Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 13:52
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Tsja, dat zijn dan idd keuzes die gemaakt worden. Volgens mij heeft het meer te maken met prioteiten stellen...... |
Sluit me hier volledig bij aan.. Ook toen ik nog wel dagelijks werkte deed ik niks in mijn huishouden op zondag en nu nog niet! En nee als ik weer werk ga ik het ook niet doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 13:55
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Sluit me hier volledig bij aan.. Ook toen ik nog wel dagelijks werkte deed ik niks in mijn huishouden op zondag en nu nog niet! En nee als ik weer werk ga ik het ook niet doen |
Ik normaal gesproken ook niet hoor, ben hier een paar dagen geleden de hele boel begonnen te schilderen, alles, ook plinten. En in dat netjes afplakken gaat ook een hoop tijd inzitten...
Normaal gesproken houd ik de zondag vrij.
Maar ja, nu kan ik dus een beetje opruimen enzo, ben ook al bijna klaar.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 1 juli 2012, 13:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 13:56
|
|
|
Groentensoep met een belegd stokbroodje. Morgen weer een aardappel-of-iets-dergelijksdag
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 1 juli 2012, 13:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 14:01
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Waarschijnlijk doordat je ze TE goed hebt opgeborgen......... |
Ja..haha...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 14:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Bij twee mensen tegelijk borrelen Hoeeeeeeeeeeeee doen we dat |
Das toch niet zo moeilijk? Gewoon ergens met je 3-en afspreken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 14:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | de laatste keer was ik onderweg naar de pn...toen was die stomme A59 afgesloten en ben ik maar terug naar huis gereden |
Jammer Frank ....het was misschien wel de gezelligste picknick sinds jaren...
ehh....ik ben er nog maar twee keer geweest...haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SONJA008
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 14:36
|
|
|
Dit onderdeel vervalt![url]
Laatst aangepast door
|
SONJA008
|
op zondag 1 juli 2012, 20:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 14:38
|
|
|
Ja, hij komt eraan, en ik ben min of meer klaar hier;)
Gezegende zondag!
Geinig kan dat zijn he als je iemand al anderhalve week ofzo niet hebt gezien ;)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 1 juli 2012, 14:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 14:41
|
|
|
Het kan nog gezelliger worden......ik geef me nu op voor de picknick!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 14:41
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Jammer Frank ....het was misschien wel de gezelligste picknick sinds jaren...
ehh....ik ben er nog maar twee keer geweest...haha |
Kan niet...de gezelligste pn is wanneer ik er ben maar toen was jij er niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 14:46
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik vraag mij af, hoe het kan, en waarom, ik/je dingen niet terug kan vinden, als je ze toch goed heb opgeborgen.... ? |
Misschien heb je een David Copperfield-gave...is het een vliegtuig dat je opborg en nu niet meer terug vindt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIEN943
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 14:47
|
|
|
Nou ik ben benieuwd, ik ga er ook eens heen! Dus schrijf me maar op de lijst bij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 14:57
|
|
|
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 willemien943, ???jaar, regio 010
harald940, 37 jaar, regio 038 ...... ...... ......
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 15:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 willemien943, ???jaar, regio 010
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 ..... |
en nu vergeet je mij, Frank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 15:05
|
|
|
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 jans221, 51 jaar, regio 0180 (plus enkele vriendinnen) willemien943, 45 jaar, regio 010
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 .....
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 1 juli 2012, 15:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIEN943
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:16
|
|
|
Hoi Sonja,
Leuk dat je iets wil organiseren. Ik zou wel problemen hebben met het prijskaartje, ondanks dat ik altijd in ben voor een leuk uitje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SONJA008
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:21
|
|
|
WILLEMIEN943 schreef: | Hoi Sonja,
Leuk dat je iets wil organiseren. Ik zou wel problemen hebben met het prijskaartje, ondanks dat ik altijd in ben voor een leuk uitje. |
Dank voor het aangeven! Ik kan het meenemen in het organiseren! Wellicht het aanpassen van het programma. Even afhankelijk van de verdere reacties!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:26
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]Tja Yes, dan kom je gelijk bij de conclusie dat communiceren het moeilijkste is wat er is......Wat voor jou vanzelfsprekend is hoeft het dus voor een ander totaal niet te zijn en die denkt: wat bedoelt hij nu te zeggen....Jammer dat jij daar de term belachelijk dan voor gebruikt...
