ChristianMatch

Forum

Sex voor het huwelijk
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3955 3956 3957 3958 3959 3960 3961 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:10

JOL252 schreef:
Pubers giechelen hier in het algemeen over ...

YES eerst ook denk ik dan voordat hij zijn excuses maakte...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968

BEUN656 schreef:

Yes, we leven in een periode van genade, de wereld "eist" dit en dat. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op woensdag 20 juni 2012, 19:12
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

HERMAN968 schreef:
Beun gunt 't em toch zijne lollie Clown smiley

LOL!!! Of z'n bubble gum! Clown smiley

Laatst aangepast door
BEUN656
op woensdag 20 juni 2012, 19:11
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

YES356 schreef:

voor mij niet hoor!!! Verraste, verbaasde smiley

ik ben afhankelijk van dit onderwerp!!! Ik had een probleem. Deed 1 pad in de senseo zette er een kopje onder en drukte op het knopje van 1 kopje het kopje trilde niet alles leek okay! Dus liep ik ff weg. Kom ik terug het hele kopje overstroomd alles onder!! Van het aanrechtblad op de twee verschillende sokken die op een tijdloos kleedje lagen. Tot op mn ramen gespat! Met het super goede mesje (helemaal uitgesteten van het elke keer slijpen) van mn opa plukte ik de sokken van het kleedje en deed die in de wasmachine bij het dekbed in. Hoewel ik kon weten dat die dan eigenlijk te vol zou zijn. Met opas mesje sneed ik een ui/siepel in stukjes en deed dat in een emmer door het ramenwas water heen. Ik keek naar het mesje en zag me opa voor me met op de achtergrond het geluid van de gezellig pruttelende perculator! Wow dat waren nog eens tijden! Dromerig pakte ik de senseo onderdelen bij elkaar en deed die in de vaatwasser. Naast het kunstof bakje dat ik net uit de koelkast had gehaald. Ik keek naar het kleedje en de natte drap er op het leek wel pitwaeter! De kleur deed me denken aan de rokerige glasgordijnen bij mn opa! Pfffffffff wat moet ik doen om dat schoon te krijgen? Droge doeken erop? Of ossegal zeep?
Of op laten drogen?gelukkig heb ik zeil op de vloer geen naden die bol staan. Ik hoorde ergens een haan kraaien geen idee waar die vandaan kwam man wat een lawaai. Het leek wel achter de binnenkant van mn rolluik (blafetuur) vandaan te komen die moest ik ook nog een nodig schoon maken maar ja hoe doe je dat?.Maar goed ik dacht hoe krijg ik die rommel weer schoon. Dus ging maar achter de pc op internet zoeken. Erst op you yube maar later ff op google.En zo kwam ik naar enkele keren klikken op dit topic. HEERLIJK WAT EEN BOEL PRAKTISCHE HUISHOUDELIJKE INFORMATIE. Als ik dit niet had gehad had ik het vast verkeerd gedaan allemaal. ps ik weet nog steeds niet hoe het kwam dat mn kopje overstroomde terwijl er maar 1 pad in zat. en ik op 1 kopje gedrukt had. Herkend iemand dat?

geweldig !

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
lekker gelachen dank zij jou Yes
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:11

BEUN656 schreef:

zo...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:12

HERMAN968 schreef:
Yes, we leven in een periode van genade, de wereld "eist" dit en dat. Knipoog smiley

-bericht gewist...

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 20 juni 2012, 19:14
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:19

Voor alle klungels in het huishouden, het kan altijd nog erger:

Opa heeft een moderne hulp in de huishouding:

http://www.youtube.com/watch?v=gUCpOYdG8hM

Thomas, gebruikt hem anders.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 20 juni 2012, 19:20
Naar boven

Auteur Bericht
DJES101

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:24

ROELANDE345 schreef:
geweldig !

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
lekker gelachen dank zij jou Yes
geweldig yes !
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA695

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:39

SHANITA130 schreef:
Ik heb jaren terug jaren overal die seminars afgelopen.

Genezingsdiensten, bevijdingsdiensten...

