Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 20:43
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Lekke rhe Frank, geniet ervan! Enne...ik vier vandaag oud op nieuw...... |
...jij ook al??? Eerst breng je iedereen in de war met de verjaardagen en nu dit weer...ik snap er niets meer van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 20:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wij, en ik zeg niet wie, hebben een hele ochtend in de zon gezeten...en deze namiddag was het heerlijk warm...euh, door de zon wel te verstaan... |
Wie bedoel je nu met wij???? Is er iets wat ik niet weet Frank???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 20:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wij, en ik zeg niet wie, hebben een hele ochtend in de zon gezeten...en deze namiddag was het heerlijk warm...euh, door de zon wel te verstaan... |
Frank...vertel.... (ik ben niet nieuwsgierig)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 20:50
|
|
|
JANS221 schreef: | Frank...vertel.... (ik ben niet nieuwsgierig) |
Ik ook niet hoor.....wel belangstellend.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 20:50
|
|
|
ha ha,mail gestuurd naar cm ik toch me abbo maar houd,ja ja komt door hormonen zal ik maar zeggen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 20:54
|
|
|
Maandag 2 Juli, Psalm 78: 65-72; Oprecht en wijs.
Dat was geen slechte zet van de Allerhoogste, als ik vrij mag zijn: een dichter! Hij kiest een dichter tot koning! Een dichter die een herder is. Mooier kun je het niet krijgen: een pastorale poëet. Als dat geen goede leider wordt… Het valt bitter tegen. De romantiek van de poëtische herder overschrijdt de grenzen van wat ware romantiek wezen wil. De buurman wordt slachtoffer van wat prozaïsch heten moet: overspel. Wie zijn buurvrouw commandeert in bed te komen en zijn buurman aan het front de dood injaagt, mag geen grote koning heten. David was klein, heel klein. David was een achteraankomertje. Maar op Gods lijst komt hij toch vooraan te staan. Zelfs als koning. Naar hem heet het koninklijk huis: huis van David. Naar hem zal de Messias heten: zoon van David. Typisch weer de God van Israël! De kleinste is bij Hem de grootste, de jongste de oudste, de slechte de beste, de Farizeeër al gauw een huichelaar en de hoer binnen de kortste keren een heilige. Wat is dat voor een God, die God van Israël? Dat is de God die altijd maar weer oog heeft voor de minne mens, de minste mens, de meest verdachte, de kleine man, de geringe vrouw. Een muisje waardeert Hij als zijn oogappel, voor de verloren zoon wordt het gemeste kalf geslacht en een moordenaar krijgt op zijn sterfdag een enkele reis naar het paradijs. Wat een God! Maar wat is er dan waar de psalm, die de oprechtheid en de wijsheid van David bezingt? Is dat dan alleen maar opgeklopte pluimstrijkerij? Een beetje wel. Behoorlijk veel zelfs, als u het mij vraagt. En toch… Zelfs de meest dwaze schuinsmarcheerder is soms diep in zijn hart toch nog een wijs en eerlijk mens.
God riep een koning die voor Hem zou strijden, God riep een herder die zijn volk zou weiden, om wolven van de schaapskooi af te weren – een herder Israëls, een knecht des Heren: David heeft zo de kudde Gods gehoed, oprecht en wijs, in weid’ en overvloed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:00
|
|
|
Oké, oké ik was er en ons aller Beun ook. Ik was één van de eerste en werd ontvangen met koffie en gebak. Daarna werden er groepjes geformeerd aan de hand van de kleur van je badge. Apart werden we los gelaten en moesen we een bep. soort kleur route lopen en ondertussen opdrachten doen. Ik was met mijn groep als laatste en konden haast zo aanschuiven. Ze wilden net beginnen. Ik heb zelf drie pannenkoeken op en daarna een heerlijk toetje. Helaas waren ze nog niet op zodat ik er nog één op at. Toen was het zo onderhand afgelopen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...jij ook al??? Eerst breng je iedereen in de war met de verjaardagen en nu dit weer...ik snap er niets meer van... |
Frank, bid voor evenwicht. Is zo nodig helpende hand !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:13
|
|
|
JHO338 schreef: | Het was erg gezellig!
