ChristianMatch

Forum

Vrouwen en telefoonnummers
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3900 3901 3902 3903 3904 3905 3906 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MANNA420

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 22:40

JOL252 schreef:
Smiley die vol vragen zit vanwaar gehazi?

gehazi?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 22:41

MANNA420 schreef:
gehazi?

Ja...de knecht van Eliza Knipoog smiley

Mare...ik wis gewoon nummers hoor
Naar boven

Auteur Bericht
MANNA420

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 22:44

JOLAN931 schreef:
Ja...de knecht van Eliza Knipoog smiley

Mare...ik wis gewoon nummers hoor

Wat heeft mijn vraag met de knecht van gehazi te maken? Die man kreeg toch melaatsheid?
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 22:46

MANNA420 schreef:
Wat heeft mijn vraag met de knecht van gehazi te maken? Die man kreeg toch melaatsheid?

Klopt, Maar op een gegeven moment vraagt Eliza...Vanwaar Gehazi( waar kom je vandaan)

Dus in deze context...vanwaar deze vraag Manna?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 22:47

JOLAN931 schreef:
Klopt, Maar op een gegeven moment vraagt Eliza...Vanwaar Gehazi( waar kom je vandaan)

precies Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MANNA420

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 22:47

JOLAN931 schreef:

Ah, zeg dat dan :P

Nou omdat ik net iemand sprak die ik al een half jaar of wie weet al wel langer niet gesproken had en die toch nog mijn nummer had.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 22:49

HERMAN968 schreef:
[i]Sorry dat ik niet schrijft hoe je het wilt Knipoog smiley .
Ik wil toch wel duidelijk verwijzen naar het feit dat wij mensen veelal dezelfde fouten maken die we reeds maakten, we zijn niet zo erg goed in het aannemen van andere gewoonten. "De ezel Gefrustreerde smiley valt niet tweemaal over dezelfde steen" is bij ons een gekende uitdrukking om niet dezlfde fout te maken die je al een eerste keer maakte.
Enkel God kan ons gedrag/ons hart veranderen.
En dit was on the toppic in reactie op een vrouwelijke cm-mer die sex voor het huwelijk voor haarzelf essentiëel vindt om de parnter -nog beter- te leren kennen... Ondanks het feit dat ze al een gebroken relatie achter de rug heeft waar ze nog volop van aan het bekomen is. Geschokte, onthutste smiley Mijn devies is, denk tweemaal na vooral je terug met een relatie begint. En volg Gods richtlijnen dan ben je pas beschermt tegen tegenvallers. Dus ga en zondig niet meer, da's eigenlijk voorlopig alles. Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

godsrichtlijnen:?
alleen bij echte liefde sex. Ik zie er geen zonde in als dat voor het huwelijk gebeurt. En vind het voor beide partners,niet alleen voor mezelf belangrijk dat het ook klikt op sexueel gebied en vind het een gok om het pas te doen na trouwen. zo zie ik het,en zie er geen zonde in.
Een ander misschien wel, ik niet
En wanneer sex in een relatie? Ik denk dat je dat vanzelf wel weet wanneer. sowie so na lange tijd. Dan voorkom je het risico dat de ander alleen voor je lichaam gaat en niet voor jou zelf.Zo denk ik erover.en ben ervan overtuigd dat jezus me begrijpt en me niet zou veroordelen, die begrijpt waarom ik zo denk. en jij kan denken dat ik zondig,gelukkig ben jij jezus niet.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 22:49

MANNA420 schreef:
Ah, zeg dat dan :P

Nou omdat ik net iemand sprak die ik al een half jaar of wie weet al wel langer niet gesproken had en die toch nog mijn nummer had.