Het heeft mij niets geholpen.
Ja, het heeft mij van een hoop geld afgeholpen...

Als je als kind trauma's hebt opgelopen bén je nu eenmaal beschadigd, Dan kan je alle bevijdingsdiensten aflopen. Er zijn nu eenmaal andere verbindingen in je hersenen tot stand gekomen dan bij kinderen met een harmonieuze kindertijd.
De kunst is om ermee te leren leven en ermee te leren omgaan.

Als je door het skien tegen een boom je been hebt verbrijzeld, kan je alle genezingsdiensten aflopen, het blijft zo: er komen operaties, je krijgt een stalen pin in je been, en je blijft zeker een half jaar in het ziekenhuis.

Het heeft mij niets geholpen: eerder nog, van de wal in de sloot. Mijn geloof was niet groot genoeg werd er gezegd daar, er zullen nog wel zonden in mijn leven zijn, anders zou God mij allang hebben genezen zeiden zij. ja, mensen van de kerk...

Twijfelende smiley

Hallo wil je alle sterkte wensen ik ben door verschillende seminars en conferenties zeker opgebouwd door God zelf niet wat de mens zegt maar wat God tegen me heeft gezegd ik kon nooit loslaten alles hield ik zelf gebonden en de dikke muur wilde maar niet vallen, nu mijn maskers af zijn ik mij geheel aan Jezus met alle fouten die ik nog maak heb gemaakt mag ik rein zijn voor Hem omdat ik Hem toebehoor in leven en sterven met en zonder zonden de Zonden zijn mij vergeven door zijn zoon Jezus dat heb ik als leidraad mee gekregen grootste kadoo ooit gekregen dat Gods Zoon voor mij heeft geleden ja daar kan ik om huilen schreeuwen maar ben ten volste steeds blijer in mijn leven t is een strijd lieverd die ga je zeker aan met je wapenuitrusting als je die handteerd dan gebeurd er wat dan Komt de koning bij je binnen maar dan eerst de muur rondom j ehart laat maar vallen wees niet bang angst verdwijnt God is bij jou ook jou kan Hij genezen en herstellen en ja hoor dat kan gewoon thuis ook ik bid voor jou een klein gebed dat de HEER elke dag op jouw let je geeft waar nodig liefde en geluk dan kan die vriendschap nooit meer stuk
Dit wens ik je toe omdat ik weet dat God ondanks alles wat je mee hebt gemaakt je nooit vergeet laat je kneden laat het toe want de Heer is nooit moe wij geven op we denken laat maar maar de maaltijd staat ook voor jou klaar straks door de hemelpoort daar binnen kan het groote feest beginnen wens je dat toe met heel mijn hart maak vandaag als het kan nog een nieuwe start geef alles maar aan HEM Hij kan het dragen nooit zal de Heiland klagen Hij draagt je door het diepe water waar jij niet meer kan staan in Zijn armen ben je veilig
Wens je dit toe meid tot in de eeuwigheid

Lieve Groet Anita
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:48

Hoi,

Wij kennen allemaal wel de uitspraak;ik heb ook een rugzak?!..

Maar iedereen zal anders met zijn of haar rugzak omgaan
Bewust of onbewust..ja toch?

Nu de gedachte;In hoeverre geeft het jou of mij een goed gevoel wanneer je iets vanuit je rugzak laat zien aan die ander?
En in hoeverre vindt jij het nodig om alleen de buitenkant te laten zien.. of de binnenkant te laten zien..van jou rugzak?

En zou je je zelf niet te kort doen,om geen dingen met voorzichtigheid te delen?

aangepast!

Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 21 juni 2012, 01:17
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:49

Onverwacht tijd over dus weer even neuzen op CM.........
Er is niks veranderd............mensen willen geen gevoelens meer hebben,zetten op hun profiel dat ze frigide zijn, ze WETEN gewoonweg dat ze gelijk hebben en iedereen moet dat weten of ze gaan bitscherig doen,menigeen zit hier van 'smorgens vroeg tot 's avonds laat(eten ze wel?)en op het forum staan meer bijbelteksten dan in den Bijbel zelve.........typisch CM Lachende smiley
(oke tikkie overdreven........alhoewel????)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:52

VISSER278 schreef:
Ja maar nu de vraag nog..... hoe maak je de binnenkant schoon?
Niet met wat maar ...hoe?

