Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach, Zee, ze is nog jong...ze zal het wel eens leren zeker maar dan moet ze eerst haar eigenwijs-zijn aan de kant schuiven en leren luisteren naar de oudere en slimmere mensen... |
Gelukkig zijn het JOUW woorden...en niet de MIJNE!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:30
|
|
|
Mij schoot te binnen dat er in mijn omgeving veel mannen en vrouwen hier 1 jaar ongeveer een relatie volhouden!!!! soms korter
en daarna met een ander verder gaan!!!!!!
Ook mijn omgeving , niet christenen byv buurvrouw bevestig dit!!!
Ook de jeugd waar ik mee in aanraking komt bevestig dit
Ook dat als ze weten dat een meisje met een jongen sex heeft , de jongens dit via hyves twitter enz door geven aan elkaar! best ernstig allemaal
Mijn eigen zoon bevestig dit.
En het is zelfs zo dat als een meisje niet te krijgen is de jongens er massaal achteraan zitten. zou dan ineens alle jongens van HAAR houden??
Info van mijn zoon.
Ook ik hiervan erg onder de indruk ben.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op zaterdag 23 juni 2012, 10:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Visser, zou je niet beter je bedgeheimen voor jezelf houden... |
Nu snap ik je voor geen meter meer.......Anders wil je juist ALLES weten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:32
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nu snap ik je voor geen meter meer.......Anders wil je juist ALLES weten. |
Ik heb dat vrouwelijke trekje overboord gesmeten, Visser...ik ben vanaf nu nooit meer 'bezorgd'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:38
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Als g'in nood gezeten,geen uitkomst ziet Wil dan nooit vergeten,God verlaat jou niet. |
NA HET NACHTELIJK DUISTER... VOLGT HET MORGENROOD!!!!!
VREEST DAN GEEN NOOD DE TROUW VAN DE HEERE IS GROOT!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:41
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Dank je wel Shanita, mooi gebaar van dat laatste woord ! |
Je begrijpt me verkeerd: het was niet mooi bedoeld, integendeel....
Dát wéét je zelf ook wel, maar je doet net alsof.....
Ik zal maar niet zéggen wat ik van je denk, dan riskeer ik misschien een ban, maar denken doe ik het wel....!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 23 juni 2012, 10:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:44
|
|
|
Ik ben heel erg achterdochtig geworden toen ik dit allemaal wist.
Mijn spyg heeft mij er mee gholpen en , gelukkig is dit nu over!
Maar ik denk dat wij als christenen netjes met elkaar om moet gaan!
En niet elkaar verdenken van alles maar het goede denken!
en geen waan ideeen krijgen.
Maar wel op elkaar letten, want ook de toekomst van onze kinderen gaat er zo aan! het is besmettelijk he.
Ik ga er van uit dat hier vatzoenlijke christenen zitten en als dat niet zo is dit door wprd gegeven onder elkaar!
hele fijne dag allemaal en gods zegen.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op zaterdag 23 juni 2012, 10:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:46
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Nee, Shanita, van mijn Heer. En waar het hart van vol is, loopt de mond van over. Ook bij Yes. |
Dus jouw conclusie: - jij bent vol met God. - Yes is vol over seks.
(En daar sta jij niet mee in het centrum, daarmee ben jij niet veroordelend, daarmee heb je een onderbouwd statement want jij weet wat in een mens is) ik zou niet durven.
IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII II
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 23 juni 2012, 10:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:50
|
|
|
NICKY298 schreef: | Ik ben heel erg achterdochtig geworden toen ik dit allemaal wist.
Mijn spyg heeft mij er mee gholpen en , gelukkig is dit nu over!
Maar ik denk dat wij als christenen netjes met elkaar om moet gaan!
En niet elkaar verdenken van alles maar het goede denken!
en geen waan ideeen krijgen.
Maar wel op elkaar letten, want ook de toekomst van onze kinderen gaat er zo aan! het is besmettelijk he.
Ik ga er van uit dat hier vatzoenlijke christenen zitten en als dat niet zo is dit door wprd gegeven onder elkaar!
hele fijne dag allemaal en gods zegen. |
Ha, Nicky, jij ook Fijne Dag!