Haha, een half jaar is niet lang toch. Ik denk dat de meeste mensen wel langer wachten met het wissen van een nummer. Dat is namelijk vrij definitief
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 23:10

HERMAN968 schreef:
Ik wil toch wel duidelijk verwijzen naar het feit dat wij mensen veelal dezelfde fouten maken die we reeds maakten, we zijn niet zo erg goed in het aannemen van andere gewoonten. "De ezel Gefrustreerde smiley valt niet tweemaal over dezelfde steen" is bij ons een gekende uitdrukking om niet dezlfde fout te maken die je al een eerste keer maakte.
En dit was on the toppic in reactie op een vrouwelijke cm-mer die sex voor het huwelijk voor haarzelf essentiëel vindt om de parnter -nog beter- te leren kennen... Ondanks het feit dat ze al een gebroken relatie achter de rug heeft waar ze nog volop van aan het bekomen is. Geschokte, onthutste smiley Mijn devies is, denk tweemaal na vooral je terug met een relatie begint. En volg Gods richtlijnen dan ben je pas beschermt tegen tegenvallers. Dus ga en zondig niet meer, da's eigenlijk voorlopig alles. Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

En op wat baseer jij feiten die je over me schrijft dat ik aan het bekomen ben van een gebroken relatie?
Eh in november ben ik 7 jaar gescheiden, ben al door me rouw heen.
En je zal het vast goed bedoelen allemaal, maar ben hier seriues van gedachten aan het wisselen over een onderwerp,waar we misschien verschillend over denken , maar moet ik me nu gaan verdedigen omdat jij vind ik zondig en even jou corrigeren dat dingen die je over me schrijft niet kloppen? Jammer van een interesante discussie en denken over een relatie doe ik zeker, zit hier niet voor niets te discusieren over dit onderwerp. p.s. mijn relatie was een huwelijk van zon 20 jaar,was het huwelijk een fout? Nee me ex man maakte fouten, en heb gevochten om me exman te helpen,totdat ik mezelf en me kinderen moest redden omdat hij niet veranderde dus vanwaar de feiten dat ik niet twee keer dezelfde fout moet maken? en nee was mijn fout niet, je man kan veranderen in 20 jaar tijd.Vooral als hij aan de coke verslaafd raakt,dus wie ben jij om mij te veroordelen? Je kent me verhaal niet, eh je kent me zonden niet. En je verknalt een mooie discussie over een goed onderwerp
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 23:15

PETRA411 schreef:
godsrichtlijnen:?
alleen bij echte liefde sex. Ik zie er geen zonde in als dat voor het huwelijk gebeurt. En vind het voor beide partners,niet alleen voor mezelf belangrijk dat het ook klikt op sexueel gebied en vind het een gok om het pas te doen na trouwen. zo zie ik het,en zie er geen zonde in.
Een ander misschien wel, ik niet
En wanneer sex in een relatie? Ik denk dat je dat vanzelf wel weet wanneer. sowie so na lange tijd. Dan voorkom je het risico dat de ander alleen voor je lichaam gaat en niet voor jou zelf.Zo denk ik erover.en ben ervan overtuigd dat jezus me begrijpt en me niet zou veroordelen, die begrijpt waarom ik zo denk. en jij kan denken dat ik zondig,gelukkig ben jij jezus niet.

[color=#0000FF][i]Beste Petra, mijn reactie is enkel ingegeven van een échte eerlijke bekommernis dat je mag gespaard blijven van verdere slechte ervaringen, die je blijkbaar voordien wel hebt opgedaan. Bedoeling van sexuele relatie is "de kers op de taart van een relatie". Toch ! Engeltje smiley [/
i][/color]

Laatst aangepast door
HERMAN968
op woensdag 6 juni 2012, 23:16
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 23:30

Waarom moet er dan weer een topic over geopend worden???

Komt er straks 1 over wie er wel of niet leggings dragen???

(Ik verzin terstond deze onzin vraag)
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 23:30

HERMAN968 schreef:
[color=#0000FF][i]Beste Petra, mijn reactie is enkel ingegeven van een échte eerlijke bekommernis dat je mag gespaard blijven van verdere slechte ervaringen, die je blijkbaar voordien wel hebt opgedaan. Bedoeling van sexuele relatie is "de kers op de taart van een relatie". Toch ! Engeltje smiley [/i][/color]

en als ik die kers pak na eenlange tijd met iemand te hebben omgegaan, zie ik er geen groot risico in dat het een slechte ervaring word.
en begrijp dat je het goed bedoelt,maar het irriteert me dat je feiten over me schrijft die niet kloppen. Maar op internet komen geschreven woorden soms anders over als bedoeld denk ik, dus ik breng me irritatie maar na jezus en quete effe het laatste goede stukje dat dit draadje verder beter verloopt zonder geirriteerde reacties van mij er door heen, maar hopende ook zonder niet kloppende feiten die je over me schrijft en veroordeling dat ik zondig.het zou anders staan als ej schrijft, ik denk dat je zondigt.....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 23:31