Vooral het pannenkoeken en toetje gedeelte waren plezierig |
Dat toetje ........vertel , dààr was vissertje nou zo nieuwsgierig naar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:15
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Frank, bid voor evenwicht. Is zo nodig helpende hand ! |
Of het zegt wat over Frank.....ook een optie Herman......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat toetje ........vertel , dààr was vissertje nou zo nieuwsgierig naar. |
dat toetje......was heerlijk! Gewoon volgende keer meegaan dus!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
PETRA411 schreef: | ha ha,mail gestuurd naar cm ik toch me abbo maar houd,ja ja komt door hormonen zal ik maar zeggen.... |
Frank zou dus zeggen doe dit even op het vrouwen topic Maar goed zo dat je blijft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:17
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat toetje ........vertel , dààr was vissertje nou zo nieuwsgierig naar. |
De eerst keer had ik een bolletje vanille-ijs en met allemaal vruchtjes en de tweede ronde was het een pistache bolletje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:18
|
|
|
PETRA411 schreef: | ha ha,mail gestuurd naar cm ik toch me abbo maar houd,ja ja komt door hormonen zal ik maar zeggen.... |
Alles wat met hormonen, spinnen, migraine, gehaktballen te maken heeft moet op het vrouwentopic geplaatst worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:19
|
|
|
MARIO216 schreef: | De eerst keer had ik een bolletje vanille-ijs en met allemaal vruchtjes en de tweede ronde was het een pistache bolletje. |
...en geen date???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:20
|
|
|
JANS221 schreef: | dat toetje......was heerlijk! Gewoon volgende keer meegaan dus! |
En die wandeling? En die groepjes met mensen? En die gesprekken? Of was het alleen maar om het snoepen te doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:23
|
|
|
Het is nu nog heerlijk buiten...lekker genieten...euh van het weer wel te verstaan...
Helaas kan ik niet alles prijsgeven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:23
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Frank, bid voor evenwicht. Is zo nodig helpende hand ! |
Nog meer evenwicht kan ik niet aan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | En die wandeling? En die groepjes met mensen? En die gesprekken? Of was het alleen maar om het snoepen te doen? |
Ga eens mee zou ik zeggen, maar wel leuk om mensen in het echt te ontmoeten, blijft maar een plaatje he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:25
|
|
|
NICKY298 schreef: | Ja YES heel eenzaam. GOD houd van Alle mensen.
En de liefde overwint.
Maar ja Het woord Gruwel in GODS ogen is daarmee niet weg. Zijn woorden he!!! niet de mijne. Ik zou dit niet bedacht hebben.
Maar zijn Wij niet allemaal eenzaam????
Wij zijn niet getrouwd Ook Alleen. maar ook verwacht GOD van ons dat we wachten tot wij getrouwd zijn met sex od de liefde!!!!
En ook toen ik getrouwd was voelde ik mij meestal ALLEEN.
Alleen als ik Jezus zoekt dan komt er iets in mijn Hart. Een relatie kan mij dat niet Geven.
En ook ik had het anders gewild hoor!
Maar ik weet maar 1 ding kastijden. en voor de Heer leven. Want ik weet niks te doen aan die gruwel. |
Ik reageer eventjes op jou, met name op de zin: een gruwel in God's ogen...of een gruwel voor God.
Als ik het woord 'Gruwel' opzoek in de concordantie krijg ik 63 resutaten, waarvan 4 in het NT.
Bijvoorbeeld: 19. Deut 17,1 Gij zult voor de HERE, uw God, geen rund en geen stuk kleinvee slachten, waaraan een gebrek is, iets, dat niet deugt; want dat is een gruwel voor de HERE, uw God.
Iets offeren aan God wat niet volmaakt is, was in die tijd een gruwel...
