ChristianMatch

Forum

satanisme : wat is het wel en wat is het niet ?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 22:48

[quote=WILLEMIJN232]

Wat????? Sorry, wat zegt u????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 22:48

Krokodilhouding (Engels: Crocodile Pose), is een veelvoorkomende houding in hatha yoga. De houding wordt af en toe ook Zeehond genoemd

Beschrijving:

Deze houding wordt liggend op de buik uitgevoerd. Breng de armen naar voren en vouw ze in elkaar. Leg het hoofd op de kruising van de onderarmen en ontspan de nek. Spreid de benen tot ongeveer een voet afstand van elkaar. De binnenkant van de voeten ligt plat op de grond. Probeer met zo veel mogelijk delen van het lichaam de grond te raken. Zorg voor een volledige ademhaling, waarbij ook het onderlichaam goed doorademt.

De Krokodil is goed geschikt als herstelhouding.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 21 augustus 2012, 23:54
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 23:17

Ja, sorry voor de grote afbeelding, vond hem zo grappig en herkenbaar voor mezelf, vooral dus dat facebook account opheffen.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 23:27

CHATULIEM619 schreef:
En dan heb je de Bijbel als richtsnoer, die laat zien dat in tongen spreken hoorde bij de eerste gemeentes. Net zoals genezingen trouwens. En je ziet dat de bijbel waarzeggerij veroordeelt. Net zoals New Age...

helemaal waar Chatuliem
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 23:29

CHATULIEM619 schreef:
En dan heb je de Bijbel als richtsnoer, die laat zien dat in tongen spreken hoorde bij de eerste gemeentes. Net zoals genezingen trouwens. En je ziet dat de bijbel waarzeggerij veroordeelt. Net zoals New Age...

Ja, bij de eerste gemeentes wel. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 23:29

WILLEMIJN232 schreef:
Maar als die zegt dat ze van God komt mag het wel? Jan Zijlstra geeft vooral zichzelf de eer dus dat klopt niet helemaal wat je zegt.......en daarbij: wil je een hergeboren christen worden wat blijkbaar een voorwaarde is voor in aanmerking komen voor genezing wordt er toch wel van je verwacht dat je zijn driedelige serie koopt over de beginnende christen.....Ik ben eens bij zo'n dienst geweest en heb vol verbazing zitten kijken.........Vooral gul geven was het motto anders komen de kosten er niet uit.......het zal wel Bijbels zijn volgens sommigen maa rik heb er een wat andere mening over....

Klopt niet Willemijn heb verschillende van zijn diensten op tape gezien en altijd geeft hij God de eer en zegt dat het niet Jan is die geneest
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 23:42

SHANITA130 schreef:
Hai Willemijn,

Ik zou zelf niet zeggen occult. Maaar waar ik het wel met je eens ben; ik heb het er ook niet op. Op die genezingsdiensten waar nu en dan iemand geneest die anders ook wel had kunnen genezen.
Het verschijnsel is iets wat Jezus deed toen Hij op aarde liep. En in de eerste gemeentes, met de discipelen van Jezus. en een paar toegevoede apostelen. Daarna niet meer.
Handelingen 5,12-16

Tekenen en wonderen
12 En door de handen der apostelen geschiedden vele tekenen en wonderen onder het volk; en zij waren allen eendrachtig bijeen in de zuilengang van Salomo. 13 Doch van de anderen durfde niemand zich bij hen aansluiten, maar het volk stelde hen hoog. 14 En des te meer werden er toegevoegd, die de Here geloofden, tal van mannen zowel als vrouwen, 15 zo zelfs, dat men de zieken op straat droeg en op bedden en matrassen legde, opdat, wanneer Petrus voorbijkwam, ook maar zijn schaduw op iemand van hen zou vallen. 16 En ook de menigte uit de steden rondom Jeruzalem stroomde toe en bracht zieken en door onreine geesten gekwelden mede. En zij werden allen genezen.

