Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:11
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Mooie getuigenis Josina..beleving! |
Dank je, Heide!
M.i. is het goed om te erkennen dat het geloof niet altijd rozegeur en manenschijn is, dat het soms heel erg moeilijk kan zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:18
|
|
|
Je mag jhet gerust weten; mijn geloof is weg. Ik heb vorig jaar een trut leren kennen die de mond vol had over geloof...ja ja...je moest eens weten...en ik maar danken dat ik eindelijks eens iemand gevonden had die me lief had...zoals ze zelf zij...ja, zo labiel als zij was zo ziek was ik nadien...en wat was er met mijn gebed gebeurd??? Rien, niets, nada...waar was God? Alsof ik al niet genoeg tegenslag had gehad in mijn leven...dit moest er ook nog maar eens bij. Ben ik zielig???????? Neen, dat ben ik niet maar ik durf het allemaal wel te benoemen. Ook dat is realiteit...sommige mensen hangen aan één van de leugens. Het begint al op hun profiel...met onder andere die zogenaamde studie die ze deden...ja ja..;zich profileren gaat ook gepaard met vele leugens...ook weer iets om over na te denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:19
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Waarheid en herkenbaar wat ik hier leest!..dank |
Is zo Heide. We hebbe te doen met een souvereine God, die geen enkele verantwoording te geven heeft over Zijn doen en late. Het is de christenmens die zal verantwoorden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:32
|
|
|
MANNA420 schreef: | Afgelopen dinsdag kreeg ik een inzicht van God. Hij liet me inzien dat mijn verlangen naar een vriendin me in feite had verblind en ik het tot mijn hoogste doel had gesteld in plaats van God. Ik dacht altijd dat God op een stond maar dat was niet zo. Ik wilde een vrouw, ik wilde geliefd worden, ik zocht naar een aanvulling in mijn leven. Maar ik kreeg het niet, hoeveel ik ook bad. Maar ik bad verkeerd. En ik was jaloers. Stikjaloers op mensen die wel een vrouw/man hadden en kinderen. Ik wilde ook zo graag!!
Oh ja ik heb een vriendin gehad nog wel via deze site, maar God liet me inzien dat dat niet was wat ik nodig had. God liet me door een teleurstelling gaan om te laten inzien dat Hij en alleen Hij de eerste plaats in mijn leven moet hebben. Ik dacht altijd als ik eerst maar een vriendin had dan ben ik intens gelukkig, dan komt het allemaal wel goed. Nee, zo was het niet. Ik was/ben er nog lang niet aan toe. Ik ben dankbaar dat God mij dat deed inzien, dat Hij deze korte relatie wilde gebruiken om mij inzicht te geven en te disciplineren.
Nu ik ben gaan inzien dat mijn hele leven er zowat omdraaide en ik dus telkens teleurgesteld werd voel ik mij bevrijd. Ik mag weten dat God voor me zorgt, of ik nu alleen blijf of toch een vrouw mag ontmoeten. Maar ik weet nu dat Hij de enige is die ik nodig heb en dat ik Hem toebehoor.
Ik bid dat iedereen die alleen is en hongert naar een partner dat God jullie geduld schenkt om te wachten tot het juiste moment en dat die tijd dat je alleen bent juist mag besteden om dichterbij God te komen. Want vergeet niet: Onze God is een jaloerse God. |
Persoonlijk ben ik nogal huiverig (lees: voorzichtig) voor en met dit soort hotline-verhalen...
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op donderdag 21 juni 2012, 19:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:35
|
|
|
XABIA794 schreef: | dank je anita, inderdaad allebei samen met Hem. het oude voorbij, het nieuwe gaan we steeds naar op zoek... samen met Hem. liefs |
Dank voor je bemoediging nu is mijn rugzak weer een zware steen lichter Hij zegt dat we zonden mogen/moeten belijden bij deze ik ben niet van steen heb ook gedachten en gevoel en ja ik heb je pijn gedaan met zo langs je je heen te lopen maar had eigenlijk zoveel liefde nodig nu huil ik tranen omdat ik zie dat je een lief mens bent dat meen ik . zou je t liefst nu omhelzen dan maar hier dikke knuffel voor jou .
