Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:26
|
|
|
PETRA411 schreef: | en dan legt hij buiten tig eitjes en komen er over een jaar nog meer spinnen? kleine laat ik wel leven,maar grote dikke zwarte enge neeee enfin ben maar weg hier voor ik metmijn woorden dit topic verziek, volgens mij heb ik een aanleg voor miscommunicaties, zokomt er heel gedoe nog ik spinnen vermoord en na spygiater moet. |
Ach ik begrijp je wel..en idd het is een ''vraag' naar de vrouwen
nie weg gaan..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:27
|
|
|
PETRA411 schreef: | ha ha ha, leuk topic omte lezen. effe serieuze tip voor vrouwen die bang zijn voor spinnen. Ze houden niet van azijn. Doe azijn in een plantensuit,spuit het bij je raam kozijnen en je kan de hele nacht slapen met het raam open en er komt geen spin na binnen. Spuit maar es wat azijn bij een spin,hij rent er heel hard vandoor.
En nog een tip, zit er een grote griezel, voor ik hem doodsla, spuit ik eerst haarlak op hem, dan is hij al wat verdoofd en gaat niet zo eng hard rennen of erger,je slaat door zijn bewegingen mis en hij valt in je haar.
bij gebrek aan haarlak, doe een badmuts op,voor je ten aanval gaat dan kan hij niet in je haar vallen. je wilt toch niet dat het monster op het plafond in je haar valt. |
oooh iieewww my biggest nightmare...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:28
|
|
|
LUDOVIS284 schreef: | Aldus kunnen wij samenvattend tot de conclusie komen: Seks is voor het huwelijk edoch het huwelijk is niet ( louter ) voor de seks |
Quote: | Seks is voor het huwelijk edoch het huwelijk is niet ( louter ) voor de seks |
Ludovis, wat kun jij dat mooi in één zin samenvatten, prachtig!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 23 juni 2012, 11:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:30
|
|
|
Trouwens ik ben spin van sterrebeeld
Hoe gaat het ooit gekome in mijn leven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:33
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Trouwens ik ben spin van sterrebeeld
Hoe gaat het ooit gekome in mijn leven |
ha ha ha ha getsie... en je komt nog wel zo aardig over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:36
|
|
|
LUDOVIS284 schreef: | Aldus kunnen wij samenvattend tot de conclusie komen: Seks is voor het huwelijk edoch het huwelijk is niet ( louter ) voor de seks |
mooie en nuchtere opmerking.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:37
|
|
|
PETRA411 schreef: | ha ha ha ha getsie... en je komt nog wel zo aardig over |
Trouwens t'heeft ook z'n voordele.. ksta nu te denken
dr zou maar iemand met een badmust achter je aan zitte
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 23 juni 2012, 11:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:40
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Dank je wel Shanita, mooi gebaar van dat laatste woord ! |
Galaten 5
De christelijke vrijheid 5 1 Opdat wij waarlijk vrij zouden zijn, heeft Christus ons vrijgemaakt. Houdt dus stand en laat u niet weder een slavenjuk opleggen. 2 Zie, ik, Paulus, zeg u: indien gij u laat besnijden, zal Christus u geen nut doen. 3 Nogmaals betuig ik aan ieder, die zich laat besnijden, dat hij verplicht is de gehele wet na te komen. 4 Gij zijt los van Christus, als gij door de wet gerechtigheid verwacht; buiten de genade staat gij. 5 Wij immers verwachten door de Geest uit het geloof de gerechtigheid, waarop wij hopen. 6 Want in Christus Jezus vermag noch besnijdenis iets, noch onbesneden zijn, maar geloof, door liefde werkende. 7 Gij liept goed. Wie is u in de weg gekomen, dat gij aan de waarheid niet meer gehoorzaamt? 8 Die overreding kwam niet van Hem, die u roept. 9 Een weinig zuurdeeg maakt het gehele deeg zuur. 10 Ik voor mij ben van u overtuigd in de Here, dat gij geen andere mening zult hebben. Maar wie u in verwarring brengt, zal zijn straf hebben te dragen, wie hij ook zij. 11 Wat mij echter betreft, broeders, indien ik nog de besnijdenis predik, waarom word ik dan nog vervolgd? Dan is immers het aanstotelijke van het kruis van kracht beroofd. 12 Zij moesten zich maar laten snijden, die u verontrusten!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 23 juni 2012, 11:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:55
|
|
|
Ja, daar moet iemand eigenlijk een middenweg in vinden. Een balans.
Zorgen dat je zoveel mogelijk gezond eet. Meer kan je niet doen.