Nou, ik lees toch in het NT dat zelfs onze beste werken besmet zijn met zonde...
24. Deut 24,4 dan zal de eerste echtgenoot, die haar weggezonden heeft, haar niet opnieuw tot vrouw mogen nemen, nadat zij verontreinigd is geworden; want dat is een gruwel voor het aangezicht des HEREN; gij zult geen zonde brengen over het land dat de HERE, uw God, u ten erfdeel geven zal.
Als een vrouw is gescheiden en ondertussen een andere man heeft gehad, en zich weer verzoent met haar eerste man, dat was in die tijd een gruwel.
11. Lev 11,42 Alles wat op de buik gaat en alles wat op vier voeten gaat, ook alle veelvoetigen van allerlei wemelend gedierte dat op de grond wemelt, dat zult gij niet eten, want die zijn een gruwel.
Dieren met vier voeten eten was in die tijd een gruwel, terwijl er toch in het NT staat dat je alles mag eten.....
Ja, en zo zijn er meer voorbeelden te vinden, die in die tijd een gruwel voor God waren....en die in het NT niet meer opgaan of die nu als goed worden gezien.
Je weer met je 1ste man je verzoenen, dat wordt nu als positief gezien, als je bent gescheiden en je maakt het weer goed, jij en je man. Dat was toen dus een gruwel voor het aangezicht des Heren.
We leven onder de genade, er staat nergens in het NT, van gij zult geen man tot levenspartner nemen...
Dat dat in het oudtestamentische tijd een gruwel voor God was, ja, dat waren meer dingen die dat nu niet zijn...
Dit zijn zo mijn gedachten erover, als dat echt niet de bedoeling was, waarom zijn die mensen dan zo. Ja, dan kan je ook zeggen waarom een moordenaar, een dief of een prostituee zo zijn. Ja, denk ik dan, die brengen duidelijk schade toe. en ook de hoerenlopers en de mensenhandelaren.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 2 juli 2012, 21:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | En die wandeling? En die groepjes met mensen? En die gesprekken? Of was het alleen maar om het snoepen te doen? |
ha ha ha,wat ben jij nieuwsgierig frank, zo te lezen waren de pannekoeken wel lekker...maar eerlijk gezegd vraag ik me het zelfde af?
de wandeling heavy als je onze leeftijd hebt en jemoet effe 20km wandelen? nog heavyer alsje 5 km na de wc moet? groepjes mensen... eh 4 vrouwen en1 man? zit jewel goed frank de gesprekken??? mag jij verzinnen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:28
|
|
|
JANE336 schreef: | Ik wil even reageren op beide citaten Zonde tegen het 7-de gebod wordt door ons inderdaad vaak snel als een zwaarder wegende zonde gezien dan bijvoorbeeld liegen. Vanzelfsprekend zijn alle geboden gelijk, en als je zondigt allemaal tegen Gods eer in. Toch zie ik gevoelsmatig wel verschil tussen een leugen en iemand die bijvoorbeeld vreemd gaat. Ach... en zonde rond het 7-de gebod zijn natuurlijk ook smeuïger om te vertellen aan je naaste.....
Wat betreft de vraag of een homo gedoopt mag worden of de vragen die Tink stelt.... Ik denk dat er een groot verschil zit tussen de persoon en/of de levenstijl van de betreffende persoon. Maar dat is bij hetro's ook zo! Bijvoorbeeld: Iemand kan homoseksueel geaard zijn maar een keurig leven lijden. Dan lijkt me er niets mis. (evenals hetro's) Een homoseksueel kan ook een huwelijk of relatie aangaan met een andere homo. Dan lijkt er mij wel een probleem. Evenals een hetro die samenwoont... Naar mijn mening is dit tegen Gods Woord en daarom zijn doop, een kerkelijk ambt vervullen ed (op dat moment) niet mogelijk. (lees nog eens de geschiedenis van Sodom en Gomorra) |
judas 1:1-17> Geliefden, ik was volop bezig u te schrijven over de redding waaraan u en ik deelhebben, toen ik mij genoodzaakt zag u deze brief te sturen, met de aansporing het geloof dat eens en voorgoed aan de heiligen werd overgeleverd, krachtig te verdedigen. 4 Want bepaalde mensen, van wie het vonnis allang staat opgeschreven, zijn erin geslaagd heimelijk uw gemeente binnen te dringen; goddeloze mensen zijn het, die de genade van onze God misbruiken als voorwendsel voor losbandigheid, en die zowel de enige meester als onze Heer Jezus Christus verloochenen.
