ChristianMatch

Forum

Cristenlijke homo´s
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3954 3955 3956 3957 3958 3959 3960 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 14:45

Xabia: Wil je hiermee zeggen dat elke homo bevrijd kan worden door bekering? Of moet de homo zich kunnen weren tegen het praktiseren ervan?
Er zijn inderdaad getuigenissen van veranderingen, maar dat is niet bij elkeen.
We leven nog steeds in een wereld van zondeval, en gebrokenheid. Het is niet omdat we christen zijn dat we daarom vrij zijn ervan.
Hoe meer we Jezus volgen, des te meer komt innerlijke verandering (voor iedereen) maar vrij van is niet persé voor elke situatie.

Klopt. Je hebt ook mensen die zijn bijvoorbeeld pas op hun 57 jaar tot bekering gekomen, en iemand al op zijn 18de.

Dan kan degene die al járen gelooft veel verder zijn met dingen door ervaring dan degene die nog maar pas gelovig is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 14:46

HEIDE115 schreef:
We hebben het ook in een pb met elkaar ook uitgesproken bij deze..
nou ik kan alleen nog dit maar zeggen..als je met Petra er niet uit komt
dan ligt het dus echt aan je zelf;)

Ik vind het een hartwarmertje hoe dit is opgelost, met open vizier en begrip naar beide kanten voor elkaar. Toppie, alleen maar respect hiervoor.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 14:47

Nee...zal es kijken....
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 14:53

FLOWERFUL304 schreef:
Even voor je opgezocht. zie
wilibrord: ex 20:5,

ex 34:14->Want u mag geen andere god vereren. De HEER heet de jaloerse, Hij is een jaloerse God.

deut 4:24->Want de HEER uw God is een verslindend vuur, een jaloerse God.

duet 5:9, deut 6:15, joz 24:19,

nah 1:2->2 De woede van de HEER[alef] Een jaloerse en wrekende god is de HEER, een wreker is de HEER, machtig in grimmigheid; de HEER wreekt zich op wie Hem weerstaan en op zijn vijanden blijft Hij vertoornd.

Ik lees in verschillende vertalingen verschillenden bewoordingen:

Exodus 34 vers 14
Want gij zult u niet nederwerpen voor een anderen god; de Heer toch, zijn naam is naijverig, hij zelf een naijverig god.

Deut. 4 vers 24
Want de Heer, uw God, is een verterend vuur en een ijverig God.

Zoals ik het lees wordt jaloers in verschillende vertalingen (Staten Vertaling, Lutherse Vertaling,‘ Leidse Vertaling)ook wel naijverig of ijverig genioemd in die teksten.

Naijverig = iemand niet gunnen dat die iets heeft dat HIJ zelf wil hebben
ijverig = wie aandachtig en ingespannen ergens aan werkt

Het zijn naar mijn idee geen puur menselijke dingen. Mensen hebben die ook Net als God

Laatst aangepast door
YES356
op woensdag 20 juni 2012, 14:57
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 14:57

tegen alle bedweters in die gelijk die fariezeërs de Bijbel uit hun hoofd kennen, hier dus met teksten gooien, wil ik zeggen OORDEEL NIET OPDAT GIJ NIET VEROORDEELD WORDE

Wij willen met het veroordelen er alleen maar voor zorgen dat maar een door ons bepaald selecte groep in de Hemel komt. Wij hebben d eBijbel gekregen om uit te leren en niet als boek om boven"ketters" te kunnen staan.

Het is Jezus die bepaald wie er door Hem gereed is en wij hebben daar om over te oordelen totaal geen bevoegheid in. Ga eerst een sgoed nadenken over de gelijkenis van de dagloners, met in het achterhoofd dat een ieder ooit zal weten wie Jezus was.

GEBRUIK DE BIJBEL OM GODS EN DUS OOK JEZUS LIEFDE TE TONEN,

Laatst aangepast door
PIETER619
op woensdag 20 juni 2012, 14:58
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 15:11

JOL252 schreef:
Ik vind het een hartwarmertje hoe dit is opgelost, met open vizier en begrip naar beide kanten voor elkaar. Toppie, alleen maar respect hiervoor.

Amen!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 15:12

ik heb wel es ergens een omschrijving/vertaling horen geven over een "jaloers God"...

"Hij begeert je met mateloos enthousiasme" ... nou kijk... dat klinkt wel!

