ChristianMatch

Forum

Niet het perfecte plaatje
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:21

NATHANYA830 schreef:
Nu volgde ik dit topic al een paar dagen, ook omdat ikzelf helemaal niet perfect ben Engeltje smiley

Toen ik net dit topic halverwege opende, moest ik mezelf even op het hoofd krabben, ik had mijn in mijn hoofd geformuleerde reactie toch nog niet echt gepost? Was ik dan echt een stukje tijd kwijt? En waarom reageerde iedereen zo boos op mijn 'afkeer' van spelfouten?

Toch maar even teruggezocht, nee, ik was het echt niet, het was iemand anders... Ben ik toch blij dat ik het niet neer heb gezet, zouden ze ook nog boos worden op mij...

Afkeer is een groot woord misschien. Maar als je iemands profiel leest, en zinnen tweemaal, driemaal moet lezen omdat je zonder interpunctie niet snapt wat er bedoeld wordt, of er staan zoveel spelfouten in dat ik me afvraag of we al die avonden die we tot ons negentigste nog samen op de bank gaan hebben wel een diepzinnig gesprek kunnen voeren, hoe oneerlijk is het dan dat ik nog even verder kijk?

Het gaat er toch om dat we deze site (ook) mogen gebruiken om te kijken of de Heer voor ons hier onze wederhelft heeft 'verstopt'?

Wat een ander ook vindt, iedereen hanteert, al dan niet stiekem, eigen criteria of voorkeuren. Toch zal de partner niet in alles aan die voorkeuren voldoen maar is aantrekkelijk genoeg om de eisen die je vooraf stelde op te geven.

Thomas, heeft wel wat met taal en schreef ook een profiel.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 28 september 2011, 22:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:21

CHATULIEM619 schreef:
Idd, mn punt is gemaakt. Nog iets waar ik enorm op afknap, leggings...

Hallo Chat,

Ja die zitten niet zo lekker voor een man dus dat is ook niets voor mij.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
NATHANYA830

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:31

Oh Thomas, was je maar twintig jaar jonger..... Verlegen lachende smiley

Wat een ontzaglijk mooi profiel!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 23:22

NATHANYA830 schreef:
Nu volgde ik dit topic al een paar dagen, ook omdat ikzelf helemaal niet perfect ben Engeltje smiley

Toen ik net dit topic halverwege opende, moest ik mezelf even op het hoofd krabben, ik had mijn in mijn hoofd geformuleerde reactie toch nog niet echt gepost? Was ik dan echt een stukje tijd kwijt? En waarom reageerde iedereen zo boos op mijn 'afkeer' van spelfouten?

Toch maar even teruggezocht, nee, ik was het echt niet, het was iemand anders... Ben ik toch blij dat ik het niet neer heb gezet, zouden ze ook nog boos worden op mij...

Afkeer is een groot woord misschien. Maar als je iemands profiel leest, en zinnen tweemaal, driemaal moet lezen omdat je zonder interpunctie niet snapt wat er bedoeld wordt, of er staan zoveel spelfouten in dat ik me afvraag of we al die avonden die we tot ons negentigste nog samen op de bank gaan hebben wel een diepzinnig gesprek kunnen voeren, hoe oneerlijk is het dan dat ik nog even verder kijk?

Het gaat er toch om dat we deze site (ook) mogen gebruiken om te kijken of de Heer voor ons hier onze wederhelft heeft 'verstopt'?
Zo Nathanya, eigenlijk denken we hetzelfde. En ook in persoonlijk contact is het een veelgehoorde klacht. Tja, als ze niet goed NL kunnen, moet ik dan maar al mn films weggooien die niet ondertiteld zijn? Ik kijk hier meer naar Engelstalige zenders dan NL, dan kan ik dat dus ook niet meer doen. Die schotels en tuners kan ik dan maar verkopen...pfff...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 28 september 2011, 23:23
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 29 september 2011, 19:06

NATHANYA830 schreef:
Oh Thomas, was je maar twintig jaar jonger..... Verlegen lachende smiley

Wat een ontzaglijk mooi profiel!

ohh, nathanya, wat een heerlijk eerlijke reactie...... Clown smiley

en om ontopic te blijven;
vooral dat perfecte plaatje bij dat profiel, he? Clown smiley