Dit is je straf voor het ophangen van die oerlelijke dingen Duiveltje smiley

Je schroeft de bak er af(paar schroefjes maar),dan rol je hem af,soppen,oprollen,dichtschroeven......koud kunstje.......voor een Fries dan he,Zeeuwen zullen iets meer tijd nodig hebben.........
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:53

LEANNE226 schreef:
Er is niks veranderd............mensen willen geen gevoelens meer hebben,zetten op hun profiel dat ze frigide zijn, ze WETEN gewoonweg dat ze gelijk hebben en iedereen moet dat weten of ze gaan bitscherig doen,menigeen zit hier van 'smorgens vroeg tot 's avonds laat(eten ze wel?)en op het forum staan meer bijbelteksten dan in den Bijbel zelve.........typisch CM Lachende smiley

Opbeurend!
Thanks namens mij.
enne..heb je nog meer in je rugzak zitten..als je toch van plan bent te blijven?

Laatst aangepast door
HEIDE115
op woensdag 20 juni 2012, 20:01
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:05

Waar ligt de grens in handelingen die men bij elkaar doet ,als verliefd stel, dus wanneer kan het onder de noemer sex kan worden geplaatst?

Ik heb weleens elders in een forum oid gesteld dat ik niet aan sex in mijn huwelijk deed, maar wel de liefde bedreef. Bij sex is het meer van ik wil en jij moet, in de liefde is het wil jij en mag ik, als men begrijpt wat ik bedoel. God beveelt de liefde, het samensmelten van 2 lichamen tot 1, bij sex denk ik meer aan bevredigen van lust gevoelens. Let wel ik weet dat sommigen ook met sex het bedrijven van de liefde op de juiste wijze bedoelen
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:09

LEANNE226 schreef:

en was hier even kijken je mooiste moment, dan Huilende smiley, smiley in tranen ik wel even met je mee
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:11

Dit is mijn enige reactie die ik geef:

Ik voel me erg en diep tellergesteld over naar ik mag aannemen mijn mede christenen Herman en Beun als ik het lees wat jullie schrijven en aan oordelen hebben over mij. Dat is niet aan mij .om daar op te reargeren en te beoordelen of dit kan of niet maar meer aan Petra de redactie ! en ik heb jullie reactie daar al gemeld als niet ok. En is er nog Een die ook een oordeel heeft en daar het volste recht toe heeft Omdat Hij onze Maker is. En weet wat Hij van ons kan verwachten. Dus een oordeel heb ik niet. Wel mn vraagtekens hoe jullie er als jullie zelf nu terug lezen en je zelf de vraag stelt. Wat zou God hier nu van vinden? En kan je als je dit doet met een ander dadelijk een oproep doen voor de gebedsroom en daar in voorgaan? Dat is ook niet aan mij. Maar aan Hem Gods zegen.

Laatst aangepast door
YES356
op woensdag 20 juni 2012, 22:43
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:14

YES356 schreef:

Ik voel me erg en diep tellergesteld over naar ik mag aannemen mijn mede christenen Herman en Beun als ik het lees wat jullie schrijven en aan oordelen hebben over mij. Dat is niet aan mij .om daar op te reargeren en te beoordelen of dit kan of niet maar meer aan Petra de redactie ! en ik heb jullie reactie daar al gemeld als niet ok. En is er nog Een die ook een oordeel heeft en daar het volste recht toe heeft Omdat Hij onze Maker is. En weet wat Hij van ons kan verwachten. Dus een oordeel heb ik niet. Wel mn vraagtekens hoe jullie er als jullie zelf nu terug lezen en je zelf de vraag stelt. Wat zou God hier nu van vinden? En kan je als je dit doet met een ander dadelijk een oproep doen voor de gebedsroom en daar in voorgaan? Dat is ook niet aan mij. Maar aan Hem Gods zegen.