We laten het hierbij mijn rugzak vult zich nu met liefde van de HEER omdat ik Hem heb gebeden beleden en gevraagd waar zit de pijn ik weet het nu ik mag eeuwig bij Hem zijn straks als ik thuis kom is de maaltijd bereid en hoop ik jou tegen te komen lieve meid Gods zegen nogmaals voor jou.
En een lieve groet van mij Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ervaringen my dear Janske...kunnen soms tot ongezelligheid leiden...als ik moest vertellen wat ik allemaal al heb meegemaakt op deze site zou je gaan twijfelen aan de Heilige Geest die ons zou moeten inspireren... |
Nee Frank...want ik heb wel betere verhalen en getuigenissen van je gelezen..Laten we nu alsjeblieft door misschien vervelende gebeurtenissen of ervaringen niet ineens over alles negatief gaan doen... Dat kan en mag niet... Immers jij en ik zijn toch ook mensen met fouten en gebreken??? Ligt alles dan maar aan de ander???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIES774
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tussen een mens zijn met normale gevoelens en een christen zijn is geen of weinig verschil.
Als je als christenen aangesloten bent bij een eerdere sektarische groep is zelfs gaan plassen (pissen, voor de Belgen) haast een doodzonde. Zeker voor de vrouwen die met een wc-)papiertje iets droog moeten maken. Of is dat verboden in de evangelische kerken...? |
Als buitenstaander volg ik de discussie op het forum sex voor het huwelijk. Het loopt aardig uit de hand; ik ben ervan overtuigd dat God hier niet blij mee is. Hij heeft de Liefde tussen man en vrouw voor ogen; de meest veilige omgeving is binnen het huwelijk. Jouw bovenstaande uitspraak Frankt, is zeer onbehoorlijk en respectloos.
Lies
Laatst aangepast door
|
LIES774
|
op donderdag 21 juni 2012, 21:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een Pinkster-vrouw met de Willibrord vertaling??? Straks gaat ze nog zeggen dat ze de Psalmen die vertaald werden door Ida Gerhardt (die ik nog persoonlijk heb gekend) en Marie van der Zeyde ook mooi en poëtisch vind... |
Als het nou the king james, statenvertaling, nbg, willibrord, herziene statenvertaling, de nieuwe bijbelvertaling, het boek, groot nieuws bijbel, etc is, wat maak het uit!
Het is allemaal maar een benaming gegeven door mensen, als het evangelie maar op hetzelfde neerkomt!. Het verschil is alleen het gebruik in de taal. De ene wat eenvoudiger nederlands dan de andere. En die marie en die Ida die ken ik niet. Ik ben niet zo poëtisch aangelegd maar kan best wel mooi zijn als jij dat zegt.
En wat dat pinkster, baptist, hervormd etc etc betreft ook allemaal benamingen door mensen gegeven! Als iemand in Jezus Christus gelooft en geboren is uit water en geest dan is dat mijn broeder of zuster. En dan maakt het mij niet uit of die pkn, baptist of whatever is. Er kan wel verschil zijn in iemands persoonlijke geestelijke ontwikkeling in het geloof of/en zijn belevenis. Maar goed, dat is een ander verhaal.
