Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 20:44
|
|
|
JOL252 schreef: | Verhuizen... |
Wie? Die kraaien?
Helaas, een luchtbuks past net niet in het keukenkastje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 20:44
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Leuk om te lezen dit alles Anita
|
toch heb ik het gevoel dat het speelkwartier is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 20:45
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | op de Veluwe noemen we dat vitrage Visser...... |
Prima....... 35 jaar geleden wel eens van gehoord.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 20:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wie? Die kraaien?
Helaas, een luchtbuks past net niet in het keukenkastje |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 20:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Prima....... 35 jaar geleden wel eens van gehoord. |
Visser......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 20:48
|
|
|
Een serieuze Heide.............. De binnenkant van het rolluik ( of is dit ook een zeeuws woord) ik bedoel dus de kant tegen het raam . Hoe maak je die schoon.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 20:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Een serieuze Heide.............. De binnenkant van het rolluik ( of is dit ook een zeeuws woord) ik bedoel dus de kant tegen het raam . Hoe maak je die schoon. |
Geen flauw idee Visser? En rolluiken hebben ze hier in Den-haag alleen bij het kantoor van de politie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Een serieuze Heide.............. De binnenkant van het rolluik ( of is dit ook een zeeuws woord) ik bedoel dus de kant tegen het raam . Hoe maak je die schoon. |
Moet je ook even op You tube kijken Visser, heb ik pas ook gedaan toen ik een lekke band had. Daar staat precies hoe je dat moet doen..... Ik ben dan wel oud maar maak nog wel gebruik van de social media......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:04
|
|
|
VRIJGEZEL390 schreef: | Goei avond,
Bij deze ff een berichtje van de vrijgezel zelf. Het levens gevaar is inmiddels weer geweken. Vind de reacties en mailtjes die ik krijg hartverwarmend. De infectie in mijn knie is wel degelijk serieus. Morgen word ik rond de middag weer opnieuw geopereerd. Dit om mijn knie weer schoon te maken en tegelijkertid mijn kraakbeen te inventariseren. De bacterie blijkt mijn kraakbeen aan te vreten. Aangezien het door eerdere beschadigingen en operaties al in slechte staat was, baart dat toch wel enige zorg. Gelukkig is onze grote arts er ook nog. Bedankt voor alle gebed en bemoedeging. Voel me rustig en ben vol vertrouwen.
Gr Ernst. |
Heel veel sterkte morgen en het gebed blijft doorgaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Moet je ook even op You tube kijken Visser, heb ik pas ook gedaan toen ik een lekke band had. Daar staat precies hoe je dat moet doen..... Ik ben dan wel oud maar maak nog wel gebruik van de social media...... |
Kan je misschien even de link erbij zetten W-tje? Dan hoef ik niet te zoeken.
Visser die niet snapt wat een rolluik en een lekke band met elkaar te maken hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kan je misschien even de link erbij zetten W-tje? Dan hoef ik niet te zoeken.
Visser die niet snapt wat een rolluik en een lekke band met elkaar te maken hebben. |
Heb het net even voor je geprobeerd Visser gewoon bij google intypen : hoe maak ik de binnenkant van mijn rolluik schoon en het regent tips
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Moet je ook even op You tube kijken Visser, heb ik pas ook gedaan toen ik een lekke band had. Daar staat precies hoe je dat moet doen..... Ik ben dan wel oud maar maak nog wel gebruik van de social media...... |
57 is toch nie oud Will
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:22
|
|
|
Bij ons in de kerk hebben we een bibliotheek, is heel handig vind ik. Ze hebben veel (christelijke) romans en ook studie boeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:22
|
|
|
Huishouden.
Verhuizen, al je spullen uit je huis, mensen die helpen, en dan jezelf afvragen hoe die dingen in Godsnaam ín je huis zijn gekomen...
Op de kopsekant...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 18 juni 2012, 21:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:25
|
|
|
HEIDE115 schreef: | 57 is toch nie oud Will |
Vind ik ook Heide maar Visser denkt er wat anders over... Jij bent gewoon een complimenteuze man......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:32
|
|
|
hier noemen ze dat een blafetuur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:34
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Met me moeder zoek ik een weg voor contact, beginnende met kaartje(s) sturen, eea schrijven etc. Van me moeder hou ik.... --
Het kan raar klinken/zijn maar sommige(n) kunnen(kan) iemand totaal onverschillig laten, de fase van boosheid is dan allang voorbij, sterker, het interesseert iemand niet. (Heb het over me vader)
--
Iets van andere orde, als je gaat verhuizen, denk dan goed na, wát je in je huis zet, want als je het eruit wil, en dat kan goed tegenvallen
Wel mensen op mijn weg die helpen
Ja, even off topic, laterz! |
Fijn dat er mensen zijn die je helpen, vooral als het tegenvalt om iets uit je huis te krijgen. succes met je huis. En over het andere wat je schrijft,klinkt niet raar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:37
|
|
|
Glasgordijnen voorhangen Vissertje........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:38
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vind ik ook Heide maar Visser denkt er wat anders over... Jij bent gewoon een complimenteuze man...... |
Ik woon in schev.ik weet niet van welke kant Visser jou ziet??
datmogkniezegge..geintje..ja ik kon even niks anders bedenke;))
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 18 juni 2012, 21:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:42
|
|
|
NICKY298 schreef: | sex voor het huwelijk , is dat wel het probleem?
wij kennen de geboden en gelukkig is de hoofdsom van de eerste vier geboden .
