ChristianMatch

Forum

afscheid nemen...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3986 3987 3988 3989 3990 3991 3992 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MARIEKE009

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 14:07

HERMAN968 schreef:
Gloria, nie weggaan. De meeste die weggaan komen nadien toch teug Knipoog smiley Lachende smiley

Jammer dat je weggaat!
Ik hoop voor je dat je leuke en positieve mensen leert kennen en dat je echte vrienden zult maken!

Gods zegen!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 14:14

PETRA411 schreef:
Of het allemaal tot opbouw is, vroeg ik me zelf ook al af.
Ook twijfel ik over mijn aanwezigheid hier,
Zoals vaak overheerst het negatieve, krijgt dat veel aandacht, maar er zijn ook mooie bijdrage om te lezen en daar probeer ik maar voortaan na te kijken, het zijn allemaal mensjes hier, sommigge vind ik ongelooflijk, sommigge moeten me aan farizeeers denken,
zoals ze overkomen. Hoe ik zelfoverkom????????? ha ha ?
Voorlopig zit ik hier nog effe,volgende maand loopt me lidmaatschap af en lees hier en daar wat,misschien kan ik er nog wat van leren
En of ik hier een man tegenkom die bij me past? kans is groter in het echte leven denk ik.
heb al geleerd dat communiceren via internet moeilijker is dan in het echt.

Bedankt voor je reactie..
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 14:28

PETRA411 schreef:
amen

Dank Petra..
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 14:41

PIETER619 schreef:
ALLEMAAL OP DE BRANDSTAPEL DIE KETTERS.

Nog steeds gaan we op de troon van Jezus zitten met de Bijbel hoog boven ons hoofd een ander te veroordelen. Gods woord is er om ons te leren, meer niet, de enige die weet wie "goed" doet, of "fout" is, weet God alleen.

We halen ons gelijk uit de Bijbel en dat is Gods woord, dit gebruiken we als excuus om een ander pijn te doen. Jij bent fout ik doe lekker alles goed want ik weet wat er in de Bijbel staat.

Zou iemand niet geheel volgens de Bijbel leven, kunnen we hem/haar opdragen in gebed bij God. we mogen getuigen van Gods Liefde en "fout e"mesne zo nieuwsgeirig, verlngend maken naar Gods wil, gelijk de kamerling na uitleg te hebben gekregen, vroeg van daar is water wat verhindert mij om gedoopt te worden.

Als wij ons als christenen willen profileren, zulen wij Hem gehoorzaam moeten zijn en vanuit Zijn liefde gehoorzaam zijn aan hoe Hij ons heeft voorgeleefd. Hij heeft vooral het dienende gedeelte laten zien, niets voor Hem zelf maar alles, zelfs Zijn leven, geven voor jou.

Volgens mij staat er boven dit je stuk ook een aardige veroordeling. En waarom steeds de zonde goedpraten, volgens mij kom je al aardig de goede kant op, de mens achter de zonde niet te veroordelen.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 15:09

BEUN656 schreef:
Dat was zeker een glapje he? Clown smiley HIHI! Leuk ben jij!Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Zeker in je wiek geschoten door de opmerking van Herman...? Mevrouw heeft de universiteit achter de rug maar snapt nog steeds niet dat er in de Bijbel staat dat je geen seks voor het huwelijk mag hebben!

Beun, ik heb je al gevraagd om met de Bijbel in de hand een onderbouwing neer te zetten, die in liefde gebracht word.

Tot nu toe moet ik helaas weer lezen, dat je geen enkele onderbouwing neer zet, en alleen maar komt met verwijten en stellingen.

Jou mening dat het in de bijbel staat, is duidelijk. Maar een onderbouwing heb ik helaas nog niet gevonden.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 15:18

NICOLETTE565 schreef:
maar t gaat niet om wat uw MENING IS maar toch om wat Gods mening is!?.
wat heerst hier zwakte ;zo van we kunnen er niks aan doen
en zo van het is zo zielig voor onze kinderen.
nee ik ken kinderen die heeeel gelukkig zijn .en rein zijn .en mannen ook .

