Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 21:20
|
|
|
Nahhhhhhhh Is cm weer online kan je niet mailen Vind je het gek dat mensen geen antwoord krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 21:22
|
|
|
Ik heb Judith gemaild, je moet je even behelpen met Chrome!!!
Tja, Judith...............
Zondagsrust noemen ze dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 21:23
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik heb Judith gemaild, je moet je even behelpen met Chrome!!!
Tja, Judith...............
Zondagsrust noemen ze dat |
Ik heb geen chrome en zondagsrust!! Ga ik geen chrome instaleren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 21:48
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nahhhhhhhh Is cm weer online kan je niet mailen Vind je het gek dat mensen geen antwoord krijgen |
geen problemen met mailen, waarom jij dan wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 10:51
|
|
|
YELNIN491 schreef: | geen problemen met mailen, waarom jij dan wel |
Das een echte Veenendaalse he wat de B niet ken, v.... ze niet En das niet alleen sundags
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 19:49
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Das een echte Veenendaalse he wat de B niet ken, v.... ze niet En das niet alleen sundags |
oeioei, dus ze eet helemaal niet, zelfs niet op zondag zijn ze in veenendaal dus allemaal aan het rammelen en dat alleen omdat de chat niet doet, pfff volgen we het nu nog helemaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 10:19
|
|
|
YELNIN491 schreef: | oeioei, dus ze eet helemaal niet, zelfs niet op zondag zijn ze in veenendaal dus allemaal aan het rammelen en dat alleen omdat de chat niet doet, pfff volgen we het nu nog helemaal. |
Oke, ik bedoel dus ook zij kan het, maar dan moet ze wel overstappen, en dat wil ze niet oh dus toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:25
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Oke, ik bedoel dus ook zij kan het, maar dan moet ze wel overstappen, en dat wil ze niet oh dus toch |
nou gef heur groot geliek, al dat ge-overstap, waar komt ze dan weer terecht. Ze wil gewoon in Veenendaal blijven simpel zat!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALBERTANT362
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 02:59
|
|
|
Vrouwen zijn te bang om te reageren op wat uitzonderingen na. Vreemd eigenlijk. Stiekum wil iedereen die nog single is een vriend of vriendin. Om iemand beter te leren kennen moet je diegene dus ontmoeten. Via het internet kan diegene nog zoveel zeggen, maar als je zijn of haar gezicht niet ziet bestaat het niet dat je vriendschap hebt. Maar ja, vrouwen durven vrijwel nooit af te spreken. Alsof ze bang zijn om hun eigen-ik te tonen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:09
|
|
|
ALBERTANT362 schreef: | Vrouwen zijn te bang om te reageren op wat uitzonderingen na. Vreemd eigenlijk. Stiekum wil iedereen die nog single is een vriend of vriendin. Om iemand beter te leren kennen moet je diegene dus ontmoeten. Via het internet kan diegene nog zoveel zeggen, maar als je zijn of haar gezicht niet ziet bestaat het niet dat je vriendschap hebt. Maar ja, vrouwen durven vrijwel nooit af te spreken. Alsof ze bang zijn om hun eigen-ik te tonen. | Dat vrouwen voorzichtig zijn heeft een reden. En als ze je echt interessant vinden, dan durven ze echt wel. Ten eerste moet je je afvragen waar je de eerste date plant. Je moet niet bij iemand thuis doen, maar op een neutraal terrrein, dat voorkomt heel veel problemen. En wat zijn jouw verwachtingen van een eerste date, er zijn een heleboel redenen te bedenken waarom ze niet met je willen daten. Het kan zelfs zijn dat ze je niet interessant vinden. Maar dat vrouwen niet durven te daten, is een fabeltje hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:11
|
|
|
ALBERTANT362 schreef: | Vrouwen zijn te bang om te reageren op wat uitzonderingen na. Vreemd eigenlijk. Stiekum wil iedereen die nog single is een vriend of vriendin. Om iemand beter te leren kennen moet je diegene dus ontmoeten. Via het internet kan diegene nog zoveel zeggen, maar als je zijn of haar gezicht niet ziet bestaat het niet dat je vriendschap hebt. Maar ja, vrouwen durven vrijwel nooit af te spreken. Alsof ze bang zijn om hun eigen-ik te tonen. |
