Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dus ...... conclusie........ Brabant is NIET de mooiste provincie! |
En Zeeland dus ook niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:08
|
|
|
HARALD940 schreef: | Met als extra kwaliteit dat hij een ook BOB mag zijn zeker |
leuk harold , ja dat mag! neem ik een pilsje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:12
|
|
|
HARALD940 schreef: | Met als extra kwaliteit dat hij een ook BOB mag zijn zeker |
Of moet hij dan ook weer gezelschap van een chaperonne?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Bij Tokkie ......rechtsaf . Dan de eerste of de tweede linksaf , kom je vanzelf in de buurt van Breda.
Je kan het maar vast weten. |
...ik moet eerst bij Tokkie geraken en vorige week zaterdag was de A59 afgesloten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARENDINE325
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:13
|
|
|
Quote: | mensen voelen zich gekwetst, kwetsen weerterug,en zo word de communicatie steeds moeilijker | Het is ieders eigen verantwoordelijkheid hoe hij/zij op een ander reageert. Niemand dwingt mij om een kwetsende, denigrerende of schimpende opmerking te plaatsen of erop te reageren. Als ik ervoor kies ergens op te reageren, dan is het aan mijzelf te wijten als die reactie ongepast is. De inhoud van mijn reactie weerspiegelt mijn innerlijk, niet dat van degene op wie ik eventueel reageer.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er in de meeste gevallen voor heb gekozen om niet te reageren.
Deze volgende video is heel verhelderend als het gaat om de verantwoordelijkheid wat btreft je reacties (helaas in het Engels, maar ik denk dat de meesten het wel kunnen volgen). Het onderwerp is "my respons is my responsibility". http://www.youtube.com/watch?v=McpFBasK1Ks
Verder hebben we (hopelijk) allemaal een Bijbel en dankzij internet kunnen we de complete tekst van alle vertalingen van de Bijbel terugvinden met een muisklik. Als er een topic is "wat zegt de Bijbel over..." of "hoe gaan we als christen om met..." Hoe fijn is het als je eerst met hulp van de concordantie of een van de vertalingen op internet zoektermen gebruikt die met het onderwerp te maken hebben? Je leest de teksten, leest daarna ook de context, denkt na over de duidelijkheden en onduidelijkheden en gaat met die bagage de discussie aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:13
|
|
|
fout reageren is niet gods wil en maken wij hier fouten..
laten wij dus ergens over praten , wetende dat we het niet kunnen . Maar dat ieder dat probeert wat hij denkt te kunnen. ik doe mijn best
Gods zegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Of moet hij dan ook weer gezelschap van een chaperonne? |
nee willemijn , jij wil met mij uit eten ik wil een chaperon en hij is een chaperon.
en nee we ruilen niet stiekum
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op maandag 25 juni 2012, 22:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Echt weer een mannenoplossing hoor Bedekken dan valt het niet op
Ik sluit me aan bij willemijn alleen kan het ook op elke tegel??? Ik heb wel kwetsbare tegels om het maar zo te noemen....
Enne iemand een oplossing voor een mierenplaag in mn terras???
Nee Heide geen zand erover |
mierenpoeder kopen of kokend water erover
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARSJG370
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:18
|
|
|
JANE336 schreef: | Zotezien is dit ruzietopic II Nadat gisteren de andere gesloten is gaan we hier verder..... Waar stond die C ookalweervoor???? Critisch???
Deze opmerking vond ik het toppunt en is door mij als vond ik 'niet okee' aangeklikt. |
Sorry jane, maar het ging mij veel te ver dat flowerful, iedereen afzeek en homo's in een kwaad daglicht zette. ze was niet te stoppen met haar vervelende opmerkingen, en waarschijnlijk nu nog niet. volgens mij heeft ze echt een bord voor haar hoofd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:19
|
|
|
HEIDE115 schreef: | zand erover heen gooien;) |
hashaahahah vond hem leuk
alleen wil mijn stoepje wel blijven zien
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op maandag 25 juni 2012, 22:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:20
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat weet ik! Nooit gedacht dat ik een huishoudelijke tip zou weten.... als je weet dat het gaat regenen vul je een gieter met water en chloor en dat giet je over je stoepje, dan laat je dat een nacht erop liggen en met regen nog langer en als nieuw is uw stoepje weer..... |
dankje , ga ik proberen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:21
|
|
|
NICKY298 schreef: | nee willemijn , jij wil met mij uit eten ik wil een chaperon en hij is een chaperon.
