Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 17:53
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 20 december 2011, 08:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 18:07
|
|
|
MOMO697 schreef: | ja ja, we mogen overal van genieten behalve van sex
we vertellen elkaar wat we die avond voor lekkers eten, is ook je lichaam verwennen maar als het over sexualiteit gaat, raken we gelijk in een kramp |
Ik schiet volledig niet in een kramp maar vind het in een apart topic thuishoort! En Leanne is vreemdgaan direct sex hebben? Vreemdgaan kan ook via een intensief mailcontact en die vrouw of man begeren maar en geen daadwerkelijk sex mee te hebben, dat is de reden dat ik het een andere topic vind!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 18:18
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 20 december 2011, 08:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 18:22
|
|
|
Inderdaad! Gij zult niet begeren staat er in de wet he....alleen al als je het denkt.....(ook ik moet daartegen vechten hoor!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 18:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Laten we effe aannemen dat de man niet impotent is en de vrouw niet frigide. Laten we ook aannemen dat niet elke man zomaar belust is op seks met gelijk welke vrouw. Wel, zoals je wel weet, moet er bij een man 'iets' gebeuren waardoor er geslachtsgemeenschap kan zijn. Als dat 'iets' gebeurt moet er ook voor gezorgd worden dat, 'dat iets' overeind blijft. Wel, als de vrouw gewoon op haar rug gaat liggen en zegt: 'doe je ding maar schat, laat me genieten zonder enige verdere 'medewerking' (lees: stimulans) dan is het maar een eenzijdige bedoenig waar de vrouw erg passief is maar wel veel eist. Misschien bedoelen de mannenbladen dat.
|
Ja, dat kunnen die mannenbladen bedoelen denk ik. Wel vaak wat overdreven als ik het zo lees, maar ja, het moet ook verkopen.
Quote: | MOMO607: Alsof er bij een vrouw niet "iets" moet gebeuren. Sorry voor het off-topic gehalte |
Hai MoMo, Dat bedoelde ik. Er gebeurde 'iets'. Ik voelde hetzelfde bij gemeenschap wat een man voelt, zeg maar. Na enkele seconden.
Ik was gewend, dat las ik ook, slechts 20% van de vrouwen komt klaar/voelt iets met gemeenschap. Ik was ook gewend dat ik niets maar dan ook niets voelde tijdens gemeenschap. Maar ja, wel dus met die ene man. Onverwacht. Daar had ik iets mee. Wat het verschil was? De man deed heel rustig aan en bleef rustig doen. En niet zo gehaast en niet zo erg het tempo opvoeren, zeg maar. Het was een buitenlander. Brazilië. Misschien heeft dat er iets mee te maken. In die landen zijn ze gewend alles rustig te doen, denk ik.
Quote: | FRANK627: Lees alles eens, aub? En als een vrouw open staat (nee, laat maar...) |
Ik denk dat jullie min of meer hetzelfde bedoelen, kan niet zo goed tegen ruzie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 18:30
|
|
|
Quote: | MOMO697 schreef: ja ja, we mogen overal van genieten behalve van sex
we vertellen elkaar wat we die avond voor lekkers eten, is ook je lichaam verwennen maar als het over sexualiteit gaat, raken we gelijk in een kramp |
Ja, en niet meer opschrijven wat we vóelen en ervaren, maar net als een robot, eerst gaan denken, wat iedereen hier wil horen. en dat dan opschrijven.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 19 december 2011, 18:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 18:30
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 20 december 2011, 08:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 18:37
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Er werd wel eens geklaagt over het libelle-niveau op cm, maar als ik dit allemaal lees verlang ik zo terug naar dat libelle- niveau. |
Je haalt de woorden uit mijn mond....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 18:37
|
|
|
MOMO697 schreef: | ja ja, we mogen overal van genieten behalve van sex
nou niet in een kramp hoor maar ik vind gewoon bepaalde zaken zoals in mijn geval binnen mijn huwelijk en tussen mij en mijn partner is ,daar hoeft echt cm en de rest van de wereld niet van mee te genieten.,dat genieten houden we heerlijk voor ons-zelve.
en vreemdgaan vind zijn basis in begeren van een ander op wat voor vlak dan ook,zo zijn we weer on topic
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 19 december 2011, 18:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 19:59
|
|
|
Sorry maar ik zit echt niet te wachten op verhalen hoe goed een Braziliaan wel niet is in bed. Ook wil ik helemaal niet weten wat de mannenbladen te melden hebben, want als ik dat weten wil koop ik die bladen zelf wel.
Sex kan een leuk onderwerp zijn om over te praten en nog leuker om het te doen, maar het niveau hier Ik voel me bijna geneigd om een link van een sexforum neer te zetten zodat de liefhebbers daar verder kunnen. Was het nog maar Libelle.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 20:03
|
|
|
GRACE585 schreef: | nou niet in een kramp hoor maar ik vind gewoon bepaalde zaken zoals in mijn geval binnen mijn huwelijk en tussen mij en mijn partner is ,daar hoeft echt cm en de rest van de wereld niet van mee te genieten.,dat genieten houden we heerlijk voor ons-zelve.
en vreemdgaan vind zijn basis in begeren van een ander op wat voor vlak dan ook,zo zijn we weer on topic |
Vreemdgaan is het hebben van seksueel contact of een seksuele relatie met een ander dan de vaste partner.
Vreemdgaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 20:04
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het topic is vreemdgaan, als je het perse over verschillende standjes hebben wilt, maak dan een nieuw topic... |
Wie heeft het hier over standjes? Ik reageerde op het topic en de reakties die daarop volgden ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 20:09
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: Het topic is vreemdgaan, als je het perse over verschillende standjes hebben wilt, maak dan een nieuw topic...
MOMO697:Wie heeft het hier over standjes? Ik reageerde op het topic en de reakties die daarop volgden ...
Ik had het woord standjes ook niet in mijn mond genomen.
Zelfs het woord sex niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 20:14
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Vreemdgaan is het hebben van seksueel contact of een seksuele relatie met een ander dan de vaste partner.
Vreemdgaan |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 20:15
|
|
|
ik zou haast vragen om een slotje op dit topic....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 20:39
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 20 december 2011, 08:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 20:47
|
|
|
MOMO697 schreef: | Wie heeft het hier over standjes? Ik reageerde op het topic en de reakties die daarop volgden ... |
Standjes ik heb vroeger ook veel standjes gehad maar nu niet meer, en dat vind ik helemaal niet erg
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op maandag 19 december 2011, 20:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 20:51
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik zou haast vragen om een slotje op dit topic.... |
ben ik met je eens mariska....dit topic is veel te persoonlijk....slot erop dus.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 21:04
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik zou haast vragen om een slotje op dit topic.... |
'slotje' is tegenwoordig ook weer zo'n modewoord geworden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 21:09
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 20 december 2011, 08:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 21:12
|
|
|
SAVANTI576 schreef: | Wie heeft dat wel eens dat je dingen mist bij je partner en dan ga je ze zoeken bij iemand anders ?
wat miste / iriteerde jij bij hem of haar in jullie relatie ?
wat heb je bij die andere man of vrouw gezocht ? |
Ha , ik miste niets we hadden alles, kinderen, een gezellig gezin allebei een auto, een nieuwhuis, pinpas konden alles kopen en we hadden het goed d8 ik.. Toen ging zij vreemd met mijn vriend !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 22:09
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Oke,we nemen op CM het woord *piep* niet meer in de mond maar de Libelle ter hand..........nostalgie.........ik heb nog wel een ouderwetse doofpot staan voor de liefhebber!
Het is jammer van het onderwerp want heel veel leden hebben met vreemdgaan te maken(gehad) |
Een ouderwetse doofpot?...Ja, die woorden hebben natuurlijk een oorsprong...wat leuk, zal es opzoeken...!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 22:17
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Waarom een slotje?Mag er helemaal niet over vreemdgaan gesproken worden of gaan bepaalde berichtjes te ver? We kunnen toch een discussie voeren en rekening houden met de ander? Wie er niets over wil lezen kan het overslaan......... | jawel, maar bedgeheimen gaat mij persoonlijk te ver. Laten we het dan eens hebben over het waarom. Waarom gaat iemand vreemd. Heel vaak wordt gezegd, dat hij/zij niet aan zn/haar trekken komt. Zelf denk ik dat er heel andere oorzaken voor zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 22:22
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | jawel, maar bedgeheimen gaat mij persoonlijk te ver. Laten we het dan eens hebben over het waarom. Waarom gaat iemand vreemd. Heel vaak wordt gezegd, dat hij/zij niet aan zn/haar trekken komt. Zelf denk ik dat er heel andere oorzaken voor zijn. |
geen oorzaak maar gevolg dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 22:24
|
|
|
GRACE585 schreef: | nou niet in een kramp hoor maar ik vind gewoon bepaalde zaken zoals in mijn geval binnen mijn huwelijk en tussen mij en mijn partner is ,daar hoeft echt cm en de rest van de wereld niet van mee te genieten.,dat genieten houden we heerlijk voor ons-zelve.
en vreemdgaan vind zijn basis in begeren van een ander op wat voor vlak dan ook,zo zijn we weer on topic |
Weinig kans als je verteld wat er zich in je huwelijk afspeeld, bepaalde zaken, dat ik daar dan van geniet...
Kan je idd veel beter voor jezelve houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 22:32
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Ha , ik miste niets we hadden alles, kinderen, een gezellig gezin allebei een auto, een nieuwhuis, pinpas konden alles kopen en we hadden het goed d8 ik.. Toen ging zij vreemd met mijn vriend !!! |
Dat is wel heel verdrietig wat je verteld!
Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VIJFNUL285
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 22:43
|
|
|
[quote=MOMO697]
by the way, ik zei niet dat het extreem is, ik zei of er een extreme missionaris is naast de reguliere. boeit mij dat in hoeverre iemand iets afwijkend vindt of extreem. is hun pakkie aan zolang ze het mij maar niet opdringen.
lachen zeg... dat een geestelijke, ooit eens, een werkwoord zou worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 22:46
|
|
|
Bij vreemdgaan gaat het om twee personen. Waarom gaat iemand een relatie aan met een getrouwd persoon, dan moet er toch ook iets aan de hand zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 22:47
|
|
|
Zouden ze van mij ook niet horen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 22:56
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het topic is vreemdgaan, als je het perse over verschillende standjes hebben wilt, maak dan een nieuw topic... |
Nou nee ...dit was het wel weer voor vandaag!!!!
|
|
Naar boven |
|
|