(sorry, grote smulsmurf; ik kon het even niet laten Smiley met dichtgeplakte mond )

Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 29 september 2011, 19:07
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 29 september 2011, 23:23

CHATULIEM619 schreef:
Zo Nathanya, eigenlijk denken we hetzelfde. En ook in persoonlijk contact is het een veelgehoorde klacht. Tja, als ze niet goed NL kunnen, moet ik dan maar al mn films weggooien die niet ondertiteld zijn? Ik kijk hier meer naar Engelstalige zenders dan NL, dan kan ik dat dus ook niet meer doen. Die schotels en tuners kan ik dan maar verkopen...pfff...

Je kan ook gewoon nóg een tv kopen Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 30 september 2011, 13:27
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 13:28

Gewijzigd, had een verkeerde smiley neergezet.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 20:30

SHANITA130 schreef:
Gewijzigd, had een verkeerde smiley neergezet.

Volgens mij, is hij het gelijk gaan doen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 18:10

GERRIT084 schreef:
Volgens mij, is hij het gelijk gaan doen Gefrustreerde smiley

wachtrij voor de kassa is erg lang Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 15:11

Iedereen kijkt op zijn of haar manier naar het uiterlijk.
Dat vind ik ook een voordeel van een site als deze.
Je kunt eerst een tijdje chatten en iemand deels leren kennen voordat je kennis maakt met die persoon.

Ook ik kijk naar uiterlijk. Natuurlijk.
Het type: mooie man...daar knap ik per direct op af. Die heb je zelden alleen denk ik dan.
Meestal is het het totaalplaatje waar ik op val. Zijn doen en laten in combinatie met uiterlijk, en hoe je door die persoon behandeld word.
Daarnaast een beetje spanning, want zonder spanning onderling is er ook geen uitdaging om die persoon verder te willen leren kennen.
Het innerlijk is voor mij uiteindelijk belangrijker, en ook daar kun je in de loop van de tijd dingen in tegen komen die je liever niet zou zien.
Maar toch...als de liefde er al is gekomen op de een of andere manier, dan maakt het verder weinig meer uit hoe iemand eruit ziet, en of dat de ander stoorzenders in het karakter heeft. Die hebben we zelf tenslotte allemaal ook.
Niemand is perfect.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 15:46

Bij het kiezen van een levenspartner speelt het aantrekkelijk van de ander voor je zijn gewoon een rol. Er is niks mis mee enthousiast en een beetje opgewonden van de nieuwe partner te willen worden. Dat is ook normaal en het vergroot de kans op succes op een bestendige relatie aanzienlijk. Verder moet het wel passen. Een niet al te verschillend denkniveau, een vergelijkbate levensfase, voor elkaar te begrijpen belangstelling voor allerhande zaken, passende en hopelijk elkaar aanvullende karakters: van alles moet er een beetje zijn. En als het goed is geef je voor de goede partner ook nog wel wat wensen noodgedwongen op. Je potentiële wederhelft waarschijnlijk ook - want die moet het met jou doen, tenslotte. Engeltje smiley

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 5 oktober 2011, 15:53
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 20:15

THOMAS968 schreef:
Bij het kiezen van een levenspartner speelt het aantrekkelijk van de ander voor je zijn gewoon een rol. Er is niks mis mee enthousiast en een beetje opgewonden van de nieuwe partner te willen worden. Dat is ook normaal en het vergroot de kans op succes op een bestendige relatie aanzienlijk. Verder moet het wel passen. Een niet al te verschillend denkniveau, een vergelijkbate levensfase, voor elkaar te begrijpen belangstelling voor allerhande zaken, passende en hopelijk elkaar aanvullende karakters: van alles moet er een beetje zijn. En als het goed is geef je voor de goede partner ook nog wel wat wensen noodgedwongen op. Je potentiële wederhelft waarschijnlijk ook - want die moet het met jou doen, tenslotte. Engeltje smiley

Thomas.

Wat doen, de afwas Smiley die vol vragen zit Tegenwoordig heeft iedereen toch een machine!
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 20:20

GERRIT084 schreef:
Wat doen, de afwas Smiley die vol vragen zit Tegenwoordig heeft iedereen toch een machine!

