ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3982 3983 3984 3985 3986 3987 3988 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
DJES101

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 08:06

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik denk niet dat Frank zich slachtoffer zal laten maken...

ZO IS HET FRANK PRECIES ZOALS JE HET ZEGT EN NIET ANDERS!!!!!!!1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 08:12

TINK100 schreef:
wast een berg en kost een usb-stickje???
toch wel omo gebruikt om hem door en door schoon te wassen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 08:40

Weer een heel mooi en goed stuk van je, Yes!!!

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Dank je!!!

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE009

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 08:41

HERMAN968 schreef:
Succes met je homecarrière Frank. Ten einde raad doet een mens de raarste bokkesprongen, toch.! Lachende smiley Lachende smiley
Even voor de goede orde; ik wil je zeggen dat je ook heel ernstig kan worden teleurgesteld in mannen. Dus, denk er nog eens over na voordat je aan deze 'cursus' begint. Bid hier eens voor. Misschien moet je ook iets veranderen aan je zelf. Jezus zelf zal je hierin zelf de weg wijzen.
Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIEKE009
op zaterdag 23 juni 2012, 08:43
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:02

FRANKT627 schreef:
Euh ja...tot ik een lieve man heb gevonden...dat moet niet moeilijk zijn want mannen zijn altijd lief Engeltje smiley

Tja, je hebt mannen en mensen hè? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:10

CARMEN073 schreef:
Hoe issut het mogelijk he?! Bijbelteksten op een christelijke site; t moet niet gekker worden.... Verraste, verbaasde smiley

Hahah, echt wel grappig! Lachende smiley Jammer dat je weg bent van deze site...vond je werk zo mooi. Ja, ik heb ook weleens geschilderd, en les gehad....dus ik herken... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:14

JOSINA022 schreef:
Tja, je hebt mannen en mensen hè? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Boze smiley je bedoelt mensen en vrouwen...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:16

Als ik dat allemaal zo lees word ik al bang van een huwelijk en nog meer van seks...Leve de seksloze eenzaamheid... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:17

GEA148 schreef:
Hallo broeders en zusters

Zouden jullie willen bidden voor mijn speciale vriend Henrie735(28).
Henrie gelooft er niet meer zo in door alles wat hij heeft meegemaakt(kijk maar op zijn profiel dan kunnen jullie zien wie Henrie is) en aangezien onze hulp van boven komt kunnen we misschien bidden voor Henrie dat hij God weer mag ervaren in zijn leven!

Ik denk dat hij het ook wel leuk zou vinden als hij eens een keer een mailtje mocht ontvangen van jullie?!

Bij voorbaat dank lieve mensen!

Is Goed! Ja, juíst als je zó jong bent, kan je het niet meer zien zitten .....
Ik zal bidden, elke keer als ik aan hem denk!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:23

FRANKT627 schreef:
Boze smiley je bedoelt mensen en vrouwen...

Ik bedoel wat ik bedoel... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:24

FRANKT627 schreef:
Als ik dat allemaal zo lees word ik al bang van een huwelijk en nog meer van seks...Leve de seksloze eenzaamheid... Clown smiley

Helemaal met je eens, heerlijk, geen gezeur van mannen aan je hoofd, lekker het hele huis voor jezelf etc. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:24

Ik vraag me af wat ik vandaag weeral ga doen. Boze smiley

De heg is gedaan, de afwas ook. Stofzuigen doe ik wanneer Floshke wakker is. Naar de AH ga ik rond de middag... Kwijlende smiley dingetjes proeven, (scheelt weer een maaltijd)...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:25

JOSINA022 schreef:
Ik bedoel wat ik bedoel... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Je bent heel onlief als je dat bedoelt... Boze smiley maar je bent dan ook een vrouw...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:28

Geef de vijand geen voedsel om op te kauwen, en hij gaat snel weer pleitte.

Ja, zelf bedacht Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:29

Op fb gelezen:

"Wees waakzaam over uw gedachten, ze zijn het beginpunt van uw daden."
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:30

JOSINA022 schreef:
Op fb gelezen:

"Wees waakzaam over uw gedachten, ze zijn het beginpunt van uw daden."

Deze is mooi Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:31

DJES101 schreef:
Wat wij liefde noemen binnen een relatie
is vaak niet meer dan iemand hebben
die zich op een manier gedraagt waar wij ons goed bij voelen.
En als hij/zij dat niet doet
grijpen we alles aan om macht over hem/haar uit te oefenen
en hem/haar te veranderen.

En deze komt me wel erg bekend voor.... Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:33

YES356 schreef:
Mijn intentie is: Dat mensen zich zelf veilig moeten kunnen voelen om op CM dingen te zeggen en te schrijven.

