Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:18
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Litttekens mogen er zijn want die vormen je in wie je bent.......en vaak wordt je door ingrijpende zaken in je leven een wijzer mens........ Een ander noemt dat dan misschien eretekenen......en dat mag en kan ook..... Alleen ik vind de prijs hoog die ik voor de littekens in mijn leven heb betaald en zie ze meer als iets dat mijn leven uiteindelijk verrijkt heeft......en ik had ze liever niet gehad..... Maar ieder mens heeft littekens in zijn/haar leven en zal daar weer anders mee om gaan..... Ik vind wel dat zolang je in je leed blijft hangen je nog geen littekens hebt en wel veel wonden en daar kom je soms niet verder mee..... Mensen zijn soms zo nog zo dagvullend met het hun aangedane of overkomen leed bezig dat er geen ruimte is voor iets nieuws.....en je moet het leven toch vooruit leven is mijn ervaring..... maar ik ga off topic, het ging over scheiden..... |
Sommige mensen hebben meer tijd nodig om te verwerken. De scheiding ik had was een last die weg viel. Ik moest haast niets verwerken. De gebeurtenissen in de abdij van Zundert hebben me 7 jaren van mijn leven gekost. Zeven jaar om te rouwen en te beslissen wat ik wel en niet meer wilde. Dat jaar leer ik 2 vrouwen kennen. De ene loog tegen de sterren op (is na te vragen bij iemand die jij goed kent) en de andere was ontzettend lief en mooi (innerlijke en uiterlijk) maar behandelde me ook niet mooi...ze behandelde mij zelfs als een vijand. Zoiets, Willemijn, zijn harde noten om kraken. Op een verdriet of rouwproces staat geen tijd. Er is geen wet die zegt dat je maar zo lang mag rouwen. Over het leven bestaat geen handleiding. Dus, ieder heeft zijn of haar periode nodig om gelijk welke scheiding te verwerken. En ook de manier waar ze die scheiding verwerken. Als je goede collega's, vrienden, kennissen, familie hebt waar je je kan uiten ben je erg rijk. Heb je alleen een medium zoals dit en je uit je daarop dan kan je enorm veel tegenkantingen verwachten. Wat gek eigenlijk want wanneer je gelukkig bent en dat enkele malen per dag meld en dat enkele weken jubelen er velen mee. Uit je je verdriet enkele malen dan ben je een zielig figuur of wat dan ook. Wat een rare wereld, hé?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:25
|
|
|
gewerkt auto ongeluk gehad zwemvierdaagse alsnog afgerond eten gemaakt en nu............ZITTEN!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Sommige mensen hebben meer tijd nodig om te verwerken. De scheiding ik had was een last die weg viel. Ik moest haast niets verwerken. De gebeurtenissen in de abdij van Zundert hebben me 7 jaren van mijn leven gekost. Zeven jaar om te rouwen en te beslissen wat ik wel en niet meer wilde. Dat jaar leer ik 2 vrouwen kennen. De ene loog tegen de sterren op (is na te vragen bij iemand die jij goed kent) en de andere was ontzettend lief en mooi (innerlijke en uiterlijk) maar behandelde me ook niet mooi...ze behandelde mij zelfs als een vijand. Zoiets, Willemijn, zijn harde noten om kraken. Op een verdriet of rouwproces staat geen tijd. Er is geen wet die zegt dat je maar zo lang mag rouwen. Over het leven bestaat geen handleiding. Dus, ieder heeft zijn of haar periode nodig om gelijk welke scheiding te verwerken. En ook de manier waar ze die scheiding verwerken. Als je goede collega's, vrienden, kennissen, familie hebt waar je je kan uiten ben je erg rijk. Heb je alleen een medium zoals dit en je uit je daarop dan kan je enorm veel tegenkantingen verwachten. Wat gek eigenlijk want wanneer je gelukkig bent en dat enkele malen per dag meld en dat enkele weken jubelen er velen mee. Uit je je verdriet enkele malen dan ben je een zielig figuur of wat dan ook. Wat een rare wereld, hé? |
Even voor de duidelijkheid, ik had het niet over jou......ik had het over wonden en littekens in mijn leven....en sprak over mijn eigen ervaringen En als je het hele stuk hebt gelezen heb je ook gezien dat ik schreef dat een ieder daar weer anders mee omgaat..................... Weet je Frank, we zien dingen vaak niet zoals ze zijn maar zoals jezelf bent..... Ik heb niet eens aan je gedacht toen ik bovenstaand stukje schreef....... en vind het jammer dat je nu net dat stukje eruit pakt terwijl er meer geschreven is..... Op zo'n manier kan je natuurlijk nooit wat schrijven wat je bezighoudt......want er is altijd wel een zin of woord wat hier dik gedrukt weer terugkomt.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 28 juni 2012, 23:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | gewerkt auto ongeluk gehad zwemvierdaagse alsnog afgerond eten gemaakt en nu............ZITTEN! |
Verplicht van de dok of gewoon bij tanken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | gewerkt auto ongeluk gehad zwemvierdaagse alsnog afgerond eten gemaakt en nu............ZITTEN! |
Verplicht van de dok of gewoon bij tanken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:31
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja zo lust ik er ook nog wel een paar |
Dat kan nie he dan ben jij niet de BOB
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:41
|
|
|
Het waren allemaal vreemde namen Frank...maar ik heb ze opgegeten Het was heerlijk...alleen erg warm...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:41
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Verplicht van de dok of gewoon bij tanken |
nee, gewoon moe zijn, omdat het avond is, en ik wel vind dat ik genoeg gedaan heb vandaag, haha!!
