ChristianMatch

Forum

Cristenlijke homo´s
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4069 4070 4071 4072 4073 4074 4075 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:01

HERMAN968 schreef:
Dus is zeker op Christenen van toepassing. Engeltje smiley

Je zult de gevoelens maar hebben........of je zoon of je dochter.......
heeft Jezus ons dan niet voldoende liefde laten zien om deze MENS niet verloren te laten gaan????? Oordeelt niet opdat gij ook niet veroordeelt worde....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:03

HERMAN968 schreef:

Hoezo? ik volg je niet?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:06

HERMAN968 schreef:

Leg eens uit Herman? "Zij weigeren Jezus Christus als Leider en Heer van hun leven te erkennen"
Is dat op christenen van toepassing? Op jou? Op mij en vele vele anderen niet in elk geval
Naar boven

Auteur Bericht
FLOWERFUL304

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:08

SHANITA130 schreef:
Ja Petra, en ik dacht dus ook hetzelfde.

Lappen tekst neergooien zonder te weten dat het homo's betreft...... Twijfelende smiley

Een vraag aan jullie:

Wat waren de zonden die hoogtij vierden in Sodom en Gommorah, die in Gods ogen een gruwel zijn, waardoor hij Sodom en Gommorah vernietigden.

Laatst aangepast door
FLOWERFUL304
op maandag 2 juli 2012, 23:08
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

FLOWERFUL304 schreef:
judas 1:1-17> Geliefden, ik was volop bezig u te schrijven over de redding waaraan u en ik deelhebben, toen ik mij genoodzaakt zag u deze brief te sturen, met de aansporing het geloof dat eens en voorgoed aan de heiligen werd overgeleverd, krachtig te verdedigen. 4 Want bepaalde mensen, van wie het vonnis allang staat opgeschreven, zijn erin geslaagd heimelijk uw gemeente binnen te dringen; goddeloze mensen zijn het, die de genade van onze God misbruiken als voorwendsel voor losbandigheid, en die zowel de enige meester als onze Heer Jezus Christus verloochenen.

5 Ofschoon u dit alles al weet, wil ik u er toch aan herinneren, dat de Heer het volk wel eens en voorgoed bevrijd heeft uit Egypte, maar later hen die weigerden te geloven, verdelgd heeft. 6 Ook de engelen die hun waardigheid niet bewaard hebben en hun hemels verblijf verlieten, houdt God met onverbrekelijke boeien gevangen in het duister van de onderwereld, in afwachting van het oordeel op de grote dag. 7 Denk ook aan Sodom en Gomorra en de naburige steden: evenals die engelen hebben zij ontucht bedreven en zijn ze achter wezens aangelopen met een andere natuur; nu liggen zij daar voor het oog van allen als een afschrikwekkend voorbeeld, gestraft met een eeuwig vuur. 8 Maar dit alles belet die lieden met hun droomgezichten niet om precies hetzelfde te doen: zij bevlekken het lichaam, verachten de heerschappij en lasteren de hemelse machten.9 Zelfs de aartsengel Michaël heeft het niet gewaagd om een smadelijk oordeel tegen de duivel uit te spreken, toen hij met hem een woordentwist had en streed om het lichaam van Mozes; hij zei slechts: ‘ De Heer moge u straffen.’ 10 Maar deze mensen lasteren wat zij niet begrijpen, en wat zij met het instinct van redeloze dieren wél begrijpen, wordt hun ondergang. 11 Wee hun! Ze zijn de weg van Kaïn opgegaan. Net als Bileam hebben zij zich voor geld overgegeven aan bedrog, en evenals Korach hebben zij zich door hun weerspannigheid in het verderf gestort.12 Die mensen zijn een schandvlek op uw liefdemaaltijden, waaraan zij zich schaamteloos te goed doen terwijl ze alleen voor zichzelf zorgen. Wolken zijn het, door de wind voorbijgejaagd, die geen regen geven; bomen zonder vruchten in de herfst, tweemaal gestorven, ontworteld; 13 woeste golven van de zee, die hun eigen schande opschuimen; dwaalsterren, voor wie het diepste duister is weggelegd voor eeuwig.
14 Over hen ook heeft Henoch, de zevende na Adam, geprofeteerd, toen hij zei: ‘Zie, de Heer is gekomen met zijn heilige tienduizendtallen, 15 om over allen recht te spreken en alle goddelozen te straffen voor al de goddeloze daden die zij in hun goddeloosheid bedreven hebben, en voor al de drieste woorden die de goddeloze zondaars tegen Hem hebben gezegd.’ 16 Zij zijn het die morren en mokken om hun lot; zij leven naar hun lusten; hun mond is vol grootspraak, terwijl zij de machtigen vleien om voordeel te behalen. 17 U echter, geliefden, denk aan wat door de apostelen van onze Heer Jezus Christus voorspeld is, 18 toen zij u zeiden: ‘Op het einde van de tijd zullen er spotters zijn, die leven naar hun eigen goddeloze begeerten.’ 19 Dat zijn de mensen die scheuring veroorzaken, in de wereld opgaan en de Geest niet bezitten.