Laatst aangepast door
|
FLOWERFUL304
|
op donderdag 21 juni 2012, 19:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:46
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Bedankt voor de reactie's nu al weer erbij,erg leerzaam vindt ik zelf. zal nog reageren.. |
Heide Dankjewel nog een paar dagen hier even ging het mis had ik opgezegd en weer gevraagd mijn laatste dagen vol te maken omdat ik dacht iemand te leren kennen op de laatste avond voor ik ging, Ware het dat het niet zo mocht zijn ik had al gezegd ik neem een tijd van bezinning voor de HEER tijd voor me zelf met Hem geen date s en contacten geen verwachtingen en mijn rugzak zelf vol stoppen met allerlei wat ik je wil vertellen is dat ik ben heeeeeeeeel blij namens God door jou heen heb ik een conflict hier kunnen stillen gebeden of God dat zou willen nu dat is gebeurd tranen voel ik in me opkomen nu maar dat is goed nu kan ik c m met een gerust hart verlaten over drie dagen en is mijn rugzak zo goed als leeg t restje dat blijft is wat de HEER helpt dragen daar mag iedereen om vragen altijd zal er in ons leven iets zijn van tillen sjouwen maar boven alles op de HEER vertrouwen Dan komen we straks bij Hem aan laat ons niet aan de kant staan tilt onze rugzak en zegt geef maar hier weg met alle zorgen verdriet en gemier Ik heb jouw lasten gedragen geef alles mijn kind ik zal je zonder stenen en rugzak ontvangen dat is mijn verlangen zo zegt de HEER en ik ooooooooo ik wil daarvan zoveel meer Dank voor dit topic over Onze rugzak ik ben blij met mij de HEER die ziet dat ik wil belijden elke stap die ik zet in Gebed Hij mij vormt en geeft wat ik nodig heb de rugzak heb ik niet nodig even niet meer vullen met pijn teleurstelling en tegenslagen maar dicht bij de HEER blijf ik alles dragen samen met Hem kan ik alles aan kracht van boven door geloven Hij mijn God komt er aan Een maal hier zal ieder geloven met de ogen gericht naar boven zeggen HIJ is mijn Heer wau verder verlangt Hij niets meer .
Wens jou ook en allen die dit lezen Gods zegen op jullie wegen Het ga U goed van mij een lieve groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:47
|
|
|
Net voorbij, maar was echt noodweer!!!
Achter kunnen nu de eendjes zwemmen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, ik kan er ook niets aan doen...ik ben ook maar een zondaar... |
Juist...en het zou goed zijn als we daar eens iets meer bij stil stonden...
IK KAN ER OOK NIETS AAN DOEN....is wel vlug gezegd...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 21 juni 2012, 19:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:51
|
|
|
Ik denk dat je alles in zijn verband moet lezen dus reactie na reactie, ja, dan ben je nog ff bezig. Maar snap je wel Frank zijn reactie :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:52
|
|
|
SONJA835 schreef: | "Want vergeet niet: Onze God is een jaloerse God", schrijft Manna, en tot nu toe zegt iedereen er 'amen' tegen. Maar waar staat dat en is 'jaloezie' niet puur een menselijke eigenschap? |
God mist Zijn evenbeeld in ons leven. Vandaar die naijver zoals in de 10 Geboden beschreven staat. God is een naijverig God. God wil aan Zijn eer komen in ons leven. Manna omschrijft dat in zijn commentaar dat wel heel mooi overigens.
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op donderdag 21 juni 2012, 19:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:02
|
|
|
TVP!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:05
|
|
|
LIES774 schreef: | Als buitenstaander volg ik de discussie op het forum sex voor het huwelijk. Het loopt aardig uit de hand; ik ben ervan overtuigd dat God hier blij mee is. Hij heeft de Liefde tussen man en vrouw voor ogen; de meest veilige omgeving is binnen het huwelijk. Jouw bovenstaande uitspraak Frankt, is zeer onbehoorlijk en respectloos.
Lies |
Het is inderdaad respectloos dat men in bepaalde strekkingen een aanraking met een geslachtsdeel als zonde wordt bezien. Maar maar maak je niet druk. Het zijn niet alleen de charismatische strekkingen die het doen maar ook de RK strekking. Zij het dan dat de RK strekking af stapte in de jaren 1950 a 1960 van deze 'onkuise handelingen'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE009
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:06
|
|
|
Met verbazing ik geprobeerd de discussie te volgen. Ik vermoed dat veel leden nare ervaringen hebben gehad in hun relaties. Ik vind het dan ook heel verdrietig om te lezen hoe deze site helemaal vol wordt geschreven. Laten we het a.u.b positief houden. En ook een "beetje christelijk". Zo lijkt het meer op een forum van een tijdschrift voor onvolwassen pubers.
Laatst aangepast door
|
MARIEKE009
|
op donderdag 21 juni 2012, 20:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Juist...en het zou goed zijn als we daar eens iets meer bij stil stonden...
IK KAN ER OOK NIETS AAN DOEN....is wel vlug gezegd... |
Het is zo en niets anders. Laten we dus allemaal met ons zelf beginnen met verbeteringen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:09
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dank je, Heide!