WILLEM618 schreef:
Petra,

Eerlijk stukje, mooi.
Ik denk dat het in het samenleven helemaal niet gaat om allemaal regels die we met elkaar hebben bedacht. Het gaat er in het leven om, dat we waardevol met de schepping omgaan. En laten we eerlijk zijn, iedereen die een relatie achter de rug heeft, heeft ook ervaring met gevoelens delen met een ander. Voor het huwelijk sex hebben is voor een gescheide persoon niet meer mogelijk, want het is in alle gevallen NA het huwelijk. Maar gaat het hier echt om?
Een huwelijk om sex is een huwelijk waarin je de ander geen recht doet, maar ook jezelf niet. Waardevol met het leven van jezelf en van de ander omgaan, dat is het tweede gedeelte van de samenvatting van de wet. Je naaste liefhebben als jezelf. Ik denk, als je echt bewust voor elkaar kan kiezen, en die keuze ook uitspreekt, dan is dat een verbintenis. In heel veel gevallen waar ik van weet, lag de nadruk van geen sex voor het huwelijk er zo dik op, dat de weg om elkaar te leren kennen niet eens bewandeld kon worden. En wat is er nu juist belangrijk om "een verbintenis voor het leven te KUNNEN aangaan?". Het ELKAAR leren KENNEN. En als er door het kennen liefde ontstaat, en vanuit die liefde sex plaats heeft, is dat waardevol met elkaar omgaan, is dat liefde. En dat is niet goedkoop, dat is niet gebasseert op eigen behoeftes alleen, dat is geen pure lust, dat is niet verkeerd. En zondig? Zelfs onze beste werken met zonden bevlekt zijn. Is dat een goedpraten? Nee, een besef. En ik geloof niet, dat we alleen moeten kijken naar wat mag en niet mag. Heel ons leven moet doordrongen zijn van het besef, dat er uit ons geen GOED kan komen, en daarom niet meer ONS leven is, maar dat ons LEVEN Christus is. En dat houd is, dat de Levenden weten dat ze sterven moeten, en de doden weten helemaal niets. En sterven is, niet dood gaan, maar een poort doorgaan, naar het Eeuwige leven. En in dat licht, mag je waardevol genieten van wat God geeft, en wat God ons schenkt. Ook in de omgang met je geliefde.

Zo verder voor de rest met een mooie reactie
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 23:38

ROELANDE345 schreef:
Wat bedoel je Herman met jij niet waardig om zijn kind genaamd te worden?
Joh 1:12 Maar allen die Hem aangenomen hebben, hun heeft Hij macht gegeven kinderen van God te worden, namelijk die in Zijn Naam geloven;

zo staat het in het Woord van God toch

Herman heeft wel eens moeite om een zin met de juiste woorden te formuleren...
Ik meen dat dat te maken heeft met een spraak en gehoor probleem...
(Heb ik dat mis Herman??)

Daarmee zou het een vreemd antwoord lijken..
Omdat ik dat weet heb ik het zo gelaten...
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 23:43

PETRA411 schreef:
en als ik die kers pak na eenlange tijd met iemand te hebben omgegaan, zie ik er geen groot risico in dat het een slechte ervaring word.
en begrijp dat je het goed bedoelt,maar het irriteert me dat je feiten over me schrijft die niet kloppen. Maar op internet komen geschreven woorden soms anders over als bedoeld denk ik, dus ik breng me irritatie maar na jezus en quete effe het laatste goede stukje dat dit draadje verder beter verloopt zonder geirriteerde reacties van mij er door heen, maar hopende ook zonder niet kloppende feiten die je over me schrijft en veroordeling dat ik zondig.het zou anders staan als ej schrijft, ik denk dat je zondigt.....