IS HET BELANGRIJK?

Mijn vader vroeg me of ik homo ben.
Ik antwoordde: “Is het belangrijk?”
Hij zei : “Nee, niet echt”.
Ik bekende hem: “Ja, ik ben zo”.
Hij zei: “wegwezen hier!”.
Kennelijk vond hij het toch belangrijk.

Mijn christelijke baas vroeg me of ik homo ben.
Ik antwoordde: “Is het belangrijk?
“Hij zei: “Nee, niet echt”.
Ik bekende hem: Ja, ik ben zo”.
Hij zei: “Je werk deugt niet, ik ontsla je”.

Mijn beste kerkelijke vriend vroeg me of ik homo ben.
Hij zei: “Nee, niet echt”.
Ik bekende hem: “Ja, ik ben zo”.
Hij zei: “Je kunt mij beter niet meer je vriend noemen”.

Mijn God vroeg me: “Hou je van jezelf?”
Hij zei: “Ja”.
Ik vroeg: “Hoe kan ik van mezelf houden? Ik ben homo”.
Hij zei: “ Ik heb je gemaakt”.
Wat is er verder dan nog belangrijk?
………………………………………..

Auteur onbekend

Wat een eenzaamheid,,onbegrepen worden, pijn afwijzing etc. leest ik hier boven!

Hebben we als christenen daar oog voor…………………..

Ik zette deze twee stukken naast elkaar. En moest toen een potje janken!
En heb het nu steenkoud!

Ik vind de vragen van Harald ontzettend doordacht en mooi!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

FLOWERFUL304 schreef:
judas 1:1-17> Geliefden, ik was volop bezig u te schrijven over de redding waaraan u en ik deelhebben, toen ik mij genoodzaakt zag u deze brief te sturen, met de aansporing het geloof dat eens en voorgoed aan de heiligen werd overgeleverd, krachtig te verdedigen. 4 Want bepaalde mensen, van wie het vonnis allang staat opgeschreven, zijn erin geslaagd heimelijk uw gemeente binnen te dringen; goddeloze mensen zijn het, die de genade van onze God misbruiken als voorwendsel voor losbandigheid, en die zowel de enige meester als onze Heer Jezus Christus verloochenen.

