Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 22:48
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Als je nagaat dat ieder mens in zijn leven snacht spinnen verorbert word weinig slapen dan |
Ik slaap er geen seconde minder om!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 22:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik slaap er geen seconde minder om!!! |
nee Zeeland ik ook niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 23:01
|
|
|
[quote=ROELANDE345]ach wat extra eiwitten snachts kan geen kwaad toch
Ik kies toch liever een eitje
als ik toch mag kiezen , zolang ik er zelf maar geen leg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 23:05
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Of om de vrouwen gek te maken op HUN topic
Maar lekker hoor, deze tips, daar kan ik wel wat mee...pfft, potje honing nadoen en kiekeboe spelen Maar ondertussen heb ik er toch maar 1 te pakken nu de andere nog |
En Josina , gevangen????
Of je verstoppen , en als hij op je af komt, Pats
wel zielig eigenlijk vliegen moordenaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 23:06
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Heey Leanne,
Ik zat ff te Google-en en moest toch wel lachen toen ik de eigenschappen van je plant las op deze site: http://plantaardigheden.nl/plant/beschr/gonnve/hop.htm
Verder lees ik vooral dat agressief verdelgen (maar die van jou is daar zelfs tegen bestand, zo te lezen ) of uitgraven eigenlijk de enige oplossingen zijn Kun je de vrouwelijke bellen niet doorverkopen aan mensen die bier willen maken? of het voor andere homeopatische doeleinden willen gebruiken? |
Oeps,libidoverlagend? Weg met die rommel! Ik ga azijn proberen,bedankt voor de tip!
Visser,ze glimmen.....volgende maand mag je weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 23:26
|
|
|
NICKY298 schreef: | En Josina , gevangen????
Of je verstoppen , en als hij op je af komt, Pats
wel zielig eigenlijk vliegen moordenaar |
Haha, ja hoor, die kan het niet meer navertellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 23:39
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Probeer je me nu te triggeren door dat te zeggen en dan hopen dat ik boos wordt ofzo?
Ja, ik zou geen andere reden weten, om iets te zeggen wat er niet staat,
Nou ik word daarom niet boos hoor, medelijden met jou, ja dat kan wel.
Ik heb je mail gestuurd. Waarom? |
ACH..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 23:44
|
|
|
JANS221 schreef: | Je hoeft toch niet mee, Beun? Je kan ook alleen naar de Bitsche Hoek! |
Ja, gesellie in je uppie naar de Biltsche Hoek...
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op woensdag 27 juni 2012, 23:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 00:37
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Probeer je me nu te triggeren door dat te zeggen en dan hopen dat ik boos wordt ofzo?
Ja, ik zou geen andere reden weten, om iets te zeggen wat er niet staat,
Nou ik word daarom niet boos hoor, medelijden met jou, ja dat kan wel.
Ik heb je mail gestuurd. Waarom? |
Dank voor je duidelijke mail heb je weer teruggemailt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 00:39
|
|
|
O.A.HET STUKJE VAN MARIO 216 gelezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 00:39
|
|
|
Namens mijn CMvrouw wil ik voor iedereen hartelijk dankzeggen voor felicitaties via mails en forums. Het was zonnige trouwdag en we zullen dat nooit meer vergeten.
Hartelijke groet
Herman en Brigitta Janssens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 00:41
|
|
|
Wat ik gedaan heb?
Ik moet boodschappen doen voor mijn kersverse vrouw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 00:41
|
|
|
Ik wil nog even een paar dingen toevoegen aan deze hele discussie. Geen bijbelteksten, maar dingen die mij gewoon te binnen schieten als ik alles zo even lees. Zoals ik eerder al schreef: Wie ben ik, om te oordelen over het wel of niet oprechte geloof van diegene? Laat ik, als zondaar eerst maar eens mijn eigen balk zien te verwijderen voor ik die splinter van de ander kan zien. En deze hele is discussie ook al gevoerd door vele theologen, tot in de synode toe, en ook daar kwamen ze er niet uit, maar stonden ze wel open voor de mening van de ander. ( die stukken heb ik wel eens gelezen) Duss wat we ook zeggen en hoe we ook anders denken, ik denk dat we met deze hele discussie nooit op 1 lijn zullen komen. Ik denk, dat we nooit op de stoel van God mogen gaan zitten en nooit mogen zeggen dat genezing moet/zal komen, vroeg of laat. Ik denk dat we ons beter kunnen concentreren op wat je gemeen hebt met die andere medegelovige (praktiserend homo of niet)
Laatst aangepast door
|
WILMA729
|
op donderdag 28 juni 2012, 00:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 00:44
|
|
|
MARIO216 schreef: | Maandag 25 Juni, Psalm 77: 17-21; Uw pad was door de golven.