het is een grote LEUGEN dat je kinderen of je zelf gelukkig wordt van de algemeen geldende regels over sex hebben. of
het is een leugen,dat je ongelukkig wordt van Gods wil doen .
waar staat dat in de bijbel?
weet u wel Hoe God is? HIJ is VREUGDE ,LIefde (geen wereldse liefde)HIJ is GOed ,Hij wil dat Zijn Kinderen gelukkig zijn.laat u goed onderwijzen hoe te krijgen wat HIJ heeft!!!!.Je krijgt Alles. (maar het kost je je ego)
in zoveeeeeeeel plaatsen is God niet meer te voelen.
sinds ik God voel.........
vraag er om .
raad ik iedereen aan.
groetjes

Nicolette,
Dat je zegt dat het om Gods mening gaat, ben ik van harte met je eens.
Echter, we zijn nu al enige tijd en bladzijden verder, en niemand kan met een onderbouwing vast zetten hoe de Bijbel aangeeft om te gaan met Sex voor het huwelijk. Meningen zijn er genoeg, ik heb die ook, en ook al diverse malen hier neergeschreven. Maar een duidelijk antwoord staat er niet in de Bijbel, en word hier ook niet gegeven.
Ik ben van mening dat we niet met allerlei redenen moeten komen om iets wat we vinden ten koste van iedereen door te drijven. In de tien geboden lees ik wel diverse onderdelen die beginnen met Gij zult niet..., maar over sex lees ik dat niet. Wel lees ik dat we waardevol met onze naaste om moeten gaan, en daar hoort ook het onderdeel sexueliteit bij. Ik ken helaas genoeg gevallen waar men sex binnen het huwelijk gebruikt op een totaal onwaardige en onchristelijke manier. Dat word met naam en toenaam afgekeurd in de Bijbel.

Als het Gods mening was, dan stond dat ook wel duidelijk in Zijn Woord. Nog even los van het gegeven, wat je dan wel en niet onder sex moet verstaan.
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 15:20

WILLEM618 schreef:
Beun, ik heb je al gevraagd om met de Bijbel in de hand een onderbouwing neer te zetten, die in liefde gebracht word.

Tot nu toe moet ik helaas weer lezen, dat je geen enkele onderbouwing neer zet, en alleen maar komt met verwijten en stellingen.

Jou mening dat het in de bijbel staat, is duidelijk. Maar een onderbouwing heb ik helaas nog niet gevonden.

Ok, hoeveel uitleg behoeft "gij zult niet stelen"? Niks. Als God dus verbied om seks te hebben voor het huwelijk dan behoeft dat ook eigenlijk geen uitleg? NEE is NEE! PUNT! Dat wij mensen zijstraten nemen enzo, dat doet er gewoon niet toe. En als ik belachelijk word gemaakt door bepaalde heerschappen, pik ik dat niet met serieuze onderwerpen als dit. Lees maar eens wat commentaren van Nicky over hoe het er Nederland aan toe gaat. Ik ben het daar van harte mee eens. Weet je, 1 op de 3 huwelijken gaan in Nederland kapot, remember?

Laatst aangepast door
BEUN656
op zaterdag 23 juni 2012, 15:23
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 15:23

BEUN656 schreef:
Ok, hoeveel uitleg behoeft "gij zult niet stelen"? Niks. Als God dus verbied om seks te hebben voor het huwelijk dan behoeft dat ook eigenlijk geen uitleg? NEE is NEE! PUNT! Dat wij mensen zijstraten nemen enzo, dat doet er gewoon niet toe.

Tot nu toe heb ik die tekst niet kunnen vinden: Gij zult voor het huwelijk geen sex hebben

En ook jij hebt hem nog niet kunnen aanrijken. Ik was nog in afwachting van die reactie van jou, met onderbouwing, en vanuit liefde geschreven en onderzocht. Is al weer een paar bladzijden terug, maar die zal je vast nog wel kunnen vinden
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 15:25

WILLEM618 schreef:
Tot nu toe heb ik die tekst niet kunnen vinden: Gij zult voor het huwelijk geen sex hebben

DUH! Het elfde gebod is geboren! Wat is er nou op tegen om je gewoon straight aan de Bijbel te houden?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 15:31

BEUN656 schreef:
DUH! Het elfde gebod is geboren! Wat is er nou op tegen om je gewoon straight aan de Bijbel te houden?