De zin was meer overdrachtelijk, lol.

Mijn standpunt over afwassen staat overigens zelfs in mijn profiel:

Ik hou niet zo van femina-getuigen. Zoek je een man die vreugdevol vanachter zijn schort opkijkt als je hem complimenteert dat hij zo mooi afgewassen heeft? Zoek vooral verder!

Thomas, heeft na de scheiding de afwasmachine gehouden.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 5 oktober 2011, 20:23
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 20:38

THOMAS968 schreef:

Ik hou niet zo van femina-getuigen. Zoek je een man die vreugdevol vanachter zijn schort opkijkt als je hem complimenteert dat hij zo mooi afgewassen heeft? Zoek vooral verder!

Vreugdevol lekker koken....???? Schort hoéft niet...

Dan was ik.....eh, dan doe ik de afwasmachine wel vullen!

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:19

THOMAS968 schreef:

Oké, afwassen dus niet. Gelukkig zijn er afwasmachines. Maar hoe denk je over het koken? Stel je voor, jij hebt een dag vrij en je vrouw heeft gewerkt. Zij komt moe thuis, jij kookt - uit liefde - voor haar. Dan mag ze je daar toch wel een compliment voor geven?
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:23

MARYAN401 schreef:
Oké, afwassen dus niet. Gelukkig zijn er afwasmachines. Maar hoe denk je over het koken? Stel je voor, jij hebt een dag vrij en je vrouw heeft gewerkt. Zij komt moe thuis, jij kookt - uit liefde - voor haar. Dan mag ze je daar toch wel een compliment voor geven?

Op mijn profiel staat hoe ik over koken denk....

Thomas, Fries en toch Bourgondisch...

maar ik was niet af....

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 5 oktober 2011, 21:26
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:26

THOMAS968 schreef:
Lees mijn profiel, daar staat hoe ik over koken denk....

maar ik was niet af....

Tsssssssss die kleine letterjes he Gefrustreerde smiley
Wat ben jij voor kerel wel de keuken vies maken maar niet opruimen zeker Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:26

THOMAS968 schreef:
Lees mijn profiel, daar staat hoe ik over koken denk....

maar ik was niet af....

Ok, is duidelijk! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:32

ERIKA129 schreef:
Tsssssssss die kleine letterjes he Gefrustreerde smiley
Wat ben jij voor kerel wel de keuken vies maken maar niet opruimen zeker Boze smiley Knipoog smiley

Ken jij mannen die goed kunnen koken EN de keuken opgeruimd achterlaten zoals vrouwen vinden dat dat hoort? Wij zijn mannen hoor, wij kunnen maar een ding tegelijk. Ok, ik kan goed koken en meer dingen kan ik niet tegelijk als man. Daar hebben jullie als vrouwen het toch altijd over?

En het eten is goed al zeg ik het zelf en het vegetarisme is aan mij niet besteed.....

Thomas, wat heeft de keuken schoonmaken nou met lekker eten te maken? Ik kook toch zeker? Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 5 oktober 2011, 21:36
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:34

THOMAS968 schreef:
Ken jij mannen die goed kunnen koken EN de keuken opgeruimd achterlaten zoals vrouwen vinden dat dat hoort? Wij zijn mannen hoor, wij kunnen maar een ding tegelijk. Ok, ik kan goed koken en meer dingen kan ik niet tegelijk....

Thomas, wat heeft de keuken schoonmaken nou met lekker eten te maken? Ik kook toch zeker?

Juist de liefde van de man gaat weer eens door de maag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hoezo het perfecte plaatje Gefrustreerde smiley

Erika die altijd kookt en afwast
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:34

THOMAS968 schreef:
Ken jij mannen die goed kunnen koken EN de keuken opgeruimd achterlaten zoals vrouwen vinden dat dat hoort? Wij zijn mannen hoor, wij kunnen maar een ding tegelijk. Ok, ik kan goed koken en meer dingen kan ik niet tegelijk....

Thomas, wat heeft de keuken schoonmaken nou met lekker eten te maken? Ik kook toch zeker?