Ja, en niet roken. Dat lijkt moeilijk, maar na een minuut of tien gaat de trek weg....Je neemt wel tig keer per dag de beslissing.
En soms gaat het automatsch. Als ik bel met iemand thuis, grijpt mijn hand automatisch naar het tafeltje bij de telefoon, waar mijn sigaretten liggen. Nu ik niet meer rook, voel ik dat pakje niet, en denk ik van o ja, ik rook niet meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:00
|
|
|
wil je er over praten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:01
|
|
|
JANS221 schreef: | wil je er over praten? |
stukkie over de supermarkt is zooooo herkenbaar... "moet ik helemaal terugggg"....
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 23 juni 2012, 12:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:01
|
|
|
Geweldige samenvatting ludovis.
Dit is mijn laatste posting op dit onderwerp. Het gaat er meer over of je voor of tegen herman bent en dat vind ik net iets teveel eer voor een mens. Jammer dat het zo moet lopen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:02
|
|
|
ja, leuk he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:05
|
|
|
INGE721 schreef: | Geweldige samenvatting ludovis.
Dit is mijn laatste posting op dit onderwerp. Het gaat er meer over of je voor of tegen herman bent en dat vind ik net iets teveel eer voor een mens. Jammer dat het zo moet lopen. |
...
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op zaterdag 23 juni 2012, 12:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:06
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De reden dat er meer vrouwen zich aanmelden hier, is omdat zij niet zonder relaties kunnen...mannen kunnen dat veel gemakkelijker.. |
Dit slaat helemaal nergens op.
Ja, ik weet dat je geen lid bent, maar wellicht meeleest.
Ik ben bij uitstek iemand die heel erg goed zonder relatie functioneert, en heel erg gelukkig ben ik. Want mijn geluk is niet afhankelijk van een relatie hebben. Het zou wel een toeveoeging aan mijn geluk kunnen zijn.
Wat ik wel belangrijk vind zijn vrienden, en dat hoeven er echt niet veel te zijn hoor, Een paar goede vrienden voldoet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:06
|
|
|
Ja.. soms zie je wanneer iemand jarig is,een taartje verschijnen onder de profiel foto Ik weet niet of je dat bekend makings winkje kan uit of aan zetten..
Maar even het volgende;
Mochten er zijn die iemand of meerderen via deze weg in dit topic even willen feliciteren... Natuurlijk kan het zijn dat er al pb over en weer gaan. Maar hier dus ook de gelegenheid;)
Het behoeft perse'niet zover te gaan.dat we via dit topic elkaar gaan uit nodigen..zovan;kom je oohook??;))..nee gewoon een '' korte felicitatie''
Natuurlijk is het onmogelijk iedereen na te gaan!
Voorbeeld reactie: Ik wil karel even feliciteren met zijn Verjaardig..of evt,iets meer Karel kan hier reageren,met dan dank je..of iets meer..
Nou uitleg voorbeeld reactie was denk alleen nodig voor mij zelf;))
ik ben ik
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 23 juni 2012, 12:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:08
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja.. soms zie je wanneer iemand jarig is,een taartje verschijnen onder de profiel foto Ik weet niet of je dat bekend makings winkje kan uit of aan zetten..
Maar even het volgende;
Mochten er zijn die iemand of meerderen via deze weg in de topic even willen feliciteren... Natuurlijk kan het zijn dat er al pb over en weer gaan. Maar hier dus ook de gelegenheid;)
Het behoeft perse'niet zover te gaan.dat we via dit topic elkaar gaan uit nodigen..zovan;kom je oohook??;))..nee gewoon een '' korte felicitatie''
Voorbeeld reactie: Ik wil karel even feliciteren met zijn Verjaardig..of evt,iets meer Karel kan hier reageren,met dan dank je..of iets meer..
Nou uitleg voorbeeld reactie was denk alleen nodig voor mij zelf;))
ik ben ik |
Leuk iniatief, Heide, maar laat er nu al zo'n topic bestaan, nl "de jarige van vandaag"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:09
|
|
|
BEUN656 schreef: | Oeps, ik snap 'm al. Kan handige tip zijn... Getuigt misschien ook wel van achterdocht ja. |
Dat is dus de vraag, is het achterdocht of juist wel gezond verstand.... Juist als iemand totaal geen idee heeft waarom hij/zij gescheiden is of alle schuld op de ex plaatst.......kan het goed zijn om te horen wat vooor de betreffende persoon de werkelijke reden van de scheiding was.