Niets, probeer dat ook te doen Beun. vandaar ook, dat ik open sta voor jou argumentatie. Als jij mij kan overtuigen, dan zal ik daar zeker naar zien te leven. Maar helaas, die motivatie en argumentatie mis ik nog steeds. Wel zie ik dat je weer terug valt in het deponeren van stellingen. En dat is iets wat de Bijbel nu niet direct als voorbeeld geeft. De Farizeers staan als voorbeeld, hoe ze precies wisten hoe het moest, maar tegelijk deed De Heere Jezus niets anders dan ze wijzen op het gegeven dat ze in hoogmoet en om iets te zijn, Gods wetten misbruikten, en daar konden ze niet voor bukken. En dat wekte zo'n haat op in hun hart, dat De Heere Jezus dood moest.

Laatst aangepast door
WILLEM618
op zaterdag 23 juni 2012, 23:53
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 15:35

WILLEM618 schreef:
Niets, probeer dat ook te doen Beun. vandaar ook, dat ik open sta voor jou argumentatie. Als jij mij kan overtuigen, dan zal ik daar zeker naar zien te leven. Maar helaas, die motivatie en argumentatie mis ik nog steeds. Wel zie ik dat je weer terug valt in het deponeren van stellingen. En dat is iets wat de Bijbel nu niet direct als voorbeeld geeft. De Farizeers staan als voorbeeld, hoe ze precies wisten hoe het moest, maar tegelijk deed De Heere Jezus niets anders dan ze wijzen op het gegeven dat ze in hoogmoet en om iets te zijn, Gods wetten misbruikten, en daar konden ze niet voor bukken. En wekte zo'n haat op in hun hart, dat De Heere Jezus dood moest.

Nou, als ik als mens jou niet kan overtuigen dan denk dat het beter is dat jij de Bijbel ter hand neemt en zelf serieus gaat onderzoeken waarom je geen seks voor huwelijk mag hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 15:40

HEIDE115 schreef:
Trouwens t'heeft ook z'n voordele.. ksta nu te denken Knipoog smiley Lachende smiley Boze smiley Clown smiley Kussende smiley Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley Gefrustreerde smiley Verliefde smiley Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Zieke smiley Coole smiley met zonnebril Slapende smiley Verraste, verbaasde smiley

dr zou maar iemand met een badmust achter je aan zitte Smiley met dichtgeplakte mond

Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley enne wat gebeurt er dan? Ben heel benieuwd Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 15:41

BEUN656 schreef:
Nou, als ik als mens jou niet kan overtuigen dan denk dat het beter is dat jij de Bijbel ter hand neemt en zelf serieus gaat onderzoeken waarom je geen seks voor huwelijk mag hebben.

Makkelijk om iets als een stelling te deponeren, en dan te zeggen: Echt het staat er in, maar zoek het zelf maar op. Je doet geen eens moeite om me te overtuigen, maar ik MOET en ZAL jou mening gewoon moeten aannemen. En daarin zie ik erg weinig terug van een Christelijke houding Beun.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

MARIEKE009 schreef:
gaat verder:

Galaten: 5:13

Broeders en zusters: U bent geroepen om vrij te zijn. Misbruik die vrijheid niet om uw eigen verlangens te bevredigen , maar dien elkander in de liefde.

Voor mij betekend dat dienen van elkander in de liefde:
o.a. Elkaar respecteren.
Ik geloof zelf dat sex binnen het het huwelijk thuishoort.
Kan me goed voorstellen dat velen, ook christenen, hier moeite mee hebben. We leven in een wereld waar vrijheid een andere betekenis heeft.

Maar ik.... Geheel anders! Ik heb Christus leren kennen en ik wil Hem dienen volgen en gehoorzamen!
Lachende smiley
Voor mij geen sex voor het huwelijk!

Quote:

Broeders en zusters: U bent geroepen om vrij te zijn. Misbruik die vrijheid niet om uw eigen verlangens te bevredigen , maar dien elkander in de liefde.

Ja, mooie tekst, zet me aan het denken weer, word weer bij dingen bepaald, ook al kende ik de tekst wel, maar ik bedoel nu ik hem weer voor me zie.

Ik kan de tekst ook zien en toepassen voor zaken die helemaal niets met seks te maken hebben, in mijn leven.

Ik wéét 't niet, met dat seks voor het huwelijk. Ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen. Wel ben ik voor trouw in een relatie, of dat nu een huwelijk is of een samenwonen oid.