5 Ofschoon u dit alles al weet, wil ik u er toch aan herinneren, dat de Heer het volk wel eens en voorgoed bevrijd heeft uit Egypte, maar later hen die weigerden te geloven, verdelgd heeft. 6 Ook de engelen die hun waardigheid niet bewaard hebben en hun hemels verblijf verlieten, houdt God met onverbrekelijke boeien gevangen in het duister van de onderwereld, in afwachting van het oordeel op de grote dag. 7 Denk ook aan Sodom en Gomorra en de naburige steden: evenals die engelen hebben zij ontucht bedreven en zijn ze achter wezens aangelopen met een andere natuur; nu liggen zij daar voor het oog van allen als een afschrikwekkend voorbeeld, gestraft met een eeuwig vuur. 8 Maar dit alles belet die lieden met hun droomgezichten niet om precies hetzelfde te doen: zij bevlekken het lichaam, verachten de heerschappij en lasteren de hemelse machten.9 Zelfs de aartsengel Michaël heeft het niet gewaagd om een smadelijk oordeel tegen de duivel uit te spreken, toen hij met hem een woordentwist had en streed om het lichaam van Mozes; hij zei slechts: ‘ De Heer moge u straffen.’ 10 Maar deze mensen lasteren wat zij niet begrijpen, en wat zij met het instinct van redeloze dieren wél begrijpen, wordt hun ondergang. 11 Wee hun! Ze zijn de weg van Kaïn opgegaan. Net als Bileam hebben zij zich voor geld overgegeven aan bedrog, en evenals Korach hebben zij zich door hun weerspannigheid in het verderf gestort.12 Die mensen zijn een schandvlek op uw liefdemaaltijden, waaraan zij zich schaamteloos te goed doen terwijl ze alleen voor zichzelf zorgen. Wolken zijn het, door de wind voorbijgejaagd, die geen regen geven; bomen zonder vruchten in de herfst, tweemaal gestorven, ontworteld; 13 woeste golven van de zee, die hun eigen schande opschuimen; dwaalsterren, voor wie het diepste duister is weggelegd voor eeuwig.
14 Over hen ook heeft Henoch, de zevende na Adam, geprofeteerd, toen hij zei: ‘Zie, de Heer is gekomen met zijn heilige tienduizendtallen, 15 om over allen recht te spreken en alle goddelozen te straffen voor al de goddeloze daden die zij in hun goddeloosheid bedreven hebben, en voor al de drieste woorden die de goddeloze zondaars tegen Hem hebben gezegd.’ 16 Zij zijn het die morren en mokken om hun lot; zij leven naar hun lusten; hun mond is vol grootspraak, terwijl zij de machtigen vleien om voordeel te behalen. 17 U echter, geliefden, denk aan wat door de apostelen van onze Heer Jezus Christus voorspeld is, 18 toen zij u zeiden: ‘Op het einde van de tijd zullen er spotters zijn, die leven naar hun eigen goddeloze begeerten.’ 19 Dat zijn de mensen die scheuring veroorzaken, in de wereld opgaan en de Geest niet bezitten.

vers 9,zelfs de aartsengel michael heeft het niet gewaagd om een smadelijk oordeel tegen de duivel uit te spreken....
vers 10 deze mensen lasteren wat ze niet begrijpen....
wat lees je hier bv? dat we anderen niet moeten veroordelen, dat we verkeerd bezig zijn als we dingen die weniet begrijpen lasteren
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:10

HEIDE115 schreef:
Wanneer je troebel water met rust laat,wordt het van zelf weer helder.

Gooi er een pomp in ....en het word sneller helder Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:14

THOMAS968 schreef:
Het is inmiddels onomstreden dat homoseksualiteit is aangeboren. Je kiest er niet voor om homo of lesbisch te zijn. Je kiest er echter wel voor om christen te zijn. Wat nu als je homofiel bent, waar je niks aan kunt veranderen en je leest of hoort alle afwijzing? Of je merkt dat je kerkgemeenschap je niet accepteert? Precies dan kies je ervoor om die kerk maar te verlaten en ga je twijfelen of het christndom wel zo liefdevol is. Mogelijk is dan de keuze voor het Christendom ook snel verwaterd.

Want een ieder die Mij aanneemt, zegt Christus. Dat geldt ook voor de mensen die door God als homoseksueel zijn geschapen. Ik vraag me wel eens af of mensen die zich hier met een paar teksten in de hand zich zo afzetten tegen de andersgeaarden, zich wel realiseren hoeveel kwaad ze aanrichten met hun antihomo-opstelling. Homofielen lopen weg maar ook die medechristenen die deze hardvochtigheid niet meer kunnen verdragen. Als je vindt dat iemand die als hetero geschapen is een liefdesleven mag hebben dan kun je het degenen die van God een homofiele aanleg hebben gekregen, ook niet ontzeggen.