Je ogen moeten ervoor opengaan, zeggen we dan. Dat is goed en vroom gezegd. Om iets van God te begrijpen dien je het licht van de Geest te ontvangen. De doop is er een teken van: het water wast niet alleen de zonden van je ziel, maar ook het slijk van je ogen. ‘Een ding weet ik, dat ik blind was, maar nu kan zien!’, zei de blindgeborene toen Jezus hem had aangeraakt. Toch ziet wie kan zien een andere kant van de medaille. Met evenveel recht kan ik stellen dat je om God te begrijpen juist niets moet willen zien. Dat komt naar voren in de psalm van vandaag. Wie van blinde ziend ie geworden en oog heeft gekregen voor de wonderlijke gangen van de Allerhoogste, die ziet dat Hij vóór zijn volk uit door het water is getrokken. Tot tweemaal toe: de woestijn in en de woestijn uit. ‘God staat aan het begin en Hij komt aan het einde’, zo zongen we met Jan Wit. Van de wieg tot het graf gaat Hij je voor. Alleen – en dat is nu het wonderlijke – je ziet er niets van. Je moet, je mag het gelóven. Je ziet er, althans later, niets meer van! Toen, op dat moment, ja toen zag je het dat het water week, dat er een muur van water was, een pad door de golven. Vrij en ongehinderd kon je verder. Maar toen later de twijfels kwamen (zou het waar zijn?), toen was er van dat pad niets meer te zien. Gods voetstappen staan in de zee! De vaak zeer depressieve William Cowper dichtte dan ook: ‘God gaat zijn ongekende gang / vol donkre majesteit, / die in de zee zijn voetstap plant / en op de wolken rijdt.’ En wij zingen hem na, met woorden van de psalm:
God, uw pad was door de golven. Waatren hebben het bedolven en uw voetspoor uitgewist: geen die nog uw treden gist. Maar Gij gaaft een goed geleide aan het volk dat Gij bevrijdde: Mozes en Aärons hand Voerde ’t in een veilig land. |
Amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 00:45
|
|
|
Mag ik ook vragen ?
Ik heb weinig ervaring op de 1e dag na trouwdag
Wie moet eigenlijk afwassen? Man of vrouw
Ik hoop dat hier wel getrouwde persoon goede tip kan geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 00:51
|
|
|
Dat doe je natuurlijk samen herman, juist afwassen is zoo gezellig, en dan heb je de meest leuke gesprekken samen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 00:52
|
|
|
WILMA729 schreef: | Ik wil nog even een paar dingen toevoegen aan deze hele discussie. Geen bijbelteksten, maar dingen die mij gewoon te binnen schieten als ik alles zo even lees. Zoals ik eerder al schreef: Wie ben ik, om te oordelen over het wel of niet oprechte geloof van diegene? Laat ik, als zondaar eerst maar eens mijn eigen balk zien te verwijderen voor ik die splinter van de ander kan zien. En deze hele is discussie ook al gevoerd door vele theologen, tot in de synode toe, en ook daar kwamen ze er niet uit, maar stonden ze wel open voor de mening van de ander. ( die stukken heb ik wel eens gelezen) Duss wat we ook zeggen en hoe we ook anders denken, ik denk dat we met deze hele discussie nooit op 1 lijn zullen komen. Ik denk, dat we nooit op de stoel van God mogen gaan zitten en nooit mogen zeggen dat genezing moet/zal komen, vroeg of laat. Ik denk dat we ons beter kunnen concentreren op wat je gemeen hebt met die andere medegelovige (praktiserend homo of niet) |
Quote: | Zoals ik eerder al schreef: Wie ben ik, om te oordelen over het wel of niet oprechte geloof van diegene? Laat ik, als zondaar eerst maar eens mijn eigen balk zien te verwijderen voor ik die splinter van de ander kan zien. |
Klopt, eerst je eigen balk. Mooi gezegd, word ik weer bij bepaald. Ja, niemand kan oordelen over het wel of niet oprecht zijn van geloof van anderen.