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 29 juni 2012, 16:45
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 15:25

SONJA835 schreef:
"Want vergeet niet: Onze God is een jaloerse God", schrijft Manna, en tot nu toe zegt iedereen er 'amen' tegen. Maar waar staat dat en is 'jaloezie' niet puur een menselijke eigenschap?

toch wel goed denk ik dat je er nog even op terug kwam Sonja..
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 15:29

heide haalt de oude psalmberijming aan, shanita; zoals deze bij ons in de gemeente ook wordt gezongen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 17:05

Woensdag 20 Juni, Psalm 74: 18-23; Uw tortelduif.

Uw duifje, uw tortelduifje… Onmiddellijk moet ik aan de profeet Jona denken, u weet wel: die Jona van de grote vis. Duif, betekent die naam Jona. Jona moest naar Ninevé. Jona had een roeping. Jona, dat duifje van de Heer, die als de Geest van Pinksteren naar de volkeren moest vliegen, Jona had er niet zoveel zin in. Jona wilde liever de andere kant op, langs de weg van de minste weerstand. Maar God stak daar een stokje voor! Nu ja, een stormpje – een windhoos, een complete draaikolk. Die zoog het duifje mee, de diepte in. Zo gaat dat, met vogels die geen vredesduif willen zijn, maar haviken of eventueel elkaar braaf napratende papagaaien. Met zulke vogels kan God geen kant op. Daarom moet Jona de diepte in, drie dagen en drie nachten. Totdat een vis, een Grote Vis, zo’n heuse Ichtus, hem eruit haalt. Door die vis wordt Jona opgeslokt. Maar die vis wil de vogel niet verslinden: de duif huist in de buik van de vis. Verder dan tot drie mag Jona niet tellen – dan moet ie toch weer doorvliegen, naar Ninevé, naar de volkerenwereld. Want heel de aarde zal weten hoe groot de Eeuwige van Israël is!
‘Lever uw tortelduif niet uit, o Heer.’Wordt Israël, die wegvliegende vogel, dat tortelduifje van de Eeuwige, uitgeleverd aan het oergeweld van de kolkende zee? Nee, in het binnenste van de Vis, in het hart van de Messias, is ze geborgen – totdat een nieuwe, aloude roeping wacht: vertel het aan de volken! En nu maar hopen en bidden dat Israël én de kerk aan die hoge roeping zullen voldoen… En dat zij samen iets zullen verbeelden en vertolken van wat de Grote Duif ons heeft aangezegd: dat Ninevé Jeruzalem zal worden, als het zich tot God bekeert. Daarom moesten wij maar bidden:

Lever uw tortelduif niet uit, o Heer,
geef haar niet aan de wilde dieren over,
laat haar een schuilplaats vinden in het lover.
Vergeet uw kinderen niet voor immermeer.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 17:31

WILLEMIJN232 schreef:
En dan is natuurlijk de vraag: wat is een goed Evangelie? En waarom meldt je dit op het forum? En wat vind je er zelf van?
Het lijkt er nu een beetje op dat je de boodschapper van iemand anders bent......
En steek je geen energie meer in dingen omdat ze je mening niet delen? Ja, dan kan je beter je abbo niet verlengen..... Knipoog smiley

Goeie tip Willem, bedankt!En nee, ik ben geen boodschapper van iemand anders, mss ben jij het wel ? Voor mij kwam deze boodschap wel aan en dus correct om in deze topic te plaatsen Knipoog smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op woensdag 20 juni 2012, 17:35
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 17:48

BEUN656 schreef:
Precies, jij bent gewoon een uitzonderlijk geval... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 18:05

HERMAN968 schreef:
Goeie tip Willem, bedankt!En nee, ik ben geen boodschapper van iemand anders, mss ben jij het wel ? Voor mij kwam deze boodschap wel aan en dus correct om in deze topic te plaatsen Knipoog smiley Lachende smiley

Nee, ik ben het niet, daar leen ik me niet voor......
Het is natuurlijk de ervaring van dat cm lid he? Ikvind het hier wat refoachtig worden maar is het dan zo? Nee, ik vind het......en dat is heel wat anders......
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 18:21

HEIDE115 schreef:
Steentje..haha..
Leuk stukje leeswerk hier..
kortom heb ik een vraag over kleedjes..ik weet je te vinden;))
tegenwoordig idd alles vlak en strak..maar ik moet zegge
dat dat ook heerlijk kan zijn om in te leven.

fijne dag

En wat is nu je vraag? Of zijn al de huishoudelijke problemen opgelost? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 18:30