Zou dat ook niet gelden voor mannen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 23:33
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zou dat ook niet gelden voor mannen? |
zeker weten !!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 10:48
|
|
|
YELNIN491 schreef: | zeker weten !!!!!!!! |
Nou.ww dat weet ik niet zo zeker, neem mijn Josuf maar, knappe lieve kater, verlieft op de poes van de buurvrouw, en het is wederzijds. Dat kan je het zelfde zien als internet, poesje loopt naar beneden, zit te miauwen voor de deur. Josuf miauwt terug, dat gaat uren zo door, dan geef ik ze de ruimte, en open de deur, wat doet mevrouw????? Gaat me daar een partij, sjaggrijnig zitten gromme, tot Josufs haren recht overeind staan. Einde liefde, en elke dag er na, zit Josuf moedelooos naar de deur te staren, en loopt uiteindelijk naar zijn mandje. Dan ga ik weg, en wat zie ik tot mijn verbazing boven aan de trap, een wat wazig en glazig uit haar ogen loerende poes. Die als ik verder loop, voor mijn deur gaat zitten te miauwen, eind conclusie. Ze wil wel, maar niet te dicht bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 13:21
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nou.ww dat weet ik niet zo zeker, neem mijn Josuf maar, knappe lieve kater, verlieft op de poes van de buurvrouw, en het is wederzijds. Dat kan je het zelfde zien als internet, poesje loopt naar beneden, zit te miauwen voor de deur. Josuf miauwt terug, dat gaat uren zo door, dan geef ik ze de ruimte, en open de deur, wat doet mevrouw????? Gaat me daar een partij, sjaggrijnig zitten gromme, tot Josufs haren recht overeind staan. Einde liefde, en elke dag er na, zit Josuf moedelooos naar de deur te staren, en loopt uiteindelijk naar zijn mandje. Dan ga ik weg, en wat zie ik tot mijn verbazing boven aan de trap, een wat wazig en glazig uit haar ogen loerende poes. Die als ik verder loop, voor mijn deur gaat zitten te miauwen, eind conclusie. Ze wil wel, maar niet te dicht bij |
't is bij de beesten af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 13:51
|
|
|
YELNIN491 schreef: | 't is bij de beesten af |
Ik bedoel eigenlijk, in den natuur, zijn den mensen en den dieren, qua instink, elkanders gelijken Deur, of beeldscherm dur is geen verschil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 13:56
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik bedoel eigenlijk, in den natuur, zijn den mensen en den dieren, qua instink, elkanders gelijken Deur, of beeldscherm dur is geen verschil |
nou bij mij is er wel verschil in deur en beeldscherm. als de deur open staat tocht het, maar als het beeldscherm aan staat verneem ik dat niet hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 14:06
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nou bij mij is er wel verschil in deur en beeldscherm. als de deur open staat tocht het, maar als het beeldscherm aan staat verneem ik dat niet hoor |
Verneem jij niets als het beeldscherm aanstaat, lijkt mij best wel triest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 14:08
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Verneem jij niets als het beeldscherm aanstaat, lijkt mij best wel triest |
komt omdat jij een vrouwelijke PC en beeldscherm hebt , maar mijn PC en beeldscherm laten me met rust
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 17:55
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nou gef heur groot geliek, al dat ge-overstap, waar komt ze dan weer terecht. Ze wil gewoon in Veenendaal blijven simpel zat!! |
Je ken ook niet ff een paar dagen in je bed liggen en niet op cm komen en dan kletsen ze over je Thanks Yelnin en Gerrit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 18:26
|
|
|
YELNIN491 schreef: | komt omdat jij een vrouwelijke PC en beeldscherm hebt , maar mijn PC en beeldscherm laten me met rust | Das dan wel een heul diepe zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 21:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je ken ook niet ff een paar dagen in je bed liggen en niet op cm komen en dan kletsen ze over je Thanks Yelnin en Gerrit |
