ChristianMatch

Forum

Wist u datjes
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3974 3975 3976 3977 3978 3979 3980 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 15:46

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley dank je wel voor deze uiteenzetting, Josina...Wat zouden we zonder jou doen? Nou ja, we zouden veel gelukkiger zijn...

Zo, en binnen 14 dagen zijn we alweer twee weken verder...Kerstmis komt zo steeds dichter bij... Boze smiley

Wat ben je weer aardig, Frank Boze smiley Ik dacht deze conclusie ff te delen, is het ook weer niet goed Gefrustreerde smiley Maar wees gerust...maandag en dinsdag heb je 2 dagen rust... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
JOSINA022
op vrijdag 22 juni 2012, 15:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 15:47

JOL252 schreef:
Er komt een andere vraag in me op. Hoe kun je een relatie ingaan, samen met iemand en God als schepper van man/vrouw erbij betrokken, en de seksualiteit er buiten laten?! Hij schiep mannen en vrouwen met mogelijkheden en verlangens en als mensen een relatie aan gaan is daar onherroepelijk ook de mogelijkheid om liefde te delen op diverse niveau's dus ook het fysieke. Seksualiteit speelt zowel binnen als buiten het huwelijk een rol. Immers, die hormonen beginnen niet pas na je ja-woord.

Is je persoonlijke visie dan dat je voor het huwelijk best mag vrijen met alles er op en er aan? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 15:49

PETRA411 schreef:
fijn, dus binnenkort kan ik weer goede bijdragen van jou lezen.
En weggaan heeft geen nut, dan gaat herman gewoon met een ander verder. Ik heb de indruk dat frank het nieuwe slachtoffer gaat worden op het topic sex voor het huwelijk.
herman vraagt hoe hij god kan eren en tegelijkertijd.....blabla dus zie het al aankomen. Twijfelende smiley

Boze smiley ...ik denk niet dat Frank zich slachtoffer zal laten maken...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 15:51

HERMAN388 schreef:
Net thuis uit het ziekenhuis, hechtingen is eraf.
Geen gips verder en 10 augustus terugkomen. Lachende smiley

Kan dat wel? Is het dan niet volop in je vakantieperiode? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 15:56

FRANKT627 schreef:
Is je persoonlijke visie dan dat je voor het huwelijk best mag vrijen met alles er op en er aan? Lachende smiley

dit schreef ik de 4e juni:

[url]Tja... Om nog maar es met Piglet/Pooh te spreken: how do you spell love... you don't spell it, you feel it... Ik bedoel: we wisselen hier van gedachten en het blijft theoretisch en we analyseren het aan alle kanten wel en niet voorzien van glanzende bijbelteksten maar hoe zou het in de praktijk met live relatie gaan... binnen die relatie vindt plaats wat er in de chemie tussen beiden gebeurt en vaak ben je dan alle theorie en verstandelijke beredeneringen al voorbij. Het is per persoon verschillend en ook weer wat betreft je partner verschillend en hoe je er samen in je relatie een weg in wilt vinden. Ik denk dat het goed is als je je vrij en onbevangen kunt voelen hierin om die weg ook daadwerkelijk te vinden, mét al je eigen persoonlijke grenzen waarin je elkaar ook respecteert, ook dat hoort in die relatie thuis. Inclusief het met elkaar bespreekbaar en openhouden hoe je God/Zijn woord hierin betrekt. Dat dus ten eerste.

Even braaf opgezocht:
seks
1 handelingen en gevoelens die te maken hebben met lichamelijke opwinding en vrijen.
Seks kan voor de één al een zoen op de mond zijn en voor de ander pas ergens beginnen bij strelen tot elkaar bevredigen en weer een ander neemt pas het woord seks in de mond bij het met elkaar naar bed gaan. Dat is ook al eerder aan de orde geweest in dit topic en ik heb niet de illusie dat we hierin tot een vaststelling kunnen komen.

