Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:09
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ze hebben toch allemaal asiel gekregen van het koningshuis, Bernhart, Claus, Maxima, waarom dan Maurorits niet. | Vind je dan dat zijn bijdrage in dit land dermate zinvol is, dat wij hem dat Nederlanderschap moeten verlenen? Een hoogleraar uit Amerika kan bv. wel het Nederlanderschap verkrijgen als hij een wezenlijke bijdrage aan onze samenleving kan geven. Bij Mauro loop je zelfs de kans dat hij in de bijstand terecht komt als hij zijn MBO niet afmaakt. En zitten we daar dan op te wachten met ons allen?
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 20 november 2011, 13:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:34
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Vind je dan dat zijn bijdrage in dit land dermate zinvol is, dat wij hem dat Nederlanderschap moeten verlenen? Een hoogleraar uit Amerika kan bv. wel het Nederlanderschap verkrijgen als hij een wezenlijke bijdrage aan onze samenleving kan geven. Bij Mauro loop je zelfs de kans dat hij in de bijstand terecht komt als hij zijn MBO niet afmaakt. En zitten we daar dan op te wachten met ons allen? |
Sinds wanneer mogen wij voorspellingen doen? Op de feiten vooruit lopen, iemand een kans ontnemen. Is hij hier dan geen vreemdeling? Kleed de vreemdeling binnen uw poorten, en onthoud hem niets. En of we op 1 Mauro zitten te wachten, nou eerlijk gezegd, eentje kan geen kwaad, en het ging om 1 Maurootje en niet om een hele kudde Maurootjes of De tijd van de kuddes is al afgelopen, die zitten hier al. Marokkanen Antillianen turken oostblokkers Chinezen Portugezen Spanjolen enzv.....etc en nog heul veul meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:11
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Sinds wanneer mogen wij voorspellingen doen? Op de feiten vooruit lopen, iemand een kans ontnemen. Is hij hier dan geen vreemdeling? Kleed de vreemdeling binnen uw poorten, en onthoud hem niets. En of we op 1 Mauro zitten te wachten, nou eerlijk gezegd, eentje kan geen kwaad, en het ging om 1 Maurootje en niet om een hele kudde Maurootjes of De tijd van de kuddes is al afgelopen, die zitten hier al. Marokkanen Antillianen turken oostblokkers Chinezen Portugezen Spanjolen enzv.....etc en nog heul veul meer | Het gaat om afspraken die we jaren geleden gemaakt hebben. Ons land is schaars en daarom zijn de huizen zo duur. We hebben er voor gekozen ons land open te stellen voor vluchtelingen, niet als verzamelplaats voor moeders die hun kinderen kwijt willen...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 20 november 2011, 14:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:35
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het gaat om afspraken die we jaren geleden gemaakt hebben. Ons land is schaars en daarom zijn de huizen zo duur. We hebben er voor gekozen ons land open te stellen voor vluchtelingen, niet als dumpplaats voor moeders die hun kinderen kwijt willen... |
Daar gaan we weer. De afspraken die jaren geleden gemaakt zijn, zijn? Knuffelen tot we een ons wegen. En nu blijkt het dus eens niet over zo,n knuffelalochtoon te gaan, maar ene die oprecht zegt dat hij hier is gekomen om te profiteren. Wordt eerlijkheid niet beloond, maar bestraft, en al die knuffelalochtonen die hier zijn gekomen, om te profiteren die durven ze niet aan te pakken. Dus wel met zijn allen tegen 1, en niet met zijn allen tegen allen.
Definitie: Gastarbeider (de knuffelallochtoon) gast gaat weg als hij geen gast meer is. (is niet gebeurd) Ons echte Hollanders (wit) zijn dingen ook belooft, en die worden terug gedraaid , maar bij de knuffelalochtoon kan dat niet, onder het mom, eens belooft blijft belooft.
Nu zitten we met 1 eerlijke zwarte allochtoon zo in ons maag dat heel het land wakker ligt. En dan wordt er zo,n ophef gemaakt over een nu 18 jarige jongen, wiens schuld is het, die van die moeder of die van 13.000.000 echte en 3.000.000 knuffelallochtonen Nederlanders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:56
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Daar gaan we weer. De afspraken die jaren geleden gemaakt zijn, zijn? Knuffelen tot we een ons wegen. En nu blijkt het dus eens niet over zo,n knuffelalochtoon te gaan, maar ene die oprecht zegt dat hij hier is gekomen om te profiteren. Wordt eerlijkheid niet beloond, maar bestraft, en al die knuffelalochtonen die hier zijn gekomen, om te profiteren die durven ze niet aan te pakken. Dus wel met zijn allen tegen 1, en niet met zijn allen tegen allen.
Definitie: Gastarbeider (de knuffelallochtoon) gast gaat weg als hij geen gast meer is. (is niet gebeurd) Ons echte Hollanders (wit) zijn dingen ook belooft, en die worden terug gedraaid , maar bij de knuffelalochtoon kan dat niet, onder het mom, eens belooft blijft belooft.
