Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 11:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee moet nog tot minstens mijn 67ste als ik mazzel heb en ze het niet opschroeven naar 70 |
loop ik daar met mijn rollator achter de bewoners aan......die even oud zijn als ik......pfff.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:07
|
|
|
TINK100 schreef: | loop ik daar met mijn rollator achter de bewoners aan......die even oud zijn als ik......pfff....... |
Dat bedoel ik dus En ben er soms wel bang voor dat we daar naar toe gaan maar goed geen zorgen voor de dag van morgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat bedoel ik dus En ben er soms wel bang voor dat we daar naar toe gaan maar goed geen zorgen voor de dag van morgen |
Ik maak me er ook wel best zorgen om...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:22
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik maak me er ook wel best zorgen om... |
Er zijn heel wat beroepen waar het toch echt niet kan hoor! Zie je al een zuster van die leeftijd iemand wassen, tillen , draaien?? Of een stratenmaker op zijn knieen liggen op die leeftijd maar goed wat doen we eraan he! Maar ja heeft niks met huishouden te maken behalve dat we dan echt te moe zijn om ons huishouden nog te doen
Waar blijft Yes nu met zijn verhaal?? Hij hedde het belooft he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 13:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Geef mijn portie ook maar aan fikkie |
eet jij maar een lekkere frikadel en een tros frieten...lekker gezond en je vermagerd er vast van....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 14:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Er zijn heel wat beroepen waar het toch echt niet kan hoor! Zie je al een zuster van die leeftijd iemand wassen, tillen , draaien?? Of een stratenmaker op zijn knieen liggen op die leeftijd maar goed wat doen we eraan he! Maar ja heeft niks met huishouden te maken behalve dat we dan echt te moe zijn om ons huishouden nog te doen
Waar blijft Yes nu met zijn verhaal?? Hij hedde het belooft he |
valt ons beroep niet onder de zware beroepen?? dan mogen we toch stoppen met ons 67ste???......
lijkt me wel wat.....vertroeteld te worden door iemand achter een rollator, met een catheter en inco om.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 15:34
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Er zijn heel wat beroepen waar het toch echt niet kan hoor! Zie je al een zuster van die leeftijd iemand wassen, tillen , draaien?? Of een stratenmaker op zijn knieen liggen op die leeftijd maar goed wat doen we eraan he! Maar ja heeft niks met huishouden te maken behalve dat we dan echt te moe zijn om ons huishouden nog te doen
Waar blijft Yes nu met zijn verhaal?? Hij hedde het belooft he |
ha ha geduld,houd er rekening mee dat het deze keer erg moeilijk is, we hebben er nogal wat onzin op gegooid op dit topic en die kritiek op mannen he, ergens moet yes een verhaal nu schrijven en probeert hij de kritiek van mannen er niet in te verwerken. en zelf alles lezende moet hij natuurlijk ook dingen verwerken, zoals na de spiegel gaan en zien dat hij als man echt neusharen heeft die eruit groeien, vermond naar de winkel een neustrimmer kopen. ontdekken dat inderdaad door testorenen er haartjes vanzelf verdwijnen, ooknog tot de conlcusie komen dat hij misschien toch wel in een midlife crisis zit. dus houd daar allemaal rekening mee en geef hem de tijd erica
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 15:45
|
|
|
en ik leef met je mee yes. veel sterkte toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 16:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee moet nog tot minstens mijn 67ste als ik mazzel heb en ze het niet opschroeven naar 70 |
als je dokterassistente wordt kan je makkelijk tot je 70ste 'werken'...je moet toch niets anders doen dan wat afspraken noteren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 16:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | eet jij maar een lekkere frikadel en een tros frieten...lekker gezond en je vermagerd er vast van.... |
Ik krijg honger van jou , en ik moet(wil) afvallen
Tros frieten.... mmmm....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 13 juli 2012, 16:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 16:19
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik krijg honger van jou , en ik moet(wil) afvallen |
Dank je wel voor het compliment...ik vind je ook leuk hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 16:20
|
|
|
LOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 16:26
|
|
|
EN NU WAT ETEN....al bijna 5 á 6 uur....