Ik denk dat het belangrijk is, zoals dat in alle dingen belangrijk is, om hier individueel je weg vanuit je levende relatie met God in te vinden en samen. Mij maak je niet wijs dat het lichamelijke aspect uit te sluiten is en op zijn zachtst gezegd zorgelijk als je dit met Gods woord dichtmetselt. Er is een begeren van de koning van de koningsdochter in één van de psalmen, er is een smeltend verlangen en nog meer, van verliefde tortelduiven in Hooglied. Het beter te trouwen dan van begeerte branden lijkt mij overigens niet een gebod die uitgevaardigd werd, meer een vaststelling dat brandend begeerte bestaat. Ik denk niet dat Paulus gelijk ook een blik partners kon opentrekken.

Je emoties, je denken, je lijf is allemaal deel van je zijn en om volop te erkennen en deel te laten nemen aan Leven en ik denk dat je het op veel meer manieren kan omzetten in de praktijk. Door het niet te onderdrukken maar er te laten zijn is er van alles aan moois in de muziek en kunst ontstaan eenvoudig door te (durven) dromen en voelen. Ontkennen en afsplitsen van dit aspect is schadelijk, onderdrukken van dit aspect al evenzo en mijns inziens zonde in alle toonaarden van het woord. Het deel te laten zijn van je leven en ook je relatie en het altijd bespreekbaar houden met God en/of met elkaar lijkt me een gezonder streven.[/url]

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 22 juni 2012, 15:56
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 15:56

[quote=ZEELAND736]Jazeker dat kan...
Vooral als je de houten knijpers aan de waslijn laat hangen...en ze nat worden door de regen...

Wie hangt er nu zijn was in de regen om te drogen... Verraste, verbaasde smiley Goh, wat lees ik toch weer allemaal??? Moet ik dan alles voordoen en 1000 keer uitleggen? Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:05

ERIKA129 schreef:
Wat ik vandaag heb gedaan is weer een abbo genomen op cm na 10 weken weg te zijn geweest Lachende smiley

Hoop dat ik er geen spijt van krijg Knipoog smiley

Welkom "thuis" Erika
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:07

Vervolg : Tjonge ja ik kon mijn kleedje inderdaad weggooien.
En een nieuwe laten breien.
Allerlei woorden schoten door mn hoofd. Het moest dan wel een kleedje met als basis wel een degelijke
Senseoapparaattrillingneutraliserendkoffiekopjeonderzettatpijtbreiwerkpatroontje hebben

Maar ja wie maakt daar de tijd voor vroeg ik me af. En dacht weer aan mn oude opa.huh??. Hoe kwamen mn gedachten net als de vorige keer weer bij mn opa? Ik zag hem staan in zijn schuurtje met allerlei “rommel om zich heen om te klussen. Diverse dingen schoten door mn hoofd.. Haak brein aai bord uur hoe kwam ik aan die onsamenhangende woorden?
Pfffff ik zette het ff op een rijtje: haakbreinaaiborduur. Oooow toen wist ik het weer! Ja ik moest een ander kleedje.
Hey wat zag ik daar ineens een Belgische Fran©k mooi dat herinnerde me aan de goede oude tijd! De Fran©k zag er op het eerste gezicht (met zn smiley) een beetje somber en dof uit. Maar ik wist dat als je die munt doorzaagd die er van binnen heel mooi en glimmend uit ziet.
Okay maar ik moest verder. Pakte een appel nam een hap en verslikte me!!! De buurvrouw vroeg gaat het goed?? ......
Ik sprak terug happend naar adem. mokt es stoemetaten en da deek vandaug deu trug oep Cm te komme... mau ( #$##@ !!!trapte ik de kat ook nog op haar staart) allee et kan nog mee valle...we zulle wel zien watet geft gelukkig begreep ze het pffffff.
Dat was ff schrikken. Ik liep even helemaal naar buiten voor wat frisse lucht. En zag dat de buurvrouw de was buitenstebinnen met plastiek knijpers aan het ophangen was. Geen idee waarom ze dat deed.
Ik wist wel dat ze flink pijn konden doen mijn opa deed dat wel eens bij me als ik weer eens wat had uitgespookt. Dan deed hij voor straf een wasknijper aan mijn oorlel dat waren van die mooie degelijke houten knijpers. Ik dacht dat hoef ik later bij mijn kleinkinderen niet te doen! Dat is nu kindermishandeling. Zon vlek blijft wel 3 dagen zitten.
mn opa had wel meer rare dingen naar mijn idee hij zei dat er bijzondere dingen in zijn kast stonden in het schuurtje die kast die altijd op slot zat. En waar ik als kind dan juist van wilde weten wat er in zou zitten. Mn opa zei altijd dat er ooievaarskuitenvet, aardbeienladdertjes en een vergiet zonder gaatjes... en ook bougievonkjes in zaten. En een plinten trap om bij het bovenste schap te kunnen komen Maar ik zal het nooit weten of dat waar was.
Man!!! Wat zat ik te mijmeren! Ik had een kleedjes probleem!! Ik hoeste nog een keer flink na van het verslikken in die appel ging weer naar binnen en wilde haast de groenteman uit Scheveningen er de schuld van geven.
Ik ga net als de vorige keer maar weer eens ff google dacht ik omdat ik daar ook al mijn oplossing had gevonden voor mijn vorige huishoudelijke vraag.
dus nu ging ik ff kijken voor een nieuw Senseoapparaattrillingneutraliserendkoffiekopjeonderzettatpijtbreiwerkpatroontje en kijken of iemand die zou kunnen maken. Ik ging maar weer zoeken onder HUISHOUDELIJKE VRAGEN.