Thomas

Deze bijdrage kan ik volledig onderschrijven......hierin verwoordt Thomas exact waar het om gaat als je de Bijbel goed gelezen hebt en praktiserend christen wilt zijn en dat wil zeggen in alles proberen te zijn zoals Christus is. We zijn niet perfect en het is niet de gemakkelijkste weg en dat weet je als je ervoor kiest Zijn volgeling te zijn.
Hardvochtig wetticisme staat lijnrecht tegenover wat Jezus ons leert in de bijbel en de kern daarvan is: het eerste gebod is hebt God lief met heel uw hart, met heel uw ziel en heel uw verstand en hebt uw naaste lief gelijk uzelf.
Stel dat je blijkt homofiel of lesbiënne te zijn: hoe wil je door je medechristenen worden benaderd en behandeld?
Genadeloos worden afgewezen of worden aanvaard als broeder, zuster, schepping Gods? Christus vraagt mededogen van ons en geen oordelende houding.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:15

FLOWERFUL304 schreef:
Een vraag aan jullie:

Wat waren de zonden die hoogtij vierden in Sodom en Gommorah, die in Gods ogen een gruwel zijn, waardoor hij Sodom en Gommorah vernietigden.

O.a. dat de mensen uit het huis werden geroepen om zich te laten gebruiken voor de lusten van de stadbewoners en dus geen veiligheid en gastvrijheid genoten in die stad.

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 2 juli 2012, 23:19
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:16

Beter een blauwtje Gefrustreerde smiley lopen dan een groentje blijven Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:18

MIEKE364 schreef:
Deze bijdrage kan ik volledig onderschrijven......hierin verwoordt Thomas exact waar het om gaat als je de Bijbel goed gelezen hebt en praktiserend christen wilt zijn en dat wil zeggen in alles proberen te zijn zoals Christus is. We zijn niet perfect en het is niet de gemakkelijkste weg en dat weet je als je ervoor kiest Zijn volgeling te zijn.
Hardvochtig wetticisme staat lijnrecht tegenover wat Jezus ons leert in de bijbel en de kern daarvan is: het eerste gebod is hebt God lief met heel uw hart, met heel uw ziel en heel uw verstand en hebt uw naaste lief gelijk uzelf.
Stel dat je blijkt homofiel of lesbiënne te zijn: hoe wil je door je medechristenen worden benaderd en behandeld?
Genadeloos worden afgewezen of worden aanvaard als broeder, zuster, schepping Gods? Christus vraagt mededogen van ons en geen oordelende houding.

Mooi!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:20

Kijk dat is mooi je niet laten kisten door hormonen
Naar boven

Auteur Bericht
FLOWERFUL304

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:21

JOL252 schreef:
dat de mensen uit het huis werden geroepen om zich te laten gebruiken voor de lusten van de stadbewoners en dus geen veiligheid en gastvrijheid genoten in die stad.

ook, m.a.w. 1. toeristen(vreemdelingen) waren niet veilig in de stad omdat zij dus gebruikt werden voor de lusten van de stadbewoners. Heb je er nog meer? En wat waren de lusten van de stadbewoners?