Als je naar alle teksten kijkt in het NT, zie je dat als het over genezing gaat, iedereen werd genezen, elke keer.
Het was toen Jezus op aarde liep, en in de eerste gemeentes met de echte discipelen van Jezus. en een paar apostelen. Nu niet meer, verschil van interpretatie.
sommigen geloven dat; ik zal altijd mensen waarschuwen om er niet heen te gaan.
En het zeggen van niet genoeg geloof en zonde in je leven dat je daarom niet geneest....dat kan niet vind ik....

Kijk, ik geloofde alles, maar ben overal op teruggekomen.
Spreken in tongen, vallen in de geest, profetieen die ze over je uitspreken.

Ik ga al een tijdje lekker naar een PKN kerkje, vlak bij, en heb het daar erg naar mijn zin. Knipoog smiley

Dat bij de Heer Jezus echt iedereen genas dat klopt niet Shanita ook van Hem staat er Hij kon daar geen kracht doen (vanwege hun ongeloof)in luk 6;5 bijv en ook dat verhaal waar die zieken aan dat meer lagen geneest Hij er maar een. Dus als Hij daar al last van had dat er soms geen kracht was om te genezen laat staan zijn dienstknechten
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 23:47

SHANITA130 schreef:
CHATULIEM619 schreef:

Ja, bij de eerste gemeentes wel. Knipoog smiley

Waarom daarna niet meer?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 00:03

ROELANDE345 schreef:
Dat bij de Heer Jezus echt iedereen genas dat klopt niet Shanita ook van Hem staat er Hij kon daar geen kracht doen (vanwege hun ongeloof)in luk 6;5 bijv en ook dat verhaal waar die zieken aan dat meer lagen geneest Hij er maar een. Dus als Hij daar al last van had dat er soms geen kracht was om te genezen laat staan zijn dienstknechten

Ja, dan is dat het, mensen die bij Zijlstra komen hebben ongeloof, en daarom kan God door Zijlstra niets doen.

NOT

Arme man, en dan ook nog de schuld krijgen dat het iets was van vroeger waar wel iedereen werd genezen, behalve de mensen met ongeloof.

NOT
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 00:07

SHANITA130 schreef:
Ja, dan is dat het, mensen die bij Zijlstra komen hebben ongeloof, en daarom kan God door Zijlstra niets doen.

NOT

Arme man, en dan ook nog de schuld krijgen dat het iets was van vroeger waar wel iedereen werd genezen, behalve de mensen met ongeloof.

NOT

Weet niet of dat zo is hoor. In Jacobus staat dat het gelovig gebed de zieke geneest. dus dan zou het aan de bidder liggen. Denk dat het zolang we op deze aarde rondlopen niet duidelijk zal zijn waarom sommigen genezen en velen niet. Zou daar niet iemand de schuld van willen geven
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 00:10

SHANITA130 schreef:

NOT

NOT
Ach Shanita, wat je nu vertelt is allang achterhaald. Hij geeft eerlijk toe dat niet iedereen geneest....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 00:11

ROELANDE345 schreef:
Weet niet of dat zo is hoor. In Jacobus staat dat het gelovig gebed de zieke geneest. dus dan zou het aan de bidder liggen. Denk dat het zolang we op deze aarde rondlopen niet duidelijk zal zijn waarom sommigen genezen en velen niet. Zou daar niet iemand de schuld van willen geven

Ja, ik kon je reactie al niet plaatsen, er wordt ook gezegd van: Misschien zijn er wel ernstige zonden in het spel waarom God niet kán genezen.
Ja, en dan met de beschuldiging van ongeloof erbij.... Smiley met dichtgeplakte mond

Knipoog smiley

Ik zal deze week als ik even zin(en tijd natuurlijk Knipoog smiley heb te internetten het eea opzoeken, wat mij logisch en acceptabel lijkt.