[i]
Beste Petra, je mooie openhartige getuigenis kan moeilijk verkeerd geïnterpreteerd worden. Je begint nog niet zo direct aan een relatie/ziet het nog niet direct zitte omdat je er even genoeg van hebt, om het zo te zegge.
Verder lees ik ook wel wat zorgen hier en daar. Vandaar dat ik je even verwijs naar Matteüs 6: 27 waarin gezegd wordt dat niemand langer leeft door zich zorgen te maken. Het stukje eindigt met : "... zoek eerst Zijn Koninkrijk en Zijn gerechtigheid en dit alles -met nadruk op ALLES- zal u bovendien geschonken worden". Knipoog smiley Lachende smiley

Ik wens je Gods zegen, want zonder de liefde is er niets !
[/i]
Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 23:48

HANNAH810 schreef:
jojada wil graag komen naar de picknick, maar zou vanaf het station nog 53 minuten nodig hebben om op de picknick plaats te komen.

wie kan jojada van het station in ede afhalen?

Kan er nog ingeschreven worden voor de pic nic ? Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 00:08

HERMAN968 schreef:
[i]
Beste Petra, je mooie openhartige getuigenis kan moeilijk verkeerd geïnterpreteerd worden. Je begint nog niet zo direct aan een relatie/ziet het nog niet direct zitte omdat je er even genoeg van hebt, om het zo te zegge.
Verder lees ik ook wel wat zorgen hier en daar. Vandaar dat ik je even verwijs naar Matteüs 6: 27 waarin gezegd wordt dat niemand langer leeft door zich zorgen te maken. Het stukje eindigt met : "... zoek eerst Zijn Koninkrijk en Zijn gerechtigheid en dit alles -met nadruk op ALLES- zal u bovendien geschonken worden". Knipoog smiley Lachende smiley

Ik wens je Gods zegen, want zonder de liefde is er niets !
[/i]
Engeltje smiley

grommmmmmm wat ben jij irritant. Als je bedoelt over het schaap die in de modder afdwaalde, jij weet niet over welke verleiding ik het had. ten twede reageer ik inderdaad op mannen dat ik niet meteen aan een date doe,omdat ik het rustig aandoe,niet meteen met iedereen ga daten die zegt,je ziet er leukuit wil je daten.ik twijfel over het daten via internet, ik toch blijf omdat ik het forum zat te volgen en wie weet misschien via internet wel leuke vrienden of een leuke partner ontmoet eh je leest zorgen hier en daar???? eh waar schrijf ik over zorgen die ik heb?herrinner me wel ik heb geschreven ik me geen zorgen maak over financiele dingen,ikweet door ervaring dat god erin voorziet. oh ja en heb ergens geschreven bij iemand die schreef dat ze bang voor iets was,dat je niet bang hoeft te zijn,je rustig op god kan vertrouwen.Ik zelf met gods woord straatangst heb overwonnen,zonder medicijnen.
knap van je dat jij daar de dingen uithaalt die je schrijft over mij.
je vervolgens geroepen voelt om in het openbaar met te wijzen op me zonde,over me schrijft ik een relatie niet zie zitten,eh ik zorgen heb.
knap ook zoals je goedbedoeld irriterend een discussie kan verknallen. Ik zou zeggen ga zo door en tegen medelezers, eh wat hij over me schrijft klopt niet, dus oordeel me niet op zijn schrijven en bedankt herman, ja ik zoek serieus een mooie relatie, zal nu nog vast makkelijker worden als je zulk soort dingen over me schrijft.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 00:23