Dat ik den heere mijn god zal lief hebben van ganse harte, van ganser ziele. en met alle krachten.
en de 6 geboden der tweede tafel.
Dat ik mijn naaste zal liefhebben als mijzelf. dit alles kunnen wij niet volbrengen.
Vanwaar jezus christus onze middelaar is.
en alles wat wij bidden in zijn naam zal ons gegeven worden. de heilige geest komt ons te hulp.
onze beloning geschiet niet uit verdienste , want onze goede werken zijn ook met zonden bevlekt , maar enkel uit genade. Door het bloed van christus. |
Mooi Nicky..liefhebben als mijzelf..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:42
|
|
|
dank je voor je bijdrage Hannah, en voor je reactie.
En volgens mij door een vrouw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:45
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Mooi Nicky..liefhebben als mijzelf.. |
Ja echt heel mooi pas wanneer je jezelf lief hebt kan je een ander lief hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:46
|
|
|
LESLEY449 schreef: | Het is nu anno 2012 en cristen homo´s zijn overal maar wat vinden wij hiervan? |
Er lopen al diverse draadjes over al liep dit draadje uit de hand aan het eind:
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2596&start=0
Thomas, ziet een christelijke homofiel als broeder of zuster maar de meesten zijn weggejaagd uit de kerk.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 18 juni 2012, 21:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:47
|
|
|
Dank je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:47
|
|
|
HANNAH810 schreef: | het is een persoonlijke voorkeur voor een kerkgenootschap om je bij aan te sluiten. al denken christenen dan verschillend; als mens zijn we gelijkwaardig en is de ene mens de ander niet "vooruit", maar mogen we (als het goed is) na dit leven met elkaar rond de troon staan, met alle neuzen dezelfde kant op; richting het Lam!! |
Ik zou nu al liever zien dat de neuzen van de christenen meer richting Jezus kijken. Iedereen deel van Zijn lichaam. Zou alleen maar meer tot Zijn eer en glorie zijn. En Zijn licht krachtiger maken.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op maandag 18 juni 2012, 21:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:53
|
|
|
Niet alleen de homo's zijn weggejaagd Thomas. De kerken lopen leeg en nu moeten de chirstenen zich bezinnen over hun evangelie dat ze voorleven. De waarden die zij gestalte geven in deze wereld. Het verschil dat zij maken. En niet alleen tov van de homo's, ... maar van gans de samenleving. En wees gerust als Christen wordt ik opgemerkt !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VRIJGEZEL390
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:56
|
|
|
AMEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 22:01
|
|
|
Maandag 18 Juni, Psalm 74: 1-12; Hoe lang nog?
Hoe lang? Dat weet geen mens. Het duurt nu al eeuwen en eeuwen. Het is een golfbeweging: vrede en oorlog, liefde en haat, voorspoed en tegenslag. Zo was het in Israël, van de tocht van Abram uit Ur naar Kanaän tot op de huidige dag. Sjaloom in het beloofde land, maar dan al gauw weer: ontrouw en onrecht, droogte en hongersnood, Egypte, de woestijn, de Babylonische ballingschap, de Grieken, de Romeinen, kruisvaarders, Turken, de Nazi’s. En dat gaat en gaat maar door: belegeringen, beschietingen, deportaties, concentratiekampen, autobommen. Hoe lang nog, God, hoe lang nog zal de tegenstander U bespotten? En dan is daar, als een bliksemschicht bij heldere hemel, opeens die venijnige vraag: ‘Waarom houdt uw hand zich in bedwang?’ Met andere woorden, waarom doet U er zelf niets aan? U zou best kunnen, maar blijkbaar wilt U niet! U houdt zelf uw heilrijke rechterhand tégen! Maar waarom eigenlijk? Kunt U dat ons dat even uitleggen, God? Wij begrijpen het niet! Ook zulke protestliederen staan in deégen! Maar waarom eigenlijk? Kunt U dat ons dat even uitleggen, God? Wij begrijpen het niet! Ook zulke protestliederen staan in de Bijbel. Maar een reactie op die vragen blijft uit. Hoe lang nog? Jezus meende dat het koninkrijk van God zeer spoedig komen zou. In navolging van Hem hielden de apostelen de kerk van toen hetzelfde voor: de Heer is nabij! Inmiddels duurt het al twintig eeuwen… En hoe lang nu nog, o God? Ziet U wel in dat de tegenstander langs de zijlijn in z’n vuistje lacht? U kunt het toch niet maken dat U als fraudeur en leugenaar wordt afgeschilderd?
De godsspraak zwijgt, geen teken dat voorspelt, geen ziener wilt Gij aan uw knechten zenden en niemand ziet het einde der ellenden. Hoelang nog duurt hun loon en hun geweld?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 22:02
|
|
|
LESLEY449 schreef: | Het is nu anno 2012 en cristen homo´s zijn overal maar wat vinden wij hiervan? |
Nou, wat wij ervan vinden is niet zo belangrijk omdat toch verzand in clichédiscussies. Die mensen moet je gewoon respecteren. Bovendien hebben ze het al moeilijk zat. Het is wat anders als je weet dat ze het ook praktiseren. Romeinen 1:27 is heel duidelijk daarover. In naastenliefde waarschuwen dus.
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op donderdag 21 juni 2012, 01:20
|
|
Naar boven |
|
|