Kom ik weer op dit topic uit en wordt me alles weer helemaal duidelijk. Als ik dit topic niet had??!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:08

YES356 schreef:
Mooi stuk! Toen ik het las dacht ik meteen Jezus is JUIST voor die mensen gekomenDe “zieken” de zwakken de hoeren de tollenaars…….. enz enz

Over “nette” Kerkmensen in die tijd had Hij een heel duidelijk oordeel! Ergens staat (yes vertaling) zij wie niet “ziek” zijn hebben geen dokter nodig.

Ik ben best wel “ziek Knipoog smiley

Jezus is idd gekomen voor de zieken, zwakken en de hoeren en tollenaars: als Geneesheer! Het is niet de bedoeling dat je zo blijft. Jezus veroordeelde de zondaren niet, maar Hij gaf ze wel de opdracht mee: zondig niet meer!

Over nette kerkmensen heeft Jezus nooit een oordeel uitgesproken. Wel over de Farizeeers; mensen die het volk voorlogen, bedrogen en uitbuitten. Zij beweerden dat zij Gods wil wilden doen, maar zij stonden er ondertussen helemaal niet voor open. Zij wilden zich niet bekeren. Ik begrijp niet dat jij met jouw uitspraak wilt insinueren dat iemand die zich oprecht in de bijbel verdiept om de wil van God te kunnen doen gelijk staat aan een huichelachtige rover zoals de Farizeeers van toen.

Laatst aangepast door
CARMEN073
op vrijdag 22 juni 2012, 16:08
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:11

FRANKT627 schreef:
Kan dat wel? Is het dan niet volop in je vakantieperiode? Knipoog smiley

Dat is wel makkelijk dat mijn hand zonder loodzware gips om een trouwring aan haar vinger te schuiven Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:11

Whahaha...heerlijk om te lezen! Ga zo door!
Naar boven

Auteur Bericht
JANE866

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:12

Heel herkenbaar!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:29

Clown smiley lekker bezigggggggggggg ga zo door YES!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:33

HEIDE115 schreef:
Vroeger werkte ik bij een groente man
En ik kon in die tijd me nog wel is zonder dat ik het echt in de gaten had..mij dom houden of voordoen..
Dus vroeg de man die daar ook werkte regelmatig of ik een onsje ooievaarskuitenvet wilde halen in de keizerstraat hier in Scheveningen.

Weet je dat ik soms toch twijfel,of het nu echt bestaat?..