Quote: | Ik denk dat we ons beter kunnen concentreren op wat je gemeen hebt met die andere medegelovige (praktiserend homo of niet) | Helemaal mee eens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 00:52
|
|
|
btw: van harte gefeliciteerd !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 00:54
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Namens mijn CMvrouw wil ik voor iedereen hartelijk dankzeggen voor felicitaties via mails en forums. Het was zonnige trouwdag en we zullen dat nooit meer vergeten.
Hartelijke groet
Herman en Brigitta Janssens
|
Mooie foto
Gefeliciteerd, zijn jullie nu eindelijk getrouwd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 01:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik weet niet of er zoveel eiwitten zitten in spinnen. Tijdens mijn legerdienst leerde we andere 'zaken' te eten die voedzaam waren. Zoals larven, wormen en ander kruipgedierte. |
Dat is toch niet normaal, dat ze je dat tijdens dienst laten doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 01:07
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Als je nagaat dat ieder mens in zijn leven snacht spinnen verorbert word weinig slapen dan |
Ja, maar dát gebeurd alleen in beneden huisen, die spinnen.
Toen ik eerst in een vrijstaandhuis woonde zaten daar altijd veel spinnen binnen. Het was een oud huis wel opgeknapt, maar toch, veel plek waar de spinnen door konden. En elke dag weer binnen spinnen opzuigen, het waren er steeds teveel, om te vangen en naar buiten te brengen...
Maar als je gewoon in een nieuwbouw appartement woont, dan heb je daar geen last van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 01:22
|
|
|
Ja, in dat andere topic wat je aanhaald, staat ook geschreven hoe je de zogemaamde anti-homo teksten ook kan lezen.
Zoek het later deze of volgende week wel even op.
Nu
Welterusten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 01:32
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | Beste ....., ik heb geprobeerd in het forum uit te leggen en onderbouwd wat ik concludeer uit de Bijbel en tevens geciteerd wat in de Bijbel staat geschreven over sex voor het huwelijk en over christelijke homofilie dat dit als zonde wordt benoemd.
Hierdoor werd ik persoonlijk door sommigen mensen bestempeld als beledigend naar individuen die aan sex voor het huwelijk doen en als liefdeloos bestempeld naar christelijke homofilie. Er werden sentimentele oproepen gedaan om de homo's te helpen in hun worsteling, daarmee suggereerde deze mensen dat ik daarop tegen ben terwijl ik me daar helemaal niet over hebt uitgelaten zover ik heb kunnen nagaan en heb laten nagaan.
Ik wordt dus door sommige mensen van beschuldigd dat ik zou vinden dat homo's direct zonder pardon, ook al worstelen ze oprecht met hun geaardheid, zonder genade de kerk uit zouden moeten gestuurd terwijl ik dit nergens heb beweerd of mij erover heb uitgesproken.
Deze personen die zich zo over mij hebben uitgelaten hebben behalve dat ze mij ook nog persoonlijk hebben beledigd, mij daardoor ook nog in een kwaad daglicht geplaatst. Tevens werd ik ook met oneigenlijke argumenten bestreden wat een onsportieve en kinderlijke manier van discussie voeren en stemmingmakerij is geweest.
Gezien er enkelen voor mij zij geweest die met dezelfde Bijbelse waarheden discussieerden hebben zij ook deze manier van discussie in het forum ervaren. Door deze onsportieve en kinderlijke manier en gekleurde emotionele uitingen worden andersdenkenden geen ruimte gegund op het forum, maar worden persoonlijk afgebrand en weggepest van het forum.
Ook heb ik gemerkt dat een aantal niet recht voor hun mening uit komen, niet eerlijk hun standpunt innemen misschien vanwege gezichtsverlies en ook niet daarbij blijven. Ik vind het heel jammer dit op een christelijke datingsite te hebben meegemaakt. Ook heel jammer te moeten ontdekken dat de meeste "christenen" hier in christian match voorstanders zijn van sex voor het huwelijk en die ook praktiseren. Ik had meer sexuele reinheid verwacht onder de chistenen zoals de Bijbel ons daartoe oproept, maar het is hier niet anders dan het in het wereldse.