M.i. is het goed om te erkennen dat het geloof niet altijd rozegeur en manenschijn is, dat het soms heel erg moeilijk kan zijn... |
Kan zeker moeilijk zijn als het goed is bestaat het geloof ook uit ellende,verlossing en dankbaarheid. Mooie reactie josina...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:11
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | Met verbazing ik geprobeerd de discussie te volgen. Ik vermoed dat veel leden nare ervaringen hebben gehad in hun relaties. Ik vind het dan ook heel verdrietig om te lezen hoe deze site helemaal vol wordt geschreven. Laten we het a.u.b positief houden. En ook een "beetje christelijk" Soms lijkt het meer op een forum van een tijdschrift voor onvolwassen pubers. |
Zoals je aan geeft schrijven vele uit hun ervaringen. Laten we hun ervaringen niet ontnemen of minimaliseren. Het is nu eenmaal gebeurd. Vele zijn er door geschaad, ik ook wel een beetje, of misschien wel veel. Als hun ervaringen als onvolwassen overkomen kan dat alleen maar iets zeggen van de lezer van die ervaringen. In die zin dat de weergegeven ervaringen niet overdreven zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:12
|
|
|
Het regent enorm, het bliksemt en dondert hard...gezellig dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:14
|
|
|
Ik zal het gewoon zwaar k@# vinden als Yes zijn abo opzegt, door een paar malloten..
Yes heeft goede doordachte stukken, en daar kan ik nog veel van leren!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:15
|
|
|
PETRA411 schreef: | Als je in het openbaar miscommuniceert, vind ik het eigenlijk heel normaal om het ook in het openbaar uit tepraten.
helemaal mee eens!!
Over yes schrijven, wat hij schrijft komt voor sommigge misschien verkeerd over die niet zo vrij zijn om over sex te praten. Ik schreef in een van me eerste reacties ; en hoe zit het dan met tongen, iets erg intiems,mag dat dan wel voor het huwelijk.? Ik dacht er zeker ook de andere sexuele handelingen bij, heb ze niet geschreven omdat ik bang was dat sommigge mensen daar moeite mee zouden hebben. maar kan me goed voorstellen dat yes het gewoon erbij neerschrijft. Er zijn trouwens cristenen die alle sexuele handelingen doen,behalve gemeenschap en dan denken ze dan is het geen sex voor het huwelijk dus is het goed.( dat is niet mijn mening hoor) Dus vind het stuk waar yes overbegon eigenlijk een goed stuk. Alleen de meeste mensen, praten en schrijven niet vrij over sex. Op sommigge komt het verkeerd over zoals yes het schrijft. Ik zie er geen gevaar ook in dat zoekende mensen in geloof,daardoor afdwalen, of gelovigge. het is een eerlijk stuk over sex,waar de meeste cristenen zelf ook over nadenken, eh geen sex voor het huwelijk, houd dat ook in tongen en andere dingen? (omhet met nette woorden te omschrijven,andere dingen) En ik ben er van overtuigd dat jou reacties naar yes toe met goede bedoelingen zijn, om mensen de juiste weg(in jouw ogen de juiste weg) te wijzen. Houd er wel ook rekening mee dat mensen in geloof groeien,ieder in een andere fase zit. De manier warop je een gelovige aanspreekt op in jouw ogen fouten, kan je nu net mee bereiken dat iemand het geloof opgeeft. Dat is iets wat jezelf toch ook niet zou willen bereiken toch? Iemand schreef dat in de kerk dit onderwerp een taboe is, slechte zaak vind ik,met al je vragen in het leven moet je bij god kunnen komen en eventueel met andere cristenen kunnen praten. het is mooi weer vandaag,maakhet weer goed herman met yes, jullie zijn allebei kinderen van god, en ja met een verschillende manier van denken,maar allebei mooi zoals jullie zijn.