Omdat ik gezegd heb tegen Beun: "Geef YES zijn lolletje (of was het lollie) toch!"
Dat vindt ik flauw man! Kinderachtig zelfs ! Lachende smiley Lachende smiley "

Laatst aangepast door
HERMAN968
op woensdag 20 juni 2012, 20:21
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:21

HEIDE115 schreef:
Opbeurend!
Thanks namens mij.
enne..heb je nog meer in je rugzak zitten..als je toch van plan bent te blijven?

Mijn rugzak is leeg.......hangt aan de wilgen!
ik heb nu een handtasje,daar kun je mee meppen als je zin hebt(zoals je net gelezen hebt Knipoog smiley )

Mooie momenten zat hoor Pieter,het zonnetje schijnt nog steeds,de tuin bloeit uitbundig en morgen ben ik vrij dus ik heb verder niks te klagen........
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:25

LEANNE226 schreef:
Mijn rugzak is leeg.......hangt aan de wilgen!
ik heb nu een handtasje,daar kun je mee meppen als je zin hebt(zoals je net gelezen hebt Knipoog smiley )

Mooie momenten zat hoor Pieter,het zonnetje schijnt nog steeds,de tuin bloeit uitbundig en morgen ben ik vrij dus ik heb verder niks te klagen........

leeg dus!
Dan begrijp ik je reactie nu pas..

Laatst aangepast door
HEIDE115
op woensdag 20 juni 2012, 20:26
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:27

HANNAH810 schreef:
heide haalt de oude psalmberijming aan, shanita; zoals deze bij ons in de gemeente ook wordt gezongen.

Hai Hannah :)

Ja, dat snapte ik al, dat is ook zo bij de Gereformeerd Vrijgemaakten.

Maar dan nog, de teksten hebben geen overeenkomst, en bij psalmberijmingen heb je altijd wel overeenkomst :)
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:29

YES356 schreef:

Jammer dat dit zo is gelopen Broeder..
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:34

HERMAN968 schreef:
Beun gunt 't em toch zijne lollie Clown smiley

En jíj ook....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 20 juni 2012, 20:35
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:34

[quote=SHANITA130]
Lachende smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
YES356
op woensdag 20 juni 2012, 20:38
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:35

CARMEN073 schreef:
Hoe krijg ik een filmpje op mijn profiel hier??

Moet je voor de website even naar mijn profiel en linken op de website. Daar kun via (de speciale forumcode) uploaden op je profiel.
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:42

Voor de dames is er een boek te koop

Weet hoe je Date.....Van Harry Cloud

OOk moet er van de zelfde schrijver een boek zijn met grenzen aangeven voor het huwelijk en in het huwelijk.
Ik denk dat het de moeite waard is om het te lezen.

Het is een evangelische boek , ook c,m, heeft het aanbevolen want daar heb ik het vandaan.

Laatst aangepast door
NICKY298
op woensdag 20 juni 2012, 20:47
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:42

RODJER101 schreef:
19 Daarop zei de vrouw: ‘Nu begrijp ik, heer, dat u een profeet bent! 20 Onze voorouders vereerden God op deze berg, en bij u zegt men dat in Jeruzalem de plek is waar God vereerd moet worden.’ 21 ‘Geloof me,’ zei Jezus, ‘er komt een tijd dat jullie noch op deze berg, noch in Jeruzalem de Vader zullen aanbidden. Johannes 4:19-21

ook hier op CM kunnen we bidden
Ieder donderdag om 20 uur en 21 uur in de gebedsroom

Bidders
Martha
Herman
Rodjer

Iedereen die een gebedspunt heeft wordt uitgenodigd om mee te bidden. En telkens voelen we de zegen die hierop rust. Ook gewone kijkers zijn welkom, niks moet. Om 20 u. starten we in de gebedsroom (te bereiken via chatbox hier linksboven, vandaar naar beneden scrollen en kiezen voor gebedsroom). Martha die al jaren leiding heeft zal ook deze keer voorbede doen voor de zieken en onze zorgen.
Gewoon drempel overwinnen én meedoen zou ik zegge !
Welkom. Ook de nieuwe cm-leden.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:46