Fijne Nacht! Slapende smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 22 augustus 2012, 00:13
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 06:44

[quote=WILLEMIJN232]

Als je een discussie voert moet je goed lezen willemijn , eerder creeer jij een ruzie achtige sfeer, ik heb na je geschreven dat ik niet op de discussie jan zijlstra inga, omdat ik daar al in twee topics over heb geschreven die jij ook leesde, warom discussies herhalen, vervolgens beweer jij ik schrijf ik yogha occult vind,iets wat ik nooit heb geschreven, effe herhaling: ik heb geschreven over waarzeggerij. ook heb ik geschreven,met respect voor mensen die er anders over denken. dus vind jouw reactie in de hele discussie eerder ruzie achtig na mij toe, vooral als je dingen over me schrijft die niet waar zijn. Dus als je nog eszo vriendelijk op me reageert,bespaarje de moeite,doe het bij iemand anders, ik discusieer niet met mensen die niet eerlijk zijn en helemaal niet met mensen die gewoon leugens overme neer gaan schrijven. Dat jeje gekwetst voelt dat sommiggen hier wel met een oordeel over yogha schrijven, kan ik me voorstellen,maar dan moet je daarmet hun op ingaan,niet met mij,als ik daar niets over geschreven heb.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 07:00

en inmiddels jouw reacties kennende, nee dit schrijf ik niet pb, net zoals jij de dingen niet per pb doet.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 09:58

CHATULIEM619 schreef:
Ach Shanita, wat je nu vertelt is allang achterhaald. Hij geeft eerlijk toe dat niet iedereen geneest....

Hij zal wel moeten....zijn one man show is daarin niet eens nodig want God beslist wie geneest...niet Jan Zijlstra en zeker niet in speciaal daarvoor bestemde diensten....Dus als je daar niet heengaat is je kans op genezing minder klein???????
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 10:03

[quote=PETRA944]

Niet eerlijk, leugens schrijven over jou?????? En dan nog geen ruzieachtige sfeer zoeken???????? Toe maar, maak van je hart geen moordkuil zou ik zo zeggen.......Goed voor de sfeer........en misschien een handige tip: lees de stukjes eens in het verband waarin ze geplaatst zijn en lees niet zo naar de letter........
En ik voel me absoluut niet gekwetst dat mensen yoga niets vinden, ik vind het eerder dom dat men het occult vind en Jan Zijlstra de hemel inprijzen......
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 10:15

WILLEMIJN232 schreef:
Hij zal wel moeten....zijn one man show is daarin niet eens nodig want God beslist wie geneest...niet Jan Zijlstra en zeker niet in speciaal daarvoor bestemde diensten....Dus als je daar niet heengaat is je kans op genezing minder klein???????
Wat kun jij gemeen denken Wmijn. Wil je ten koste van alles iemand door het slijk halen om maar vooral aan te geven dat yoga niet occult is? Ik vraag me af vanuit welke motivatie/bron je bezig bent. Kijk vanuit Shanita kan ik het begrijpen, deels tenminste. Maar jouw opmerkingen vind ik beneden je eigen niveau...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 22 augustus 2012, 10:17
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 10:19

ROELANDE345 schreef: Weet niet of dat zo is hoor. In Jacobus staat dat het gelovig gebed de zieke geneest. dus dan zou het aan de bidder liggen. Denk dat het zolang we op deze aarde rondlopen niet duidelijk zal zijn waarom sommigen genezen en velen niet. Zou daar niet iemand de schuld van willen geven

CHATULIEM619 schreef:

Wat is die man eerlijk, dvd's laten drukken met zogenaamde genezingen, van mensen die allang doodziek zijn......

WILLEMIJN: Hij zal wel moeten....zijn one man show is daarin niet eens nodig want God beslist wie geneest...niet Jan Zijlstra en zeker niet in speciaal daarvoor bestemde diensten....Dus als je daar niet heengaat is je kans op genezing minder klein???????