Trouwens, ook andersom kan het gebeuren. Hoe reageer jij als de nieuwe partner van je ex kontakt met jou opneemt????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:10
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Leuk iniatief, Heide, maar laat er nu al zo'n topic bestaan, nl "de jarige van vandaag" |
nou er mogen er best 2 van zijn Josien
Oke..hier ''moet'' je trakteren
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 23 juni 2012, 12:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:11
|
|
|
Pertinent niet mee eens! Seks voor het huwelijk is en blijft verboden in Gods Woord en dus fout! Het laatste woord is wat mij betreft dan ook nog niet gevallen. IEDEREEN hier zegt dat de Bijbel zijn/haar maatstaf is en sommigen blijven seks voor het huwelijk gewoon goedkeuren! FOUT!!! Helemaal fout! Want als je niet kan wachten tot in het huwelijk, dan zou het inderdaad nog wel eens alleen voor je lichaam kunnen zijn. Check jezelf maar eens... En dat heeft direct te maken met je haar in de boter zitten", zoals Herman zegt. Wij Nederlanders zeggen "boter op je hoofd hebben", maar in feite is dat hetzelfde! Toch...?
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op zaterdag 23 juni 2012, 12:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:12
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nou er mogen er best 2 van zijn Josien |
Van mij mag het hoor omdat jij het bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:13
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Van mij mag het hoor omdat jij het bent |
Ja en las jt..hier moet je trekteren;))))))))))))))))))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GLORIA404
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:14
|
|
|
FREDBUNT691 schreef: | Ik had je berichtje nog niet gelezen een grote boswandeling en Pannenkoeken Eten er komen heel veel mannen en vrouwen dus als je mee wild hoor ik dat van je |
oei, dit was dus al wel lang bekend... maar kom hier niet zo heel vaak... over een week ben ik hier ook weer weg, heb er geen geld meer voor over.. ben ook op cc en FF, dus ja.... (niet dat deze site niet goed is hoor! heel gezellig zelfs...) dus ik neem maar vast afscheid....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:14
|
|
|
Ik kan al beter niks meer doen vandaag..alles loopt toch in het honderd...
Ik ben al zo blond als een tomaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:15
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja en las jt..hier moet je trekteren;)))))))))))))))))) |
Hoe dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GLORIA404
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:16
|
|
|
hierbij wil ik graag afscheid nemen. vooral van de mensen die mij zo hebben gesteund vóór mijn doop!! waarom ga ik weg? omdat ik mijn geld liever anders besteed, ik ben ook bij 2 andere christensites, christencontact en funky fish. ik hoop jullie daar te herontmoeten! iedereen het allerbeste! probeer bij het zoeken naar een christelijke partner voor ogen te houden wat de Heer wil!! (al is dat soms zeker moeilijk, want we hebben zelf ook een -vaak sterke- wil....)
ps: ik ben pas over 1 week echt weg hoor....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:17
|
|
|
DANIEL777 schreef: | toch wel omo gebruikt om hem door en door schoon te wassen? |
geen omo...wel oma want die wast beter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:20
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hoe dan |
Gewoon je stuurt iedereen een tompoesje op?!.. Ja wel veel werk..hahahaha..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:22
|
|
|
INGE721 schreef: | Geweldige samenvatting ludovis.
Dit is mijn laatste posting op dit onderwerp. Het gaat er meer over of je voor of tegen herman bent en dat vind ik net iets teveel eer voor een mens. Jammer dat het zo moet lopen. |
Als dat zo zou zijn, aan wie ligt dat dan?
Ik blijf posten en mijn mening zeggen.
En niet van me mond houden want wat zullen de ongelovigen wel niet denken.. of, het 'hoort' niet, ten alle tijden menslievend zijn, zeker tegen je medechristenen. (ook al meen je d'r geen moer van...) Ik begin zelfs mijn twijfels te krijgen over zijn christen-zijn....
Deze posting van mij is natuurlijk niet naar jou persoonlijk gericht, maar dat begrijp je al hoop ik. Deze posting is gewoon in het algemeen.
Jammer dat 't zo moet lopen inderdaad. Maar ja, dat is mijns inziens ook weleens zo met dingen in het dagelijkse leven. En dan...dan moet ik er ook mee dealen...of ik kan kiezen, ermee dealen, of het naast me neer leggen.
Een psycholoog zei een keer: Choose your battles....
Dusz ik vroeg: Kies je gevechten?(vertaling)
Toen keek ze me aan, en ik begreep het.
Van één ding kan je echt een zaak maken, en van een ander ding kan je zeggen van zoooo onbelangrijk, daar ga ik mijn energie niet aan verspillen.
Dus ik begrijp jou heel goed!
|
|
Naar boven |
|
|