Nou je het zegt!
Ik ben hier door een bewoner mee in het ootje genomen tenminste dat dacht ze! Clown smiley
Ze vertelde dat ze elke dag werdt ingesmeerd met ooienvarenkuitenvet
ja a me hoela dacht ik dat bestaat niet, maar ja ze werdt wel dagelijks ingesmeerd met een zalfje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:33

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik denk niet dat Frank zich slachtoffer zal laten maken...

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:34

FLOWERFUL304 schreef:
En ik vind het knap irritant worden dat mensen zich geroepen voelen om mij iedere keer te vertellen dat ik aan het veroordelen ben terwijl ik gewoon citeer wat er in de bijbel staat en informatie aan het uitwisselen ben. Dat jullie het verschil daarin niet kunnen zien, vind ik jammer!

En als iemand zich veroordeelt voelt door wat ik alleemaal citeer uit de bijbel of dat mijn menig jullie niet aan staat over het onderwerp, dan als je het mij vraagt, schiet die persoon behoorlijk te kort in de liefde want zoals in de bijbel staat raakt liefde nooit beledigd en is zij juist blij met de waarheid.

Er is niets nieuws onder de zon... Deze discussie is hier (al vele malen geloof ik zelfs) al eerder gevoerd. Het probleem is denk ik dat het begrip 'zonde' tegenwoordig een vies woord is geworden. Zonde mag niet meer benoemd worden. Het is voor veel mensen ook lastig te begrijpen dat je zondig gedrag kunt benoemen zonder dat je daarmee de persoon in kwestie veroordeelt. Daarnaast worden de begrippen 'veroordelen' en 'oordelen' door elkaar gehaald. Natuurlijk is Jezus degene die bepaalt wie er wel of niet eeuwig leven ontvangt. Maar 'oordelen' in de trant van: bepalen wat goed of fout is en dan het goede te kiezen (onderzoekt alle dingen en behoudt het goede) is gewoon niet meer van deze tijd.
Als zonde geen zonde meer mag heten, dan verliezen we helaas ook onze Zaligmaker. Want als er geen zonde meer is, waar is Hij dan voor gestorven?
Of (en dat is ook een wijdverbreide opvatting) Zijn 'genade' is zo groot dat wij ons nergens meer druk over hoeven maken. Zondigen doen we toch wel, dus we laten het maar zo. Gelukkig wordt het allemaal vergeven.

Als iemand denkt dat de wil van God anders is dan moet hij dat maar eens 'bewijzen'. Maar niet met bijbelteksten want dan ben je een 'bedweter', een farizeeer of een genadeloze fanatiekeling.

Het is tegenwoordig een schande als je veel bijbelkennis hebt; ook als christen.

Als mensen werkelijk willen weten wat de wil van God is, dan zullen we eerst moeten afspreken waar we die wil kunnen vinden. Als dit voor de 1 zijn gevoel is en voor de ander zijn verstand, voor de 3e meningen van deze tijd en voor de 4e de bijbel dan zul je nooit tot elkaar komen.
Als je met elkaar eens bent dat Gods Zijn wil in de bijbel kenbaar heeft gemaakt dan moet je ook, zonder elkaar aan te vallen, ongelimiteerd de bijbel kunnen citeren. Net zolang totdat je er samen uit bent.
Ik vind het veelzeggend dat mensen bezwaar maken tegen bijbelteksten op een christelijke site.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:35

FRANKT627 schreef:

Klopt volledig Frank, maar wel is het zo dat als je op je profiel schirjft dat je Christen bent dit ook dient uit te leven. Anders ben je volgens mij wel hypocriet bezig. Toch ! Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:37

PETRA411 schreef:
fijn, dus binnenkort kan ik weer goede bijdragen van jou lezen.
En weggaan heeft geen nut, dan gaat herman gewoon met een ander verder. Ik heb de indruk dat frank het nieuwe slachtoffer gaat worden op het topic sex voor het huwelijk.
herman vraagt hoe hij god kan eren en tegelijkertijd.....blabla dus zie het al aankomen. Twijfelende smiley

