ChristianMatch

Forum

Dit vraag ik me af vandaag..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3980 3981 3982 3983 3984 3985 3986 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:50

HEIDE115 schreef:
Wat ik ga zeggen!
Waarop? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:52

LEANNE226 schreef:
Het is van mijn kant een serieuze vraag, als beweerd wordt dat het rechtstreeks uit de Bijbel komt wil ik dat graag lezen en zo nodig mijn mening bijschaven..........ik leer ook wel eens iets bij Knipoog smiley Over dat smijten met teksten;in een topic als dit is het zeer zeker belangrijk dat de Bijbel aangehaald wordt,in andere topics zit het meer in de weg,dan wil ik een eigen mening horen.
Ik hoop dat het belachelijk maken niet gericht is op het feit dat mensen er voor kiezen geen seksuele contacten te hebben,alhoewel het drammerige mij ook begint te irriteren...........ik begrijp waarop het gestoeld is maar vind het tot nu toe vrij vaag.

Ik kom uit een streng gereformeerd nest maar in onze kerkelijke kring is het nooit een issue geweest.

Dank je Leanne. Ik stuur je een mail met mijn ideeen hierover als je het goed vindt.

Grz
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

HEIDE115 schreef:
Ik weer...bestaan zondagse schoenen nu echt of niet?
En waar koop je die..

Hahahahahahaha, die bestaan, en die kun je kopen.
Maar het is nog altijd zelf het predikaat "zondagse schoenen" wat je ze toebedeelt.
Misschien een vraagje om es te stellen bij een schoenenwinkel?? Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

HERMAN968 schreef:
[i]Beste Leanne, heb je de Bijbel al eens doorheen gelezen van A tot Z van Genesis tot Openbaring ? Is een aanrader. Dan merk je hoe we steeds als Gods kinderen verleid worden om mee te gaan inzake sexualiteit met wat wij willen, wat wij denken. God zegt echter "Ik wil dit speciaal bewaren voor het huwelijk die diamant. Koester hetgeen ik geef en speel geen spelletjes met Mij".
Ik heb nooit beweert dat dit makkelijk is voor mensenkinderen, en ik strompel ook hoor. Maar één ding weet ik, heb ik geleerd, ik stel mijn grenzen tot eere en glorie van Hem (zie voorheen in dit forum). Ik wil er voor gaan als man in "mijn" geloof. En -wil ik je wel vertelle- heb al een relatie verbroken omdat men mij hierin niet wilde aux seriue nemen. En ik kan je zeggen -dat is mijn verhaal- ik ben er niet rauwig om. Integendeel ik ben nog dichter bij God en weet dat Hij mij kracht geeft. Alleluja
Engeltje smiley [/i]

Jammer dat je begint met een verkeerde aanname......die zet ik op de ignore stand.......

Ik respecteer jouw mening,de mijne is anders,je weet niets van mij,noch van mijn verleden en heden en dat wil ik graag zo laten maar om de discussie tot in de puntjes te voeren moet je dieper gaan,ik vind een openbaar forum daar niet de juiste plaats voor.
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

VISSER278 schreef:
dus als ik het goed begrijp ...........voor vragen wat betreft huishouden , Yes heeft de oplossing? Knipoog smiley

Neeeeeeee!! Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley ik weet nix !Ik vind hier mijn antwoorden !!!! morgen wil ik schoenen gaan kopen maar ik weet nog niet welke! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:53

CARMEN073 schreef:
Nou jouw argumenten worden ook steeds overtuigender. Jammer. Wil je mij ook turven nu? k Zou me vereerd voelen.

ach... ik neem even de honeurs waar voor iemand...
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:54

STEENTJE178 schreef:
Maar het is nog altijd zelf het predikaat "zondagse schoenen" wat je ze toebedeelt.
Misschien een vraagje om es te stellen bij een schoenenwinkel?? Clown smiley Coole smiley met zonnebril

Haha, zie mijn link hierboven...
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:55