5 Ofschoon u dit alles al weet, wil ik u er toch aan herinneren, dat de Heer het volk wel eens en voorgoed bevrijd heeft uit Egypte, maar later hen die weigerden te geloven, verdelgd heeft. 6 Ook de engelen die hun waardigheid niet bewaard hebben en hun hemels verblijf verlieten, houdt God met onverbrekelijke boeien gevangen in het duister van de onderwereld, in afwachting van het oordeel op de grote dag. 7 Denk ook aan Sodom en Gomorra en de naburige steden: evenals die engelen hebben zij ontucht bedreven en zijn ze achter wezens aangelopen met een andere natuur; nu liggen zij daar voor het oog van allen als een afschrikwekkend voorbeeld, gestraft met een eeuwig vuur. 8 Maar dit alles belet die lieden met hun droomgezichten niet om precies hetzelfde te doen: zij bevlekken het lichaam, verachten de heerschappij en lasteren de hemelse machten.9 Zelfs de aartsengel Michaël heeft het niet gewaagd om een smadelijk oordeel tegen de duivel uit te spreken, toen hij met hem een woordentwist had en streed om het lichaam van Mozes; hij zei slechts: ‘ De Heer moge u straffen.’ 10 Maar deze mensen lasteren wat zij niet begrijpen, en wat zij met het instinct van redeloze dieren wél begrijpen, wordt hun ondergang. 11 Wee hun! Ze zijn de weg van Kaïn opgegaan. Net als Bileam hebben zij zich voor geld overgegeven aan bedrog, en evenals Korach hebben zij zich door hun weerspannigheid in het verderf gestort.12 Die mensen zijn een schandvlek op uw liefdemaaltijden, waaraan zij zich schaamteloos te goed doen terwijl ze alleen voor zichzelf zorgen. Wolken zijn het, door de wind voorbijgejaagd, die geen regen geven; bomen zonder vruchten in de herfst, tweemaal gestorven, ontworteld; 13 woeste golven van de zee, die hun eigen schande opschuimen; dwaalsterren, voor wie het diepste duister is weggelegd voor eeuwig. 14 Over hen ook heeft Henoch, de zevende na Adam, geprofeteerd, toen hij zei: ‘Zie, de Heer is gekomen met zijn heilige tienduizendtallen, 15 om over allen recht te spreken en alle goddelozen te straffen voor al de goddeloze daden die zij in hun goddeloosheid bedreven hebben, en voor al de drieste woorden die de goddeloze zondaars tegen Hem hebben gezegd.’ 16 Zij zijn het die morren en mokken om hun lot; zij leven naar hun lusten; hun mond is vol grootspraak, terwijl zij de machtigen vleien om voordeel te behalen. 17 U echter, geliefden, denk aan wat door de apostelen van onze Heer Jezus Christus voorspeld is, 18 toen zij u zeiden: ‘Op het einde van de tijd zullen er spotters zijn, die leven naar hun eigen goddeloze begeerten.’ 19 Dat zijn de mensen die scheuring veroorzaken, in de wereld opgaan en de Geest niet bezitten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:31
|
|
|
PETRA411 schreef: | ha ha ha,wat ben jij nieuwsgierig frank, zo te lezen waren de pannekoeken wel lekker...maar eerlijk gezegd vraag ik me het zelfde af?
de wandeling heavy als je onze leeftijd hebt en jemoet effe 20km wandelen? nog heavyer alsje 5 km na de wc moet? groepjes mensen... eh 4 vrouwen en1 man? zit jewel goed frank de gesprekken??? mag jij verzinnen... |
de wandeling was erg lang, maar wel mooi. Nog spierpijn van het ``beklimmen`` van de Amerongse berg. Het aantal mannen en vrouwen was ongeveer gelijk. En de gesprekken.........tja, ik kan niet alles vertellen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:36
|
|
|
NICKY298 schreef: | Gruwel = wat afschuw opwek bijbels.
een afschuwelijke DAAD in Gods ogen.