van mij was het niets dan goeds over je, groot gelijk dat je in je bed bent gebleven, nu weer wat beter hopenlijk. Kun je vanaf nu Gerrit zelf weer van repliek dienen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 12:55
|
|
|
YELNIN491 schreef: | van mij was het niets dan goeds over je, groot gelijk dat je in je bed bent gebleven, nu weer wat beter hopenlijk. Kun je vanaf nu Gerrit zelf weer van repliek dienen |
Lig nog wel op bed maar kan wel weer effe meedoen En Gerrit tja wat zal ik daar over zeggen lastige kattukker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:12
|
|
|
Nou dan, okee, Josuf had vanmorgen de schik van zijn leven, en ook een beetje de schrik van zijn leven. Na een onrustig slaap avontuur, vloog hij letterlijk door de gang naar de huiskamer, er was geen land mee te bezijlen. Na wat kalmerende woorden gesproken te hebben, ging hij sjaggrijnig in een hoekje zitten mokken. Ik dacht daar klopt iets niet, door het spionnetje keek ik effe naar buiten, en wie zie ik daar, op een wat hoogmoedige manier naar mijn voordeur kijkent, ja hoor de poes van de buurvrouw. Dus ik dacht, wie nie waag, wie nie winnie, dus ik de deur op een kier, en floep mevrouw naar binnen. Na een uurtje heb ik haar er uit gebezjoerd, en keek josuf haar na, en lag even later, lekker spinnend en knorrend weg te dommelen op zijn stoel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:25
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nou dan, okee, Josuf had vanmorgen de schik van zijn leven, en ook een beetje de schrik van zijn leven. Na een onrustig slaap avontuur, vloog hij letterlijk door de gang naar de huiskamer, er was geen land mee te bezijlen. Na wat kalmerende woorden gesproken te hebben, ging hij sjaggrijnig in een hoekje zitten mokken. Ik dacht daar klopt iets niet, door het spionnetje keek ik effe naar buiten, en wie zie ik daar, op een wat hoogmoedige manier naar mijn voordeur kijkent, ja hoor de poes van de buurvrouw. Dus ik dacht, wie nie waag, wie nie winnie, dus ik de deur op een kier, en floep mevrouw naar binnen. Na een uurtje heb ik haar er uit gebezjoerd, en keek josuf haar na, en lag even later, lekker spinnend en knorrend weg te dommelen op zijn stoel. |
Zie je wel, als je vrouwen even de tijd gunt, komt het vanzelf goed ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:29
|
|
|
MOMO697 schreef: | Zie je wel, als je vrouwen even de tijd gunt, komt het vanzelf goed ... |
zo kun je t ook zien... mijn eerste gedachte had te maken met een vroeger model Ford auto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 08:29
|
|
|
MOMO697 schreef: | Zie je wel, als je vrouwen even de tijd gunt, komt het vanzelf goed ... |
Noem jij dat even Josuf had het over een lange lijdensweg, en vroeg Duurt het bij jullie ook zolang voor ze jullie begrijpen Toen zij ik, ze snappen het nog steeds niet
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op dinsdag 15 november 2011, 08:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 09:12
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Noem jij dat even Josuf had het over een lange lijdensweg, en vroeg Duurt het bij jullie ook zolang voor ze jullie begrijpen Toen zij ik, ze snappen het nog steeds niet |
Misschien moet je wat vaker naar je kat kijken om de vrouw beter te begrijpen
Laatst aangepast door
|
JOLAN931
|
op donderdag 17 november 2011, 09:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 10:09
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Noem jij dat even Josuf had het over een lange lijdensweg, en vroeg Duurt het bij jullie ook zolang voor ze jullie begrijpen Toen zij ik, ze snappen het nog steeds niet |
Hoe oud is je kat, 18 jaar of zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 10:17
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Hoe oud is je kat, 18 jaar of zo |
Bijna goed die 18 dan, maar dan in maanden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 11:30
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Bijna goed die 18 dan, maar dan in maanden | en dan al zo'n lange lijdensweg, arme kat
|
|
Naar boven |
|
|