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op zondag 15 juli 2012, 08:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
POUWRICO513
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:29
|
|
|
dat lijkt me leuk bij deze geef ik me ook op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:36
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Nee, geen idee. Vandaar de vraag. (het lijkt wel een streekgebonden woord, uit een streek waar ik een paar honderd kilometer vandaan woon. Misschien heeft het daar mee te maken?) |
Troost je ik ben samen met jou blond ikke ook nie snap nie vast een of andere verbastering
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:39
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Vanmorgen was ik met mijn zoon van bijna 18 op het Grafish lyceum in Utrecht voor een gesprek over zijn nieuwe opleiding daar. Hij is heel artistiek en autistisch. mijn zorgenkindje zeg maar, die ik moet beschermen. Voor ik het wist zat hij daar met die leraar een volwassen gesprek te voeren over teken technieken en weet ik niet al. Opeens was hij een volwassen man! Ben echt trots op hem. |
KAn ik me helemaal indenken leuk joh!!
Mijn mooiste moment?? Dat mijn kat na 4 dagen en dokteren eindelijk net weer zelf heeft gegeten Hopelijk was het niet 1 malig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:39
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Das toch niet zo moeilijk? Gewoon ergens met je 3-en afspreken |
Ga jij nie mee dan???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:41
|
|
|
Lekker eigengemaakte tomatensoep met stokbroodje erbij. En een lekker biefstukje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:42
|
|
|
[quote=JOSINA022]
Nah zeg ik vang geen mollen en al helemaal geen vogeltjes enne ik spoor idd niet want ik heb een auto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:45
|
|
|
YES356 schreef: | Handelingen 19 Zo werd dan Petrus in de gevangenis bewaakt, en door de gemeente werden voortdurend gebeden tot God voor hem opgezonden.
Wij hebben veel contact met mensen tegenwoordig. Mobiele telefoons, ifhone,twitter,facebook enz enz.
Maar zijn die er ook voor ons ? Zijn die altijd bereikbaar? Horen ze ons?
Voor Petrus werd gebeden door mensen.(die hadden al eerder voor een ander gebeden en dat was niet verhoord) toch baden ze voor Petrus.
Pertus was gebonden met kettingen. Er zijn in de wereld plekken waar mensen die voor Jezus kiezen en daar voor in de gevangenis belanden. Kunnen wij die in alle vrijheid mogen leven ook ergens aan gebonden zijn? Met kettingen die onze Vrijheid in Jezus belemmeren?
God is altijd bereikbaar en wil ons vrijmaken!! Is er altijd! Wonderlijk is dat dat als we ergens om bidden en het gebeurd wat we vragen. Kunnen we het soms eerst niet geloven zoals Rodé en de mensen die aan het bidden waren!
Wat we als Ps(je) nog meekregen was een belangrijk nummer om op te slaan ik onze mobiel! (hoofd) 5015!! : En roep Mij aan in den nood: zo zal Ik u redden, en gij zult Mij prijzen.
(Mijn zoontje las mee terwijl ik dit typ zegt hij “Hey!!!moet je doen!!! dat nummer intikken!! Krijg je God aan de lijn…….) Als ik niet wordt als een kind………………….. |
Soms als je zulke dingen hoort (leest) zou je weer willen worden als een kind en denken als een kind! Mooi Yes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:56
|
|
|
NICKY298 schreef: | Lieve Willemijn.
