Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 20:40
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ''waarom we er op een goede manier ook ervan mogen genieten''.
|
Waar liefde woont, gebied de HEER' den zegen. En wat als je de meest ultime uiting van liefde uit? Daaar mag je toch met heel je lichaam en gevoel van genieten zou ik zeggen. En doe dat dus ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 20:53
|
|
|
O.a.ook het stukje van MARIO216 gelezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 20:55
|
|
|
INGE721 schreef: | Ik ben blij dat jij mijn grooooot bescheidenheid herkend. Herkennnen is erkennen zegt mijn lief vaak..... |
Ha zo, je hebt een lief??? Waarschijnlijk niet op CM opgeraapt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 20:56
|
|
|
ANITA695 schreef: | Ik weet niet of ik reageer in discussie vorm dan is dat niet mijn bedoeling maar wil wel even iets gezegd hebben als je een topic hier over leest Liefde is de eerste plaats om iemand te ontmoeten en lief te hebben zoals God ons ook eerst lief had en wij Hem hebben aangenomen Ik vind zelf sex heeft niets met liefde te maken in eerste instantie en mensen zijn de weg kwijt als je sex hebt dat het dan één zijn zal worden Nou ik bemerk dat dat niet brengt wat ik nodig heb als christen Ik heb God nodig Zijn onvoorwaardelijke liefde en als ik die heb gekregen zal al het andere er bij gegeven worden en dan zal de Heer met zijn goed vinden mij zijn kado geven om daar van te mogen genieten. Maar voor nu kies ik voor Jezus en wil ik Hem volgen en dienen met het verlangen in mijn hart ooit op aarde geluk te vinden maar geluk hangt niet af van sex maar van geven nemen en elkaar dienende in de vreze gods Dat is mijn wens voor nu later en naar de eeuwigheid toe Zijn weg voor mij is bij Hem bekend niets van mij zelf kan daar iets aan toevoegen. Zeker sex niet Zijn liefde voor mij door mij om uit te delen en uit te gaan zijn heerlijkheid te verkondigen dat is mijn droom dat is mijn verlangen dat is meer dan bevrediging dan sex en klaar komen Sorry voor dit schrijven maar ik geloof meer in de genade en bevrediging van de HEER dan al het wereldse dat ja zeker zullen sommige zeggen ook God heeft gegeven ja dat klopt maar dan wel zoals Hij bedoelt heeft en niet IK JIJ WIJ toch Wens ieder die dit leest dat Jezus je geneest van lust sex buiten t huwelijk om dat is zo dom pijnlijk voor Hem die alles gemaakt heeft Zijn plan door t woord word mij duidelijk Hij is het die geneest . Ik laat me kneden Zijn plan staat vast dat is voor mij nu geen last maar zijn woord is waar dit wil ik U mee geven een goed gebaar lees je bijbel bid elke dag hoop dat je het van Hem ontvangen mag liefde sex alles op zijn tijd dan is er geen verscheuring meer en over treden we geen wet Als God geeft is het goed hoop voor allen die dit lezen dat je dat doet..
Veel van Gods zegen boven alles wens ik U toe allen die dit lezen Je mag uit genade leven
Liefs Anita uit mijn hart made bij the Lord Blessings for all |
Dank voor je lieve reaktie!
Ik wou even iets kwijt.
Voor mij gevoelsmatig heeft een duurzamen relatie waar 2 mensen van elkaar houden dezelfde waarde als een huwelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 20:57
|
|
|
Ik vraag me af hoe het met Herman en Brigitta is. Vandaag gehuwd maar komt het er nog van, na al die wijn en water, om nog vandaag voor de eerste keer sinds hun kennismaking, seks te hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:00
|
|
|
Wat gaan die pagina's snel.... niet bij te houden met het werk ernaast....
TINK100 schreef: | ik heb nu zo'n beetje alles gelezen wat er geschreven is over homo en christen zijn.....en ik heb vastgesteld dat er mensen zijn die vinden dat het een onmogelijkheid is......en dat het zelfs te genezen is...... En er is een groep die vol van liefde om deze groep mensen heen wil staan om hen te helpen de worsteling te dragen.