Onbewust en onbedoeld kan je door dingen te zeggen in de chatroom of te schrijven op het openbaar forum mensen persoonlijk kwetsen,in een moeilijke positie brengen,beschadigen. veroordelen. je kan dingen schrijven op het forum die een ander diep raken zonder dat je dat zelf weet!

Misschien wel om dat die ander niet wil of durft te reageren in een openbaar forum. Of de chatroom

Omdat de verzender soms niet kan weten wie er allemaal meelezen en er daardoor mensen met een verdriet,pijn, veroordeeld gevoel,teleurstelling,ect.ect kunnen blijven zitten. Lijkt me dit een mooie plek een aanzet te geven om tot een mogelijke oplossing te komen.

En het samen met de ander uit te spreken ( dus niet hier maar bv via een privé chat (mail) en er in eerste instantie de mogelijkheid te bieden.

1. Door te vragen of je misschien iemand met boven genoemde dingen hebt laten zitten.

2. De ander de mogelijkheid te bieden of een zetje in de rug te geven om ( in eerste instantie) daar naar jou toe privé kan en durft te vertellen. wat hem of haar (nog) dwarst zit of wat niet goed voelt.

Het Gaat dus om dingen die er onbewust voor jou, bij een ander kunnen liggen, en een ander direct persoonlijk negatief hebben geraakt.

Hopend en biddend op de zegen van God
Yes

Onbewust kwetsen, gebeurd overal dat gebeurd dus ook op forum van cm een discussie, daar ben je het veelal niet met elkaar eens.
En dan is een kwetsend woord al snel gezet, vaak is het ook niet kwetsend bedoeld en niet alle woorden zijn kwetsend.
Het is maar net hoe die ander het schrijft, of de lezer het vertaald, elk woord kan kwetsend zijn.
Laten wij wel proberen eerlijk te zijn, wij zijn mensen en bij wie die toen ze nog met zijn 2en waren het al mis ging met een vrucht.
Nu zijn we met zijn miljarden oke op cm een paar honderd, maar das al snel meer dan 2.
En als we ons veilig willen voelen, moet je in een klooster zijn, en zelfs daar gaat het mis.
Wij kunnen er wel aan proberen het een beetje normaal te houden, maar perfecte mensen bestaan nu eenmaal niet.
Zelfs niet op cm
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:35

Haiii!!!! WB!

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:36

VISSER278 schreef:
Als ze hard genoeg knijpen wel ja.
Maar wees gerust..... zo'n plek duurt maar een dag of drie. Smiley met dichtgeplakte mond

Visser, zou je niet beter je bedgeheimen voor jezelf houden... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:37

HERMAN968 schreef:
Lachende smiley Lachende smiley [i]Zo kunne we het wel noeme Josina. Leute ![/i]

Herman, wat ben je toch aan de mopper....reageer toch niet op iedere opmerking op het topic, niet als het geen meerwaarde heeft....
Jij hebt zo je eigen mening( of de mening van Ouweneel Knipoog smiley maar bekritiseer anderen niet zo....komt de sfeer niet ten goede....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:38

Zaterdag 23 Juni, Psalm 77: 1-10; Ik schreeuw het uit.

Dat doen wij zelden: schreeuwen. Luid roepen. Stel je voor, zeg! In de kerk, schreeuwen… De koster ziet je aankomen! Er zou schande van gesproken worden! Bidden doe je eerbiedig, op zachte toon, fluisterend wellicht, in stilte, de pet voor de ogen. Bidden is voor de buren. Bidden is van alles en nog wat, maar schreeuwen, nee, dat in elk geval, dat zeker niet.
De dichter van psalm 77 denkt daar anders over. Hij is een schreeuwlelijk. En hij vindt dat dat mag, want het is ook lelijk waarom hij schreeuwt. Hij vreest dat God hem voor eeuwig heeft verstoten en hem niet langer liefheeft. En dat is een onverdraaglijke gedachte. Dat laat zich niet in vriendelijke bewoordingen aan de Allerhoogste meedelen; dat kun je alleen maar uitroepen, van je af schreeuwen. ‘Luid roep ik God, ik schreeuw het uit, luid roep ik God – dat hij mij hoort.’ Overdag brult de dichter alles bij elkaar en in het holst van de nacht ligt hij nog te schreeuwen. Overluid. Het is alsof God zijn oogleden vasthoudt, zodat hij wel moet waken. Slapen komt er niet van. O, alles van vroeger komt op hem af! Alles wat er was, aan goed en aan kwaad. Alles, alles. En waar is God nu, in die hele film van vroeger? Wat doet dit pijn, wat doet dit verschrikkelijk veel pijn!~