YES356 schreef:
Knipoog smiley Lachende smiley

Ja, ik negeer dit volkomen :), doe ik in het dagelijks leven ook, als ik dit soort dingen(mensen) tegenkom ;)
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:46

LEANNE226 schreef:
Dit is je straf voor het ophangen van die oerlelijke dingen Duiveltje smiley

Je schroeft de bak er af(paar schroefjes maar),dan rol je hem af,soppen,oprollen,dichtschroeven......koud kunstje.......voor een Fries dan he,Zeeuwen zullen iets meer tijd nodig hebben.........

Juist , dat istie.
Alleen , het probleem is dat je telkens maar een cm. of 10 tegelijk kan doen . Dan weer 10 cm omhoog , dan de volgende 10 cm enz.
En...dat...duurt ...verschrikkelijk....lang ...voor .. je ...klaar ...bent Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:47

YES356 schreef:

voor mij niet hoor!!! Verraste, verbaasde smiley

ik ben afhankelijk van dit onderwerp!!! Ik had een probleem. Deed 1 pad in de senseo zette er een kopje onder en drukte op het knopje van 1 kopje het kopje trilde niet alles leek okay! Dus liep ik ff weg. Kom ik terug het hele kopje overstroomd alles onder!! Van het aanrechtblad op de twee verschillende sokken die op een tijdloos kleedje lagen. Tot op mn ramen gespat! Met het super goede mesje (helemaal uitgesteten van het elke keer slijpen) van mn opa plukte ik de sokken van het kleedje en deed die in de wasmachine bij het dekbed in. Hoewel ik kon weten dat die dan eigenlijk te vol zou zijn. Met opas mesje sneed ik een ui/siepel in stukjes en deed dat in een emmer door het ramenwas water heen. Ik keek naar het mesje en zag me opa voor me met op de achtergrond het geluid van de gezellig pruttelende perculator! Wow dat waren nog eens tijden! Dromerig pakte ik de senseo onderdelen bij elkaar en deed die in de vaatwasser. Naast het kunstof bakje dat ik net uit de koelkast had gehaald. Ik keek naar het kleedje en de natte drap er op het leek wel pitwaeter! De kleur deed me denken aan de rokerige glasgordijnen bij mn opa! Pfffffffff wat moet ik doen om dat schoon te krijgen? Droge doeken erop? Of ossegal zeep?
Of op laten drogen?gelukkig heb ik zeil op de vloer geen naden die bol staan. Ik hoorde ergens een haan kraaien geen idee waar die vandaan kwam man wat een lawaai. Het leek wel achter de binnenkant van mn rolluik (blafetuur) vandaan te komen die moest ik ook nog een nodig schoon maken maar ja hoe doe je dat?.Maar goed ik dacht hoe krijg ik die rommel weer schoon. Dus ging maar achter de pc op internet zoeken. Erst op you yube maar later ff op google.En zo kwam ik naar enkele keren klikken op dit topic. HEERLIJK WAT EEN BOEL PRAKTISCHE HUISHOUDELIJKE INFORMATIE. Als ik dit niet had gehad had ik het vast verkeerd gedaan allemaal. ps ik weet nog steeds niet hoe het kwam dat mn kopje overstroomde terwijl er maar 1 pad in zat. en ik op 1 kopje gedrukt had. Herkend iemand dat?

Geweldig..... daar is over nagedacht. Lachende smiley

En die kraaien? Want ze beginnen weer Boze smiley

Laatst aangepast door
VISSER278
op woensdag 20 juni 2012, 20:48
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:48

SHANITA130 schreef:
Ja, ik negeer dit volkomen :), doe ik in het dagelijks leven ook, als ik dit soort dingen(mensen) tegenkom ;)

ik ga dit hele topic maar negeren.....het wordt er niet fraaier op.....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3955 3956 3957 3958 3959 3960 3961 ... 6194 Volgende
Pagina 3958 van 6194