Er zijn dingen gezegd en geschreven die niet hadden gezegd of geschreven mogen worden......
Feit is, er zijn mensen, door God geschapen, die een andere sexuele geaardheid hebben. Daar kunnen we niet om heen. Geef gehoor aan Jezus'opdracht: heb uw naaste lief als u zelf.
daarom : Zo resten ons dan: geloof, hoop en liefde. Deze 3. Maar de liefde is de grootste
Omring de zwakkeren in je omgeveing met liefde en steun, aan je daden herkent de ander de Christus in jou......wees een voorbeeld naar de naaste die Jezus nog niet kent.....Jij bent het visitekaartje van Jezus..... |
Hier past alleen amen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:01
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Waar liefde woont, gebied de HEER' den zegen.
En wat als je de meest ultime uiting van liefde uit? Daaar mag je toch met heel je lichaam en gevoel van genieten zou ik zeggen. En doe dat dus ook. |
mag ik je bijbeltje lenen, willem? die "vertaling der Schrift" ken ik nog niet, namelijk!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:04
|
|
|
VRIJGEZEL390 schreef: | [b] Weer even een update. Lig nog steeds "geduldig" in het ziekenhuis. De pijn in mijn knie blijft helaas aanhouden. Met de bloedwaarden gaat het gelukkig langzaam de goede kant op. Maar er zijn nu foto's gemaakt omdat de pijn blijft. Er is gebleken dat de bacterie mijn kraakbeen opvreet. En aangezien dat door eerdere schades en operaties al in zeer slechte staat was, lijkt het er op dat deze infectie de genadeslag is voor mijn knie. Ik moet er dus ernstig rekening mee houden dat ik over een paar maanden een protese krijg. Maar eerst moet de besmetting geheel verdwenen zijn.
Gr Ernst |
Jeetje, wat erg....! Ik vraag me af, hoe kan dat nou, bacterieen die kraakbeen eten?
Een prothese, ja, er ís mee te leven, ik ken iemand die heeft ook een prothese vanaf net boven zijn knie. En diegene is altijd erg vrlolijk, heeft werk voor halve dagen. Ja, iedereen die met hem omgaat staat er eigenlijk helemaal niet bij stil..Hij heeft ook een vriendin... Maar ja, hij zit ook al iets van 15 jaar in deze situatie.
Maar er is dus hoop wil ik zeggen.
Toch hoop ik en blijf ik bidden dat de infectie snel weggaat, en je been gespaard kan blijven... En ook voor de vrede Gods in je hart.
Liefs,
Shanita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:06
|
|
|
HANNAH810 schreef: | mag ik je bijbeltje lenen, willem? die "vertaling der Schrift" ken ik nog niet, namelijk!! |
deze reactie is niet okee
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 26 juni 2012, 21:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:07
|
|
|
Ik denk helemaal niet aan seks...ik heb niets...en ik gehoorzaam aan de Vader want ik doe niets waardoor ik niet meer leef...zodoende leef ik erg zoals Jezus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:08
|
|
|
NICKY298 schreef: | ''waarom we er op een goede manier ook ervan mogen genieten''.
vreemde vraag eigenlijk, God heeft ons aan elkaar gegeven.