Roepend om gehoor te vinden,
om bij God gehoor te vinden,
roep en smeek ik onverpoosd.
Nu de druk mij overmande,
hef ik tot de Heer mijn handen,
maar ’t gedenken is mij pijn,
nu ik zonder God moet zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:40

WILLEMIJN232 schreef:
Herman, wat ben je toch aan de mopper....reageer toch niet op iedere opmerking op het topic, niet als het geen meerwaarde heeft....
Jij hebt zo je eigen mening( of de mening van Ouweneel Knipoog smiley maar bekritiseer anderen niet zo....komt de sfeer niet ten goede....

W-tje, dan zeg je nog niets over zijn Engelse woorden die hij er soms tussen smijt... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:43

Hahahahah, die is goed! Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:54

``Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.``
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:55

[quote=SHANITA130]Geef de vijand geen voedsel om op te kauwen, en hij gaat snel weer pleitte.

Heb je vijand lief, Shanita, da's straf evangelie! Engeltje smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op zaterdag 23 juni 2012, 09:56
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:57

HERMAN968 schreef:
Nee, Shanita, van mijn Heer. En waar het hart van vol is, loopt de mond van over. Ook bij Yes.
Lachende smiley
Dank je wel Shanita, mooi gebaar van dat laatste woord !
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:05

MARIEKE009 schreef:
Even voor de goede orde; ik wil je zeggen dat je ook heel ernstig kan worden teleurgesteld in mannen. Dus, denk er nog eens over na voordat je aan deze 'cursus' begint. Bid hier eens voor. Misschien moet je ook iets veranderen aan je zelf. Jezus zelf zal je hierin zelf de weg wijzen.
Lachende smiley

Da's een doordenkertje, hé Frank ! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE009

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:12

HERMAN968 schreef:
Da's een doordenkertje, hé Frank ! Lachende smiley

Precies! Dat bedoel ik. Knipoog smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:15

CARMEN073 schreef:
Ik heb het ff opgezocht wat er staat in Amos 5:13: "Wie verstandig is zwijgt in deze tijd, want het is een kwade tijd."

Dat waardeer ik; jij zegt het tenminste eerlijk: Houd je mond als je het er niet mee eens bent!

Dit forum is voor christenen die sex voor het huwelijk willen. Iedereen die het daar niet mee eens is wordt neergesabeld en vervolgens beschuldigd van het neersabelen van anderen.

Ik voel me hier helemaal niet welkom. Nee. ik voel me hier ook niet thuis alsof ik tussen christenen ben. Alleen omdat ik de bijbel serieus wil nemen en daarop aangevallen kan worden.Dit worden dus ook mijn laatste bijdrages.

Dit forum is niet voor christenen die sex voor het huwelijk willen. Dit forum is om gedachten te wisselen.

En ik respecteer de mening van iemand die een relatie heeft, en dan sex heeft. En ik respecteer ook degenen die wachten tot een huwelijk.

Jammer dat je wegbent. Ik sabel Flowerful ook niet neer...Neehee, ik heb respect voor haar, dat ze voor haar mening staat.

Ook al zou ik een ander mening hebben, dan nog, zij is een zuster in de Here. En ze zegt dingen met respect, en blijft bij haarzelf.

Wat er hier ook gebeurd, door één iemand is: Manipulatieve egotripperij, Het uiterst irritante vragen stellen zonder ooit een echt inhoudelijke opmerking te maken,
en het gaat daarbij kennelijk om de superioriteit van de vragensteller te laten zien en om diens eigen ego te dienen.

Zo zie ik dat.

"Wie verstandig is zwijgt in deze tijd, want het is een kwade tijd."
Deze spreuk vind ik zelf ook heel tof....

Het ga je goed, Carmen!

Dit is de Openigspost, hier begon het 2 jaar geleden mee, een meisje die vragen stelt...

Quote:
Ik ben heel erg benieuwd wat de meeste mensen vinden van sex voor het huwelijk.
En als je voor sex voor het huwelijk waarom dan?
Kan je het dan zeg maar verantwoorden tegen over God?
Ik heb namelijk pas een boekje gelezen over Sex voor het huwelijk.
Waarom het eigenlijk binnen het huwelijk hoort.
Het boek is zeer aan te raden mocht je er nieuwsgierig naar zijn wat over in de bijbel staat.
Ook staat in dit boekje over zelfbevrediging. Ook wil ik weten hoe jullie daar over denken. Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:10
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3982 3983 3984 3985 3986 3987 3988 ... 6194 Volgende
Pagina 3985 van 6194