ChristianMatch

Forum

Dit vraag ik me af vandaag..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4028 4029 4030 4031 4032 4033 4034 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:20

FRANKT627 schreef:
Bestaat die vrouwentopic die vandaag gestart wel nog eigenlijk? Boze smiley

je mag daar lezen, Frank, alleen meepraten niet geloof ik Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:21

WILLEM618 schreef:

Goed gesnopen Willem Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

STEENTJE178 schreef:
Ach Frank, kappen nou, alsjeblieft Boze smiley

Wat jullie heimelijk denken, durf ik heel open en netjes te verwoorden...wie is er nu oprechter??? Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

WILLEM618 schreef:

Ik lees het zelfs niet...ik heb daar niets te zoeken... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:22

FRANKT627 schreef:
Nu ze gehuwd zijn denk ik dat het 'feest' pas gaat beginnen...ik vraag me af wat de buren er van zullen vinden... Lachende smiley

Ik denk dat de buren zullen zeggen,sorry van gister avond.maar ik hoorde dat jullie ook een feessie hadden Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:22

Herman en Brigitta, gefeliciteerd met jullie trouwdag!!
Heel veel gelukkige, gezonde jaren samen toegewenst!
En hopelijk hebben jullie vandaag een hele fijne dag gehad!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:23

Ik vind humor helemaal niet passen op deze ernstige site... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

FRANKT627 schreef:
Bestaat die vrouwentopic die vandaag gestart wel nog eigenlijk? Boze smiley

frankie ook weer online
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

FRANKT627 schreef:
Wat jullie heimelijk denken, durf ik heel open en netjes te verwoorden...wie is er nu oprechter??? Boze smiley

Jouw gedachten zijn dan niet mijn gedachten, blijkt dan.
Dus zegt het niets over jouw of mijn oprechtheid.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:24

STEENTJE178 schreef:
Jouw gedachten zijn dan niet mijn gedachten, blijkt dan.
Dus zegt het niets over jouw of mijn oprechtheid.

Sorry, ik kan niet meer antwoorden want ik slaap al. Dit is het automatische tikapparaat van frank...
Naar boven

Auteur Bericht
MAJARO438

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:25

Als de mannen nou eens in hun " empty box" gaan zitten dan kunnen wij vrouwen lekker kletsen. De empty box schijnt het zwarte gat in hun brein te zijn waar mannen graag in kruipen als ze nergens zin in hebben, meestal krijg je dan als antwoord op alle vragen " he? Wat zeg je schat" en vooral met die leeeeeeeeege blik er bij whahahaha Engeltje smiley Clown smiley

Gr majaro
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:25

FRANKT627 schreef:
Sorry, ik kan niet meer antwoorden want ik slaap al. Dit is het automatische tikapparaat van frank...

Wel, wel, Frank die al om 23.25 uur slaapt!! Floshke zeker op schoot gekropen?? En dan vannacht rond een uur of 3 hier weer paraat?? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:27

STEENTJE178 schreef:
Wel, wel, Frank die al om 23.25 uur slaapt!! Floshke zeker op schoot gekropen?? En dan vannacht rond een uur of 3 hier weer paraat?? Clown smiley

Normaal sliep ik al rond deze tijd...maar ik probeer me wakker te houden nu, wat niet makkelijk is met al deze nonsen op het forum. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

STEENTJE178 schreef:

Floshke komt om 3 uur thuis toch met een vogeltje of een muisje? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

MAJARO438 schreef:
Als de mannen nou eens in hun " empty box" gaan zitten dan kunnen wij vrouwen lekker kletsen. De empty box schijnt het zwarte gat in hun brein te zijn waar mannen graag in kruipen als ze nergens zin in hebben, meestal krijg je dan als antwoord op alle vragen " he? Wat zeg je schat" en vooral met die leeeeeeeeege blik er bij whahahaha Engeltje smiley Clown smiley

Gr majaro

Ooowwww..... dan wordt die box vast minstens zo vaak bezocht als hun mailbox..... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:29

WILLEM618 schreef:
Floshke komt om 3 uur thuis toch met een vogeltje of een muisje? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

des nachts om drie uur zijn geen vogeltjes te vangen...wel een muisje maar dan doe ik maar alsof ik het niet zie want dan kan dit oud fossiel weer op handen en knieën dat piepbeest vangen. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:30

WILLEM618 schreef:

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:30

JOSINA022 schreef:
Als in naar mijzelf kijk, had ik niet de behoefte om de ex-vrouw van mijn (inmiddels ex-) vriend te vragen om informatie, ik vertrouwde hem dat hij alles verteld had en ook omdat hij voornl alle schuld bij hemzelf neerlegde.
Echter later bleek anders...
En toen kwam er wel de behoefte om met zijn ex te praten, maar meer om ervaringen uit te wisselen.

Een nog grotere behoefte had ik om zijn nieuwe vriendin te informeren over de persoon met wie zij in zee stapte. Sterker nog...ik had het wel van de daken af willen schreeuwen over wat hij allemaal aangericht had.

Uiteindelijk heb ik niets van deze dingen gedaan, omdat mij al snel duidelijk werd gemaakt dat ik dat wilde puur om wraak te nemen en dat dat absoluut niet goed was.

En deze, enorm eigenwijze, dame heeft die raad ter harte genomen. Makkelijk? Nee, absoluut niet! De behoefte is er af en toe nog steeds, ik moet hem echt niet tegenkomen, maar ik merk wel dat ik rustiger ben nu ik het voor een groot gedeelte los kan laten.