en nee we ruilen niet stiekum |
Gaat er nu iemand mij wokken of niet. Wie is er nu chaperone en wie BoB?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik moet eerst bij Tokkie geraken en vorige week zaterdag was de A59 afgesloten. |
Kan je niet beter met Visser meerijden? Dan haal je onderweg Mario nog even op en je bent er zo!.....Of ben ik nu wat te bemoeierig? Of praktisch denkend? Heb jij geen getob met wegen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Kan je niet beter met Visser meerijden? Dan haal je onderweg Mario nog even op en je bent er zo!.....Of ben ik nu wat te bemoeierig? Of praktisch denkend? Heb jij geen getob met wegen...... |
Dan ga ik nog liever te voet naar Lourdes...dan breng ik wel een zak mirakels mee want dat heb je hier nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:24
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | mierenpoeder kopen of kokend water erover |
Werkt die mierenpoeder echt??? heb altijd het gevoel dat dat soort spul maar even werkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dan ga ik nog liever te voet naar Lourdes...dan breng ik wel een zak mirakels mee want dat heb je hier nodig |
Kan je toch gezellig uit het raampje kijken en het gesprek gaande houden met de heren? Heb ik eens een goede tip......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Werkt die mierenpoeder echt??? heb altijd het gevoel dat dat soort spul maar even werkt |
Bij mij zijn ze vorig jaar er mee verdwenen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
NICKY298 schreef: | Hoe krijg je je stoepje weer mooi schoon zonder hoge druk reiniger
zou het ook kraag willen weten. |
doen alsof je het niet ziet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Gaat er nu iemand mij wokken of niet. Wie is er nu chaperone en wie BoB? |
ik wil wokken en bobben en chaporoneren.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:26
|
|
|
[quote=FRANKT627]doen alsof je het niet ziet [/quote
Daar wordt ie niet schoon van Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Kan je toch gezellig uit het raampje kijken en het gesprek gaande houden met de heren? Heb ik eens een goede tip...... |
je hebt wel een goede tip indien het goed gezelschap moest zijn...ik ga niet met die Visser meerijden...hij denkt dat hij Eddy Shumacher is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:28
|
|
|
ARENDINE325 schreef: | Het is ieders eigen verantwoordelijkheid hoe hij/zij op een ander reageert. Niemand dwingt mij om een kwetsende, denigrerende of schimpende opmerking te plaatsen of erop te reageren. Als ik ervoor kies ergens op te reageren, dan is het aan mijzelf te wijten als die reactie ongepast is. De inhoud van mijn reactie weerspiegelt mijn innerlijk, niet dat van degene op wie ik eventueel reageer.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er in de meeste gevallen voor heb gekozen om niet te reageren.
Deze volgende video is heel verhelderend als het gaat om de verantwoordelijkheid wat btreft je reacties (helaas in het Engels, maar ik denk dat de meesten het wel kunnen volgen). Het onderwerp is "my respons is my responsibility". http://www.youtube.com/watch?v=McpFBasK1Ks
Verder hebben we (hopelijk) allemaal een Bijbel en dankzij internet kunnen we de complete tekst van alle vertalingen van de Bijbel terugvinden met een muisklik. Als er een topic is "wat zegt de Bijbel over..." of "hoe gaan we als christen om met..." Hoe fijn is het als je eerst met hulp van de concordantie of een van de vertalingen op internet zoektermen gebruikt die met het onderwerp te maken hebben? Je leest de teksten, leest daarna ook de context, denkt na over de duidelijkheden en onduidelijkheden en gaat met die bagage de discussie aan. |
mooi.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:31
|
|
|
[quote=ROELANDE345] Daar wordt ie niet schoon van Frank
met iets anders ook niet Roelande
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 25 juni 2012, 22:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:33
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Bij mij zijn ze vorig jaar er mee verdwenen |
Oke dan ga ik morgen dus effe op jacht naar mierenpoeder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:34
|
|
|
NICKY298 schreef: | dankje , ga ik proberen |
Dus jij hoopt op regen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
|
|
|
FRANKT627 schreef: | doen alsof je het niet ziet |
goeie Frank,sommige vrouwen letten ook overal op he'
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 25 juni 2012, 22:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
HEIDE115 schreef: | goeie Frank,vrouwen letten ook overal op he' |
Ja en datgene wat ze moeten zien, zien ze dan weer niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dus ...... conclusie........ Brabant is NIET de mooiste provincie! |
Brabant is en blijft de mooiste provincie. Ook de provincie met de liefste mensen. De onlieve mensen hebben ze in het midden en het noorden gedumpt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:36
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oke dan ga ik morgen dus effe op jacht naar mierenpoeder |
Jachtseizoen is nog niet geopend Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Brabant is en blijft de mooiste provincie. Ook de provincie met de liefste mensen. De onlieve mensen hebben ze in het midden en het noorden gedumpt... |
ik voel me niet aangesproken
|
|
Naar boven |
|
|