Laterz!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 17:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | als je dokterassistente wordt kan je makkelijk tot je 70ste 'werken'...je moet toch niets anders doen dan wat afspraken noteren |
Frank Je hebt het nu zeker over Belgische doktersassistenten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 17:44
|
|
|
JANS221 schreef: | Frank Je hebt het nu zeker over Belgische doktersassistenten! |
daar hebben ze dan ook geen wachtlijsten, integenstelling tot hier.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 17:48
|
|
|
TINK100 schreef: | daar hebben ze dan ook geen wachtlijsten, integenstelling tot hier..... |
Nee, dat is waar. De gezondheidszorg is daar idd beter geregeld.
maar we zijn nu wel off-topic....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 17:49
|
|
|
JANS221 schreef: | Nee, dat is waar. De gezondheidszorg is daar idd beter geregeld.
maar we zijn nu wel off-topic.... |
eh....sorry...helemaal gelijk
wat te doen aan een kudde met naaktslakken?? ik heb er zoveel in mijn tuin...de meeste planten staan er erg kaal gevreten bij.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 17:52
|
|
|
TINK100 schreef: | eh....sorry...helemaal gelijk
wat te doen aan een kudde met naaktslakken?? ik heb er zoveel in mijn tuin...de meeste planten staan er erg kaal gevreten bij..... |
heel simpel, als je geen planten meer in je tuin zet, gaan de naaktslakken ook weg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 17:58
|
|
|
JANS221 schreef: | Frank Je hebt het nu zeker over Belgische doktersassistenten! |
Nee de dokters in België werken echt zelf...een assistente hebben is om moeilijkheden vragen...dat heb ik gemerkt enkele maand geleden met een Nederlandse dokter en zijn assistenten...pfffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | HET MOSSELSEIZOEN IS WEER BEGONNEN........HOERA.......Alleen éven wachten tot de prijs wat zakt. Ze zijn nog té duur. |
Ach je moet maar zo denken Visser............. Beter duur dan niet te koop Maar ja .....zeeuwen he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:08
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Ach je moet maar zo denken Visser............. Beter duur dan niet te koop Maar ja .....zeeuwen he? |
Wat bedoel je daarmee, Marianne?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:10
|
|
|
wat te doen aan een kudde met naaktslakken?? ik heb er zoveel in mijn tuin...de meeste planten staan er erg kaal gevreten bij..... |
Nou Tink..... je kan ze eten schijnt het............maar ik kom je niet helpen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:54
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Ach je moet maar zo denken Visser............. Beter duur dan niet te koop Maar ja .....zeeuwen he? |
Ik ga wel een cursus stroper doen . Dan heb ik ze gratis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wat bedoel je daarmee, Marianne? |
ER word toch altijd geroepen...ons zeeuwen bint zuunig heee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik ga wel een cursus stroper doen . Dan heb ik ze gratis. |
zuunig dus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Laat maar doen Zeeland , ze weet niet eens het verschil tussen een oester en een mossel. |
Echt wel dus Maar allebei jakkes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:27
|
|
|
Zout op strooien. (zonder gekheid) en om de 'stam' van de plant kiezels strooien.
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op vrijdag 13 juli 2012, 21:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 20:22
|
|
|
Nooit gehoord van slakkenkorrels? Werkt perfect.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 21:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nooit gehoord van slakkenkorrels? Werkt perfect. |
kost geld visser
zout is zo gauw weg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 21:25
|
|
|
NICKY298 schreef: | kost geld visser
zout is zo gauw weg! |
Nu weet ik het zeker , 'k ga mn abo opzeggen. Gaan ze me hier ook al zeggen dat ik moet opzouten.
|
|
Naar boven |
|
|