VISSER278 schreef:
En wat is nu je vraag? Of zijn al de huishoudelijke problemen opgelost? Verraste, verbaasde smiley

voor mij niet hoor!!! Verraste, verbaasde smiley

ik ben afhankelijk van dit onderwerp!!! Ik had een probleem. Deed 1 pad in de senseo zette er een kopje onder en drukte op het knopje van 1 kopje het kopje trilde niet alles leek okay! Dus liep ik ff weg. Kom ik terug het hele kopje overstroomd alles onder!! Van het aanrechtblad op de twee verschillende sokken die op een tijdloos kleedje lagen. Tot op mn ramen gespat! Met het super goede mesje (helemaal uitgesteten van het elke keer slijpen) van mn opa plukte ik de sokken van het kleedje en deed die in de wasmachine bij het dekbed in. Hoewel ik kon weten dat die dan eigenlijk te vol zou zijn. Met opas mesje sneed ik een ui/siepel in stukjes en deed dat in een emmer door het ramenwas water heen. Ik keek naar het mesje en zag me opa voor me met op de achtergrond het geluid van de gezellig pruttelende perculator! Wow dat waren nog eens tijden! Dromerig pakte ik de senseo onderdelen bij elkaar en deed die in de vaatwasser. Naast het kunstof bakje dat ik net uit de koelkast had gehaald. Ik keek naar het kleedje en de natte drap er op het leek wel pitwaeter! De kleur deed me denken aan de rokerige glasgordijnen bij mn opa! Pfffffffff wat moet ik doen om dat schoon te krijgen? Droge doeken erop? Of ossegal zeep?
Of op laten drogen?gelukkig heb ik zeil op de vloer geen naden die bol staan. Ik hoorde ergens een haan kraaien geen idee waar die vandaan kwam man wat een lawaai. Het leek wel achter de binnenkant van mn rolluik (blafetuur) vandaan te komen die moest ik ook nog een nodig schoon maken maar ja hoe doe je dat?.Maar goed ik dacht hoe krijg ik die rommel weer schoon. Dus ging maar achter de pc op internet zoeken. Erst op you yube maar later ff op google.En zo kwam ik naar enkele keren klikken op dit topic. HEERLIJK WAT EEN BOEL PRAKTISCHE HUISHOUDELIJKE INFORMATIE. Als ik dit niet had gehad had ik het vast verkeerd gedaan allemaal. ps ik weet nog steeds niet hoe het kwam dat mn kopje overstroomde terwijl er maar 1 pad in zat. en ik op 1 kopje gedrukt had. Herkend iemand dat?
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 18:31

Geeft dat de vlucht,de vlucht met U mag zijn O God.
Leer mij ontdekken dat ik ook als een vluchteling in deze wereld leeft..
wanneer ik mijn weg ga zonder U.
Zonder de vlucht naar het KRUIS,zijn we net zo arm als de vluchteling daar.. misschien van elk verstoten.
Geeft de vluchteling U te mogen tegen komen op de weg.
Ook die U kennen onder hen,schenk hun Uw kracht om te volharden.

Dank o God wanneer U ons opzoekt,tussen wieg en graf.
Ons leerde vluchten tot U Jezus.. die deze wereld in handen heeft.
En door U geest ons altijd verder leiden wilt.

Laatst aangepast door
HEIDE115
op woensdag 20 juni 2012, 19:31
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 18:43

VISSER278 schreef:

gewoon een reactie wat met een kleedje te maken heeft Visser Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 18:45

SHANITA130 schreef:
Ja, dat zou jammer zijn Yes.

Woorden op internet komen veel harder aan en dus ook als er een misverstand is, dan in real-life.
Dit is vreemd, maar is waar, is onderzoek naar gedaan.

Ik vind ook dat als je je gekwetst voelt , je zeker even naar de persoon moet wenden .
ik stel het erg op prijs als ik iemand gekwetst heb hij of zij daar over praat.

het is niet de bedoeling om iemand te kwetsen.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 18:46

Als God eens wist van mijn verdriet
mijn worsteling in het leven

Zou hij mij bij de hand nemen
troosten het antwoord geven

Want weet U God de mensen zijn
zo hard en gaan hun eigen weg

En luisteren niet naar de woorden
die ik in hun bijzijn zeg

Oh er is veel om dankbaar voor
te zijn Vader van het heelal

Maar soms ben ik zo alleen
en bang dat ik niet beval

Beval in een wereld die niet de
mijne is en weet U God waarom

ik deze nog steeds niet begrijp
ik ben toch echt niet dom

De wereld die mij vreugde geeft
mijn verdriet zou stillen

Is Uw wereld Vader mijn troost
en antwoord maar dat moet je willen.

gedicht van Ans Bieleveld
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 18:48

YES356 schreef:
Ontopic is geloof ik ,
“Ik ben heel erg benieuwd wat de meeste mensen vinden van sex voor het huwelijk.
En als je voor sex voor het huwelijk waarom dan?
Kan je het dan zeg maar verantwoorden tegen over God?
Ik heb namelijk pas een boekje gelezen over Sex voor het huwelijk.
Waarom het eigenlijk binnen het huwelijk hoort.
Het boek is zeer aan te raden mocht je er nieuwsgierig naar zijn wat over in de bijbel staat.
Ook staat in dit boekje over zelfbevrediging. Ook wil ik weten hoe jullie daar over denken.”

