Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 17:22
|
|
|
we willen dus op zaterdag 16 juni voor de elfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) mar608, regio 0182, 51 jaar qsjes546, regio 035, 43 jaar xabia794, regio belgie, 48 jaar tink100, regio 072, 44 jaar nicky298, regio 0345, 46 jaar met haar moeder gina238, regio 030, 47 jaar riatjuuuh149, met zoon van 12 jaar tineke986, regio 072, 49 jaar mamaloe463, regio 0522, 38 jaar, met drie kinderen (4, 9 en 14 jaar) hester959, regio 038, 44 jaar madelief935, regio 0180, 39 jaar flowerful304, regio 010, 43 jaar vriendin van flowerful, 51 jaar nóg een vriendin van flowerfull, 39 jaar en NÓG een vriendin van flowerfull!! 42 jaar en jawel; Nóg een vriendin van flowerfull, rond 40 jaar and again; vriendin van fowerfull, rond 40 jaar!! mariach691, regio 026, 54 jaar carmen073, regio 0343, 48 jaar susanne180, regio 0546, 48 jaar
harald940, regio 038, 37 jaar jan578, regio 0172, 53 jaar marsjg370, regio 0346, 44 jaar willem618, regio , 43 jaar met vier kinderen (15, 13, 9, 3) leonard480, regio 0184, 44 jaar jojada952, regio 0512, 48 jaar ludovis284, regio 0184, 55 jaar xander435 regio...., 38 jaar? mar907, regio 0596, 49 jaar dik, 46 jaar, regio nicky pieter246, regio 026, 42 jaar marcel188, regio 075, 46 jaar leo269, regio 010, 46 jaar met "iemand" herman968, regio belgie, 56 jaar vriend van herman968 peter989, regio 0418, 44 jaar jacob817, regio 0318, 54 jaar johan209, regio 073, 37 jaar ronald047, regio 010, 48 jaar
BBQ wordt meegenomen door; - jan578 neemt BBQ mee - - flowerful304 neemt BBQ mee
houtskool wordt meegenomen door - xabia neemt houtskool mee (als ze het niet vergeet!!) - harald -flowerfull
feest-tent wordt in geval van dreigende regen meegenomen door; -leonard480 - marsjg -
WIE KAN JOJADA VAN STATION EDE OPHALEN?
WIE NEEMT ER NOG EEN BBQ MEE?
WIE NEEMT ER EEN FEESTTENT MEE ALS HET REGENT? (voor het geval dat leonard weer autopech heeft.............? )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 14 juni 2012, 23:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 17:29
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | De aankomende 2 uur. Zolang moet ik nog wachten om te weten dat mn 2 jongsten geslaagd zijn. (of korter natuurlijk als ze gezakt zijn, want dan komt er voor die tijd een mentor langs) En ik was vergeten hoe zenuwachtig we ons dan met zn allen voelen |
de twee uur zijn voorbij, roelande; doe je een dansje door de kamer, of ben je druk met een paar doosjes tissue's?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 17:33
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, maar als het een laptop betreft, dan zit je weer met een toestenbord, waar alles anderom is. Wat dacht je dan van de muis op zo'n laptop, daar gaat dan ook alles andersom.
Ach, hij had per ongeluk wat knoppies aangeraakt en het bureau gebeld waar hij werkt. en het was een kwestie van even drie knoppies indrukken en hij was weer normaal. |
hmm werkt dat bij mensen ook zo? kwestie van op een paar knopjes drukken en ik ben (weer) normaal; best hoopgevend nieuws.............
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 13 juni 2012, 17:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 17:40
|
|
|
HANNAH810 schreef: | de twee uur zijn voorbij, roelande; doe je een dansje door de kamer, of ben je druk met een paar doosjes tissue's? |
Raar he...ik heb een vermoeden dat ze danst..... Maar in beiden gevallen zal ze die tissue nodig hebben...toch??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 17:41
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hmm werkt dat bij mensen ook zo? kwestie van op een paar knopjes drukken en ik ben (weer) normaal; best hoopgevend nieuws.............