Ik kan me wel jóu standpunt begrijpen.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

JOSINA022 schreef:
Leuk iniatief, Heide, maar laat er nu al zo'n topic bestaan, nl "de jarige van vandaag" Knipoog smiley

Zal het nog sterker maken er bestaan nu dus drie topics van Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Sorry Heide maar weet je...... je mag ze gewoon alle drie gebruiken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 15:43

Ik ben het met Willem eens, Beun! Er zijn mensen die een andere mening hebben maar toch ook de bijbel serieus nemen. Ik lees dit forum ook om meningen van anderen te horen en om te kijken hoe anderen ergens over denken. Je hoeft het daar niet mee eens te zijn, maar laat de ander wel in zijn/haar waarde, ook als hun mening niet die van jou is. Ga er van uit dat een ander ook wil leven tot eer van God.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 15:58

[quote=MARIEKE009]gaat verder:

Voor mij betekend dat dienen van elkander in de liefde:
o.a. Elkaar respecteren.
Ik geloof zelf dat sex binnen het het huwelijk thuishoort.
Kan me goed voorstellen dat velen, ook christenen, hier moeite mee hebben. We leven in een wereld waar vrijheid een andere betekenis heeft.

Maar ik.... Geheel anders! Ik heb Christus leren kennen en ik wil Hem dienen volgen en gehoorzamen!

Zoals je het zegt wat hierboven in het vet staat kan je alleen Christus leren kennen, volgen door kloosterlinge te worden of door een celibatair leven te leiden. Leven zoals Hij het deed, in armoede, zuiverheid (geen partner hebben dus en ook geen seks) en in gehoorzaamheid.

Denk jij daar nu maar eens over na.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:01

PETRA411 schreef:
ha ha ha, leuk topic omte lezen.
effe serieuze tip voor vrouwen die bang zijn voor spinnen.
Ze houden niet van azijn.
Doe azijn in een plantensuit,spuit het bij je raam kozijnen en je kan de hele nacht slapen met het raam open en er komt geen spin na binnen.
Spuit maar es wat azijn bij een spin,hij rent er heel hard vandoor.

En nog een tip, zit er een grote griezel, voor ik hem doodsla, spuit ik eerst haarlak op hem, dan is hij al wat verdoofd en gaat niet zo eng hard rennen of erger,je slaat door zijn bewegingen mis en hij valt in je haar.

bij gebrek aan haarlak, doe een badmuts op,voor je ten aanval gaat dan kan hij niet in je haar vallen. je wilt toch niet dat het monster op het plafond in je haar valt.

Gefrustreerde smiley en dat allemaal voor een spinnetje zeg. Een spinnetje dat dan nog door Hem geschapen werd. Straks ga je nog beweren dat Hij fouten heeft gemaakt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:09

MARIEKE009 schreef:
Even voor de goede orde; ik wil je zeggen dat je ook heel ernstig kan worden teleurgesteld in mannen. Dus, denk er nog eens over na voordat je aan deze 'cursus' begint. Bid hier eens voor. Misschien moet je ook iets veranderen aan je zelf. Jezus zelf zal je hierin zelf de weg wijzen.
Lachende smiley

Tja, als je zo redeneert kan ik maar weer beter in de abdij gaan leven. Een strenge orde zoals de Karthuizers waar de stilte zo extreem is dat het pijn doet aan je oren en waar het genot van de eenzaamheid zelfs je er van weerhoudt om in een spiegel te kijken. Boze smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 23 juni 2012, 16:17
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:12

ERIKA129 schreef:
Zal het nog sterker maken er bestaan nu dus drie topics van Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Sorry Heide maar weet je...... je mag ze gewoon alle drie gebruiken Knipoog smiley

Valt het niemand op,wanneer een geplaatste topic 3 bladzijde's verder staat,de aandacht er een beetje op verdwijnt.
Logisch kunnen we met een beetje aandacht terug bladeren..oke'
Toch,wanneer ik zelf voelt..dit niet zo vlug te doen..terug bladeren
Is het mischien toch goed,om wat verfrissende topics te openen in

Juni anno 2012

Hopelijk zijn er die nu al met idee'n lopen;)
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:13

GLORIA404 schreef:
hierbij wil ik graag afscheid nemen. vooral van de mensen die mij zo hebben gesteund vóór mijn doop!!
waarom ga ik weg? omdat ik mijn geld liever anders besteed, ik ben ook bij 2 andere christensites, christencontact en funky fish.
ik hoop jullie daar te herontmoeten!
iedereen het allerbeste! probeer bij het zoeken naar een christelijke partner voor ogen te houden wat de Heer wil!! (al is dat soms zeker moeilijk, want we hebben zelf ook een -vaak sterke- wil....)

ps: ik ben pas over 1 week echt weg hoor.... Lachende smiley

Gloria, als je weggaat omdat je bij die 2 anderen sites lid bent denk ik eerder dat deze site te druk is voor jou. Op CC en FF is immers maar weinig leven te bekennen.