JOSINA022 schreef:
Haha, zie mijn link hierboven...
Zou tante Kaat bekend zijn met zondagse schoenen?? Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:55

STEENTJE178 schreef:

Knipoog smiley Lachende smiley Boze smiley Clown smiley Kussende smiley Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley Gefrustreerde smiley Verliefde smiley Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Zieke smiley Woedende smiley Coole smiley met zonnebril Verraste, verbaasde smiley Duiveltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:56

YES356 schreef:
Neeeeeeee!! Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley ik weet nix !Ik vind hier mijn antwoorden !!!! morgen wil ik schoenen gaan kopen maar ik weet nog niet welke! Coole smiley met zonnebril

Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:00

HEIDE115 schreef:
Lachende smiley Lachende smiley
ja lach maar jij!!! Boze smiley als of het zo makkelijk is op zaterdag zondagse schoenen te vinden
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:02

CARMEN073 schreef:
Dank je Leanne. Ik stuur je een mail met mijn ideeen hierover als je het goed vindt.

Grz

Tuurlijk,ik ben benieuwd
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

YES356 schreef:
ja lach maar jij!!! Boze smiley als of het zo makkelijk is op zaterdag zondagse schoenen te vinden

maar niet grijs zwartig,gewoon GIDSzwart..denk erom jij Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

HEIDE115 schreef:
Ik was hier al weg,maar kom jou Petra toch eve steunen.

wauw wat lief van je,wou zelf ook niet reageren,maar moest carmen effe antwoorden.
en dat terwijl ik nog wel miscommunicatie met jou heb gehad heide.

carmen ik zelf heb niets tegen mensen die geen sex voor het huwelijk doen,heb erzelf respect voor, kan het zelf niet denk ik en probeer hier serieus erover van gedachten te wisselen,jij leest het als neersabelen van mensen die tegen geen sex voor het huwelijk zijn,
ik lees het anders,mensen die tegen de manier warop herman met yes omgaat zijn. en dat wilniet zeggen dat ze tegen mensenzijn die geensex voorhet huwelijk doen, ze zijn tegen de manier van hermans reacties op yes. liefs en pffffffffff als niemand me wat vraagt,hoef ik niet meer te reageren,wil weg van dit negative topic
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

LEANNE226 schreef:
Jammer dat je begint met een verkeerde aanname......die zet ik op de ignore stand.......

Ik respecteer jouw mening,de mijne is anders,je weet niets van mij,noch van mijn verleden en heden en dat wil ik graag zo laten maar om de discussie tot in de puntjes te voeren moet je dieper gaan,ik vind een openbaar forum daar niet de juiste plaats voor.

Dank je wel Leanne, dat is een antwoord. Dank je.

Laatst aangepast door
HERMAN968
op zaterdag 23 juni 2012, 00:03
Naar boven

Auteur Bericht
FLOWERFUL304

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:04

LEANNE226 schreef:

Waar begint herman met een verkeerde aanname???? Zo komt het niet over bij mij, hmm zal wel aan de leesbril liggen.

Herman, mijn respect heb je voor het feit dat jij als man ervoor kiest om geen sex voor het huwelijk te hebben. Dat zegt mij dat vreze des Here in jouw aan het werken is, halleluja!

job 28:28>Zie, de vreze des HEREN – dat is wijsheid, en van het kwade te wijken is inzicht.

spr 7:1>De vreze des HEREN is het begin der kennis; de dwazen verachten wijsheid en tucht.

Laatst aangepast door
FLOWERFUL304
op zaterdag 23 juni 2012, 00:11
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:04

STEENTJE178 schreef:
Zou tante Kaat bekend zijn met zondagse schoenen?? Clown smiley Knipoog smiley

Ze claimt alles te weten... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:05

YES356 schreef:

Duidelijk.
Dan toch maar naar Heide met onze vragen.

morgen het jaarlijkse etentje van het werk . Maar bestaat een jaarlijks etentje wel ? Eten van het werk, eten op het werk , eten na het werk , eten onder het werk( o nee, dat is verboden) , maar dat is allemaal dagelijkse bezigheid.
En nu maar hopen dat de Irish Coffee weer aanwezig is , doet het beter dan Senseo Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:05