morgen weer aan t werk, dan is de shake wel weer uit mijn benen, hoop ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:42
|
|
|
Toch niet je auto in een deuk???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Toch niet je auto in een deuk??? |
de auto is total-loss, bij mijn pleegdochtertje en mij zit alles nog stevig vast, er zit alleen een steekje los, maar dat was een jaar of 39 geleden al zo.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 28 juni 2012, 22:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:53
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat kan nie he dan ben jij niet de BOB |
Waarom strooien jullie met al die namen van de mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:53
|
|
|
Lekker los laten zitten , blik word toch vernieuwd, maar hij kan beter niet total loss zijn want dan vergoed de verzekering alles en anders kost het waarschijnlijk meer dan je eigen risico. mits je all risk of hoe heet dat casco verzekerd bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:54
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser, zijn Dennis en jij niet gauw jarig????? |
Als dat zo is dan ben jij ook gauw jarig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:56
|
|
|
HANNAH810 schreef: | de auto is total-loss, bij mijn pleegdochtertje en mij zit alles nog stevig vast, er zit alleen een steekje los, maar dat was een jaar of 39 geleden al zo. |
Maarre... issetoch-erg-en- zielig als je nie toetoet meer hep??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 23:00
|
|
|
Kweet niet hoe oud je toettoet was hannah maar ik zou het proberen te regelen met het schade bedrijf. kijk de mijne was 2 wken terug ook kaduk en wsa nog 8 duizend waard ze hebben het getaxeerd op 6500,- en nu is tie weer als nieuw voor 150,- eigen risico. maar als je niet schuldig bent is dit misschien niet van toepassing. Ben je de schrik al te boven ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 23:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als dat zo is dan ben jij ook gauw jarig. |
Maar hoe zat het ook alweer? Dennis en jij zijn toch vlak achter elkaar jarig net als ik met een kind?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 23:07
|
|
|
JANE866 schreef: | Als ik maar weet
Als ik maar weet, dat hier mijn weg door u Heer wordt bereid. En dat die weg, hoe moeilijk ook, mij nader tot U leidt. Refrein: Nader tot U, nader tot U, nader mijn Heiland tot U.
Als ik maar weet, dat alles hier mij nader brengt tot U. Als ik maar weet, dat ook voor mij de Heer aan ’t kruishout stierf. En dat de Heiland ook voor mijn een levenskroon verwierf. Refr.
Als ik maar weet, uw liefde Heer, vertroost mij dag aan dag; dan juich ik voort, wat ook mijn lot op aarde wezen mag. Refr.