Als ik alles zo eens heb gevolgd moet er allicht een slachtoffer zijn bij hem!
Eerst was het een vrouw en die is weg en nu Yes nou neem maar van mij aan die gaat NIET weg!!
En Frank ach die staat ook zijn mannetje wel Knipoog smiley
Er is er maar een die denk ik hier moet verdwijnen voor de rust en denk dat ik geen naam hoef te noemen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:40

FLOWERFUL304 schreef:
De duivel heeft ook een oprecht geloof in het verlossende werk van God. Hij weet dat hij daar verslagen is waarom denk je dat hij zo zn best doet om de mens zo ver mogelijk daar vandaan te houden door misleiding erin te brengen.? En iemand kan een oprecht geloof hebben maar nog niet wedergeboren zijn, daar is ook voorbeeld van in de bijbel in hand 8:15.
En zelf ken ik ook het verschil. Ik was ook niet gelijk gedoopt in de HG. Ik moest nog even met het een en ander afrekenen wat dat tegenhield, eer ik de doop in HG van God ontving.

hand 8: 15-17->Toen nu de apostelen te Jeruzalem hoorden, dat Samaria het woord Gods had aanvaard, zonden zij tot hen Petrus en Johannes, 15 die, daar aangekomen, voor hen baden, dat zij de heilige Geest mochten ontvangen. 16 Want deze was nog over niemand van hen gekomen, maar zij waren alleen gedoopt in de naam van de Here Jezus. 17 Toen legden zij hun de handen op en zij ontvingen de heilige Geest.

zonder zonde: zoals ik al eerder zei staat er in de bijbel imiteer Christus. En zoals geschreven: hoe meer we op Christus gaan lijken hoe minder wij zullen zondigen totdat wij zonder vlek of rimpel voor hem komen te staan. Het is dus wel de bedoeling dat men naarmate men met de jaren met God wandelt men steeds minder zal zondigen, men dus verandert en steeds meer gaat denken, doen en handelen als Christus.

En ik vind het knap irritant worden dat mensen zich geroepen voelen om mij iedere keer te vertellen dat ik aan het veroordelen ben terwijl ik gewoon citeer wat er in de bijbel staat en informatie aan het uitwisselen ben. Dat jullie het verschil daarin niet kunnen zien, vind ik jammer!

En als iemand zich veroordeelt voelt door wat ik alleemaal citeer uit de bijbel of dat mijn menig jullie niet aan staat over het onderwerp, dan als je het mij vraagt, schiet die persoon behoorlijk te kort in de liefde want zoals in de bijbel staat raakt liefde nooit beledigd en is zij juist blij met de waarheid.

Ben benieuwd waar de tekst in de Bijbel staat dat de liefde nooit beledigd raakt? Een paar keer vind je in de Bijbel dat God zegt dat iemand/mensen Hem beledigen. De Liefde kan dus blijkbaar wel beledigd worden.

Jij citeert gewoon wat in de Bijbel staat zeg je. Dan zou ik graag de tekstverwijzing hebben van jouw citaat:
een praktiserende homo is niet wedergeboren uit God

Overigens ben ik het wel met je eens dat er in de Bijbel alleen maar teksten tegen homoseksualiteit staan. Ik vind het dan ook een heel lastig onderwerp en zou niet zomaar durven zeggen dat het goed is. Moet eerlijk zeggen dat ik heel blij ben dat geen van mijn kinderen homoseksueel is. Maar om iemand die die geaardheid wel heeft en met God wil wandelen te zeggen dat het niet wedergeboren kan zijn gaat mij veel te ver

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op vrijdag 22 juni 2012, 16:56
Naar boven

Auteur Bericht
JANE866

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:41

"Voor altijd uit het oog, maar niet uit het hart"

Mag ik zeggen dat ik het mooi geschreven vind?
En wat moeten zulke herinneringen dierbaar voor je zijn ...

Dapper hoe je eea deelt en het verlies (misschien steeds weer) een plekje geeft.