Ja, hij zal wel moeten, er hebben de laatste jaren zoveel mensen de charismatische hoek verlaten. Onder andere, doordat gezegd werd van geloof te klein, zonde in je leven, daarom word jij niet genezen. Daar heeft ie op terug moeten komen, Zijlstra. Maar waarom die hele vertoning? One men show? Want dat is het gewoon.

Poen, veel poen, de machtingskaarten liggen al op je stoel...

Tegen mij is dat ook regelmatig gezegd, ik liep alle genezingdiensten af en seminars toen ik net geloofde, jarenlang. Totdat dingen niet meer klopten....
Toen heb ik de charismatische hoek verlaten en ben nu lid van de traditionele PKN, en daarvoor jaren van Gereformeerd Vrijgemaakt.

HEBREEÉN – tekenen en wonderen naar Zijn wil

“God bovendien medegetuigende door tekenen, en wonderen, en menigerlei krachten en bedelingen van de Heilige Geest, naar Zijn wil”. (Hebr.2:4).

Er is een belangrijk principe dat we moeten begrijpen, namelijk, dat de gaven van de Heilige Geest werken naar de wil van God. Dit is ver bezijden hetgeen de charismatische theologie leert. Al de in de Bijbel genoemde tekenen en wonderen gebeurden omdat ze naar Gods wil waren en omdat ze op dat moment deel van Zijn plan waren. Het was niet, zoals in onze dagen, een schouwspel.

Ik noem dit omdat vandaag de dag velen zeggen: “Maar ik zag het, het overkwam me werkelijk”, etc. Natuurlijk kun je met iemand argumenteren over zijn verbeeldingskracht of ervaring maar het zal hem niet helpen om achter de waarheid te komen. Het is dus belangrijker om iemand uit te leggen hoe God werkt en wat het werkelijke doel was van de tekenen en wonderen.

Namelijk dat de grootheid van God werd getoond.

en niet die van zijlstra waardoor God zogenaamd heen werkt....

Maar uiteindelijk gaat het om de behoudenis van de ziel, of we nu ziek of, gezond zijn, wel of niet een keer genezen of wat dan ook. Of zelfs uit de dood zij opgewekt. Het gaat om het eeuwige en niet om het tijdelijke niet ziek zijn hier op aarde.

En er geen schouwspel van maken met verkoop van dvd's waar op genezen mensen staan die allang weer heel ziek zijn, das misleiding.

Het blauwe heb ik overgenomen uit, http://www.bijbel.nl/de-gaven.htm

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 22 augustus 2012, 10:38
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

Getuigenis van een vrouw die aan Yoga deed en zelf zegt dat het occult is.

<><

Zwaan

http://www.youtube.com/watch?v=5-SQr-gNldE

Van occulte yoga tot Jezus Christus Mijn sterke getuigenis!