Jak 1:14-15> 14 Iedereen komt in verleiding door zijn eigen begeerte, die hem lokt en meesleept. 15 Is de begeerte bevrucht, dan baart ze zonde; en is de zonde volgroeid, dan brengt ze de dood voort.
rom12:1-2> Ik vermaan u dan, broeders, met beroep op de barmhartigheden Gods, dat gij uw lichamen stelt tot een levend, heilig en Gode welgevallig offer: dit is uw redelijke eredienst. 2 En wordt niet gelijkvormig aan deze wereld, maar wordt hervormd door de vernieuwing van uw denken, opdat gij moogt erkennen wat de wil van God is, het goede, welgevallige en volkomene. |
Er staat een tekst in de bijbel: vrouwen hebben natuurlijke omgang met mannen verwisseld en zijn in hartstocht ontbrand voor elkaar. Hetzelfde staat er over de mannen.
Daar kan ik niet uit opmaken dat een man geen relatie met een man kan hebben en hetzelfde geld voor vrouwen.
Het wordt in de bijbel gezegd als een feit, iets dat gebeurd.
Maar dat is iets heel anders, dan als een man een trouwe relatie heeft met één andere man, geldt ook voor een vrouw, zo denk ik erover.
Er staat nergens: gij zult geen relatie met een man hebben als man, of met een vrouw als vrouw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 01:50
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dank voor je duidelijke mail heb je weer teruggemailt |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 01:59
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Er staat een tekst in de bijbel: vrouwen hebben natuurlijke omgang met mannen verwisseld en zijn in hartstocht ontbrand voor elkaar. Hetzelfde staat er over de mannen.
Daar kan ik niet uit opmaken dat een man geen relatie met een man kan hebben en hetzelfde geld voor vrouwen.
Het wordt in de bijbel gezegd als een feit, iets dat gebeurd.
Maar dat is iets heel anders, dan als een man een trouwe relatie heeft met één andere man, geldt ook voor een vrouw, zo denk ik erover.
Er staat nergens: gij zult geen relatie met een man hebben als man, of met een vrouw als vrouw. |
Onder andere in Leviticus 18 staan regels waarvan wij allemaal schriken als we ze moesten toepassen vandaag de dag. Jezus kwam niet om d ewet weg te nemen maar om die in vevulling te doen gaan. Gelukkig leefde Hij ons de Liefde voor en van daaruit moeten we Hem volgen. We kunnen dus gelukkig de eerste steen niet meer werpen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 06:24
|
|
|
PIETER619 schreef: | Onder andere in Leviticus 18 staan regels waarvan wij allemaal schriken als we ze moesten toepassen vandaag de dag. Jezus kwam niet om d ewet weg te nemen maar om die in vevulling te doen gaan. Gelukkig leefde Hij ons de Liefde voor en van daaruit moeten we Hem volgen. We kunnen dus gelukkig de eerste steen niet meer werpen |
Ja, hehe, Leviticus, Oude Testament.
We leven toch onder de genade van het Nieuwe testament, Jezus is toch gekomen de messias.
Dan zou iemand zich dus aan alle regels in Leviticus moeten houden.
----
Het gaat er bij mij niet in.
Ik ken 2 vrouwen, omdat 1 familie is, zie ik dat niet zomaar als een vrouw snappie, daar ben ik mee opgegroeid.
Nou die heeft gerigistreerd partnerschap, en ze hebben ondertussen 2 kinderen, broer en zus, want ze hadden beide dezelfde zaaddonor.
Nou, hoe liefdevol die kinderen zijn opgevoed vanaf het begin, ja, nou daar ben ik jaloers op als slchtoffer ernstige kindermishandeling, met 2 keurig voor de kerk getrouwde ouders.
Anyway, toen ik pas gelovig was was ik er ook op tegen, ja, als je gelovig bent dan ben je erop tegen. Meer redenen had ik niet. Voor mezelf zie ik het niet zitten da's iets anders. Trouwens al zou ik het wel zien zitten, nouhou, dan moet je dat denk ik niet op deze site zetten kijk maar hoe een meisje als Jasmijn is afgebrand.