Ik hoop dat je leert om niet overal iets achter te zoeken!!! en ook niet meer stiekum iets zeggen en iets anders bedoelen. dat is niet leuk.
en je heb er niks aan.
gods zegen. |
Lieve Nicky,
Als je mij zou kennen zou je weten dat ik niet overal wat achter zoek, integendeel zelfs......ik hou wel van de discussie en het scherpen van elkaar.......bedoel je dat soms met overal wat achter zoeken? En iets stiekem zeggen terwijl ik het anders bedoel? Ook dat doe ik niet, ik ben nl vrij direct.....ik heb juist een hekel aan verborgen boodschappen........en nee, ik ben ook geen meeprater..... Dus ik zou zeggen oordeel niet over iemand die je amper kent....Dat is inderdaad niet leuk...... Daar heb je inderdaad niets aan.......daar heb je groot gelijk in..... Dus ik zou het prettig vinden als je die stukjes dan ook niet meer over mij schrijft....het heeft geen meerwaarde, het is ook niet zo, en je kent me helemaal niet......en ik heb verder ook geen zin om me tegen jou te verdedigen.......... Ik merk een beetje stemmingmakerij op het forum.....tegen mij....... Als dit de manier is waarop je als christenen met elkaar omgaat?????? Dan zijn al die mooie praatjes op het forum toch ook niets waard?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 1 juli 2012, 16:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:59
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Xabia...mag ik weten waarom die van jouw de zonnebril op heeft??????? |
de knipoog is voor yes, omdat ik al door had dat ie blij was... en de zonnebril is naar "bikernormen" voor mij als betekenis van.... cool !!! en cool wilt zeggen ..... kortom gewoon gezellig ff
en dit is pas idioot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BLOEM395
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 17:00
|
|
|
Hoi maria830,
Wat leuk dat je hier over schrijft.
Zelf kwam ik er achter dat E-621 niet goed is en zodoende kwam ik er natuurlijk ook achter wat aspartaam met je kan doen.
Sinds twee jaar vermijd ik de slechte E-nummers en ben ik helemaal biologisch gaan eten. Dat was natuurlijk in de supermarkt even zoeken maar, je wordt er steeds handiger in en ik begon het als een sport te zien om het voor elkaar te krijgen. In het begin had ik mijn boekje "wat zit er in u eten" steeds bij de hand maar, na een tijdje weet je wat je wel en niet kan pakken.
Gelukkig hebben de meeste supermarkten veel biologische producten en die vallen qua prijs best mee zoals bij de Jumbo heb je het brood "goud eerlijk" en daar betaal je voor een heel brood 1,99. Ook eet ik alleen nog maar biologisch vlees en ja, dat is wat duurder maar, je hoeft niet iedere dag vlees te eten en wat ik ook belangrijk vind is dat de dieren beter behandeld zijn.
Jaren heb ik last gehad van zware migraine en in die twee jaar dat ik anders ben gaan eten , zodat ik alleen de slechte E-nummers vermijd, heb ik er geen last meer van gehad en ben ik ook al twee jaar niet meer ziek geweest.
Ik zeg ga zo door meid! Het wordt een verrijking van je leven, let ook op "glucose fructose" dat zit ook in heel veel producten en daar krijg je alleen maar buik vet van.
Hier nog wat leuke boeken om te lezen:
Moderne wetenschap in de Bijbel | B. Hobrink
Het Genesis dieet | G.S. Tessler
en natuurlijk "de hemelse voedselbank" die hier al eerder werd aanbevolen.
Groetjes, Bloem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 17:01
|
|
|
Je hebt gelijk wat dat negatieve betreft Petra, tenminste het viel mij ook op en ik/wij zijn daarin niet alleen denk ik. Maar ja als mensen zich aangevallen voelen krijg je wel eens een overreactie , maar om je dan gelijk terug te trekken zou ik niet aanraden, er komen en zijn ook veel goede en positieve reacties.
Laatst aangepast door
|
CANADIAN073
|
op zondag 1 juli 2012, 17:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 17:06
|
|
|
YES356 schreef: |
Wat we als Ps(je) nog meekregen was een belangrijk nummer om op te slaan ik onze mobiel! (hoofd) 5015!! : En roep Mij aan in den nood: zo zal Ik u redden, en gij zult Mij prijzen.
(Mijn zoontje las mee terwijl ik dit typ zegt hij “Hey!!!moet je doen!!! dat nummer intikken!! Krijg je God aan de lijn…….) Als ik niet wordt als een kind………………….. |
okeeej, ik ben Belg... maar ik vat 'm ff niet, het nummer
|
|
Naar boven |
|
|