Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 13:54
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Toch gek dat je die zon niet scheen daar in de nacht... Ligt dat aan de streek waar je woont??? |
Tsja, Zeeland...... nu je het zegt....... het is daar idd wel Brabant heh.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 13:56
|
|
|
Bemoedigende knuffel & gebed voor jou en je kids vanaf hier, Zeeland.
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 25 juni 2012, 13:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 14:00
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | En nu al gebroken??? Ach...... scherven brengen geluk |
Ja de scherven zijn nog heel Steentje
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 25 juni 2012, 14:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 14:02
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Joh....... maar daar is toch ook al een oplossing voor bedacht? Nu nog iemand vinden die kan breien |
of haken..maar gekleid mag ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 14:04
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Bemoedigende knuffel & gebed voor jou en je kids vanaf hier, Zeeland. |
Dank jullie wel...doet me goed!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 14:10
|
|
|
Waar er dan wel zon is heb ik een verzoek...STUUR WAT DEZE KANT OP!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 14:11
|
|
|
Gehoorzaamheid is de bron waar veel en misschien wel alles ''omdraait''. Immers zijn we na de zondeval in de gebroken relatie met God terecht gekomen?
Ongehoorzaam aan God geweest.
Over de zin van DE HEILIGE GEEST DIE..... ,zijn naar mijns inziens vele mooie dingen te zeggen. Het is voor mij NIET onbelangrijk het niet over het ander geschrevene te hebben maar graag wil ik vandaag of morgen eerst reageren op de HEILIGE GEEST DIE DE ....
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 25 juni 2012, 19:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 14:14
|
|
|
HEIDE115 schreef: | of haken..maar gekleid mag ook |
Nee joh, klei is lang zo tril- en schokbestendig niet!
Toch maar echt ff op zoek naar één of andere geitenbreister, Heide. Wie weet hou je er meer aan over dan enkel een je-weet-wel-kleedje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 14:18
|
|
|
(Gekopieerd)
Liefdevol ..... Een ouder echtpaar ligt in bed en de man valt bijna in slaap als zijn vrouw ineens zegt:
"Vroeger hield je mijn hand altijd vast als we gingen slapen". De man pakt heel even de hand van zijn vrouw en draait zich vervolgens weer om om te gaan slapen.
Even later zegt zij: "En je kuste me altijd als we gingen slapen". De man draait zich weer om en geeft een vluchtige kus op haar wang. 30 seconden later zegt ze vervolgens: "En je beet me altijd heel liefdevol in mijn nek". De man slaat de dekens weg en stapt zuchtend uit bed.
"Wat ga je doen?" vraagt ze aan haar man..
Waarop hij antwoordt:
"Ik ga even mijn tanden pakken".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 14:25
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | (Gekopieerd)
Liefdevol ..... Een ouder echtpaar ligt in bed en de man valt bijna in slaap als zijn vrouw ineens zegt:
"Vroeger hield je mijn hand altijd vast als we gingen slapen". De man pakt heel even de hand van zijn vrouw en draait zich vervolgens weer om om te gaan slapen.
Even later zegt zij: "En je kuste me altijd als we gingen slapen". De man draait zich weer om en geeft een vluchtige kus op haar wang. 30 seconden later zegt ze vervolgens: "En je beet me altijd heel liefdevol in mijn nek". De man slaat de dekens weg en stapt zuchtend uit bed.
"Wat ga je doen?" vraagt ze aan haar man..
Waarop hij antwoordt:
"Ik ga even mijn tanden pakken". |
Leuk...ik kende deze...maar hij blijft leuk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 14:48
|
|
|
Bij deze wil ik even kwijt hier,dat we ondanks over en weer het hebben gehad over christelijke homo's.. Dat we elkaar in grote lijnen hebben begrepen.
Wat we er zeker mee hebben laten zien,is dat het ons niet koud heeft gelaten over de vraag hoe wij over de homo's denken..hoe met ze mee te leven,en waarom je er persoonlijk tegen bent.
Bidden voor deze wereld,valt iedereen onder.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 25 juni 2012, 14:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 14:51
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Is dat zo moeilijk Frank een date scoren? of ben ik gewoon veel populairder dan jij |
Jij bent populairder. Ik had vorig jaar het ongeluk om 2...ach laat maar. Het is al pijnlijk genoeg allemaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 14:53
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | De zon scheen toen echt wel hoor, FrankT..... Alleen op een ander stukje van de aarde dan waar jij je bevond. Rond 3 uur 's nachts liggen de meeste mensen in bed met hun ogen dicht. Hebben ze ook geen zon nodig. Tip voor jou om ook es toe te passen?? |
Ik ben naar bed gegaan rond 23u en 3 uren later was ik alweer wakker...ik pas het dus wel toe...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 14:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Jij bent populairder. Ik had vorig jaar het ongeluk om 2...ach laat maar. Het is al pijnlijk genoeg allemaal. |
Frank niet opgeve he'..anders geef ik me op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 14:54
|
|
|
In de mooiste provincie, tevens ook de beste, en waar de liefste mensen wonen schijnt al heel de dag de zon. Voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 14:56
|
|
|
Een moeder kan je niet kiezen maar een schoonmoeder wel...(dat zal dan wel op een andere site moeten gebeuren... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 14:56
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waar er dan wel zon is heb ik een verzoek...STUUR WAT DEZE KANT OP!!!!!!!!!!! |
Hier aan de kust is het gewoon een heel lekker temp.. de zon is wat verlegen vandaag..kan beure
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 15:14
|
|
|
Ja..vanuit vriendschap naar relatie.
