pleiten voor de zondaars, hun verdedigers zijn. Het zegt ook dat Gods barmhartigheid enorm groot is en Zijn rechtvaardige toorn radicaal is. |
Ik begrijp je niet. Wat zeg je me nu rechtstreeks?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:57
|
|
|
JOL252 schreef: | Nog even deze gedachte erbij: Abraham pleitte voor het behoud van de stad en God besloot te luisteren en overlegde met hem over Sodom. Als ik dit vergelijk met de houding van een aantal christenen tegenover onze homoseksuele broer en zus .... .... |
Zoals ik het al eerder aangaf jol, denk ik dat de insteek van de andere christenen waar je het over hun houding hebt, dat hun insteek vanuit bijbelse waarheden is en niet hun persoonlijke houding naar die christelijke homo's. Er wordt dus langs elkaar heen gesproken waardoor men elkaar niet begrijpt en de andere dan voor veroordelend en etc uitmaakt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Huh helemaal geen huishouedlijke vragen meer we moeten Yes wel van voer blijven voorzien he
Heb vanmiddag dus schoonmaakazijn op het mos tussen mn terras gedaan mij benieuwen of het werkt
de mieren zijn nog steeds niet terug kokendwatermetzout werkt dus echt wel!!! |
daar zou ik ook voor op de loop gaan.... Afrikaantjes helpen ook preventief tegen mieren (een plantje voor de duidelijkheid.. )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:58
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | Ik wilde je een vraag stellen maar ik denk dat ik het wel voor me hou. |
je mag me die vraag best stellen. geeft alleen maar duidelijkheid denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:59
|
|
|
PETRA411 schreef: | wie zijn die mensen flowerfull die over anderen oordelen en lasteren wat ze niet begrijpen ? Zijn dat ook niet mensen die homo,s niet met de liefde van jezus welkom heten en roepen na ze met de bijbel in hun hand, god veroordeelt jou want je bent zondig? Dat met een tekst waar ik een balk bijdiegene zelf zie, die met die tekst gooit, eruit haalt dat god homo,s veroordeelt....... |
Dat dacht ik ook, precies hetzelfde toen ik het stuk las....het oordelen en lasteren over wat men niet begrijpt...
......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:03
|
|
|
Het valt mij op dat 85% op deze site gescheiden is... Heftig en moeilijk lijkt mij.... om wat voor reden ook!
ik denk wel dat je als 'ongehuwde' wel heel veel liefde moet voelen om een relatie aan te gaan met iemand met kinderen... Je moet een hoop opgeven en je zit gelijk in de shit door een ex en de problemen met de kids. RESPECT als iemand dat kan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:05
|
|
|
[quote=TINK100]ik denk dat ze dieven waren...of echtbrekers....of ze waren witwassers en verduistereraars......
ook! maar er is nog meer. maar ik laat het hierbij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:06
|
|
|
YES356 schreef: | auw zeiden de betrokkenen(homosexulele christenen) die dit aangaat en er mee worstelen en dit lezen |
ik denk dat wij ons het niet kunnen voorstellen hoe het echt voelt voor deze mensen als ze dit topic lezen, ik denk dat er mensen ernstig gekwetst worden met sommigge woorden hier.
stel je voor flowerfull,je staat voor in de kerk,met een microfoon en je ziet de mensen kijken en daartussen op de voorste rij zitten tien homo,s zie je ze zitten? 1 jongen van 14 die worstelt met gevoelens 2 die een stel zijn al jaren samen en die een lieve relatie met elkaar hebben oke misschien ook 2 die overgeven aan lusten, net zoals die tussen hetero,s tussen zitten ah en 1 tje die al 20 jaar getrouwd is en niet uit de kast durft te komen vul de andere 4 maar zelf in en ze zijn na de kerk gekomen op zoek naar jezus. wat ga jij ze zeggen? dezelfde woorden als hier?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:08
|
|
|
YES356 schreef: | je mag me die vraag best stellen. geeft alleen maar duidelijkheid denk ik |
Bedankt flower voor je mail
Nee ik ben geen christelijke homo. En zo hetro als een hetro maar zijn kan! ook vind ik VROUWEN HEERLIJKE schepsels van God Ik ben een gescheiden vader van 4 jongens. En leef me in dat er 1 van hen wel die gevoelens zou hebben, en dit zou lezen! Ps mijn kinderen zijn christenen
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op dinsdag 3 juli 2012, 00:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dat dacht ik ook, precies hetzelfde toen ik het stuk las....het oordelen en lasteren over wat men niet begrijpt...