Niet alleen over geslachtsgemeenschap tenminste zo lees ik het bovenstaande zoals het topic geopend is. Knipoog smiley

Met een seksuele handeling wordt bedoeld het uiting geven aan de behoefte tot seksueel contact of het verwezenlijken ervan.
Voorbeelden van seksuele handelingen zijn het strelen van jezelf of van de ander, (tong-)zoenen, masturbatie (zelfbevrediging), orale seks, cunnilingus (beffen) en fellatio (pijpen), en vaginale seks (geslachtsgemeenschap). Aan de handeling gaat een gedachte vooraf die leidt tot een staat van seksuele opwinding Ook het scheren van geslachtsdelen kan een seksuele handeling zijn, of slechts het naar elkaar of de ander kijken, of het gluren naar de ander of anderen (voyeurisme).

Fijn, onze grote puber van 46 heeft gesproken... Waar het hart vol van is he...? Weet je nog meer? Sjonge, je maakt er hier een halve Kamasutra van! Laat ik het maar in ieder geval op houden op het etaleren van wat er jouw oversekste brein omgaat. Dank u! Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 18:55

BEUN656 schreef:
Fijn, onze grote puber van 46 heeft gesproken... Waar het hart vol van is he...? Weet je nog meer? Sjonge, je maakt er hier een halve Kamasutra van! Laat ik het maar in ieder geval op houden op het etaleren van wat er jouw oversekste brein omgaat. Dank u! Kotsende smiley

Heb je zijn berichten daarna niet gelezen waarin hij op dit bericht terugkomt? Zou ik zeker even doen, kan verhelderend werken.. nu hebben we dit eerste bericht weer zo op ons netvlies hé... daarbij vind ik het geen puberaal iets om iets bij de naam te noemen en kunnen we er nog steeds op volwassen niveau over praten. Dus ook zeggen dat je liever niet met naam en toenaam erover praat, ook begrijpelijk.

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 20 juni 2012, 18:57
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 18:55

BEUN656 schreef:

Ik geloof niet dat zijn hart er van vol is.

ik denk dat hier relativeren beter is.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 18:57

YES356 schreef:

voor mij niet hoor!!! Verraste, verbaasde smiley

ik ben afhankelijk van dit onderwerp!!! Ik had een probleem. Deed 1 pad in de senseo zette er een kopje onder en drukte op het knopje van 1 kopje het kopje trilde niet alles leek okay! Dus liep ik ff weg. Kom ik terug het hele kopje overstroomd alles onder!! Van het aanrechtblad op de twee verschillende sokken die op een tijdloos kleedje lagen. Tot op mn ramen gespat! Met het super goede mesje (helemaal uitgesteten van het elke keer slijpen) van mn opa plukte ik de sokken van het kleedje en deed die in de wasmachine bij het dekbed in. Hoewel ik kon weten dat die dan eigenlijk te vol zou zijn. Met opas mesje sneed ik een ui/siepel in stukjes en deed dat in een emmer door het ramenwas water heen. Ik keek naar het mesje en zag me opa voor me met op de achtergrond het geluid van de gezellig pruttelende perculator! Wow dat waren nog eens tijden! Dromerig pakte ik de senseo onderdelen bij elkaar en deed die in de vaatwasser. Naast het kunstof bakje dat ik net uit de koelkast had gehaald. Ik keek naar het kleedje en de natte drap er op het leek wel pitwaeter! De kleur deed me denken aan de rokerige glasgordijnen bij mn opa! Pfffffffff wat moet ik doen om dat schoon te krijgen? Droge doeken erop? Of ossegal zeep?
Of op laten drogen?gelukkig heb ik zeil op de vloer geen naden die bol staan. Ik hoorde ergens een haan kraaien geen idee waar die vandaan kwam man wat een lawaai. Het leek wel achter de binnenkant van mn rolluik (blafetuur) vandaan te komen die moest ik ook nog een nodig schoon maken maar ja hoe doe je dat?.Maar goed ik dacht hoe krijg ik die rommel weer schoon. Dus ging maar achter de pc op internet zoeken. Erst op you yube maar later ff op google.En zo kwam ik naar enkele keren klikken op dit topic. HEERLIJK WAT EEN BOEL PRAKTISCHE HUISHOUDELIJKE INFORMATIE. Als ik dit niet had gehad had ik het vast verkeerd gedaan allemaal. ps ik weet nog steeds niet hoe het kwam dat mn kopje overstroomde terwijl er maar 1 pad in zat. en ik op 1 kopje gedrukt had. Herkend iemand dat?