Er zijn heel veel verschillende kerken,warom?Scheuringen door verschillende ideen over de bijbel,wat wiljezus, dat we niet naar die verschillen kijken, maar naar de dingen die we gemeen hebben, dat we samen een eenheid zijn. Laten we zo ook hierondanks verschillende opvattingen niet vergeten dat we ookdingen gemeen hebben,we houden allemaal van jezus en jezus ook van ons. En jezus geeft ons ook de opdracht om lief voor elkaar te zijn. Is moeilijk soms,iedereen lief te hebben, maar dan eindig ik weer met de woorden van maarten luther kind, we moeten elkaar lief hebben,gelukkig hoeven we elkaar niet aardig te vinden.......... en vergeet niet dat ieder zo in zijn, haar geloofsfase zit, en we ook kunnen leren van onze verschillen . Zo denk ik erover..... en jezus houd van jullie allebei, ook van yes herman en ook van jou,ookjij zal wel es fouten maken,iets verkeerds schrijven, wat verkeerd overkomt,toch goed bedoelt. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:17
|
|
|
ja natuurlijk, allemaal zijn we kinderen van god,ondanks verschillen, god zegt echt niet eh alleen katholieken of alleen gereformeerden komen de hemel in [quote=PETRA411]
Nee hoor, we zijn niet allemaal kinderen van God. Niet alles wat zich een christen noemt is ook daadwerkelijk een kind van God. Dan mag men pinkster, baptist, hervormd etc zijn. De bijbel spreekt ook over kinderen van de duivel. Wel, zijn we allemaal een creatie van God.
Maar een kind van God wordt je als je Jezus Christus aanneemt en wedergeboren wordt uit water en geest (HG). Aan de vruchten van de boom zijn ze te herkennen.
rom 8:9b-> Indien iemand echter de Geest van Christus niet heeft, die behoort Hem niet toe.
Johannes spreekt in 1 joh 3:1-9 tegen Gajus, zijn wedergeboren broeder in christus:
1joh 3:1-9-> Bedenk toch hoe groot de liefde is die de Vader ons heeft geschonken! Wij worden kinderen van God genoemd, en dat zijn we ook. Dat de wereld ons niet kent, komt doordat de wereld hem niet kent. 2 Geliefde broeders en zusters, wij zijn nu al kinderen van God. Wat we zullen zijn is nog niet geopenbaard, maar we weten dat we aan hem gelijk zullen zijn wanneer hij zal verschijnen, want dan zien we hem zoals hij is. 3 Ieder die dit vol vertrouwen van hem verwacht maakt zich rein, zoals ook Jezus rein is. 4 Ieder die zondigt overtreedt Gods wet, want zondigen is Gods wet overtreden. 5 U weet dat Jezus verschenen is om de zonden weg te nemen; er is in hem geen zonde. 6 Ieder die in hem blijft, zondigt niet. Ieder die zondigt, heeft hem nooit gezien en kent hem niet. 7 Kinderen, laat niemand u misleiden: wie rechtvaardig leeft is een rechtvaardige, zoals ook Jezus rechtvaardig is, 8 en wie zondigt komt uit de duivel voort, want de duivel heeft vanaf het begin gezondigd. De Zoon van God is dan ook verschenen om de daden van de duivel teniet te doen. 9 Wie uit God geboren is zondigt niet, want Gods zaad is blijvend in hem. Hij kán zelfs niet zondigen, want hij is uit God geboren. 10 Hieraan is te zien wie kinderen van God en wie kinderen van de duivel zijn: wie niet rechtvaardig leeft, komt niet uit God voort. Hetzelfde geldt voor wie zijn broeder of zuster niet liefheeft.
En dan ook te denken aan de gelijkennis van het onkruid en graan die samen groeien. matteus 13.
2 cor 11:13-16-> Want zulke lieden zijn schijn-apostelen, bedrieglijke arbeiders, die zich voordoen als apostelen van Christus. 14 Geen wonder ook! Immers, de satan zelf doet zich voor als een engel des lichts. 15 Het is dus niets bijzonders, indien ook zijn dienaren zich voordoen als dienaren der gerechtigheid; maar hun einde zal zijn naar hun werken.