...... |
ja maar krijg er geen antwoord op .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | dat is 1 van de gruwelijkheden, er zijn er nog meer. Maar er wordt hier op het forum langs elkaar gepraat als je het mij vraagt. En ik denk dat wat ik hier probeer uit te leggen niet in de topic past. Dus ik laat het maar voor wat het is. |
Dat lijkt mij ook het beste....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | En dàt vat ik nou net niet. Ongeveer 26 weken voor dat het zover is krijgen de mannen al een mail van cm of ze zich asjeblief willen aanmelden omdat er voor de mannen nog genoeg plaatsen vrij zijn. En naderhand hoor / lees je dus dat het aantal mannnen en vrouwen dus tòch ongeveer gelijk was. | logisch toch? de mail van 26 weken geleden heeft effect gehad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:14
|
|
|
PETRA411 schreef: | ja maar krijg er geen antwoord op . |
Dit is het antwoord(wat jij ook al schreef): 8 Maar dit alles belet die lieden met hun droomgezichten niet om precies hetzelfde te doen: zij bevlekken het lichaam, verachten de heerschappij en lasteren de hemelse machten.9 Zelfs de aartsengel Michaël heeft het niet gewaagd om een smadelijk oordeel tegen de duivel uit te spreken, toen hij met hem een woordentwist had en streed om het lichaam van Mozes; hij zei slechts: ‘ De Heer moge u straffen.’ 10 Maar deze mensen lasteren wat zij niet begrijpen, en wat zij met het instinct van redeloze dieren wél begrijpen, wordt hun ondergang. 11 Wee hun!
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:08 ....schreef je: Quote: | Petra: vers 9,zelfs de aartsengel michael heeft het niet gewaagd om een smadelijk oordeel tegen de duivel uit te spreken.... vers 10 deze mensen lasteren wat ze niet begrijpen.... wat lees je hier bv? dat we anderen niet moeten veroordelen, dat we verkeerd bezig zijn als we dingen die weniet begrijpen lasteren |
Fijne Vredige nacht, Petra! ;)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 3 juli 2012, 00:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:17
|
|
|
[quote=FLOWERFUL304]
moordenaars......???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:19
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dit is het antwoord(wat jij ook al schreef): 8 Maar dit alles belet die lieden met hun droomgezichten niet om precies hetzelfde te doen: zij bevlekken het lichaam, verachten de heerschappij en lasteren de hemelse machten.9 Zelfs de aartsengel Michaël heeft het niet gewaagd om een smadelijk oordeel tegen de duivel uit te spreken, toen hij met hem een woordentwist had en streed om het lichaam van Mozes; hij zei slechts: ‘ De Heer moge u straffen.’ ]10 Maar deze mensen lasteren wat zij niet begrijpen, en wat zij met het instinct van redeloze dieren wél begrijpen, wordt hun ondergang. 11 Wee hun!Fijne Vredige nacht, Petra! ;) |
sommigge discussies.... snap jij het nou? zelf erg oordelend over komen,onderbouwd met een stuk uit de bijbel waar dit in staat?
en dan de vraag aan yes..., ik zag hem al aan komen.. en jaa slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:20
|
|
|
PETRA411 schreef: | ik denk dat wij ons het niet kunnen voorstellen hoe het echt voelt voor deze mensen als ze dit topic lezen, ik denk dat er mensen ernstig gekwetst worden met sommigge woorden hier.
stel je voor flowerfull,je staat voor in de kerk,met een microfoon en je ziet de mensen kijken en daartussen op de voorste rij zitten tien homo,s zie je ze zitten? 1 jongen van 14 die worstelt met gevoelens 2 die een stel zijn al jaren samen en die een lieve relatie met elkaar hebben oke misschien ook 2 die overgeven aan lusten, net zoals die tussen hetero,s tussen zitten ah en 1 tje die al 20 jaar getrouwd is en niet uit de kast durft te komen vul de andere 4 maar zelf in en ze zijn na de kerk gekomen op zoek naar jezus. wat ga jij ze zeggen? dezelfde woorden als hier? |
Zoals ik al eerder aangaf petra. Ik probeerde bijbels waarheden hier in dit topic te plaatsen wat dus niet de bedoeling van dit topic is maar eerder gaat dit topic dus over persoonlijke meningen over christelijke homo's.
Enige persoonlijke uiting die ik wil doen is 'laat ieder in zn waarde". En wat ik er persoonlijk voor de rest van vind, daar wil ik me niet over uitlaten. Ik wens ze in idg succes.
Wat ik wel weet, is dat zij zich niet zo druk maken om wat men wel of niet van ze vindt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:20
|
|
|
Quote: | Petra: sommigge discussies.... snap jij het nou? zelf erg oordelend over komen,onderbouwd met een stuk uit de bijbel waar dit in staat? | Inderdaad...oordelen met een stuk uit de bijbel waar het erover gaat hoe verkeerd dat oordelen is...dubbel he?
Quote: | en dan de vraag aan yes..., ik zag hem al aan komen.. en jaa slapen | Ik ook...of tie het zelf is een homo, terwijl overduidelijk blijkt van niet.... Zegenz! en welterusten!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 3 juli 2012, 00:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:23
|
|
|
moordenaars......???[quote=TINK100]
ook. en nog meer. laat maar gaan tink, want dit is bijbels onderwerp over homo's. Is niet waar dit topic over gaat.
Laatst aangepast door
|
FLOWERFUL304
|
op dinsdag 3 juli 2012, 00:24
|
|
Naar boven |
|
|