WILLEM618 schreef:
Petra,

Eerlijk stukje, mooi.
Ik denk dat het in het samenleven helemaal niet gaat om allemaal regels die we met elkaar hebben bedacht. Het gaat er in het leven om, dat we waardevol met de schepping omgaan. En laten we eerlijk zijn, iedereen die een relatie achter de rug heeft, heeft ook ervaring met gevoelens delen met een ander. Voor het huwelijk sex hebben is voor een gescheide persoon niet meer mogelijk, want het is in alle gevallen NA het huwelijk. Maar gaat het hier echt om?
Een huwelijk om sex is een huwelijk waarin je de ander geen recht doet, maar ook jezelf niet. Waardevol met het leven van jezelf en van de ander omgaan, dat is het tweede gedeelte van de samenvatting van de wet. Je naaste liefhebben als jezelf. Ik denk, als je echt bewust voor elkaar kan kiezen, en die keuze ook uitspreekt, dan is dat een verbintenis. In heel veel gevallen waar ik van weet, lag de nadruk van geen sex voor het huwelijk er zo dik op, dat de weg om elkaar te leren kennen niet eens bewandeld kon worden. En wat is er nu juist belangrijk om "een verbintenis voor het leven te KUNNEN aangaan?". Het ELKAAR leren KENNEN. En als er door het kennen liefde ontstaat, en vanuit die liefde sex plaats heeft, is dat waardevol met elkaar omgaan, is dat liefde. En dat is niet goedkoop, dat is niet gebasseert op eigen behoeftes alleen, dat is geen pure lust, dat is niet verkeerd. En zondig? Zelfs onze beste werken met zonden bevlekt zijn. Is dat een goedpraten? Nee, een besef. En ik geloof niet, dat we alleen moeten kijken naar wat mag en niet mag. Heel ons leven moet doordrongen zijn van het besef, dat er uit ons geen GOED kan komen, en daarom niet meer ONS leven is, maar dat ons LEVEN Christus is. En dat houd is, dat de Levenden weten dat ze sterven moeten, en de doden weten helemaal niets. En sterven is, niet dood gaan, maar een poort doorgaan, naar het Eeuwige leven. En in dat licht, mag je waardevol genieten van wat God geeft, en wat God ons schenkt. Ook in de omgang met je geliefde.

En terug naar de laatste mooie reactie over dit onderwerp.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 00:23

PETRA411 schreef:
grommmmmmm wat ben jij irritant. Als je bedoelt over het schaap die in de modder afdwaalde, jij weet niet over welke verleiding ik het had. ten twede reageer ik inderdaad op mannen dat ik niet meteen aan een date doe,omdat ik het rustig aandoe,niet meteen met iedereen ga daten die zegt,je ziet er leukuit wil je daten.ik twijfel over het daten via internet, ik toch blijf omdat ik het forum zat te volgen en wie weet misschien via internet wel leuke vrienden of een leuke partner ontmoet eh je leest zorgen hier en daar???? eh waar schrijf ik over zorgen die ik heb?herrinner me wel ik heb geschreven ik me geen zorgen maak over financiele dingen,ikweet door ervaring dat god erin voorziet. oh ja en heb ergens geschreven bij iemand die schreef dat ze bang voor iets was,dat je niet bang hoeft te zijn,je rustig op god kan vertrouwen.Ik zelf met gods woord straatangst heb overwonnen,zonder medicijnen.
knap van je dat jij daar de dingen uithaalt die je schrijft over mij.
je vervolgens geroepen voelt om in het openbaar met te wijzen op me zonde,over me schrijft ik een relatie niet zie zitten,eh ik zorgen heb.
knap ook zoals je goedbedoeld irriterend een discussie kan verknallen. Ik zou zeggen ga zo door en tegen medelezers, eh wat hij over me schrijft klopt niet, dus oordeel me niet op zijn schrijven en bedankt herman, ja ik zoek serieus een mooie relatie, zal nu nog vast makkelijker worden als je zulk soort dingen over me schrijft.

Petra,

Niet iedereen is het zelfde hoor. En hou vast aan jezelf, zoals God je heeft gemaakt, en wat Hij je heeft geleerd. Veel teksten gebruiken wil niet zeggen dat Gods liefde ook werkt. Weet inmiddels, dat wat mensen zeggen, niet veel meer voorsteld dan ijdelheid.
Leef, in biddend opzien tot God, en Hem ben je verantwoording schuldig. En verder heeft Hij ons drie dingen over gelaten, namelijk: GELOOF, HOOP EN LIEFDE. Doch het uitnemendste van die is de LIEFDE.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 00:44

ZEELAND736 schreef:
Waarom moet er dan weer een topic over geopend worden???

Komt er straks 1 over wie er wel of niet leggings dragen???