Nu zitten we met 1 eerlijke zwarte allochtoon zo in ons maag dat heel het land wakker ligt. En dan wordt er zo,n ophef gemaakt over een nu 18 jarige jongen, wiens schuld is het, die van die moeder of die van 13.000.000 echte en 3.000.000 knuffelallochtonen Nederlanders. | Er zijn veel schrijnender gevallen die geen aandacht krijgen. Deze jongen krijgt alle kansen die het leven biedt. Waarom zou hij niet naar Angola terug kunnen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 15:20
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Er zijn veel schrijnender gevallen die geen aandacht krijgen. Deze jongen krijgt alle kansen die het leven biedt. Waarom zou hij niet naar Angola terug kunnen? |
Kijk Chat, das heel simpel, slecht voorbeeld, doet slecht volgen. Hier in de west, zijn wij best wel heel erg multi culti bezig, wij hebben ze uit bijna alle uithoeken van de wereld. Maar zo een donkere als die Mauro kom je hier bekant niet tegen, er is er bij ons op ut durp maar ene en das een vriend van me. En tot tegenstelling van mij, werkt hij, en ut is ook een soort Mauro, tis er maar 1 maar hij doet als ieder ander, DUS niet vooruitlopen op de feiten. En op de vraag waarom die niet terug gaat naar Angola?! Hij heeft het hier naar zijn zin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 16:19
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Kijk Chat, das heel simpel, slecht voorbeeld, doet slecht volgen. Hier in de west, zijn wij best wel heel erg multi culti bezig, wij hebben ze uit bijna alle uithoeken van de wereld. Maar zo een donkere als die Mauro kom je hier bekant niet tegen, er is er bij ons op ut durp maar ene en das een vriend van me. En tot tegenstelling van mij, werkt hij, en ut is ook een soort Mauro, tis er maar 1 maar hij doet als ieder ander, DUS niet vooruitlopen op de feiten. En op de vraag waarom die niet terug gaat naar Angola?! Hij heeft het hier naar zijn zin. | En dat is een voldoende reden? Ik zie dat echt niet. Het zou haaks zijn op het beleid van ons land, en het beleid dat door de meeste mensen gesteund wordt. Het is niet leuk voor die jongen, maar goed, we hebben nu eenmaal gestemd voor dit beleid. Zelfs de PvdA vond ook dat hij het land uit moest. Dat beleid is gegrond in onze keuzes, die we allemaal genomen hebben. En mensen moeten eens het lef hebben om onder ogen te zien, dat onze eigen keuzes ook pijnlijke gevolgen kunnen hebben. Ik zou zo zeggen, joh, hij is jong, laat ie wat van zn leven gaan maken. Hier of in Angola, maakt volgens mij helemaal niets uit. En als ik dan hoor, dat ie geen zin heeft zn studie af te maken, dan denk ik, laat hem vooral snel terug gaan naar Angola... Als je aan de meeste mensen vraagt wat ze er van vinden als mensen hier komen om te profiteren van onze welvaart, zullen ze zeggen, dat daar geen plaats voor moet zijn. En in mijn ogen terecht. Nu is er toevallig een economische vluchteling die een gezicht krijgt in de media, en prompt durven we niet meer zo stellig te zijn. Iedereen heeft wat dat betreft boter op zn hoofd. Wat vinden we van Roemenen, die hier komen om bij de supermarkten te bedelen?
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 20 november 2011, 16:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 16:44
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ach er zijn nog diploma's genoeg te halen...... Veterdiploma, zwemdiploma, verkeersdiploma..... |
Vergeet het zwartepietendiploma niet he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 16:54
|
|
|
Ik zelf vind het een lastige kwestie.
Mauro zelf is er niet schuldig aan dat hij in Nederland is beland. Mauro is niet schuldig aan het feit dat hij al 10 jaar in Nederland woont.
Waarom iemand terug sturen naar het land van herkomst, waar hij amper de cultuur van weet?
Het beleid van het opvangen van minderjarige asielzoekers moet maar eens onder de loep genomen worden. Daar hapert mijns inziens het een en ander.