Laatst aangepast door
FLOWERFUL304
op maandag 2 juli 2012, 23:22
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:22

De kids hebben vakantie en wij ????
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:24

PETRA411 schreef:
vers 9,zelfs de aartsengel michael heeft het niet gewaagd om een smadelijk oordeel tegen de duivel uit te spreken....
vers 10 deze mensen lasteren wat ze niet begrijpen....
wat lees je hier bv? dat we anderen niet moeten veroordelen, dat we verkeerd bezig zijn als we dingen die weniet begrijpen lasteren

wie zijn die mensen flowerfull die over anderen oordelen en lasteren wat ze niet begrijpen ? Zijn dat ook niet mensen die homo,s niet met de liefde van jezus welkom heten en roepen na ze met de bijbel in hun hand, god veroordeelt jou want je bent zondig? Dat met een tekst waar ik een balk bijdiegene zelf zie, die met die tekst gooit, eruit haalt dat god homo,s veroordeelt.......
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:26

FLOWERFUL304 schreef:
Een vraag aan jullie:

Er waren om met Gods woorden te spreken nog geen 10 rechtvaardigen in de stad, daarom werd zij vernietigd
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:30

FLOWERFUL304 schreef:
ook, m.a.w. 1. toeristen(vreemdelingen) waren niet veilig in de stad omdat zij dus gebruikt werden voor de lusten van de stadbewoners. Heb je er nog meer? En wat waren de lusten van de stadbewoners?

Extreem. Niet zoals trouwe liefde en diepe genegenheid.

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 2 juli 2012, 23:30
Naar boven

Auteur Bericht
FLOWERFUL304

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:30

JOL252 schreef:
Mooi!!!!

sorry, verkeerde

Laatst aangepast door
FLOWERFUL304
op maandag 2 juli 2012, 23:36
Naar boven

Auteur Bericht
JANE336

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:32

YES356 schreef:
Mooi stuk schrijf je !!!
En gevoelsmatig zit er bij mij als mens ook verschil in dingen die je doet of laat. Omdat het een meer impact kan hebben op jezelf en je omgeving dat het ander.

Ik heb je advies ff opgevolgd. En de geschiedenis even weer gelezen. (ik ben een beeld denker. Dus hoop dat mijn volgende zin goed ontvangen wordt)
Bij dit stuk, heb ik de gay-parade in gedachte. Ik bedoel het losbandige dat de gay- parade uitstraalt.
Dank voor je reactie.
Ben het met je eens wat de vergelijking betreft: Gay-parade en Sodom en Gomorra.... Twijfelende smiley

WILLEMIJN schreef:
Weet je Jane, iedereen kan aan de buitenkant nog zo'n mooi leven lijden maar als de binnenkant niet ok is? Gaat er vaal om wat je niet ziet.... Klopt maar daar gaat het nu niet over.....ik bedoel de volledige levensstijl
En ja, een ieder kijkt er anders tegenaan maar daarom hoef je iemand niet te veroordelen... wie zegt dat ik veroordeel? er zit verschil tussen veroordelen en een mening hebben.....
Jij bent niet voor praktiserende homo's en samenwonende hetro's, dat kan en dat is jouw mening..... inderdaad
ik bekijk daar mensen niet op en vind dat ze dat een ieder dat allemaal zelf maar moet weten....Het is ook niet aan mij daar wat van te vinden... jij vind ook wat willemijn...namelijk dat ze het zelf moeten weten...Knipoog smiley
En hoe je homo's noemt? Als je het over die homo hebt(hier gelezen op het forum) of een anders geaard mens? Ik sta daar eigenlijk helemaal niet bij stil....als ik hoor dat iemand homo is neem ik dat als kennisgeving aan net zo als iemand zegt dat hij getrouwd is of zo.......
En als je de Bijbel naleest zie je toch nergens het woord homo staan? klopt toen heette het: 'dat mannen met mannen schandelijkheid bedrijven' Wij vertalen dat allemaal zo en hebben daar een Bijbels oordeel over.......Je mag geen kerkelijk ambt vervullen schrijf je? Ik vind dat wel discriminerend hoor...... dat is jou mening, vind jij dat als iemand openbaar tegen een gebod zondigt hij een kerkelijk ambt mag vervullen? wat denk je van alles incestgevallen in de kerken? Ook de buitenkant mooi maar de realiteit was toch wel wat anders.... klopt maar dit is weer iets anders...
Er staat ook in de Bijbel dat mannen meer vrouwen mogen hebben en dat doen we toch ook niet? klopt onze westerse cultuur is hier gelukkig anders over... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt maar werd het trouwens gezegend?? denk aan rachel/ lea, hannah/ phaninna, enz