Laterz!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:53
|
|
|
ha ha ha, leuk topic omte lezen. effe serieuze tip voor vrouwen die bang zijn voor spinnen. Ze houden niet van azijn. Doe azijn in een plantensuit,spuit het bij je raam kozijnen en je kan de hele nacht slapen met het raam open en er komt geen spin na binnen. Spuit maar es wat azijn bij een spin,hij rent er heel hard vandoor.
En nog een tip, zit er een grote griezel, voor ik hem doodsla, spuit ik eerst haarlak op hem, dan is hij al wat verdoofd en gaat niet zo eng hard rennen of erger,je slaat door zijn bewegingen mis en hij valt in je haar.
bij gebrek aan haarlak, doe een badmuts op,voor je ten aanval gaat dan kan hij niet in je haar vallen. je wilt toch niet dat het monster op het plafond in je haar valt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:56
|
|
|
VIOOL689 schreef: | lees eens het boekje De Hemelse voedselbank, van drs.Noordermeer daar staat zoveel in wat Gods bedoeling met voedsel is .Als je zoveel mogelijk puur eet heb je die vieze aspartaam en alle rommel niet meer nodig.Met al de voedsel toevoegingen eet je beslist niet gezond.
Leequote=MARIA830]Aspartaam is een giftige stof wat in heel veel eten zit. Dit is door verschillende mensen onderzocht. Je kan er heel veel over vinden op het net. Ik schrok ervan dat je er zo ziek van kunt worden, je kan er zelfs kanker van krijgen. Er zijn ook speciale kookboeken verschenen om zonder E-nummers te koken en ze dus niet meer tot je te nemen. Ik vind dat we dat als christenen geen gif tot ons moeten nemen, er is al genoeg rotzooi. Misschien kunnen we daar als christenen tegen op staan. Er is ook een boekje waarin staat welke E-nummers gevaarlijk zijn, welke twijfelachtig zijn en welk je wel in kan nemen zonder ziek te worden. MAAR ASPARTAAM IS GIF DUS STOP ALSJEBLIEFT MET HET GEBRUIK ERVAN. lees een het boekje
Een christen die wil proberen te voorkomen dat er nog meer mensen aan kanker doodgaan door middel van gebruik van ASPARTAAM. |
[b][i][/quote]
Natuurlijk is het voor elke gelovige (algemeen) eigenlijk dingen tot ons te nemen die de gezondheid schaad, een zonde. Gelukkig worden zonden vergeven, maar houd er eens rekening mee, dat een aantal mensen al blij is dat hij/zij eten heeft. Geloof mij maar vrij, dat die ook niet eens een keer gaan kijken wat er in zit, dan blijft er verrekte weinig meer over. Waar ik me dan meer druk om kan maken, gaan wij als gelovige, (en das ook verplicht) uit onze noden hun in hun noden voorzien. Volgens mij hebben we daar nu al aardig moeite mee, laat staan in ons eigen voedsel te kijken, dat wordt een dure grap.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LUDOVIS284
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:01
|
|
|
Aldus kunnen wij samenvattend tot de conclusie komen: Seks is voor het huwelijk edoch het huwelijk is niet ( louter ) voor de seks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:02
|
|
|
PETRA411 schreef: | ha ha ha, leuk topic omte lezen. effe serieuze tip voor vrouwen die bang zijn voor spinnen. Ze houden niet van azijn. Doe azijn in een plantensuit,spuit het bij je raam kozijnen en je kan de hele nacht slapen met het raam open en er komt geen spin na binnen. Spuit maar es wat azijn bij een spin,hij rent er heel hard vandoor.