Daardoor is Mauro nu in een spagaat beland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 18:01
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | En dat is een voldoende reden? Ik zie dat echt niet. Het zou haaks zijn op het beleid van ons land, en het beleid dat door de meeste mensen gesteund wordt. Het is niet leuk voor die jongen, maar goed, we hebben nu eenmaal gestemd voor dit beleid. Zelfs de PvdA vond ook dat hij het land uit moest. Dat beleid is gegrond in onze keuzes, die we allemaal genomen hebben. En mensen moeten eens het lef hebben om onder ogen te zien, dat onze eigen keuzes ook pijnlijke gevolgen kunnen hebben. Ik zou zo zeggen, joh, hij is jong, laat ie wat van zn leven gaan maken. Hier of in Angola, maakt volgens mij helemaal niets uit. En als ik dan hoor, dat ie geen zin heeft zn studie af te maken, dan denk ik, laat hem vooral snel terug gaan naar Angola... Als je aan de meeste mensen vraagt wat ze er van vinden als mensen hier komen om te profiteren van onze welvaart, zullen ze zeggen, dat daar geen plaats voor moet zijn. En in mijn ogen terecht. Nu is er toevallig een economische vluchteling die een gezicht krijgt in de media, en prompt durven we niet meer zo stellig te zijn. Iedereen heeft wat dat betreft boter op zn hoofd. Wat vinden we van Roemenen, die hier komen om bij de supermarkten te bedelen? |
Ons beleid, tja daar zeg je me wat, maar hoe oud is dat beleid? Heel erg kort, en hij is voor dit beleid gekomen, toen in der tijd, waren wij nog druk bezig met knuffelen (heb ik nooit gedaan) en Mauro moet toen ook gedacht hebben daar ga ik heen. En nadat hij hier zijn eigen genesteld had, stond onze Geert op uit zijn benarde positie bij de vvd. Geert ging op zijn eigen beginnen, en heel het land had het in ene gehad met al die geluk zoekers. (ik ook) Maar dat was meer doelende op al die moslim georienteerde landen, die totaal het aanpassingsbeleid aan hun laarsjes (slippers) lapten. En eigenlijk door deze mede wereldburgertjes is dit beleid er gekomen, en mag Mauro daar de wrange vruchten van plukken. Het had anders geweest, als ze eerst die gelukzoekers hadden aangepakt vandaar dat er nu toch nog en ook een hoop Wilders stemmers weerstand bieden (ik dus ook)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 11:42
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Vind je dan dat zijn bijdrage in dit land dermate zinvol is, dat wij hem dat Nederlanderschap moeten verlenen? Een hoogleraar uit Amerika kan bv. wel het Nederlanderschap verkrijgen als hij een wezenlijke bijdrage aan onze samenleving kan geven. Bij Mauro loop je zelfs de kans dat hij in de bijstand terecht komt als hij zijn MBO niet afmaakt. En zitten we daar dan op te wachten met ons allen? |
Bleef er bijna een feit liggen die jij benoemt de Amerikaanse hoogleraar. Wie zijn eigenlijk de huidige Amerikanen, juist de Europeanen de oorspronkelijke Amerikanen zijn de Indianen. Stel, en dat is op dit moment nog niet te verwezenlijken, dat de indianen nu het zelfde gaan doen, en het land weer her veroveren. En alle niet van oorsprong zijnde Amerikanen terug sturen. Dan pas kan je ongerust worden voor onze arbeidsplaatsen, en woning markten. Dan heb je nog Canada en Australie volgens mij zitten er wereld wijd meer dan genoeg landgenoten, op continenten die daar van oorsprong niet horen. Stel dat wij die allemaal terug krijgen, dan is ons land pas echt te klein. Waar blijft ons moraal dan staan in verhouding tot Mauro? En eigenlijk geld dat voor alle allochtonen, die hier verblijven, omdat in het verleden door onze regeringen te makkelijk met onze vrije ruimtes en normen en waarden is omgesprongen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 20:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vergeet het zwartepietendiploma niet he |
valt daar pepernoten mee te winnen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 20:40
|
|
|
COOTJE711 schreef: | valt daar pepernoten mee te winnen? |
Nee, de roe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 20:46
|
|
|
MARIO216 schreef: | Nee, de roe |
voor mij geld altijd het lekkers....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 10:21
|
|
|
Mauro: Het is weer Hot, hij had makkelijk weer terug gekund staat er met grote letters in de krant, hij had wel een Angolees paspoort. Is dat dan eigenlijk geen koffiedik kijken, in verhouding tot al zijn voorgangers, met dubbele paspoorten? Als ze hem dan als voorbeeld willen terug sturen, ten opzichte van al die mensen met een dubbel paspoort, vind ik het prima. Dan allemaal retour afzender, dus dan ook, geen werk meer dan terug, gelijke monniken gelijke kappen.
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zaterdag 3 december 2011, 10:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 10:19
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Mauro: Het is weer Hot, hij had makkelijk weer terug gekund staat er met grote letters in de krant, hij had wel een Angolees paspoort. Is dat dan eigenlijk geen koffiedik kijken, in verhouding tot al zijn voorgangers, met dubbele paspoorten? Als ze hem dan als voorbeeld willen terug sturen, ten opzichte van al die mensen met een dubbel paspoort, vind ik het prima. Dan allemaal retour afzender, dus dan ook, geen werk meer dan terug, gelijke monniken gelijke kappen. |
hij heeft doelbewust de boel besodemieterd, maar dat vergeef ik hem want het doel heiligt de middelen. De hele asielindustrie vergeef ik niet, want dit is geen domheid meer, dit is doelbewust het land saboteren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 14:13
|
|
|
PIETER649 schreef: | hij heeft doelbewust de boel besodemieterd, maar dat vergeef ik hem want het doel heiligt de middelen. De hele asielindustrie vergeef ik niet, want dit is geen domheid meer, dit is doelbewust het land saboteren... |
Precies en om het nu dus goed aan te pakken, (dus ook Mauro) keuze maken in het land zijn welk paspoort je verkiest, of kiest. En als dat een land wordt buiten Nederland, dan ook dur uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 23:54