Laatst aangepast door
|
FLOWERFUL304
|
op donderdag 21 juni 2012, 20:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:17
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | Met verbazing ik geprobeerd de discussie te volgen. Ik vermoed dat veel leden nare ervaringen hebben gehad in hun relaties. Ik vind het dan ook heel verdrietig om te lezen hoe deze site helemaal vol wordt geschreven. Laten we het a.u.b positief houden. En ook een "beetje christelijk". Zo lijkt het meer op een forum van een tijdschrift voor onvolwassen pubers. |
Een beetje zuur, maakt het hele deeg zuur...waar staat dat ook weer in de bijbel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE009
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:27
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Een beetje zuur, maakt het hele deeg zuur...waar staat dat ook weer in de bijbel... | o.a. in 1 Cor 5:6 en Galaten 5:9 Misschien goed om deze teksten zelf even in je bijbel op te zoeken en te lezen. Zie je gelijk in welk verband deze tekst geschreven staan.
Laatst aangepast door
|
MARIEKE009
|
op donderdag 21 juni 2012, 22:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:34
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Net voorbij, maar was echt noodweer!!!
Achter kunnen nu de eendjes zwemmen... |
Nou , dat viel heeeeel veeel mee hier. Een kwartiertje dat het ff goed donker werd , met wat regen en onweer in de verte, harde waai ..... maar na een half uurtje was het weer droog. Nog even en het zonnetje komt weer door . En dat op de eerste dag van de zomer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:35
|
|
|
is wel het soort weer dat bij jou past dan, Frank Net zo gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is zo en niets anders. Laten we dus allemaal met ons zelf beginnen met verbeteringen. |
Best zinnig wat je daar zegt!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:49
|
|
|
JANS221 schreef: | is wel het soort weer dat bij jou past dan, Frank Net zo gezellig |
dus je vergelijkt me met een donderwolk, gevaarlijke bliksem en lastige regen...nou mooi is dat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:50
|
|
|
ANITA695 schreef: | Heide Dankjewel nog een paar dagen hier even ging het mis had ik opgezegd en weer gevraagd mijn laatste dagen vol te maken omdat ik dacht iemand te leren kennen op de laatste avond voor ik ging, Ware het dat het niet zo mocht zijn ik had al gezegd ik neem een tijd van bezinning voor de HEER tijd voor me zelf met Hem geen date s en contacten geen verwachtingen en mijn rugzak zelf vol stoppen met allerlei wat ik je wil vertellen is dat ik ben heeeeeeeeel blij namens God door jou heen heb ik een conflict hier kunnen stillen gebeden of God dat zou willen nu dat is gebeurd tranen voel ik in me opkomen nu maar dat is goed nu kan ik c m met een gerust hart verlaten over drie dagen en is mijn rugzak zo goed als leeg t restje dat blijft is wat de HEER helpt dragen daar mag iedereen om vragen altijd zal er in ons leven iets zijn van tillen sjouwen maar boven alles op de HEER vertrouwen Dan komen we straks bij Hem aan laat ons niet aan de kant staan tilt onze rugzak en zegt geef maar hier weg met alle zorgen verdriet en gemier Ik heb jouw lasten gedragen geef alles mijn kind ik zal je zonder stenen en rugzak ontvangen dat is mijn verlangen zo zegt de HEER en ik ooooooooo ik wil daarvan zoveel meer Dank voor dit topic over Onze rugzak ik ben blij met mij de HEER die ziet dat ik wil belijden elke stap die ik zet in Gebed Hij mij vormt en geeft wat ik nodig heb de rugzak heb ik niet nodig even niet meer vullen met pijn teleurstelling en tegenslagen maar dicht bij de HEER blijf ik alles dragen samen met Hem kan ik alles aan kracht van boven door geloven Hij mijn God komt er aan Een maal hier zal ieder geloven met de ogen gericht naar boven zeggen HIJ is mijn Heer wau verder verlangt Hij niets meer .
Wens jou ook en allen die dit lezen Gods zegen op jullie wegen Het ga U goed van mij een lieve groet Anita |
anita..wat heb je hier jou hart open gezet Zo God in zijn Zoon de Hemel deur ook niet op een kiertje open zet voor ons Wanneer we LEVEN mogen..dan ist wel dat GOD mij eerlijk maakt voor Hem..en van daaruit ook liefde tot mijn naaste.
God wijze ook jou de weg verder..in liefde
|
|
Naar boven |
|
|