En nog een tip, zit er een grote griezel, voor ik hem doodsla, spuit ik eerst haarlak op hem, dan is hij al wat verdoofd en gaat niet zo eng hard rennen of erger,je slaat door zijn bewegingen mis en hij valt in je haar.
bij gebrek aan haarlak, doe een badmuts op,voor je ten aanval gaat dan kan hij niet in je haar vallen. je wilt toch niet dat het monster op het plafond in je haar valt. |
Bang voor spinnen in ons land?! Ga toch fietsen, die doen niets en vangen vliegjes en ander klein grut. Waar vrouwen ook bang voor zijn, of vies vinden, ben je nog bang voor spinnen, klein en iets groter, en duizenden cmters kleiner dan ons mensen!! De meest voor de hand liggende optie, ga eens praten met een psychiater. En dan nog, ik heb liever een spin, dan die stank van azijn of haarlak in mijn slaapkamer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:03
|
|
|
PETRA411 schreef: | ha ha ha, leuk topic omte lezen. effe serieuze tip voor vrouwen die bang zijn voor spinnen. Ze houden niet van azijn. Doe azijn in een plantensuit,spuit het bij je raam kozijnen en je kan de hele nacht slapen met het raam open en er komt geen spin na binnen. Spuit maar es wat azijn bij een spin,hij rent er heel hard vandoor.
bij gebrek aan haarlak, doe een badmuts op,voor je ten aanval gaat dan kan hij niet in je haar vallen. je wilt toch niet dat het monster op het plafond in je haar valt. |
laat spiderman het maar die hore
spinnen..pff ik vertel er strak wat meer over..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:04
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Bang voor spinnen in ons land?! Ga toch fietsen, die doen niets en vangen vliegjes en ander klein grut. Waar vrouwen ook bang voor zijn, of vies vinden, ben je nog bang voor spinnen, klein en iets groter, en duizenden cmters kleiner dan ons mensen!! De meest voor de hand liggende optie, ga eens praten met een psychiater. En dan nog, ik heb liever een spin, dan die stank van azijn of haarlak in mijn slaapkamer. |
het is ook een tip voor vrouwen he, niet voor mannen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:04
|
|
|
NICKY298 schreef: | Mij schoot te binnen dat er in mijn omgeving veel mannen en vrouwen hier 1 jaar ongeveer een relatie volhouden!!!! soms korter
en daarna met een ander verder gaan!!!!!!
Ook mijn omgeving , niet christenen byv buurvrouw bevestig dit!!!
Ook de jeugd waar ik mee in aanraking komt bevestig dit
Ook dat als ze weten dat een meisje met een jongen sex heeft , de jongens dit via hyves twitter enz door geven aan elkaar! best ernstig allemaal
Mijn eigen zoon bevestig dit.
En het is zelfs zo dat als een meisje niet te krijgen is de jongens er massaal achteraan zitten. zou dan ineens alle jongens van HAAR houden??
Info van mijn zoon.
Ook ik hiervan erg onder de indruk ben. |
Hai Nicky,
Ja, da's met huwelijken ook vaak zo. Die duren over de band genomen ook niet lang, uitzonderingen daar.. Wat is beter, een goede relatie voor het leven of een huwelijk wat een jaar duurt...? Dat denk ik...
Ja, dat is wel fijn als je een zoon hebt die je deze informatie geeft, dan heb je het uit de 1ste hand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:07
|
|
|
LUDOVIS284 schreef: | Aldus kunnen wij samenvattend tot de conclusie komen: Seks is voor het huwelijk edoch het huwelijk is niet ( louter ) voor de seks |
Zou je hier meer over willen zeggen ludovis..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:08
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Zou je hier meer over willen zeggen ludovis.. |
laten wij zwijgen en verstandig wezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Niet doen Herman....niet doen .... nieeeeeet doen.
Straks smeren ze je weer opnieuw een nieuwe gipslaag aan. |
Niet zo ongerust Visser
Ik heb brace besteld voor betere bescherming
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:09
|
|
|
PETRA411 schreef: | het is ook een tip voor vrouwen he, niet voor mannen. |
Ga is praten met ......dat vindt ik wel een hele grove zet. hopelijk bedoel je het niet zo!..(was even niet tege jou bedoeld Petra).
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 23 juni 2012, 11:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:11
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hai Nicky,
Ja, da's met huwelijken ook vaak zo. Die duren over de band genomen ook niet lang, uitzonderingen daar.. Wat is beter, een goede relatie voor het leven of een huwelijk wat een jaar duurt...? Dat denk ik...
