Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 18:46
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik ga chat voor het eerst ontmoeten Wat moet ik daarvoor meenemen? |
kort rokkie an doen joh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 18:52
|
|
|
PIETER649 schreef: | kort rokkie an doen joh |
Met een legging eronder he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 18:53
|
|
|
PIETER649 schreef: | kort rokkie an doen joh |
Breng ze op geen ideeën, Pieter. Het moet nog aangenaam blijven ook, hé?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 18:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Breng ze op geen ideeën, Pieter. Het moet nog aangenaam blijven ook, hé? |
O ja jij hebt ook zeker een cursus nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 18:54
|
|
|
Op zaterdag 17 maart gaan we een stapavondje houden in Amersfoort. Wmijn zoekt een aantal leuke locaties. Als we dat weten, spreken we af waar we elkaar ontmoeten.
Aan het begin van de avond geven we allemaal 20 euro aan Annette, die zal dan de rekening voor ons betalen.
Tenslotte nog dit. Zelf denk ik dat de groep te groot is als er meer dan 25 man zich opgeven. Aangezien het behoorlijk volloopt, zou ik mensen willen adviseren zich zo snel mogelijk op te geven.
Tenslotte nog even de lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov
En up maar weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROMY721
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 19:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Deze topic werd door Chat in het leven geroepen als een uitnodigings-topic en nu is er alweer een discussie ontstaan die eigenlijk niet relevant is. Hierdoor zouden wel eens mensen kunnen afgeschrikt worden om zich alsnog te aanmelden of zich af te melden om dat het uitje verziekt wordt door een gefrustreerd iemand. Ik vind dit eigenlijk erg zielig. |
Het schrikt wel af ja, hoewel ik me niet (twijfel) aangemeld heb om mee te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 19:36
|
|
|
ROMY721 schreef: | Het schrikt wel af ja, hoewel ik me niet (twijfel) aangemeld heb om mee te gaan. | Nou, je mag wat mij betreft gewoon mee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROMY721
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 19:47
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]Nou, je mag wat mij betreft gewoon mee...[/q uote]
Ik wil ook meeeee??? ken dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 19:49
|
|
|
Op zaterdag 17 maart gaan we een stapavondje houden in Amersfoort. Wmijn zoekt een aantal leuke locaties. Als we dat weten, spreken we af waar we elkaar ontmoeten.
Aan het begin van de avond geven we allemaal 20 euro aan Annette, die zal dan de rekening voor ons betalen.
Tenslotte nog dit. Zelf denk ik dat de groep te groot is als er meer dan 25 man zich opgeven. Aangezien het behoorlijk volloopt, zou ik mensen willen adviseren zich zo snel mogelijk op te geven.
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 19:49
|
|
|
grrr... Frank weer 1 sec eerder....
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op maandag 2 januari 2012, 19:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:19
|
|
|
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:23
|
|
|
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb.
In totaal hebben nu 25 mensen zich opgegeven....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 2 januari 2012, 20:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISJE980
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 08:11
|
|
|
Is dit een 30+ uitje ofzo?? Ik zie alleen maar 30+ers (en veel ouder) in discussie zijn over dit avondje stappen... Als er wat 30-ers mee gaan... kom ik misschien ook wel....
Groetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 09:34
|
|
|
VISJE980 schreef: | Is dit een 30+ uitje ofzo?? Ik zie alleen maar 30+ers (en veel ouder) in discussie zijn over dit avondje stappen... Als er wat 30-ers mee gaan... kom ik misschien ook wel....
Groetjes |
Ha Visje, roep ze op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 11:13
|
|
|
We hebben het maximum aantal inschrijvingen gehaald. Dus voorlopig kun je je niet meer aanmelden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 11:15
|
|
|
Fraai...wìl er iemand mee, màg het niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 11:53
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Op zaterdag 17 maart gaan we een stapavondje houden in Amersfoort. Wmijn zoekt een aantal leuke locaties. Als we dat weten, spreken we af waar we elkaar ontmoeten.
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb.
In totaal hebben nu 25 mensen zich opgegeven.... |
Een plekkie komt weer vrij, ik pas!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:12
|
|
|
De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb.
nog één plaats over dus.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 3 januari 2012, 12:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 12:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Op zaterdag 17 maart gaan we een stapavondje houden in Amersfoort. Wmijn zoekt een aantal leuke locaties. Als we dat weten, spreken we af waar we elkaar ontmoeten.
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov
En up maar weer |
Jij durft ze zijn bijna allemaal over de HhD
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 12:54
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Jij durft ze zijn bijna allemaal over de HhD |
what about yourself, sir?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 12:56
|
|
|
De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb.
nog één plaats over dus.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 4 januari 2012, 12:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 17:16
|
|
|
HANNAH810 schreef: | what about yourself, sir? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 17:37
|
|
|
HANNAH810 schreef: | what about yourself, sir? |
Ik vind het trouwens best knap van je, dat je weet wat ik bedoel En Idd, ik behoor ook tot die categorie Maar ik ga niet mee
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op woensdag 4 januari 2012, 17:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 17:44
|
|
|
De nieuwe lijst:
nog één plaats over dus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT364
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 20:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De nieuwe lijst:
nog één plaats over dus. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISJE847
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 00:13
|
|
|
Als mijn gezondheid het toelaat ben ik van de partij. Misschien gaan er meer mensen met openbaar vervoer? Ik ben er zelf afhankelijk van dus zou het erg fijn vinden als iemand een mogelijkheid ziet om mij van het station op te halen of af te zetten?
We kunnen ook afspreken bij het station in A'foort. Mooie centrale plek. (is maar een optie ofcourse) heb er nu al zin in!
Laatst aangepast door
|
VISJE847
|
op dinsdag 10 januari 2012, 00:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 00:25
|
|
|
De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov)
Inschrijving gesloten
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 10 januari 2012, 01:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 05:13
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Inschrijving gesloten |
Mooi...scheelt mij weer een hoop gezeur aan m'n kop van Willemijn of ik maar assieblief mee wil gaan. Wat dan overigens wel contraprincipieel zou zijn geweest.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 10 januari 2012, 05:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 19:43
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Mooi...scheelt mij weer een hoop gezeur aan m'n kop van Willemijn of ik maar assieblief mee wil gaan. Wat dan overigens wel contraprincipieel zou zijn geweest.
|
Negen man/vrouw ov ....dus kansen genoeg Griffin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT364
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 21:22
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Mooi...scheelt mij weer een hoop gezeur aan m'n kop van Willemijn of ik maar assieblief mee wil gaan. Wat dan overigens wel contraprincipieel zou zijn geweest.
|
ik zie dat mijn naam er ook bij staat en een reactie maar kan niet meegaan dus als de bert de mijne is schrap deze maar van de lijst sorry voor de verwarring
|
|
Naar boven |
|
|