Misleiding is de naam van het spel. Yoga is niet wat het lijkt te zijn lieve vrienden ... ik zeg je uit eigen ervaring. Christian Yoga is een contradictio in terminis. 1 Korintiërs 10:21 "Gij kunt niet de beker van de Heer, en den drinkbeker der duivelen drinken:. gij kunt niet deelachtig zijn aan de tafel des Heeren, en aan de tafel der duivelen" Yoga is niet alleen uit te rekken of lichamelijke oefening zoals de gemeenschappelijke misleiding. Het enige dat alle aspecten van uw leven ten goede is godsvrucht. 1 Timotheüs 4:08 Want de lichamelijke oefening weinig nut:. Maar de godzaligheid is winstgevend tot alle dingen, met belofte van het leven dat nu is, en van dat wat komen zal Belangrijke documentaire "Yoga Ontsluierd ': http://youtu.be / ee92wZ-a5aM Bekijk hier wat documentaire die ik noemde over valse geesten invasie van de kerk: http://www.youtube.com/watch?v=eBpw2oQrvMM Bekijk hier INFO OP al deze vids: http://youtu.be/i79yRAJSHhM "Yoga Secrets" door katpiering http://youtu.be/ZwuiegQXXF8 "De waarheid achter Yoga / Baby Yoga" http://youtu.be/AcQFGDVZjos "Dr Scott . Johnson Pt Exposed een-elf Yoga " de rol van de yoga in de context van het grotere geheel Shows, 'De kracht achter de Nieuwe Wereld Orde ": http://www.youtube.com/watch?v=j3Fov6jBVRc Benieuwd naar verlossing? Ooit gehoord van de boodschap van het Evangelie? Wilt u weten hoe u het gratis geschenk van redding te ontvangen? Klik hier: http://i40.tinypic.com/14v1icw.jpg Voor meer informatie over dominionisme komen in de kerk: http://www.discernment-ministries.org/ChristianImperialism.htm Onze nieuwe bediening site die profetie horloge bestaat uit: [url]http :/ / www.martusministry.org[/url] Bekijk hier wat over de betrokkenheid van het Vaticaan / Katholieke Kerk in de profetie van de eindtijd: 10. Horns en 7 hoofden van de Openbaring in vervulling http://www.scribd.com/fullscreen/48146280?access_key = key-191mra1tp1fxslz2rem8 Ook Pastor Billy Crone's "The Final Countdown" is een informatief (hoewel ik het niet eens met zijn visie op de opname). Het kan hier worden gezocht op youtube.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

CHATULIEM619 schreef:
Wat kun jij gemeen denken Wmijn. Wil je ten koste van alles iemand door het slijk halen om maar vooral aan te geven dat yoga niet occult is? Ik vraag me af vanuit welke motivatie/bron je bezig bent. Kijk vanuit Shanita kan ik het begrijpen, deels tenminste. Maar jouw opmerkingen vind ik beneden je eigen niveau...

Ik denk niet gemeen, ik denk realistisch en dat is heel wat anders........
Maar jij mag blijkbaar wel opmerkingen over yoga maken maar als je aan iets komt wat jou na aan je hart ligt verdraag je geen kritiek???? Dat vind ik beneden jouw niveau.......en zeker als je dit soort dingen gaat schrijven......ik denk gemeen, ik haal iemand door het slijk.......hoe is je eigen manier van denken eigenlijk? Liefdevol??? En als je me een beetje kent weet je ook dat ik niet gemeen denk of wat dan ook......
Ik vind het ook kwetsend dat jij dat juist zegt....wij hebben zoveel gesprekken over geloof en allerhande zaken gehad dat jij in ieder geval beter moet en kan weten.....
Wat een ander van me vind of zegt vind ik verder niet zo boeiend maar dat jij dit vind na al die gesprekken die we gevoerd hebben? Jammer...

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 22 augustus 2012, 10:42
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 10:27

Waar komt Yoga precies vandaan dat word hier verteld in een filmpje en werkelijk waar als je dit hebt gehoord dan weet elk mens dat je bij Yoga ver uit de buurt moet blijven.

<><

Zwaan

Yoga Hersenspoeling (Goden van de New Age)

http://www.youtube.com/watch?v=JoSis74Zu68&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 10:34

CHATULIEM619 schreef:

Jij begrijpt er helemaal niets van en nog dommer dan ik dacht.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 10:35

WILLEMIJN232 schreef:
Maar jij mag blijkbaar wel opmerkingen over yoga maken maar als je aan iets komt wat jou na aan je hart ligt verdraag je geen kritiek???? Dat vind ik beneden jouw niveau.......