Hierdoor kan ik mij beter richten op wat goed voor mij is: verwerken wat er allemaal gebeurd is; verwerken wat hij aangericht heeft en vooral ook mijn lichamelijke genezing, want ook dat stond hij (figuurlijk dan) in de weg.
En nog wel het allerbelangrijkste: ik kan mij nu weer volledig richten op God!

Hai, ligt niet aan jou hoor, dat niemand reageerd, ik zat je stuk erg aandachtig te lezen...
Let maar es op, als er echt goede stukken worden geschreven, is er vaak geen reactie.

Ik kan me voorstellen dat je je moet inhouden om zijn nieuwe vriendin niet te bellen. Jij vindt dat je dat uit wraak zou doen en daarom wil je dat niet doen.

Nee, dat is ook geen goed motief.

Wat ik weleens een keer heb gehad, is dat ik wel de nieuwe vriendin van een ex heb gebelt, om te waarschuwen.
Achteraf heel goed geweest. Ik was eerst een beetje bang dat ik voor jaloerse ex zou worden uitgemaaakt. Maar ja, ik kwam met dingen die controleerbaar waren voor haar.
Ze was me heel dankbaar, en heeft niet lang erna de relatie helemaal verbroken. Ik voelde ook geen genoegdoening ofzo, ik zag het als mijn plicht en was blij dat ik haar had kunnen behoeden.
Ze is nu al járen tijd met iemand anders getrouwd...en voorzover ik weet gelukkig. Dit is wel al járen geleden.

Ja, je moet dan dingen verwerken na zo'n relatie, ja, dat kan een tijdje duren, steeds iets meer, en je komt er altijd sterker uit, is mijn ervaring, en wijzer Knipoog smiley God laat alles meewerken voor degenen die Hem liefhebben.(bijbeltekst).
Nou bedoel ik dus niet ga nare situatie opzoeken, want die laat God dan meewerken ten goede. Dit schrijf ik niet neer voor jou natuurlijk, maar voor eventuele ongelovigen die meelezen.

Sterkte met verwerken, en je bent lang niet de enige.!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:31

ik vraag me af of er straks weer vrouwen zullen zijn die geen gehakt of wat dan ook kunnen maken omwille van dat maandelijkse ongemak...maar goed dat ze een eigen topic hebben nu. Eigenlijk zouden ze zelfs een eigen site moeten hebben... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:32

FRANKT627 schreef:
des nachts om drie uur zijn geen vogeltjes te vangen...wel een muisje maar dan doe ik maar alsof ik het niet zie want dan kan dit oud fossiel weer op handen en knieën dat piepbeest vangen. Boze smiley

hahaha. en toch ga je dan maar op forum. Denkt dat floshke tenminste dat je druk ben
Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:33

FRANKT627 schreef:

Dus dan laat je Floshke met dat piepbeest dus gewoon rondkachelen in je toko? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:33

De aangename zoete rust Slapende smiley ervaren op de rest van het forum!!

Na even koekkoek Verraste, verbaasde smiley te hebben gezegd op een plek waar mannen nix mogen zeggen!!
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:36

YES356 schreef:

Na even koekkoek Verraste, verbaasde smiley te hebben gezegd op een plek waar mannen nix mogen zeggen!!

Stouterd!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:37

FRANKT627 schreef:
maarre, je doet toch ook niet aan seks voor het huwelijk, hé? Een zedig zoentje mag wel Lachende smiley

Welk huwelijk heb je het over? Ga ik trouwen?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:37

YES356 schreef:

Ja, inderdaad, de aangename zoete rust, kan je wel stellen. Slapende smiley Lachende smiley

Wat kan dat erin hakken he, zolang zo'n @#$% @#$% !! Zieke smiley

Maar da's nu voorbij, Halleluja! Lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:38

YES356 schreef:

Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

STEENTJE178 schreef:
Stouterd!!!!

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

FRANKT627 schreef:
ik vraag me af of er straks weer vrouwen zullen zijn die geen gehakt of wat dan ook kunnen maken omwille van dat maandelijkse ongemak...maar goed dat ze een eigen topic hebben nu. Eigenlijk zouden ze zelfs een eigen site moeten hebben... Lachende smiley

Nee morgen word hetmooi weer en dan gaan alle huisvrouwen de was wassen,want het droogt snel, spagettie ofzo eten,echt geen gehakt met zo,n warm weer.
vertwijfelend voor de spiegel staan of het echt nog wel kan in die bikini, en heeel zwaar werk scheren voor je je in bikini openbaart.
Zonder badmuts bij het water, want stel je daar een leuke man ziet,die badmuts gaat dus inde kast.
Naar boven

Auteur Bericht
MAJARO438

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:40

Dat tuinland na een oproepje van mij heeft toegezegd planten voor onze bewoners te doneren (mag ik wel ff vermelden toch? Of is dat sluipreclame)
Mijn doelgroep is doof/blind en hebben een verstandelijke beperking en aangezien er niet 1 potje is waar we geld uit kunnen krijgen om hun het plezier van geurende bloemen en planten te laten ervaren hebben zij het toe gezegd. Echt helemaal top! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:41

MAJARO438 schreef:
Dat tuinland na een oproepje van mij heeft toegezegd planten voor onze bewoners te doneren (mag ik wel ff vermelden toch? Of is dat sluipreclame)
Mijn doelgroep is doof/blind en hebben een verstandelijke beperking en aangezien er niet 1 potje is waar we geld uit kunnen krijgen om hun het plezier van geurende bloemen en planten te laten ervaren hebben zij het toe gezegd. Echt helemaal top! Lachende smiley

Gaaf!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4028 4029 4030 4031 4032 4033 4034 ... 6194 Volgende
Pagina 4031 van 6194