Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 23:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zo .... en nu weer terug naar het niveau dames |
van ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 23:51
|
|
|
49...en dan al zo vergeetachtig....das pas erg.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 23:55
|
|
|
Quote: | SHANITA130 schreef: Hoi Nicky,
Dat zou misschien best wel een of één van de redenen kunnen zijn bij enkelen.
Je hoort ook wel dat het is aangeboren....
En Jane schreef: De homoseksuele geaardheid is naar mijn mening een aangeboren gevoel. Iets wat je overkomt en waar je niet om gevraagd hebt.
Alhoewel homoseksuele gevoelens ook beïnvloed kunnen worden. Uit een uitgebreid onderzoek is gebleken dat jongens die opgroeien (zonder mannen in de naaste omgeving) een verhoogd risico lopen om homo te worden. Opvoeding is ook een factor wat invloed heeft. Jongens die seksueel misbruikt zijn worden ook vaak homo, invloed van ervaring?
Ach, het zou veel redenen kunnen hebben, ik vind het belangrijk dat zij ook net als hetero's met een partner en kinderen een gezin moeten kunnen vormen. En geen discriminatie. Met uit zijn verband gerukte bijbelteksten. daar werd vroeger ook de slavenhandel mee goedgepraat, van dat het in de bijbel staat....
Ik ken inderdaad iemand daar zou het door verdriet kunnen komen, maar ik ken ook iemand, nou daar zou ik in de verste verte niet kunnen achterhalen dat er sprake is of was van verdreiet in diegene zijn leven, juist niet...
Ik denk: wees elkaar niets schuldig behalve elkaar lief te hebben. (bijbeltekst). Het hoogste gebod... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 23:55
|
|
|
naar gave dienst geweest met heel veel exmoslims,gaaf de eenheid onder elkaar samen tot jezus bidden met zoveel verschillende mensen,verschillende culturen. en dan lees ik effe hier op het forum en jee lees weer communicatie tussen sommigge leden, dat ik denk,jee wat een negatief gedoe Dus trek me terug van het forum , met dank voor alle mooie dingen die ik heb gelezen en de keren dat ik heb gelachen achter me lap.
mensen doe alsjeblieft wat liever tegen elkaar zit hier een nr te luistern, how he loves us.... geweldig mooi nr,geweldig en geweldig hoe god van ons houd. is het zo moeilijk hier om van elkaar een beetje te houden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 00:01
|
|
|
PETRA411 schreef: | naar gave dienst geweest met heel veel exmoslims,gaaf de eenheid onder elkaar samen tot jezus bidden met zoveel verschillende mensen,verschillende culturen. en dan lees ik effe hier op het forum en jee lees weer communicatie tussen sommigge leden, dat ik denk,jee wat een negatief gedoe Dus trek me terug van het forum , met dank voor alle mooie dingen die ik heb gelezen en de keren dat ik heb gelachen achter me lap.
mensen doe alsjeblieft wat liever tegen elkaar zit hier een nr te luistern, how he loves us.... geweldig mooi nr,geweldig en geweldig hoe god van ons houd. is het zo moeilijk hier om van elkaar een beetje te houden? |
Petra, ik hou vanje........................postings.
Maar niet teveel meer schrijven dat je je terug trekt van het forum , he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 00:26
|
|
|
toch nog ff reactie op:
ANNA415 schreef: | Maandverband werkt ook erg goed Over je mond |
jij lijkt wel een knul van 16 dat je dit zegt?
als ik t zo zie, heb je best een aardige moeder...
ps: topic naam: Alleen voor vrouwen!!! (tienersss... pffff...)
PAS OP: NAT (want hier ligt spuug...)
Laatst aangepast door
|
BART347
|
op zondag 1 juli 2012, 00:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 00:35
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Och Bart het was errug laat toen je dit schreef he
|
mss beter dat niet elke vrouw op CM deze snapt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 00:57
|
|
|
Laatst aangepast door
|
BART347
|
op zondag 1 juli 2012, 23:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 01:50
|
|
|
Echt ff zitten lachen hier net toen ik thuiskwam!!!
Echt wel komisch!!!
Quote: | Zeeland: Xabia...mag ik weten waarom die van jouw de zonnebril op heeft??????? |
hahahahahahahahahahahahahahahahah!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 1 juli 2012, 02:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 05:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Binnenkort Visser, ik dacht dat ik naar Veere ging maar het blijkt Serooskerke te zijn...... Ga maar van vrijdag tot maandag dus dat moet te overrleven zijn toch? |
Typisch W-tje weer...ik vraag me af waar ze uiteindelijk te recht zal komen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 05:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | Te overleven??????
visser weet nu al dat je spijt krijg dat je niet langer geboekt hebt. |
Visser, ga jij dan ook eens W-tje bezoeken? In Veere of Serooskerke of waar ze ook naartoe gaat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 06:07
|
|
|
"De god van vandaag is het materialisme, de profeet is de reclame"
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zondag 1 juli 2012, 06:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 06:10
|
|
|
JANS221 schreef: | en als ik ook ga, Frank? |
Bij goed weer blijft Frank thuis, bij slecht weer zal hij zien hoe het weer is ...