Ja, dat is wel fijn als je een zoon hebt die je deze informatie geeft, dan heb je het uit de 1ste hand |
Klopt shanita,
Maar het begint een hype te worden een rage wat ik er uit heb begrepen.
ze willen niet meer een vast relatie , heb je geen gezeur , wel de lusten maar niet de lasten .
Maar ik weet het ook niet , ik probeer ook het goede te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:12
|
|
|
Oh dus toch, dus alleen een emancipatie als het uitkomt, de ware aard komt zo af en toe om het hoekie kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
|
|
|
En ik vind het al heel dapper dat ik ze durf te vermoorden,bewapend met badmuts en me sla er spinnen mee dood boek. Iemand moest het toch doen op een dag toen ik geen man meer had en me dochters aan het gillen waren om een spin in hun slaapkamer. ha ha dus ben ze liever gaan bekijken, de laatste monsterspin in huis was ongrijpbaar, rende iedere keer weg onder een bed en kwam weer te voorschijn ha ha. niemand durfde onder het bed. ik heb hem toen een naam gegeven en doosje genoemd en als ons nieuwe huisdier geaccepteert. heb er zelf ooit een man voor gevraagd die heel dapper zei, ik sla hemwel dood,tot hij hem zag. ha ha gelukkig ben ik inmiddels verhuisd,doosje hebben we achtergelaten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
|
|
|
NICKY298 schreef: | laten wij zwijgen en verstandig wezen. |
nou ik heb ludovis nog niet veel gehoord erover. Best benieuwd naar zijn kijk op het onderwerpppp!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:14
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ga is praten met ......dat vindt ik wel een hele grove zet. hopelijk bedoel je het niet zo!..(was even niet tege jou bedoeld Petra). |
ik lees het niet verkeerd hoor heide. Het is ook maf bang zijn voor een klein beestje,maar.... ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:15
|
|
|
PETRA411 schreef: | En ik vind het al heel dapper dat ik ze durf te vermoorden,bewapend met badmuts en me sla er spinnen mee dood boek. Iemand moest het toch doen op een dag toen ik geen man meer had en me dochters aan het gillen waren om een spin in hun slaapkamer. ha ha dus ben ze liever gaan bekijken, de laatste monsterspin in huis was ongrijpbaar, rende iedere keer weg onder een bed en kwam weer te voorschijn ha ha. niemand durfde onder het bed. ik heb hem toen een naam gegeven en doosje genoemd en als ons nieuwe huisdier geaccepteert. heb er zelf ooit een man voor gevraagd die heel dapper zei, ik sla hemwel dood,tot hij hem zag. ha ha gelukkig ben ik inmiddels verhuisd,doosje hebben we achtergelaten. |
Je hoeft die schepping ook niet te vermoorden. simpel, jam potje er over papiertje er onder en je zet ze zo buiten er weer uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:17
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Je hoeft die schepping ook niet te vermoorden. simpel, jam potje er over papiertje er onder en je zet ze zo buiten er weer uit |
precies,alst ff kan LATEN LEVEN..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:21
|
|
|
SLIMPIE LAAT EEN TEKENING AAN ZIJN MOEDER ZIEN EN ZEGT; kIJK MAM..EEN KOE IN DE WEI
MAM; MAAR IK ZIE NIKS?
SLIMPIE;JE DENK TOCH NIET DAT KOE IN EEN LEEG GEVRETEN WEI GAAT STAAN!
OOK GOEIE MORGE!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:23
|
|
|
HEIDE115 schreef: | precies,alst ff kan LATEN LEVEN.. |
en dan legt hij buiten tig eitjes en komen er over een jaar nog meer spinnen? kleine laat ik wel leven,maar grote dikke zwarte enge neeee enfin ben maar weg hier voor ik metmijn woorden dit topic verziek, volgens mij heb ik een aanleg voor miscommunicaties, zokomt er heel gedoe nog ik spinnen vermoord en na spygiater moet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb dat vrouwelijke trekje overboord gesmeten, Visser...ik ben vanaf nu nooit meer 'bezorgd'. |
Huh Dat ik dat nog mag beleven zeg
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|