Vele zullen hier voor kiezen,en logisch ook.. Maar hoe zien we dit,wanneer we nog voor dit alles staan hier op CM?
Als ik voorzichtig iets uit een profiel mag meenemen hier heen Dan lees ik bijv oa ..als ik maar bij jou bent;) En dat vindt ik mooi,wanneer we uit de keuze's die we kunnen maken voor deze keuze gaan. Maar ook dit zal niet anders kunnen gaan,dan dat er eerste vriendschap zal moeten ontstaan?
De vraag die ik hier in het algemeen neer wilt leggen is;
Wanneer spreek ik van een vriendschap,en wanneer komt de stap naar de relatie?
Misschien voor sommige een gedachte,waar ook pijn bij wordt gevoeld? Het is niet mijn bedoeling iemand hier mee te kwetsen.
Wil je een reactie kwijt..hier is ook een mogelijkheid.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 25 juni 2012, 19:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 15:17
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | Vlgs mij gaat het in dit forum over christelijke homo wat staat daarover in de bijbel en niet over wat jij hierboven allemaal schrijft. Tenzij ik me vergis?
Maar persoonlijk zoals ik al vaker heb geschreven: mij maakt het allemaal niets uit hoe iemand wil leven en waar die voor kiest om met zn lichaam te doen als ik er maar geen last van heb. Dan doet die maar, whatever! Het intresseert mij helemaal niet! Het is ieder zn eigen verantwoordelijkheid. |
als het je dan helemaal niks interesseert, waarom reageer je dan elke keer weer en, steeds heftiger en ook wel agressiever naar de anderen?? Waar in dit hele verhaal, topic, blijkt enig mededogen, naaste lief hebben als je zelf, of compassie voor de ander? De ander die worstelt met zijn homo-zijn en zijn geloof, wetende dat het niet kan???
Ik vind het beschamend om te moeten lezen en te bedenken dat ik mezelf ook een christen mag noemen als ik de bijdragen lees die je neerzet.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 15:19
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat hier nu niemand op reageert. Het heeft mij best wel wat gekost om bovenstaande hier neer te zetten... |
Ik herken het heel goed Josina. En de nieuwe ex van mijn ex vindt het achteraf heel jammer dat ik haar nie gebeld heb. Ik had voor mijnzelf besloten al ze belt voor ze getrouwd zijn geef ik haar info en na de huwelijksvoltrekking is het haar verantwoordelijkheid.
Dank je wel voor je open reaktie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 15:28
|
|
|
Mijn mooiste moment, ja, ik heb er zóveel, maar de mooiste tot nu toe vandaag was, toen ik mij dit bijbelgedeelte herinnerde: Fil 4: 4-9, 4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! Dit is een gebod, het staat in de gebiedende wijs..wat is er nu een mooier gebod.. 5 Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. weer een gebod.. De Here is nabij. Een belofte en een feit 6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. Een geruststelling en Twee geboden.. 7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus. Een belofte 8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat; een gebod dat je je goede zaken moet bedenken 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing weer een gebod, leven naar God's wil cq geboden... en de God des vredes zal met u zijn. En weer een belofte...!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 25 juni 2012, 15:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 15:33
|
|
|
Ja...het WAS...een vriendschap...en dat is het gebleven, want het bleek dat er verder geen groei was in een relatie....
En dat gevoel is in ieder geval goed...maar toch is het moeilijk... We wilden allebei...TE GRAAG...en TE SNEL... Kan dat??? Ja zeker dat is gebleken.... Geen van ons beiden durfde dat eigenlijk te zeggen...terwijl we het wel gevoeld hebben...Tot dat er 1 van ons open kaart speelde...en toen zei de ander....ik voelde het, maar het was zo moeilijk om te zeggen... Iets wat we elkaar niet aan wilde doen was verdriet...dat kenmerkte ons hele verleden....
We blijven vrienden...en dat is goed...beter een goede vriendschap dan straks een relatie die weer stuk loopt...
Misschien allemaal niet duidelijk...sorry...dan komen we teveel in de privesfeer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 15:39
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Mijn mooiste moment, ja, ik heb er zóveel, maar de mooiste tot nu toe vandaag was, toen ik mij dit bijbelgedeelte herinnerde: Fil 4: 4-9, 4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! Dit is een gebod, het staat in de gebiedende wijs..wat is er nu een mooier gebod.. 5 Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. weer een gebod.. De Here is nabij. Een belofte en een feit 6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. Een geruststelling en Twee geboden.. 7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus. Een belofte 8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat; een gebod dat je je goede zaken moet bedenken 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing weer een gebod, leven naar God's wil cq geboden... en de God des vredes zal met u zijn. En weer een belofte...! |
Amen en heel mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 15:44
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Bij deze wil ik even kwijt hier,dat we ondanks over en weer het hebben gehad over christelijke homo's.. Dat we elkaar in grote lijnen hebben begrepen.