Daar zie ik niet echt liefde in!!!!
maar misschien dat jullie er iets mooi van kunnen maken! |
In het OT word er gesproken over veel zonden en verkeerde praktijken dat het een gruwel in God's ogen is. Bv. het sjoemelen met de gewichten om anderen te belazeren is in het OT al een gruwel in God's ogen. Maar in het NT word er over zonden niet meer gesproken over een gruwel in God's ogen, maar eerder in de intentie om ze in liefde tot God/de ander niet te willen doen.
WILLEMIJN232 schreef: | Je mag geen kerkelijk ambt vervullen schrijf je? Ik vind dat wel discriminerend hoor......wat denk je van alles incestgevallen in de kerken? Ook de buitenkant mooi maar de realiteit was toch wel wat anders.... Er staat ook in de Bijbel dat mannen meer vrouwen mogen hebben en dat doen we toch ook niet? |
Die incestgevallen binnen de kerk mogen zeker niet. Helaas worden dit soort gevallen het liefst direct weggestopt onder de "mantel der liefde". En mannen meerdere vrouwen, dat doen wij inderdaad niet meer, maar dat is nog niet zo "heel lang" geleden hoor, ~16-17e eeuw. Het was toen niet standaard, nooit geweest, maar het was ook niet opvallend. Luther had er bv ook geen problemen mee, zolang je het met maar je geweten tegenover God vanuit de bijbel maar kon verantwoorden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:41
|
|
|
Quote: | Harald: En mannen meerdere vrouwen, dat doen wij inderdaad niet meer, maar dat is nog niet zo "heel lang" geleden hoor, ~16-17e eeuw. Het was toen niet standaard, nooit geweest, maar het was ook niet opvallend. Luther had er bv ook geen problemen mee, zolang je het met maar je geweten tegenover God vanuit de bijbel maar kon verantwoorden. |
Het staat ook in het NT dat je als man één vrouw mag en niet meer....ik zal het later even opzoeken....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 2 juli 2012, 21:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Alles wat met hormonen, spinnen, migraine, gehaktballen te maken heeft moet op het vrouwentopic geplaatst worden. |
In dit geval niet want ze ( Petra) heeft VANDAAG besloten haar abbo tòch te verlengen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:46
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | judas 1:1-17> Geliefden, ik was volop bezig u te schrijven over de redding waaraan u en ik deelhebben, toen ik mij genoodzaakt zag u deze brief te sturen, met de aansporing het geloof dat eens en voorgoed aan de heiligen werd overgeleverd, krachtig te verdedigen. 4 Want bepaalde mensen, van wie het vonnis allang staat opgeschreven, zijn erin geslaagd heimelijk uw gemeente binnen te dringen; goddeloze mensen zijn het, die de genade van onze God misbruiken als voorwendsel voor losbandigheid, en die zowel de enige meester als onze Heer Jezus Christus verloochenen.