Hoe kom je er op man!!

Lachende smiley Clown smiley

Laatst aangepast door
HEIDE115
op woensdag 20 juni 2012, 19:28
Naar boven

Auteur Bericht
RODJER101

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 18:59

19 Daarop zei de vrouw: ‘Nu begrijp ik, heer, dat u een profeet bent! 20 Onze voorouders vereerden God op deze berg, en bij u zegt men dat in Jeruzalem de plek is waar God vereerd moet worden.’ 21 ‘Geloof me,’ zei Jezus, ‘er komt een tijd dat jullie noch op deze berg, noch in Jeruzalem de Vader zullen aanbidden. Johannes 4:19-21

ook hier op CM kunnen we bidden
Ieder donderdag om 20 uur en 21 uur in de gebedsroom

Bidders
Martha
Herman
Rodjer
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:00

NICKY298 schreef:
Ik geloof niet dat zijn hart er van vol is.

ik denk dat hier relativeren beter is.

Ok, dat is jouw interpretatie. Ik blijf bij wat ik geschreven heb.
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:02

BEUN656 schreef:

Dank je beun erg volwassen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:02

JOL252 schreef:
Heb je zijn berichten daarna niet gelezen waarin hij op dit bericht terugkomt? Zou ik zeker even doen, kan verhelderend werken.. nu hebben we dit eerste bericht weer zo op ons netvlies hé... daarbij vind ik het geen puberaal iets om iets bij de naam te noemen en kunnen we er nog steeds op volwassen niveau over praten. Dus ook zeggen dat je liever niet met naam en toenaam erover praat, ook begrijpelijk.

Ik vind het wel puberaal.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:03

BEUN656 schreef:
Ik vind het wel puberaal.

Pubers giechelen hier in het algemeen over ...
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:07

YES356 schreef:
Als ik de reacties op mijn schrijven lees dan had ik misschien beter de definitie( gegeven door knappe koppen te vinden op internet)) van” sexuele handelingen” niet in zijn geheel kunnen posten”(ik had die al opgekuist)

Het ging me vooral om de vetgedrukte letters (daarom zijn ze vet) een ieder die ik met deze definitie onbedoeld in een lastige positie heb gebracht. Of die ik dingen heb laten lezen die ze liever niet willen zien en onbespreekbaar willen houden hier mijn oprechte exuus !!!

Ik zal hem nog verder ” opkuisen” (Hoewel ik dan wel afbreuk doe aan de knappe koppen)
YES356 schreef:

Ontopic is geloof ik ,
“Ik ben heel erg benieuwd wat de meeste mensen vinden van sex voor het huwelijk.
En als je voor sex voor het huwelijk waarom dan?
Kan je het dan zeg maar verantwoorden tegen over God?
Ik heb namelijk pas een boekje gelezen over Sex voor het huwelijk.
Waarom het eigenlijk binnen het huwelijk hoort.
Het boek is zeer aan te raden mocht je er nieuwsgierig naar zijn wat over in de bijbel staat.
Ook staat in dit boekje over zelfbevrediging. Ook wil ik weten hoe jullie daar over denken.”

Niet alleen over geslachtsgemeenschap tenminste zo lees ik het bovenstaande zoals het topic geopend is.

Met een seksuele handeling wordt bedoeld het uiting geven aan de behoefte tot seksueel contact of het verwezenlijken ervan.
Voorbeelden van seksuele handelingen zijn het strelen van jezelf of van de ander, (tong-)zoenen, Aan de handeling gaat een gedachte vooraf die leidt tot een staat van seksuele opwinding, of slechts het naar elkaar of de ander kijken, of het gluren naar de ander of anderen (voyeurisme).

Denkt eer gij doende zijt en als gij doende zijt, denk dan nog... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
BEUN656
op woensdag 20 juni 2012, 19:08
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:09

BEUN656 schreef:
Denkt eer gij doende zijt en als gij doende zijt, denk dan nog... Knipoog smiley

Beun gunt 't em toch zijne lollie Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3954 3955 3956 3957 3958 3959 3960 ... 6194 Volgende
Pagina 3957 van 6194