(Ik verzin terstond deze onzin vraag)

Juist ik heb zo snel ff berekend dat er al zo rond de 8000 onderwerpen zijn.
Heb je ergens gereageerd, is het moeilijk om soms terug te vinden.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 01:00

En niet Abraham slaagde, maar God die dat geloof in hem gegeven had. En in dat vertrouwen, dan is het leven nooit hulpeloos.
Dus is ons geloof gegeven door God, waarom geeft hij dan niet iedereen het geloof?

Wat dat feestje betreft is meer bedoelt op wat ons te wachten staat, maar er word door vervolgde christenen uit Noord Korea gevraagd om vooral te bidden voor hen die hun alle kwaad aandoen, opdat zij ook God mogen leren kennen en hun hart er voor open zetten. Zelfs vervolgde christenen kunnen blij zijn met wat God hun geeft

Laatst aangepast door
PIETER619
op woensdag 13 juni 2012, 12:17
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 02:49

WILLEM618 schreef:
Petra,

Niet iedereen is het zelfde hoor. En hou vast aan jezelf, zoals God je heeft gemaakt, en wat Hij je heeft geleerd. Veel teksten gebruiken wil niet zeggen dat Gods liefde ook werkt. Weet inmiddels, dat wat mensen zeggen, niet veel meer voorsteld dan ijdelheid.
Leef, in biddend opzien tot God, en Hem ben je verantwoording schuldig. En verder heeft Hij ons drie dingen over gelaten, namelijk: GELOOF, HOOP EN LIEFDE. Doch het uitnemendste van die is de LIEFDE.

Dankje,ik kan er gewoonniet door slapen, ben geirriteerd naar bed gegaan, boos en me afvragend ishet wel zo verstandig om op deze site te staan, wat zitten er voor mensen op? En bedenk me, mensen met verschillende geloofsfases, ideeen, waar je wat van kan leren en sommigge mensen lezen je woorden misschien verkeerd.Lezen erandere dingen misschien uit dan je bedoelt misschien. bedoelen het misschien goed maar brengen het verkeerd over. Enfin we zijn allemaal mensjes en ook eenieder zo met zijn,haar fouten. Me boosheid is weg, ha ha nu kan ik slapen, maar schrijf maar even niet meer hier. Even een time out,want hoe vervelend is deze hele discusie geworden, en ja had er natuurlijk ook niet opkunnen ingaan....maar me trots, voelde me gekwetst, boos en geroepen ommezelf te verdediggen. hoe zou jezus gereageerd hebben? zoiets van, dat zie je verkeerd zoals je over me oordeelt? Klaar, vergeven? Ook door deze woordewisseling die ik had vanavond leer ik weer wat over mezelf....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 03:35

HERMAN968 schreef:

Herman, ga nu is ons het voorbeeld geven, en zondig is niet meer. Op iedereen kritiek hebben, en vervolgens maar blijven oordelen, is dat Liefde uitstralen naar een mede christen?
En niet Gods richtlijnen volgen, ik zou ze niet weten te vinden, maar in afhankelijkheid je werpen voor Zijn voeten, en zeggen dat je het is niet meer weet. Zou meer liefde en werkelijkheid uitstralen, dan telkens mensen wijzen op een leeg antwoord, vol van teksten en versen, die alleen maar de letter vertegenwoordigen.
Ga heen, en zondig niet meer broeder. Dat het in eigen kracht onmogelijk is, kom je vanzelf achter dan
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 04:32

IESJE369 schreef:
Je lichaam zet de helft van het aspartaam om in fenylalanine. Dit is een stof die iedereen in zijn lichaam heeft, omdat het een bouwsteen is van eiwitten, dus van spieren.
40% wordt omgezet in asparaginezuur, wat verder wordt omgezet in koolzuur wat je gewoon uitademt.
10% wordt methanol. Pas als je meer dan 500 liter frisdrank drinkt krijg je teveel methanol.

Alleen mensen met de ziekte PKU hebben problemen met fenylalanine. Daarom in het wettelijk verplicht om deze stof om verpakkingen te noemen.

Ik heb gelezen dat fenylalaline alleen door verbindingen met stoffen gezond is en niet op zich. Eerst stond er ook op een pot Canderel heel groot: "Bevat een bron van fenylalanine". Daarmee suggererende dat het heel gezond is.
Dat hebben ze er een tijd geleden afgehaald. Nu staat dat er nog maar heel klein op, bij de ingrediënten.