. |
NEE HANNAH...niet bij mensen....!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 17:45
|
|
|
ook in t kader van voetbal...
Beauty is in the eyes of the beerholder
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op woensdag 13 juni 2012, 17:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 17:56
|
|
|
Het moment dat ik een vlag met 2 tassen eraan kon buiten hangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 18:03
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Het moment dat ik een vlag met 2 tassen eraan kon buiten hangen |
Heerlijk he...weer een zorg minder!!!!!!
Dubbel blij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 18:09
|
|
|
Mijn jongste dochter is geslaagd voor VMBO gt (mavo) Knalfeest YIPPIEEEEEEEEEEEEEEE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 18:28
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Mijn jongste dochter is geslaagd voor VMBO gt (mavo) Knalfeest YIPPIEEEEEEEEEEEEEEE |
Jij ook gefeliciteerd Herman met je dochter, die van mij deden ook GT
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 18:31
|
|
|
HANNAH810 schreef: | de twee uur zijn voorbij, roelande; doe je een dansje door de kamer, of ben je druk met een paar doosjes tissue's? |
Ja hoor een rondedansje Good-bey 20jaar middelbare school
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 18:35
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Hoor net dat ik een huis heb voor de komende maanden. Ik moet mijn huis uit zijn, komende donderdag.
Die Grote God heeft weer een wonder gedaan. Ben zo intens blij, en heb niet tevergeefs op HEM vertrouwd. Maar Hij gaf, meer dan ik had durven hopen. Een prachtig huis, zoooooo groot, zoooo mooi. En dat voor mij.
Echt een heel mooi moment van deze dag, mooier als ik in weken gehad heb. |
proficiat willem.. het mooie ervan vind ik ook jou vertrouwen hierin. Kan ik nog wat van leren. toen ik jou vrijdag hoorde, dacht ik nog... WOW, eigelijk best spannend dat je nog maar een klein weekje had om het huis te verlaten, je had nog helemaal geen vooruitzicht... en toch was je zo relaxed!!! In vertrouwen, dat zei je toen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 18:40
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | NEE HANNAH...niet bij mensen....!!!
|
Precies, mensen zitten namelijk veel ingenieuzer in elkaar dan computers. Om maar even iets te noemen: de mens verwerkt in de hersenen ongeveer 14 GB/s aan informatie door wat we zien. En dat is alleen nog maar informatie die niet permanent opgeslagen word. Onze opslagcapaciteit is dus wellicht gigantisch. Bovendien kan een mens zelfstandig actie ondernemen. Dat is ook het grootste verschil ten opzichte van de computer. En toch gebruikt de mens maar een fractie van de totale hersencapaciteit. Hoe dat kan, daar is eigenlijk nog geen wetenschapper achtergekomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GLORIA404
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 18:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het wel zo simpel als ik zeg dat je je in het volste vertrouwen laat dopen en dan dat ook maar met groot vertrouwen over je heen moet laten komen? Want Hij neemt je bij de hand...... Dopen doe je in volle vertrouwen en in volle overgave en waarom dan wel die angst? Ik snap best dat je ergens bang voor kan zijn maar om net bij een doop bang te zijn klinkt mij wat vreemd in de oren...... En dat is wat anders dan vliegangst of zoiets.... |
willemijn, die angst was een aanval van de duivel. hij wil immers niet dat wij de Heer gehoorzamen? iedereen krijgt te maken met tegenwerking van de duivel als je je wilt laten dopen. de één krijgt tegenwerking van familie, de ander angst, de ander weer wat anders.... maar op het moment zelf was ik in alle rust!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 18:49
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Akkoord Harald, profiteurs weren want zij maken een goede opvang kapot, én de good will van de bevolking. Maar hoe en wie dat is de vraag. |
Dat moet beginnen met een goede wetgeving, maar dat is nogal lastig met linkse politici....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 18:49
|
|
|
Gelijk de levende Vader Mij gezonden heeft en Ik leef door de Vader, zo zal ook hij, die Mij eet, leven door Mij. Dit is het brood, dat uit de hemel nedergedaald is. Johannes 6:57-58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 18:52
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Fijn dat je'r zult zijn Harald ! Ik kom met de moto, dus geen BBQ-gesleur deze keer ! |
Als je er maar bent.