En wat dacht jij, 2 muisklikken verder kan ik zo makkelijk op xxx sites komen, en zulke erge. Hoe vrouwen daar mishandeld worden ik heb eens een documentaire gezien.
Enfin, deze gezinnetjes hoeven niet eens te proberen naar de kerk te gaan...Ja, wel pkn en dan enkele heb ik begrepen, ook die bij mij in de buurt. En dat zijn nu juist de kerken die zoveel helpen, ze hebben mij ook met mijn hele huis geholpen terwijl ik toch al heel lang niet ging, ja, nu en dan es.
Ik kan, met de beste wil van de wereld niet bedenken wat deze mensen fout doen. En nergens in het hele nieuwe testament staat een enkel gebod, gij zult niet met iemand van hetzelfde geslacht slapen, er staan feiten dat mensen hun natuurlijke lusten hebben veruild voor onnatuurlijke, en nu met mensen meervoud van hetzelfde geslacht gaan. dat sloeg op het losbandige leven toen.
Stel je bent zelf zo, en je bent gelovig, dan heb je toch geen leven.
Ik had jaren terug ook zo'n getuigenissen boekje gelezen, dat ging oa over een homo die was 'genezen' en was getrouwd, en viel nog maar een paar keer per jaar terug...
Jezelf ergeren is ook een grove zonde, ofwel in toorn vervallen. Als ik steeds maar bezig blijf de homo medemens te oordelen, kom ik niet eens aan mijn eigen balken toe.
Net zo gefundeerd als de slavenhouders, dat waren ook christenen, hele oorlogen tussen zuid en noord in Amerika geweest door voor en tegenstanders, heb er pas een film over gezien.(Ja in het oude testament en ongetwijfeld ook in Leviticus stond dat je slaven mocht houden) Er heerste daar net zo'n sfeer als in nazi duitsland, als je voor de Joden was, moest je voorzichtig zijn, zo ook als je tegen het houden van slaven was en ze vrij liet door ze loon uit te betalen oid.
Er is een nieuwe wet in het nieuwe testament de wet van de Liefde, sorry ik ga nu niet alles funderen met bijbelteksten, want daar heb ik geen tijd voor helaas. En wat doen homostellen die samenwonen met een wettelijk samenlevenigscontract nu kwaad? (ja, 't staat in de bijbél..dat is het enige wat ik hoor).
Ik heb het niet over homo's die er maar op los leven, dat wordt van hetero's ook niet goedgekeurd. Want daar doe je mensen pijn mee, da's duidelijk. gewoon diegene die trouw leven. Op wat voor een manier doen zij de naaste pijn.
Neehee, ik had pijn omdat ik toen ik pas gelovig was, mijn nichtje jaren niet had gezien omdat ik haar door hersenspoeling helemaal af zat te branden dat ze lesbisch is.
Weet je wat ik veel erger vind, die vrouwonvriendelijke(zacht uitgedrukt) porno op het net. Daar zit veel vrouwenhandel tussen. en daar wordt veel naar gekeken, kijk maar naar de cijfers van mannen met seksverslaving. Dáár doet iedereen het met iedereen, en dan ook nog es 80% vrouwenhandel. Maar ja, daar zegt niemand iets van, want dat gebeurd in het verborgene.
Iig geval, om het niet te lang te maken, ik heb mij mening grondig herzien, Eerst maar es aantonen wat voor een schade homo's aan anderen toebrengen. voorlopig heb ik genoeg aan mijn eigen balken.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 28 juni 2012, 07:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIENTJE810
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 06:40
|
|
|
heey mensen er zijn alle vele die zich aangemeld hebben! wie volgen er nog meer!!!!
hopend op een vergroting van de groep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 07:34
|
|
|
Als het nu nog niet duidelijk is!!!! Eenvoudig maar begrijpelijk...en heel goed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 07:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk we gaan gezellig met een aantal damens borrelen en dan eens een plan de campagne maken
Maar nee mw gaat navelpluggen weer eens wat anders dan navel piercen |
Ik denk dat het een hele rage gaat worden Maar een borrel is ook een goede oplossing
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|