Quote:
Arsenicum is echt wat anders dan aspartaam.

Echt?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 juni 2012, 04:38
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 06:26

MANNA420 schreef:
Ik vroeg me zo eens af dames. Klopt het dat jullie nooit telefoonnummers uit jullie mobiel wissen? Ook al spreek je diegene nooit meer en ook al vind je hem of haar een grote ( vul zelf maar in) ?

Misschien geldt het wel alleen voor de vrouwen die ik ken, maar vroeg het me zo af.

Hahahah, ik sla geeneens nummers op.

Da's heel handig, als je dan gebeld wordt en iemand zit mee te kijken op je display wié er belt, dan staat er altijd gewoon 'naamloos'.

Clown smiley

Ik onthou voor iedereen die ik ken gewoon de laatste nummers.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 juni 2012, 07:08
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 06:39

Quote:
Ook een eigen administratie bijhouden...veel zelf regelen...is voor mij erg moeilijk..

Daar kan je hulp voor krijgen, na een indicatie van de CIZ. Hulp bij administratie.

Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 07:07

ROELANDE345 schreef:
Volgens mij verhoort God niet al onze gebeden, Hij hoort ze wel allemaal

Hij verhoort het gebed, als het gebed naar Zijn wil is.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 07:33

WILLEM618 schreef:
Herman, ga nu is ons het voorbeeld geven, en zondig is niet meer. Op iedereen kritiek hebben, en vervolgens maar blijven oordelen, is dat Liefde uitstralen naar een mede christen?
En niet Gods richtlijnen volgen, ik zou ze niet weten te vinden, maar in afhankelijkheid je werpen voor Zijn voeten, en zeggen dat je het is niet meer weet. Zou meer liefde en werkelijkheid uitstralen, dan telkens mensen wijzen op een leeg antwoord, vol van teksten en versen, die alleen maar de letter vertegenwoordigen.
Ga heen, en zondig niet meer broeder. Dat het in eigen kracht onmogelijk is, kom je vanzelf achter dan

Beste Willem, volg je écht niet hoor;
Is het beter een privémail te sturen? Mss open je mijn ogen. Thanks. Lachende smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op donderdag 7 juni 2012, 07:33
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 07:35

MARTHA725 schreef:
Jeremia 32 : 27

Zie, Ik, de Here, ben de God van al wat leeft; zou voor Mij iets te wonderlijk zijn?

Hoi allemaal,

Morgenavond is er weer bidstond in gebedsroom,
We nodigen je van harte uit om mee te bidden en te danken Lachende smiley
Je bent uiteraard vrij om mee te doen, we dringen niemand iets op.

We houden het van 20.00 tot 21.00 in gebdsroom, je kan ons vinden als je de Chat bovenaan de balk aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken Knipoog smiley

Ook ben je vrij om je/een naaam onderaan de voorbedelijst te zetten.

Voorbedelijst,
voorbede voor;

Marjo
Ad
Clasien
Tijntje
Jaap
Cees
San
Dirk en Corrie
Henk
Guus
Esther

Warme groetjes en Gods rijke zegen,

Martha Lachende smiley
Herman Verlegen lachende smiley
Rodjer Smiley die vol vragen zit

Please be in time. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NAOMI882

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 07:51

Had ze toevallig gister aan de deur... Ook t boek ontvangen. Zij beweren dat niet de joden het uitverkoren volk van God is waar wij ons als niet joden op mogen enten (weet even niet waar t staat), maar dat de amerikanen dit zijn. Ook zouden wij voor onze geboorte engelen zijn geweest die bij God woonde... Bijbel onderbouwd dit niet. Een boek dat voor 90% meegaat met de bijbel en op de belangrijke punten de bijbel tegenspreekt lijkt me een gevaarlijk boek. Daarnaast staat er in de bijbel dat eerst hemel en aarde zal vergaan eer er ook maar een letter aan verandert zal worden. Ik geloof er dus niet in!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3900 3901 3902 3903 3904 3905 3906 ... 6194 Volgende
Pagina 3903 van 6194