HEIDE115 schreef:

Wel de goede gids dan hè? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:07

VISSER278 schreef:
Duidelijk.
Dan toch maar naar Heide met onze vragen.

morgen het jaarlijkse etentje van het werk . Maar bestaat een jaarlijks etentje wel ? Eten van het werk, eten op het werk , eten na het werk , eten onder het werk( o nee, dat is verboden) , maar dat is allemaal dagelijkse bezigheid.
En nu maar hopen dat de Irish Coffee weer aanwezig is , doet het beter dan Senseo Kwijlende smiley

Knipoog smiley Lachende smiley Boze smiley Clown smiley Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley Gefrustreerde smiley Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Zieke smiley Coole smiley met zonnebril Duiveltje smiley Verraste, verbaasde smiley

PPPPrachtig visser!!!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:08

HEIDE115 schreef:
ow Verraste, verbaasde smiley zit het ut hem in de kleur Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:09

FLOWERFUL304 schreef:
Waar begint herman met een verkeerde aanname???? Zo komt het niet over bij mij.

Zijn aanname dat ik de Bijbel niet lees........het is zijn zwakheid dat hij zijn argumenten met zulke uitspraken sterker probeert te maken.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:11

LEANNE226 schreef:
Zijn aanname dat ik de Bijbel niet lees........het is zijn zwakheid dat hij zijn argumenten met zulke uitspraken sterker probeert te maken.

Ik denk dat dat pure interpretatie is dat je daar schrijft. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:14

TINK100 schreef:
calvinisten...wat zijn dat ook alweer voor lui??

Mensen zoals Beun, aangenaam... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:15

HERMAN968 schreef:
Ik denk dat dat pure interpretatie is dat je daar schrijft. Twijfelende smiley

Lees even terug waar je op reageert en geef dan opnieuw een reactie,dit keer graag een inhoudelijke!

Mijn respect daalt.......niet voor de mening maar voor de mens......heel erg jammer.Je kreeg de kans je mening te uiten,ons te vertellen over het hoe en waarom van je overtuiging maar die kans heb je niet gegrepen.

Laatst aangepast door
LEANNE226
op zaterdag 23 juni 2012, 00:18
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:15

HERMAN968 schreef:
Krachtig Woord !

Wie in de wereld geen strijd heeft als Christen

moet zich afvragen of hij wel op de goeie weg is.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:17

YES356 schreef:
ow Verraste, verbaasde smiley zit het ut hem in de kleur Clown smiley

JA OOK DE KLEUR VAN DE VOORDEUR Clown smiley Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
HEIDE115
op zaterdag 23 juni 2012, 00:17
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:17

LEANNE226 schreef:
Lees even terug waar je op reageert en geef dan opnieuw een reactie,dit keer graag een inhoudelijke!

Mijn respect daalt.......niet voor de mening maar voor de mens......heel erg jammer.

Lieve Leanne, als je iets beweert, staaft dit dan. Loze woorden anders.
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:20

HERMAN968 schreef:
Lieve Leanne, als je iets beweert, staaft dit dan. Loze woorden anders. Knipoog smiley

Je mag het laatste woord Herman Engeltje smiley

En noem mij GEEN lieve,dat is slechts aan weinigen voorbehouden,ik voel mij bezoedeld als je zo praat,had ik van jou als man van respect voor alles wat met dergelijke intieme contacten(daar vallen woorden ook onder)te maken heeft niet verwacht.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:21

STEENTJE178 schreef:
Woedende smiley Waarom maken ze tegenwoordig die USB-stickjes zo superklein??? Vond vanmiddag eentje terug....... in de wasmachine Boze smiley

Nou steek je het op het ""kleine""...
Beken gewoon dat je weer je zakken niet hebt gecontroleerd!!!

Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3980 3981 3982 3983 3984 3985 3986 ... 6194 Volgende
Pagina 3983 van 6194