Als ik maar weet, als op aard’ mij droefheid wacht of kruis, dat ieder kruis mij nader brengt bij ’t eeuwig Vaderhuis. Refr. |
Mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 23:11
|
|
|
QSJE546 schreef: | Graag wil ik jullie gebed weer vragen voor vrijgezel. De bacterie die in zijn been zit is zijn kraakbeen aan t aantasten. Zullen we met elkaar bidden voor het weggaan van de bacterie en voor volledige genezing van zijn been en zijn knie? Alvast heel erg bedankt,ook namens Ernst!!
groetjes van Qske |
Here, wil U Ernst omringen met Uw kracht dat hij genezing mag ontvangen en de strijd tegen de bacterie overwint Here, U bent Heilig en U kunt doen wat niet mogelijk is bij mensen Geef dat de bacterie verdwijnt en/of verwijdert kan worden. Dat bid ik U in Jezus naam. Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 23:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar hoe zat het ook alweer? Dennis en jij zijn toch vlak achter elkaar jarig net als ik met een kind? |
Wie is er nu eerder jarig, jij of ik , of Dennis of je zoon?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 00:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik word alleen graag geplaagd door lieve vrouwen. Maar die zijn hier niet te vinden op CM Weet iemand daar een goed huishoudmiddeltje tegen? Yes of Heide misschien? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 01:04
|
|
|
ga op zoek naar lieve mannen dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 05:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wie is er nu eerder jarig, jij of ik , of Dennis of je zoon? |
W-tje kan ons altijd zo heerlijk in de war brengen. Nu weet ik zelfs al niet meer wanneer ik jarig ben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 05:17
|
|
|
MARTHA725 schreef: | Psalm 38 vers 16
Want op U, Here hoop ik; Gij immers zult antwoorden Here, mijn God
Gods rijke zegen en warme groetjes,
Martha Rodjer
en medebidders |
Ook in de gebedsroom hebben we krachtig gebeden voor genezing van Ernst, zijn profiel staat onder de naam vrijgezel vermeld. Iedereen die met hem kan mailen of chatte, helpt hem om deze zware periode door te maken. Dank vanwege de gebedsgroep die zich geroepen voelen om een medecm-mer te steunen via woord of gebed. Zie ook forum, gebed: "gebed gevraagd voor vrijgezel". "
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op vrijdag 29 juni 2012, 05:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 05:24
|
|
|
Met onze evangelisatiegroep van deur tot deur getrokken in Turnhout. De zegen van God ervaren toen er een jong gezinnetje (samenwoners) hun hart aan de Heer gaven. Mooi om te zien dat hun muur van "hard" afbrokkelde én en zij zich openden voor nieuwe Hoop in hun leven. Alleluja, een wonder geschiedde !
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op vrijdag 29 juni 2012, 05:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE009
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 07:17
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | Ik ga de zon opzoeken Dit najaar naar Sri Lanka, Wie heeft zin om mee te gaan? Kan nog (Met fox single reizen).Er is nog plaats!
|
Laatst aangepast door
|
MARIEKE009
|
op vrijdag 29 juni 2012, 19:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 07:23
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Door te relativeren, vergelijken met anderen met als doel dingen begrijpelijk te maken. Met na te denken hoe dingen zijn gekomen hoe ze nu zijn. Dus een logische verband zien tussen het een en ander. als een soort verhaal. Door jezelf te zijn. En juist naar je vrienden soms grenzen te trekken. Te accepteren dat er goede dagen zijn waarop je het naar je zin hebt, maar dat er ook woestijnperiodes zijn, waar je even doorheen moet. Op God vertrouwen, dingen aan God vertellen. Als je bijvoorbeeld een zieke vriend hebt. Door moed te hebben om te doen wat je kan, en te accepteren dat er dingen zijn die je niet kan. En wijsheid om tussen die 2 onderscheid te maken. |
MOOI!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 07:32
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Waarom strooien jullie met al die namen van de mannen |
Omdat dit topic voor vrouwenprobleempjes is bedoeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 08:16
|
|
|
een grote "make-over" dus, herman?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 08:20
|
|
|
Dank je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 08:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | nee tuurlijk zie je ze nie ze zitten al in je maag of ehhhhh... in het riool |
Neehee Erika, onder mijn balkon zit een vrij grote tuin van de buurman beneden, dus de beestjes blijven daar natuurlijk, en gaan niet helemaal naar boven klimmen naar een balkon met een paar plantjes.
Echt ik heb hier nooit last van vliegende beestjes, of kruipende. Ik heb ook in mijn slaapkamer altijd een hor.....Ben hier ook nog nooit door een mug gestoken.
Scheelt ook als je aan het water woont heb je heel veel muggen. en ja, ik hou me huis nu weer heel erg schoon
Ja, alleen in de herst, van die grote spinnenwebben, met van die hele grote spinnen erin, da's alles.
Maar spinnen in mijn huis heb pas 2x een spin gezien hier.....
|
|
Naar boven |
|
|