Laatst aangepast door
JANE866
op vrijdag 22 juni 2012, 16:47
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:42

HERMAN968 schreef:
Klopt volledig Frank, maar wel is het zo dat als je op je profiel schirjft dat je Christen bent dit ook dient uit te leven. Anders ben je volgens mij wel hypocriet bezig. Toch ! Engeltje smiley

Dit is pas geloofwaardig Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:43

JOSINA022 schreef:
Haha, 1 patat oorlog graag.. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Lachende smiley Lachende smiley
[i]Zo kunne we het wel noeme Josina. Leute !
[/i]
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:45

ROELANDE345 schreef:
Ben benieuwd waar de tekst in de Bijbel staat dat de liefde nooit beledigd raakt? Een paar keer vind je in de Bijbel dat God zegt dat iemand/mensen Hem beledigen. De Liefde kan dus blijkbaar wel beledigd worden.

Jij citeert gewoon wat in de Bijbel staat zeg je. Dan zou ik graag de tekstverwijzing hebben van jouw citaat:
een praktiserende homo is niet wedergeboren uit God

De tendens die ik merk is dat diegene die opkomen voor pro sex voor het huwelijk, ook pro homo en lesbiennerelaties zijn ?
Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:45

JOL252 schreef:
Er komt een andere vraag in me op. Hoe kun je een relatie ingaan, samen met iemand en God als schepper van man/vrouw erbij betrokken, en de seksualiteit er buiten laten?! Hij schiep mannen en vrouwen met mogelijkheden en verlangens en als mensen een relatie aan gaan is daar onherroepelijk ook de mogelijkheid om liefde te delen op diverse niveau's dus ook het fysieke. Seksualiteit speelt zowel binnen als buiten het huwelijk een rol. Immers, die hormonen beginnen niet pas na je ja-woord.

precies ! dus goed kijken wie de ander is he !
want je bent niet van beton!
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:55

PIETER619 schreef:
Jezus is helaas jou voorbeeld niet, zo te zien.
Hoeveel stene heb jij in je hand om de "gevallen vrouw" te stenigen?
Zij die wisten wat er geschrevenstaat zouden haar stenigen, maar wat zei Jezus????????

Wij mogen de Bijbel gebruiken om te leren maar NEVER NOOIT NIET om over een ander die even iets doet wat niet mag, te oordelen. De Bijbel is ons geven om van te leren, meer niet.

Ga eens leven vanuit de liefde die Jezus ons met het grote gebod gegeven heeft.
helemaal mee eens

Als je iets wil zeggen van een ander moet je het wel hard kunne maken.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:57

PETRA411 schreef:
soms begrijp ik heel goed warom sommigge mannen maar geen levenspartner kunnen vinden Knipoog smiley

Moest me effe van het hart,ook al is het offtopic Knipoog smiley

Dit is echt "onder de gordel" en alles behalve 'liefdevol'

Hoe zou je het vinden als ik zoiets tegen jou zou zeggen in een discussie?

Laatst aangepast door
CARMEN073
op vrijdag 22 juni 2012, 16:59
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:59

HERMAN968 schreef:
De tendens die ik merk is dat diegene die opkomen voor pro sex voor het huwelijk, ook pro homo en lesbiennerelaties zijn ? Engeltje smiley

En waarom zet je dat onder mijn stukje? welke categorie schaal je mij in ?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:01

HERMAN968 schreef:

Smiley die vol vragen zit ehmmm het was een vraag van Frank en geen stelling. Wat bedoel je nou precies te zeggen?
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:09

HERMAN968 schreef:

Wat wil je precies zeggen Herman!

Er zitten geen kleine kinderen op c m .

wij inclusief onzelf kunnen nog geen dag leven zonder fouten te maken, iedereen die wij hier zien en thuis en op het werk en op straat heeft mis stappen geplaatst en maak ze nog steeds!!!
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:09

JOL252 schreef:

Smiley die vol vragen zit ehmmm het was een vraag van Frank en geen stelling. Wat bedoel je nou precies te zeggen?

Lees wat er staat Jol, kunnen we toch wat mee ! Knipoog smiley .
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3974 3975 3976 3977 3978 3979 3980 ... 6194 Volgende
Pagina 3977 van 6194