Wat de Heer wilt is dat we gelukkig zijn en leven naar Zijn voorbeeld. We moeten er dus zelf werk van maken. Ook werk van maken in het vinden van een partner. Daarbij heeft iedereen een eisenpakket, te beginnen al met het vinden van een uiterlijke mooie partner. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:14

FRANKT627 schreef:
Tja, als je zo redeneert kan ik maar weer beter in de abdij gaan leven. Een strenge orde zoals de Kathuizers waar de stilte zo extreem is dat het pijn doet aan je oren en waar het genot van de eenzaamheid zelfs je er van weerhoudt om in een spiegel te kijken. Boze smiley

echt een Frank antwoord..maar toch hou ik vaak van zijn opvattingen..
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:17

INGE721 schreef:
Een psycholoog heeft mij ooit het advies gegeven om de ex van
je nieuwe relatie te bellen om zijn/haar kant te horen van het
verhaal en op deze manier een beeld te krijgen van je nieuwe
partner.

Graag jullie mening hierover.

Wat een dom advies van die psycholoog. Als die ex nu eens haar of zijn ex een loer wilt draaien en hem of haar zodanig slecht gaat maken dat het iedereen afschrikt wat ga je dan doen?
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:19

FRANKT627 schreef:
Wat een dom advies van die psycholoog. Als die ex nu eens haar of zijn ex een loer wilt draaien en hem of haar zodanig slecht gaat maken dat het iedereen afschrikt wat ga je dan doen?

zoist Frank!
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:28

Ik heb het ontdekt over het trillende kopje op m'n senseo apparaat
Hier naast zijn ze palen aan't hijeIII

Laatst aangepast door
HEIDE115
op zaterdag 23 juni 2012, 17:38
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:28

Ik hoop dat je een lieve partner vind waarmee je samen met jezus verder kan in het leven en dat je nog veel mooie momenten mee mag maken waarbij je je dicht bij jezus mag voelen.
En in de moeilijke momenten ,dat je je gedragen mag voelen door hem, net zoals toen je bang was voor het water, dat je je niet meer bang laat maken, maar vertrouwend erop dat jezus je helpt ,sterk door moeilijke momenten heen komt.
liefs
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:31

FRANKT627 schreef:
Tja, als je zo redeneert kan ik maar weer beter in de abdij gaan leven. Een strenge orde zoals de Karthuizers waar de stilte zo extreem is dat het pijn doet aan je oren en waar het genot van de eenzaamheid zelfs je er van weerhoudt om in een spiegel te kijken. Boze smiley

hahha

Als die spiegel dan ook onder en boven spiegeld ipv allen links en rechts hoe zou je Boze smiley er dan uit zien? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:32

FRANKT627 schreef:

Dan ga ik mijn gezond verstand gebruiken.
Ik vind het niet zo gek om je af te vragen wat de werkelijke reden van iemand zijn scheiding is.
Op cm lees je tenslotte ook dat vrijwel iedereen met een autist, narcist of vreemdganger is geweeest. en wie weet daarin beter antwoord te geven dan de ex?????? Engeltje smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:36

FRANKT627 schreef:

oooohhh..........mag ik mee, frank? dan kan kwebbeltje haar hoor-toestelletjes thuis laten..... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:45

als ik even terug gaat naar je vraag Inge
Leest ik over beeld krijgen van je nieuwe partner

waarom zou je over hem/haar info moeten inwinnen?

Begrijpelijk zit aan jou vraag een verhaal vast in de praktijk
En is een antwoordt geven hierop wel erg moeilijk lijkt mij?

heb ik je niet begrepen,zeg het dan gewoon even;)
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3986 3987 3988 3989 3990 3991 3992 ... 6194 Volgende
Pagina 3989 van 6194