En als het uit je hart komt dan is het een aanvulling en verijkt het je leven. Op de momenten dat je er samen behoefte aan heb. en dan word sex gezond
brengt het geluk in je leven warmte en geborgenheid. zo wil ik het zien en ervaren. |
mooi !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af hoe het met Herman en Brigitta is. Vandaag gehuwd maar komt het er nog van, na al die wijn en water, om nog vandaag voor de eerste keer sinds hun kennismaking, seks te hebben. |
Nou ja zeg Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik denk helemaal niet aan seks...ik heb niets...en ik gehoorzaam aan de Vader want ik doe niets waardoor ik niet meer leef...zodoende leef ik erg zoals Jezus... |
Dat is mooi om te lezen en dat heb je mooi opgeschreven Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:13
|
|
|
Ik vraag me af wie op het profiel van Roos423 zit...de eerste Roos heb ik gekend maar die was heel anders dan het profiel dat nu verschijnt op Roos423...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af wie op het profiel van Roos423 zit...de eerste Roos heb ik gekend maar die was heel anders dan het profiel dat nu verschijnt op Roos423... |
je vind het antwoord in de laatste drie regels op haar profiel, frank; vrijgezelle roos (071) heeft haar acount in gebruik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMA135
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:20
|
|
|
PETRA411 schreef: | De grootste vraag van mijn huishouden is, waar al die sokken toch blijven? Warom heb ik altijd de twede van de sokken kwijt om de zoveel tijd? Waar blijven ze? Het is een raadsel waar ik al jaren over denk?? |
Ja, hier idem dito....echt een vreemd fenomeen....en Thomas...k heb geeen muizen hier....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:22
|
|
|
Ja..de Heilige Geest die de wet in je hart schrijft.
Van uit het paradijs is alles zo anders geworden, Eigen wegen willen gaan,doen wat goed is in eigen ogen. Maar.. in de stille eeuwigheid klonk het; WANT ZIE IK KOM,OM U WIL TE DOEN
De Heere Jezus geboren,de menselijke natuur aangenomen geleden..HET KRUIS.....EN VERZOENING VERWORVEN!
later; De Heilige geest uitgestort..tongen van vuur. Ja,voor velen waren ze vol zoete wijn's..maar nee, U..jij.. kent de geschiedenis.
De Heilige Geest de wet in u,jou en mijn hart schrijven. Ja,zonder de H. Geest..lopen we op een ''dood lopende weg'' Zonder de H. Geest..ga ik al aftastend mijn weg.
De wet in het hart geschreven Wanneer de H.Geest onze ogen er voor opent. Bemerken we dat we die Geest missen van nature, Vandaar ook..IK zal mijn wet in u hart schrijven.
Die wet die heilig is en goed..zo de psalmdichter het uit zingt ergens. En Romeinen 3:20;want door de wet is de kennis der zonde.
Maar alleen nog dit er over,er is meer te zeggen..maar ik beperk het.. De Heilige Geest leert ook vluchten tot de GROTE WET'S VOLBRENGER! Jezus riep het uit..HET IS VOLBRACHT..in HEM de wet GEHEEL vervuld! Jezus genoeg gedaan..aan Gods eis beantwoord. God wil door Zijn Geest ons steeds verder leiden... ja het zacht gemoed..op een effen baan.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op woensdag 27 juni 2012, 11:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:22
|
|
|
HANNAH810 schreef: | je vind het antwoord in de laatste drie regels op haar profiel, frank; vrijgezelle roos (071) heeft haar acount in gebruik. |
had ik ook natuurlijk opgemerkt...maar ook haar geloofsstrekking en haar beroep en haar lengte en gewicht...het is allemaal veranderd...en natuurlijk is er nu ook geen foto meer...dus ofwel doet de echte Roos enorm en ongezond raar of anders zit er gewoon iemand anders op dat profiel tot ergens in juli.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:23
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja..vanuit vriendschap naar relatie.
Vele zullen hier voor kiezen,en logisch ook.. Maar hoe zien we dit,wanneer we nog voor dit alles staan hier op CM?
Als ik voorzichtig iets uit een profiel mag meenemen hier heen Dan lees ik bijv oa ..als ik maar bij jou bent;) En dat vindt ik mooi,wanneer we uit de keuze's die we kunnen maken voor deze keuze gaan. Maar ook dit zal niet anders kunnen gaan,dan dat er eerste vriendschap zal moeten ontstaan?
De vraag die ik hier in het algemeen neer wilt leggen is;
Wanneer spreek ik van een vriendschap,en wanneer komt de stap naar de relatie?