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zondag 1 juli 2012, 06:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 06:14
|
|
|
JANS221 schreef: | en als ik ook ga, Frank? |
Als jij gaat Janske ga ik ook...dan kunnen we eens naar de vespers gaan in de abdij van Oosterbeek...dan hoor je de trappistinnen eens zingen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 06:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als jij gaat Janske ga ik ook...dan kunnen we eens naar de vespers gaan in de abdij van Oosterbeek...dan hoor je de trappistinnen eens zingen... |
Dat heb je vorige keer ook al verteld, toch, dat je kwam ? Een woord een woord ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 06:30
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Enzo is het ook he? We hebben allemaal wel wat......ook ik...... | [color=#0000FF][i] "Scheiden doet lijden. Doorheen het lijden groeide ik, werd ik opgebouwd". Dat is mijn ervaring. Ik kwam zelfs door het lijden tot een relatie met de Heer. Ik verstond echt niet hoe volwassenen zo konden omgaan met elkaar. Enkel inzicht in de zonde bracht mij dit bij. En hierdoor werd ik ook rustiger in mijn hart om met de moeilijkheden om te gaan die op mijn weg kwamen. Wat zeker en vast de opvoeding van mijn kinderen ten goede kwam. [/i][/color]
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zondag 1 juli 2012, 06:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 07:25
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Dat heb je vorige keer ook al verteld, toch, dat je kwam ? Een woord een woord ? |
de laatste keer was ik onderweg naar de pn...toen was die stomme A59 afgesloten en ben ik maar terug naar huis gereden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 07:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Petra, ik hou vanje........................postings.
Maar niet teveel meer schrijven dat je je terug trekt van het forum , he. |
Hier sluit ik mij bij aan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 08:04
|
|
|
BART347 schreef: | toch nog ff reactie op:
jij lijkt wel een knul van 16 dat je dit zegt?
als ik t zo zie, heb je best een aardige moeder...
ps: topic naam: Alleen voor vrouwen!!! (tienersss... pffff...)
PAS OP: NAT (want hier ligt spuug...) |
Ik voel me vaak nog wel 16 Maar knul ?!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 08:12
|
|
|
Ik heb net per ongeluk nog eens de vrouwen-topic gelezen...ik zie al bijna meer mannelijke reacties dan vrouwelijk...en ja die mannelijke reacties zijn nog dommer dan van de vrouwen.
Waarom blijven de mannen daar niet gewoon weg na 1 posting...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 08:22
|
|
|
LUDOVIS284 schreef: | Ik wil nergens een domper op zetten maar of het glas nu vol is, half vol of half leeg, het is leeg voordat je het weet. |
Dan moet je bijschenken voor het leeg is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 08:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb net per ongeluk nog eens de vrouwen-topic gelezen...ik zie al bijna meer mannelijke reacties dan vrouwelijk...en ja die mannelijke reacties zijn nog dommer dan van de vrouwen.
Waarom blijven de mannen daar niet gewoon weg na 1 posting... |
Jij bent genomineerd voor de vraag van de dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 08:25
|
|
|
Op een dag gingen een vader en zijn zoon op reis. Vader gaf er zelf de voorkeur aan te lopen en zette zijn zoon op de rug van de ezel. Zo gingen zij op weg tot zij een paar mensen tegenkwamen die zeiden:" Zie daar de wereld op zijn kop. De jeugd heeft geen respect meer voor de ouderdom. Die gezonde jongen rijdt op een ezel, terwijl zijn arme, vermoeide vader nauwelijks vooruit komt." Toen de jongen dit hoorde stond hem het schaamrood op de kaken. Hij stapte af en stond erop dat zijn vader verder zou rijden. Zo liepen ze voort, Vader op de ezel en de jongen te voet. Even later kwamen ze weer mensen tegen die zeiden:"Moet je dat zien! Wat een ontaarde vader, die zelf lekker op de ezel zit en zijn kind laat lopen." Na dit verwijt draaide de vader zich naar zijn zoon en zei:"Kom, dan zullen we samen op de ezel rijden." Zo vervolgden ze hun weg, tot zij mensen tegenkwamen die zeiden:"Kijk , dat arme beest. Zijn rug zakt door onder het gewicht van hen beiden, wat een dierenbeulen!" Daarop zei vader tot zijn zoon:"Laten we afstappen. Het is beter dat we allebei te voet gaan, dan kan niemand ons nog verwijten maken." Zo liepen ze verder achter de ezel. Tot een stel voorbijgangers wederom commentaar leverde:"Zie wat een dwazen er op de wereld zijn. Ze lopen in de brandende zon en geen van beiden denkt eraan op de ezel te gaan zitten." Vader draaide zich om naar zijn zoon en zei:"Je hebt gezien, mijn zoon. Hoe je je ook gedraagt, op- en aanmerkingen zullen altijd je deel zijn. Leer daarom je eigen mening te volgen."
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 08:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Visser, ga jij dan ook eens W-tje bezoeken? In Veere of Serooskerke of waar ze ook naartoe gaat... |
Frank, ik stuur je wel ff een mail , anders komen er werr van die typische vrouwelijke praatjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 08:35
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Jij bent genomineerd voor de vraag van de dag |
Dank je wel...eindelijk heb ik eens een nominatie...
baai de wee: gaat onze scheiding nog door??? Zit ik me al enkele dagen af te vragen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 08:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank, ik stuur je wel ff een mail , anders komen er werr van die typische vrouwelijke praatjes. |
ze hebben een eigen topic gekregen...laat ze daar maar hun vrouwelijke praatjes houden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 08:38
|
|
|
ANNA415 schreef: | Dan moet je bijschenken voor het leeg is |
Dus van een half leeg glas een half vol glas maken bedoel je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 08:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dank je wel...eindelijk heb ik eens een nominatie...
baai de wee: gaat onze scheiding nog door??? Zit ik me al enkele dagen af te vragen |
Hangt van de echtscheidelijke voorwaarden af of is het in gemeenschap van echtscheiding?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zondag 1 juli 2012, 08:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 08:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dus van een half leeg glas een half vol glas maken bedoel je? |
Ja en dan nog ff doorschenken totdat het vol is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 09:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ze hebben een eigen topic gekregen...laat ze daar maar hun vrouwelijke praatjes houden... |
JE bent gewoon jaloers op ons topic
|
|
Naar boven |
|
|