Maar Thomas, je kunt ook eerst koken én daarna opruimen. Dan hoef je maar 1 ding tegelijk te doen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:35

MARYAN401 schreef:
Maar Thomas, je kunt ook eerst koken én daarna opruimen. Dan hoef je maar 1 ding tegelijk te doen. Knipoog smiley

Perfecte plaatje klopt niet bij Thomas maryan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:39

MARYAN401 schreef:

En vergeet dan tussendoor niet om te eten hé Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:40

VISSER278 schreef:
En vergeet dan tussendoor niet om te eten hé Knipoog smiley

Dan moet het wel lekker zijn hè. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:01

MARYAN401 schreef:

Tsjonge jonge wat ongezellig zeg! Heb ik heerlijk romantisch voor je gekookt, de wijn ingeschonken en aangepast aan de carpaccio met exquise vissoorten, de Tom Special als tussengerecht, de geflambeerde biefstuk Stroganoff etc etc en jij zeurt als je een paar uur later in de keuken wat loshangende garnaaltjes met saus langzaam van de keukendeurtjes ziet glijden en wat gemorste cognac uit de oven ziet glibberen en dan maak je je nog druk over wat champignons die aan het plafond zijn blijven hangen en een hoeveelheid omgevallen Dame Blanche op de inductie? Van eten geniet je en dan zeur je niet over dit soort futiliteiten. Heb ik daarvoor in de keuken gestaan? Daarom doe ik na het eten altijd de keuken op slot!!!Kunnen we als mannen tenminste fatsoenlijk uitbuiken!

Thomas, en dan nog zeuren over de lijn ook zeker! Van een paar uur poetsen en opruimen val je weer af, ik denk echt aan alles. Engeltje smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 5 oktober 2011, 22:49
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:04

THOMAS968 schreef:

Thomas, en dan nog zeuren over de lijn ook zeker! Van een paar uur poetsen en opruimen val je weer af, ik denk echt aan alles. Engeltje smiley

vandaar dat je zoekt naar een vrouwmensch, liefst frysk, ter hulpe aan je zijde.... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:12

GERRIT084 schreef:

Nee hoor...ik heb nog steeds geen afwasmachine....
Toen mijn gezin nog uit 6 personen bestond had ik er ook geen 1
Nu zijn we met zijn tweeen ....en nog steeds geen afwasmachine...

Ik zei altijd...als er ook nog een afwasmachine komt is er niemand die nog iets voor mij doet!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:58

THOMAS968 schreef:
Tsjonge jonge wat ongezellig zeg! Heb ik heerlijk romantisch voor je gekookt, de wijn ingeschonken en aangepast aan de carpaccio met exquise vissoorten, de Tom Special als tussengerecht, de geflambeerde biefstuk Stroganoff etc etc en jij zeurt als je een paar uur later in de keuken wat loshangende garnaaltjes met saus langzaam van de keukendeurtjes ziet glijden en wat gemorste cognac uit de oven ziet glibberen en dan maak je je nog druk over wat champignons die aan het plafond zijn blijven hangen en een hoeveelheid omgevallen Dame Blanche op de inductie? Van eten geniet je en dan zeur je niet over dit soort futiliteiten. Heb ik daarvoor in de keuken gestaan? Daarom doe ik na het eten altijd de keuken op slot!!!Kunnen we als mannen tenminste fatsoenlijk uitbuiken!

Paddestoelen aan het plafond???Wat heb jij voor dates???? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 23:32

ZEELAND736 schreef:
Nee hoor...ik heb nog steeds geen afwasmachine....
Toen mijn gezin nog uit 6 personen bestond had ik er ook geen 1
Nu zijn we met zijn tweeen ....en nog steeds geen afwasmachine...

Ik zei altijd...als er ook nog een afwasmachine komt is er niemand die nog iets voor mij doet!!!!

Ik heb er ook geen. Nog nooit één gehad en nog nooit gemist ook.
Wat ik wel weet is dat ik daardoor, ik meen, 238 euro per jaar bespaar.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 23:38

VISSER278 schreef:
Ik heb er ook geen. Nog nooit één gehad en nog nooit gemist ook.
Wat ik wel weet is dat ik daardoor, ik meen, 238 euro per jaar bespaar.

Visser je weet niet wat je mist......! Verraste, verbaasde smiley Het is mij wel 238 euro op jaarbasis waard!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 10 Volgende
Pagina 5 van 10