Misschien voor sommige een gedachte,waar ook pijn bij wordt gevoeld? Het is niet mijn bedoeling iemand hier mee te kwetsen.
Wil je een reactie kwijt..hier is ook een mogelijkheid. |
Wat mij opviel toen ik date, dat mannen gelijk seks willen, ja, sorry vast voor de mannen die hier niet zo zijn.
Helemaal niets eerst vrienden, en dan rustig een hele tijd vrienden, en dan pas es rustig kijken....
Het lijkt wel of bijna alle mannen dat een soort van tijdverspilling vinden, ja, zo komt het op me over.
Nou. als ik dat merkte, was het gelijk voorbij voor mij, na desnoods bij wijze van spreken na een kwartier al. Dan is het toch niet serieus..
Nee, ik vind dat er eerst sprake moet zijn van een vriendschap, en dat moet groeien. En dan kan het of een goede vriendschap blijven voor het leven. Of het wordt vanuit vriendschap liefde, dat kan ook.
Maar zomaar na enkele dates al een relatie? Alhoewel er ook zoiets is als liefde op het eerste gezicht, dan heb je een ander verhaal. Maar ook dan, om dan meteen de eerste dag al met elkaar naar bed te gaan, ja, het lijkt mij snel, maar bij liefde op het eerste gezicht kan dat denk ik.
En bij liefde op het eerste gezicht, moet dat dus van 2 kanten komen, ik weet dat dat bestaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:26
|
|
|
zo jullie houden de paddestoele aardig in de gaten zeg hier..t'gaat al een half uur over de huishouding.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:35
|
|
|
HEIDE115 schreef: | O.a.ook het stukje van MARIO216 gelezen |
Doet me goed en doe ik het niet voor niets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:35
|
|
|
Wauwie zout en kokend water lijkt te werken Geen plof gehoord maar zie geen mieren daar waar ik het heb gedaan JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wauwie zout en kokend water lijkt te werken Geen plof gehoord maar zie geen mieren daar waar ik het heb gedaan JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE |
Zijn dit geen vrouwekwaaltjes??????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wauwie zout en kokend water lijkt te werken Geen plof gehoord maar zie geen mieren daar waar ik het heb gedaan JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE |
Haha rook het lekkker naar mierensoep??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:45
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Zijn dit geen vrouwekwaaltjes?????????? |
Nahhhhhh zeg.. Dit is huishoudelijk he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:46
|
|
|
INGE721 schreef: | Haha rook het lekkker naar mierensoep?????? |
ikke is nie onder de grond gekropen he ben ik veuuuuuuuuuuuuuuullllllllll te groot voor Enne mierensoep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ha zo, je hebt een lief??? Waarschijnlijk niet op CM opgeraapt. |
Ik heb nooit geheimzinnig over mijn lief gedaan hoor. En inderdaad' hij komt van de concurrent.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ikke is nie onder de grond gekropen he ben ik veuuuuuuuuuuuuuuullllllllll te groot voor Enne mierensoep |
Nou ja,misschien werkt kokend water over een stel mieren hetzelfde als een cup a soupie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICOLETTE565
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:56
|
|
|
over leeftijd± ik heb er wel eens moeite mee hoor! want ik vindn dat ik net kom kijken. zo´n 24 jaar ben!. en dan is het in de realiteit niet zo.
en mijn vriendin waar ik ontzettend veel mee lach ,die is 78 jaar. maar als je blind was zou je denken dat ze ±19 is.ZE doet meer leuke dingen dan menig ander.
ik moet al weer lachen als ik aan haar denk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 22:05
|
|
|
Heel veel sterkte toegewenst. Ik bid voor je en bid ook of gods armen om je heen mogen zijn. Dat hij je de kracht geeft als het je even te moeilijk word, dat hij je zijn licht laat zien als je het effe somber inziet. En dank god,dat je rust in je hart hebt ondanks het moeilijke waar je nu door heen gaat. sterkte en godszegen toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|