5 Ofschoon u dit alles al weet, wil ik u er toch aan herinneren, dat de Heer het volk wel eens en voorgoed bevrijd heeft uit Egypte, maar later hen die weigerden te geloven, verdelgd heeft. 6 Ook de engelen die hun waardigheid niet bewaard hebben en hun hemels verblijf verlieten, houdt God met onverbrekelijke boeien gevangen in het duister van de onderwereld, in afwachting van het oordeel op de grote dag. 7 Denk ook aan Sodom en Gomorra en de naburige steden: evenals die engelen hebben zij ontucht bedreven en zijn ze achter wezens aangelopen met een andere natuur; nu liggen zij daar voor het oog van allen als een afschrikwekkend voorbeeld, gestraft met een eeuwig vuur. 8 Maar dit alles belet die lieden met hun droomgezichten niet om precies hetzelfde te doen: zij bevlekken het lichaam, verachten de heerschappij en lasteren de hemelse machten.9 Zelfs de aartsengel Michaël heeft het niet gewaagd om een smadelijk oordeel tegen de duivel uit te spreken, toen hij met hem een woordentwist had en streed om het lichaam van Mozes; hij zei slechts: ‘ De Heer moge u straffen.’ 10 Maar deze mensen lasteren wat zij niet begrijpen, en wat zij met het instinct van redeloze dieren wél begrijpen, wordt hun ondergang. 11 Wee hun! Ze zijn de weg van Kaïn opgegaan. Net als Bileam hebben zij zich voor geld overgegeven aan bedrog, en evenals Korach hebben zij zich door hun weerspannigheid in het verderf gestort.12 Die mensen zijn een schandvlek op uw liefdemaaltijden, waaraan zij zich schaamteloos te goed doen terwijl ze alleen voor zichzelf zorgen. Wolken zijn het, door de wind voorbijgejaagd, die geen regen geven; bomen zonder vruchten in de herfst, tweemaal gestorven, ontworteld; 13 woeste golven van de zee, die hun eigen schande opschuimen; dwaalsterren, voor wie het diepste duister is weggelegd voor eeuwig. 14 Over hen ook heeft Henoch, de zevende na Adam, geprofeteerd, toen hij zei: ‘Zie, de Heer is gekomen met zijn heilige tienduizendtallen, 15 om over allen recht te spreken en alle goddelozen te straffen voor al de goddeloze daden die zij in hun goddeloosheid bedreven hebben, en voor al de drieste woorden die de goddeloze zondaars tegen Hem hebben gezegd.’ 16 Zij zijn het die morren en mokken om hun lot; zij leven naar hun lusten; hun mond is vol grootspraak, terwijl zij de machtigen vleien om voordeel te behalen. 17 U echter, geliefden, denk aan wat door de apostelen van onze Heer Jezus Christus voorspeld is, 18 toen zij u zeiden: ‘Op het einde van de tijd zullen er spotters zijn, die leven naar hun eigen goddeloze begeerten.’ 19 Dat zijn de mensen die scheuring veroorzaken, in de wereld opgaan en de Geest niet bezitten. |
Flowerful, ik haal uit je tekst even 2 stukjes om daar de kern mee te vormen.
losbandigheid Zijn Christelijke homo's standaard losbandig?
hun eigen goddeloze begeerten Zijn Christelijke homo's standaard uit op hun eigen begeerten?
Leg mij dat eens uit in eigen bewoording, tekstverwijzingen mag, maar gooi aub geen hele lappen tekst neer. Want de lap die je hier neergooit spitst zich op een losbandig en goddeloos leven, zonder te specificeren of dat nu toevallig op homofilie van toepassing is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is nu nog heerlijk buiten...lekker genieten...euh van het weer wel te verstaan...
Helaas kan ik niet alles prijsgeven... |
En Floshje ook niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Lekke rhe Frank, geniet ervan! Enne...ik vier vandaag oud op nieuw...... |
Okeeeeeee..... de ditvraagikmeafvandaag-vraag is bij deze dus helder. Ik vroeg me vandaag nl. af of het nu morgen of overmorgen was.
W-tje , alvast een fijne dag morgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Alles wat met hormonen, spinnen, migraine, gehaktballen te maken heeft moet op het vrouwentopic geplaatst worden. |
dan word het toch harstikke saai als jullie mannen alleen op het huishoudtopic communiceren en wie moet jullie dan goede tips geven? die egel moet je trouwens kattevlees geven,vinden ze veel lekkerder als brokjes zie je ,vrouwen en goeie tips, wat moet een man zonder?
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|