En Hannah, ik zal ff kijken of ik wat kooltjes mee kan nemen op de fiets naar 't station, want bbq'en dat wil ik zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 18:52
|
|
|
HARALD940 schreef: | Dat moet beginnen met een goede wetgeving, maar dat is nogal lastig met linkse politici.... |
Wetgeving alleen is nie genoeg jo. Het gaat om het hart van de mens denk ik. En een afspiegeling van het profiariaat in ONS eigen Nl of Be - samenleving.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 18:56
|
|
|
[quote=HARALD940]Als je er maar bent.
Jawel jo, we zien elkaar in de gezellige "tuin van Ede".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 19:17
|
|
|
YES356 schreef: | Kan je verleden en leefsituatie ook nog verschil maken hoe je er over denkt ?
1 als je beiden kinderen hebt (uit een vorige relatie)
2 als je beiden geen kinderen hebt? (maar wel een relatie achter je hebt)
3 als je beiden geen relatie en geen kinderen hebt(gehad).
4…………………………….. 5…………………………….. Die vragen stelde ik me zelf en ben er niet uit.
Wat ik wel denk ik als je beiden kinderen hebt(uit een vorige relatie) en je gaat een relatie aan met een ander die een heel andere geloofsovertuiging heeft of die niet geloofd is:
Stel: man heeft 3 kinderen, vrouw heeft 3 kinderen. Die kinderen zijn dan heel anders opgevoed en voorgeleefd.
De kinderen komen (bv co ouderschap) om de week bij pa: die kinderen komen dan bij elkaar om de week………………………………..(dit gaat ook voor mensen met de zelfde geloofsovertuiging op)
Hoe vul je bv de zondag in? De ene keer naar de ene kerk de andere keer naar de andere kerk? Of ieder voor zich met zijn of haar kinderen?
Huis regels worden die om de week aangepast?
Kan je daar met zijn achten een middenweg in vinden?
Zoals ik al aangaf ik ben er niet uit. Misschien krijg ik het al lezend hier helder
Ik denk wel dat je in een huwelijk tussen mensen met een andere of geen geloofsovertuiging meer "moet" investeren in je relatie. Is daar iets mis mee? Denk het niet.
Toevoeging: Ik zat mn eigen verhaal na te lezen en moet nog ff wat kwijt! HUGS! Aan mensen die dit lezen en misschien denken “had ik die “dilemma’s” over kinderen maar. Omdat ze (nog) ongewenst kinderloos zijn(gebleven) |
Yes, met alle respect maar je kan nu toch niet invullen hoe je het zou willen? Ja, dat kan wel maar dat is niet erg realistisch..... De praktijk is meestal toch veel weerbarstiger en dingen lopen vaak heel anders als dat je van tevoren bedacht hebt.....Het is nl zo persoonsgebonden hoe dingen lopen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 19:44
|
|
|
YES356 schreef: | Kan je verleden en leefsituatie ook nog verschil maken hoe je er over denkt ?
1 als je beiden kinderen hebt (uit een vorige relatie)
2 als je beiden geen kinderen hebt? (maar wel een relatie achter je hebt)
3 als je beiden geen relatie en geen kinderen hebt(gehad).
4…………………………….. 5…………………………….. Die vragen stelde ik me zelf en ben er niet uit.