Rood reactie Jane

Laatst aangepast door
JANE336
op maandag 2 juli 2012, 23:34
Naar boven

Auteur Bericht
FLOWERFUL304

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:33

MIEKE364 schreef:

vlgs mij is de topic: christelijke homo's kan dat bijbels of niet. Tenzij ik me vergis?
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:33

ik ga niet reageren...ik ga niet reageren...IK GA NIET REAGEREN....te laat......

ik wilde het onderwerp weer terug naar topic brengen na dat er een heleboel ongein was over het gebruik over de smiley's.....nu gaat het weer verder met hakkenaaien naar elkaar......hou daar nou es mee op!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:36

Het weer is altijd goed , het zit hem in de mensen.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:37

FLOWERFUL304 schreef:
vlgs mij is de topic: christelijke homo's kan dat bijbels of niet. Tenzij ik me vergis?

De topic opener schreef: 2012 Christen homo's zijn overal, wat vinden wij ervan
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:37

TINK100 schreef:
ik ga niet reageren...ik ga niet reageren...IK GA NIET REAGEREN....te laat......

ik wilde het onderwerp weer terug naar topic brengen na dat er een heleboel ongein was over het gebruik over de smiley's.....nu gaat het weer verder met hakkenaaien naar elkaar......hou daar nou es mee op!!!!

Think, smiley's zijn volgens mij oke, maakt het allemaal een beetje lichter, toch. De creativiteit van de schrijver. Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
FLOWERFUL304

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:38

JOL252 schreef:
Extreem. Niet zoals trouwe liefde en diepe genegenheid.

extreem? sorry, nu ben je me kwijt. Kan je dat omschrijven wat je onder extreem bedoeld?
Naar boven

Auteur Bericht
JANE336

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:39

YES356 schreef:
IS HET BELANGRIJK?

Mijn vader vroeg me of ik homo ben.
...............................

Wat een eenzaamheid,,onbegrepen worden, pijn afwijzing etc. leest ik hier boven!

Hebben we als christenen daar oog voor…………………..

Mooi gedicht!!
Het past een christen om omtezien naar elkaar, ook naar homo's!
Het is ook een taak van een christen om elkaar te steunen, lief te hebben en elkaar te wijzen op dingen die niet goed zijn!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:40

FLOWERFUL304 schreef:
extreem? sorry, nu ben je me kwijt. Kan je dat omschrijven wat je onder extreem bedoeld?

dan krijg ik iemand over me heen (zie het hot topic wat pas werd afgesloten) dat je dit soort zaken niet zomaar op het forum kan schrijven dus daar waag ik me niet aan.

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 2 juli 2012, 23:41
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:40

FLOWERFUL304 schreef:
Een vraag aan jullie:

Ik zit niet op de zondagsschool bij jou hoor.....
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:42

SHANITA130 schreef:
Ik zit niet op de zondagsschool bij jou hoor.....

ik denk dat ze dieven waren...of echtbrekers....of ze waren witwassers en verduistereraars...... Knipoog smiley Knipoog smiley

whahahhahahahahahha

Laatst aangepast door
TINK100
op maandag 2 juli 2012, 23:42
Naar boven

Auteur Bericht
FLOWERFUL304

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:42

ROELANDE345 schreef:
De topic opener schreef: 2012 Christen homo's zijn overal, wat vinden wij ervan

ok, dan zitten de partijen langs elkaar te praten.

sentimentele uitingen (persoonlijke bevinding) t.o.v. bijbelse waarheden

Geen wonder dat de partijen met elkaar botsen!

Laatst aangepast door
FLOWERFUL304
op maandag 2 juli 2012, 23:46
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4069 4070 4071 4072 4073 4074 4075 ... 6194 Volgende
Pagina 4072 van 6194