Heeft hij een niveau Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 10:40

WILLEMIJN232 schreef:
Maar jij mag blijkbaar wel opmerkingen over yoga maken maar als je aan iets komt wat jou na aan je hart ligt verdraag je geen kritiek???? Dat vind ik beneden jouw niveau.......en zeker als je dit soort dingen gaat schrijven......ik denk gemeen, ik haal iemand door het slijk.......hoe is je eigen manier van denken eigenlijk? Liefdevol??? En als je me een beetje kent weet je ook dat ik niet gemeen denk of wat dan ook......
Is iemand afkraken realistisch? Zou jij het dan beter doen? Ik vind dit van geen kanten kunnen. Het gaat hier wel om iemand die werkzaam is in Gods koninkrijk, en in jouw ogen fouten maakt. Hem dan afschilderen als een geldwolf vind ik dus te ver gaan. Alleen maar omdat je de discussie over yoga niet kunt winnen. Je probeert de discussie de verengen door te zeggen dat dit alleen mijn mening is. Als ik je laat zien, dat het inderdaad onder het occultisme valt, begin je opeens een ander aan te vallen, die zich in dit geval niet kan verdedigen. Dat is laag en gemeen, maar goed dat is mijn mening.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 22 augustus 2012, 10:57
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 10:45

CHATULIEM619 schreef:
Is iemand afkraken realistisch? Zou jij het dan beter doen? Ik vind dit van geen kanten kunnen.

Dat vind ik nu van jou met de yoga......occult, satanisch....dat mag je blijkbaar wel een blij gemoed hier neerschrijven.....
Maar dat is niet iets afkraken natuurlijk, dat is gewoon een mening.....Nou, dat vind ik nu eens van geen kanten kunnen......en dan speel je het ook nog op mijn persoon....erg flauw en onvolwassen Chatuliem!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 10:45

CHATULIEM619 schreef:
Is iemand afkraken realistisch? Zou jij het dan beter doen? Ik vind dit van geen kanten kunnen.

Wat????? Sorry, wat zegt u????
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 10:47

WILLEMIJN232 schreef:
Dat vind ik nu van jou met de yoga......occult, satanisch....dat mag je blijkbaar wel een blij gemoed hier neerschrijven.....
Maar dat is niet iets afkraken natuurlijk, dat is gewoon een mening.....Nou, dat vind ik nu eens van geen kanten kunnen......en dan speel je het ook nog op mijn persoon....erg flauw en onvolwassen Chatuliem!

Ja, aan de boom herkend men de vruchten....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 10:48

[quote=WILLEMIJN232]

ik heb alles goed gelezen en nogmaals en voorde laatste keer, bespaar je energie om na mij te schrijven ik negeer je voortaan,richt me liever op positieve bijdrages,met iemand die niet eerlijk communiceert ben ik definitief uitgecommuniceert.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 10:52

[quote=PETRA944]Ik schrijf je niet na, ik reageer op je valse beschuldigingen......en dat is heel wat anders.....
En als positieve bijdrages alleen dingen zijn die in je straatje te pas komen hoef je ook nooit meer van gedachten te wisselen over allerhande zaken, wel makkelijk trouwens, heb je altijd het gelijk aan je kant.....
Is iemand gewoonweg negeren wel zo christelijk vraag ik me dan weer af????? Mag dat dan weer wel????

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 22 augustus 2012, 11:06
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 10:58

WILLEMIJN232 schreef:
Ik vind het ook kwetsend dat jij dat juist zegt....wij hebben zoveel gesprekken over geloof en allerhande zaken gehad dat jij in ieder geval beter moet en kan weten.....
Wat een ander van me vind of zegt vind ik verder niet zo boeiend maar dat jij dit vind na al die gesprekken die we gevoerd hebben? Jammer...

Ja, als je niet zoals sommigen denkt denk je gemeen.

Als je kritiek op zijlstra hebt heb je eigenlijk kritiek op God.

Maar men mag andersom jou wel beledigen.

Ja, en juist van degene waar je het niet van verwacht, ik ken dat.

Fijne Dag alsnog!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Pagina 5 van 9