Wat ik wel denk ik als je beiden kinderen hebt(uit een vorige relatie) en je gaat een relatie aan met een ander die een heel andere geloofsovertuiging heeft of die niet geloofd is:
Stel: man heeft 3 kinderen, vrouw heeft 3 kinderen. Die kinderen zijn dan heel anders opgevoed en voorgeleefd.
De kinderen komen (bv co ouderschap) om de week bij pa: die kinderen komen dan bij elkaar om de week………………………………..(dit gaat ook voor mensen met de zelfde geloofsovertuiging op)
Hoe vul je bv de zondag in? De ene keer naar de ene kerk de andere keer naar de andere kerk? Of ieder voor zich met zijn of haar kinderen?
Huis regels worden die om de week aangepast?
Kan je daar met zijn achten een middenweg in vinden?
Zoals ik al aangaf ik ben er niet uit. Misschien krijg ik het al lezend hier helder
Ik denk wel dat je in een huwelijk tussen mensen met een andere of geen geloofsovertuiging meer "moet" investeren in je relatie. Is daar iets mis mee? Denk het niet.
Toevoeging: Ik zat mn eigen verhaal na te lezen en moet nog ff wat kwijt! HUGS! Aan mensen die dit lezen en misschien denken “had ik die “dilemma’s” over kinderen maar. Omdat ze (nog) ongewenst kinderloos zijn(gebleven) |
Het is altijd lastig om van te voren dit soort zaken te overdenken. Mensen vergeten wel eens dat tijdens een huwelijk de dingen ook kunnen veranderen. Mensen kunnen tot een anders beleefd geloof komen maar het ook verliezen. De kinderen van een ander mee opvoeden is zelden eenvoudig. De kinderen accepteren de nieuwe man of vrouw soms en misschien wel vaak zolang het uitkomt. En de verwachtingen die men heeft over de nieuwe man. vrouw als opvoeder moeten ook vaak worden bijgesteld. Eenvoudig is het echter nooit maar ja je bent een pakket met je kinderen.
Als een huwelijk kinderloos blijft, is het voor de gescheiden mensen in die situatie makkelijker. Veel mannen of vrouwen zien erg op tegen de kinderen van een ander maar zeggen dit meestal niet luidop. Een nieuwe relatie na de scheiding is altijd complex. Mensen willen vooral dezelfde fout niet maken maar vallen in de praktijk op hetzelfde type man of vrouw.
Het is niiet allemaal zo rationeel als het van te voren lijkt. In de praktijk zul je de nieuwe partner als gegeven moeten nemen en kijken wat van je opvattingen overblijft. Ik denk dat het goed is dat je je vooral verdiept in de echte verwachtingen van jou en je nieuwe partner. Neem vooral de tijd om dat te ontdekken.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 13 juni 2012, 20:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 20:03
|
|
|
HARALD940 schreef: | Als je er maar bent.
En Hannah, ik zal ff kijken of ik wat kooltjes mee kan nemen op de fiets naar 't station, want bbq'en dat wil ik zeker |
fijn; dank je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA830
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 20:06
|
|
|
Je kan wel opletten met wat je eet. In sommige landen zijn de e- nummers allang verboden. Het is zeker geen hype, want het is al veel langer aan de orde dan dat het in de media wordt gezegd. In de winkel moet je wel goed kijken, maar als je goed kijkt kun je best een hele hoop dingen vinden die je wel kunt eten en waar geen e-nummers in zitten. Ik wil mensen niet bang maken, ik wil alleen maar dat mensen opletten dat ze niet alles meer in hun mond stoppen zonder dat ze weten wat er in zit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 20:07
|
|
|
16.00 uur een sms van Dennis: geslaaaaaaaaaaagd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 20:12
|
|
|
JHO338 schreef: | Dus? Twee vingers in de neus en dan kan het toetje er nog bij |
Ligt er aan wat het toetje is.
Moet wel heel speciaal zijn om er voor naar Amerongen te rijden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 20:26