Wat we er zeker mee hebben laten zien,is dat het ons niet koud heeft gelaten over de vraag hoe wij over de homo's denken..hoe met ze mee te leven,en waarom je er persoonlijk tegen bent.
Bidden voor deze wereld,valt iedereen onder. |
Heide, wat erg dat je dit schrijft........ik heb helemaal niet het gevoel dat we elkaar in grote lijnen begrepen, juist niet kan je beter zeggen...... Al die kritiek over twee mensen die van elkaar houden en dat willen laten zien onder het toeziend oog van een liefdevolle God, een God die daarin juist laat zien hoe divers God is wordt hier afgedaan als een ziekte die te genezen is.......Terwijl je juist moet denken: waar liefde heerst is de Eeuwige zegenend aanwezig.........is dat geen betere insteek? En wie zegt dat ze in de tijd dat de Bijbel werd geschreven al homoseksualiteit bestond? Verhalen uit die tijd moet je niet lezen met de info die je nu hebt en zeker niet letterlijk want het blijft tenslotte een boek dat door mensen geschreven is in de Geest van God......en dan blijft hoe dan ook erg persoonlijk..... Ik ben het met Tink eens: het is soms beschamend om te lezen......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 25 juni 2012, 15:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 16:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ben ik met je eens X!!!! |
Tsjone jonge jonge, had ik eerlijk gezet nooit kunnen denken, een hele zin, dat ik het toch een keer mocht meemaken, we zijn het een keer eens !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 16:06
|
|
|
Ik vond het juist een mooie conclusie van Heide, we zijn het niet met elkaar eens geworden nee. Maar dat hoeft ook niet. Overigens blijkt voor mij uit Gen 19,het verhaal van Sodom em Gomorra en de wetgeving van God duidelijk dat homofilie toen ook al bestond. Lev 20;13 bijvoorbeeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 16:22
|
|
|
TINK100 schreef: | als het je dan helemaal niks interesseert, waarom reageer je dan elke keer weer en, steeds heftiger en ook wel agressiever naar de anderen?? > Niks interesseert, duidelijk dat je niet begrijpt wat ik bedoel. Jij vindt dat ik steeds heftiger + ... reageer. Wel, wat zal ik zeggen: actie -reactie. Dacht dat het forum voor iedereen was om te reageren of is het maar voor een bepaald klein groepje van jouw soort,hé.
Waar in dit hele verhaal, topic, blijkt enig mededogen, naaste lief hebben als je zelf, of compassie voor de ander? De ander die worstelt met zijn homo-zijn en zijn geloof, wetende dat het niet kan??? > Vlgs mij gaat het onderwerp daar niet over!!
Ik vind het beschamend om te moeten lezen en te bedenken dat ik mezelf ook een christen mag noemen als ik de bijdragen lees die je neerzet....... | > Dan lees ze dan ook niet als je beschamend over bent? Want ik denk dat je het niet zo goed begrijpt wat ik probeer uit te leggen maar doe ook geen moeite. En zo ik heb gemerkt is het respecteren van anders mans mening bij jouw ver te zoeken.
En als je over mij begint zou ik als ik jouw was maar even naar je zelf kijken want de manier hoe jij vanaf de eerste keer en ieder keer daarna op mij reageert is niet bepaald vriendelijk en liefde vol. Eerder haatdragend. Dus vind je het gek dat ik wat geirriteerd erdoor raak? Wat een goede christen ben jij zeg! Je verdient een grote pluim! Ga vooral zo door!
Laatst aangepast door
|
FLOWERFUL304
|
op maandag 25 juni 2012, 16:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 16:31
|
|
|
Flowerful zegt:
Quote: | Wel, wat zal ik zeggen: actie -reactie. Dacht dat het forum voor iedereen was om te reageren of is het maar voor een bepaald klein groepje van jouw soort,hé. |
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 29 juni 2012, 06:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 16:32
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Frank niet opgeve he'..anders geef ik me op |
Wil jij dan daten met FrankT, Heide??? Arme Frank, moet ie zijn voorkeuren WEER bijstellen....... Misschien kun je het voor hem vergemakkelijken door een wokdate voor te stellen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 16:42
|
|
|
JOL252 schreef: | Flowerful zegt:
wowowow dit zegt me alles... wat vind ik dit erg.... wat een verachting.. shocking... spreekt hieruit de Geest van God? |
Even een shop erna hé jol. Sorry, maar ik begin goed geirriteerd te raken. Dat is wel te merken, hé. En ik merk dat jij of moet ik jullie zeggen alleen zien hoe de ander reageert maar hoe men zelf reageert op de ander, dat ziet men blijkbaar niet.Het is de één na de andere. En dan gelijk bij springen om nog even een shop achter aan te geven. Jij of jullie zijn goed bezig. Zoveel beter ben jij of jullie ook niet!
|
|
Naar boven |
|
|