Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 22:06
|
|
|
Ja, zo is dat. Dat schuldgevoel aanpraten over dingen moet ophouden.
Daar kan je inderdaad geestelijk niet goed van worden.
Je moet je verantwoorden in de eerste plaats aan God, als je gelooft, dan aan jezelf, daarna pas aan een eventuele partner, dan pas aan de rest.
Fijn Weekend!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 22:16
|
|
|
PAULUS636 schreef: | Ik vroeg mij het volgende af:
Kan men een mail sturen naar een nieuw CM lid om hem of haar welkom te heten terwijl men de desbetreffende persoon helemaal niet kent? Of is dit misschien te opdringerig? Ik bedoel het bij het welkom heten van nieuwe CM leden uiteraard altijd goed. Hoe denken jullie hierover?
Groeten van Paulus |
Joh, goede bedoelingen zijn toch prima? Als de ander dat vervolgens niet zou waarderen, doet dat nog niets af aan jouw goede bedoelingen toch? Bovendien denk ik dat nieuwe CM-ers doorgaans blanco op CM komen, en als je dan begroet wordt, is dat alleen maar welkom.
Aardig van je!
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zaterdag 26 mei 2012, 22:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 22:33
|
|
|
Waarom plaats je dat stukje nog een keer Jenny?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kijk...daar heb je het nou...verschil van mening... Want ik vis weer in mijn vijver!!!!!!!!!!!! |
Vandaag lekker heel de dag op de grote plas gezeten , de oosterschelde. Samen met m'n maat op zijn boot proberen vis te vangen. Gelijk beetje bijkleuren wat aardig is gelukt. Smeren? Nee smeren doen we niet aan . 't is veel leuker om een paar dagen als een vuurtoren rond te lopen. .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:08
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vandaag lekker heel de dag op de grote plas gezeten , de oosterschelde. Samen met m'n maat op zijn boot proberen vis te vangen. Gelijk beetje bijkleuren wat aardig is gelukt. Smeren? Nee smeren doen we niet aan . 't is veel leuker om een paar dagen als een vuurtoren rond te lopen. . |
Maar nu de hamvraag.....heb je veel gevangen of moest je langs de visboer toen je naar huis ging.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:11
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar nu de hamvraag.....heb je veel gevangen of moest je langs de visboer toen je naar huis ging..... |
De visboer was al gesloten dus ik moest zelf vis schoonmaken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:14
|
|
|
LINNY170 schreef: | haha, heerlijk dat geluid! was de zee maar echt zo dichtbij haha.
Slaaplekker! ik ga een poging doen :D |
Aan mn ogen te voelen gaat het vast wel lukken. Heerlijk om in je stoel nog steeds de deining te voelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:17
|
|
|
VISSER278 schreef: | Aan mn ogen te voelen gaat het vast wel lukken. Heerlijk om in je stoel nog steeds de deining te voelen. |
En niet te veel dromen van grote snoekbaarzen Visser.......en sterkte met je rode hoofd......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:18
|
|
|
Mooi moment was het dat de bakker al open was vòor dat ik weg ging vanochtend. Daar was vissertje ècht niet op berekend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:19
|
|
|
Via de post...een mooie kaart van mijn zus...
ALS JE HET EVEN NIET ZIET ZITTEN....IS ER ALTIJD WEL EEN LICHTPUNTJE!!
Wat lief!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:24
|
|
|
Als ik vandaag eens keek wat er op het water allemaal rond vaarde ( of is het voer? ), dan is er behalve crisis toch ook nog genoeg rijkdom.
Wouw, boten die zeker wel 5 x meer waard zijn dan m'n huis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als ik vandaag eens keek wat er op het water allemaal rond vaarde ( of is het voer? ), dan is er behalve crisis toch ook nog genoeg rijkdom.
Wouw, boten die zeker wel 5 x meer waard zijn dan m'n huis. |
Dat zal zo blijven hoor.. Dat heb ik altijd als ik al die dure autos zie staan bij Wemeldinge aan de dijk..en wat er uit die autos komt...van de duikers uit Belgie!!! Een mooie sport trouwens....alleen zou ik het niet durven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als ik vandaag eens keek wat er op het water allemaal rond vaarde ( of is het voer? ), dan is er behalve crisis toch ook nog genoeg rijkdom.
Wouw, boten die zeker wel 5 x meer waard zijn dan m'n huis. |
Maar je weet niet hoeveel banken zo'n boot heeft he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:32
|
|
|
Voer en niet vaarde, Visser.
Als je dat zo ziet, denk je inderdaad: erg he die crisis. Geen wonder want deze groep is al jaren ontzien. Met het Kunduz-akkoord komen de minima wel iets beter uit: in plaats van ongeveer anderhalf in de min bij de vorige coalitie nu een heel klein beetje in de plus en verder leveren we in behalve de hoge inkomens. Voor hen allleen wat meer BTW, net als voor iedereen. Alle woningen zijn onverkoopbaar dus niemand kan kiezen om de korting op het woon-werkverkeer te ontlopen. Maar hoe dan ook, dit voorstel is beter dan dat van VVD, christelijke VVD en PVV. De alleramsten zijn nu niet het meest de klos. Met andere partners kan het CDA zowaar een beetje sociaal beleid accepteren.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 27 mei 2012, 00:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:40
|
|
|
[quote]
Laatst aangepast door
|
DJES101
|
op zondag 27 mei 2012, 03:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:42
|
|
|
volgens mij kun je dan toch gewoon de gemeente tippen waarin ze wonen?
maar ja...of je dat nu echt zou moeten willen?
Elk mens wordt ooit een keer ter verantwoording geroepen...en ik weet dat er mensen zijn, die in een uitkering situatie zitten, maar door bepaalde redenen, niet eens door hun schuld in de problemen zitten en daardoor soms gewoon geeneens eten kunnen kopen voor hun kindjes (3 kids) . En hulp krijgen ze niet, worden van kastje naar de muur gestuurd..en tsjah...dan vind ik het niet erg als ze een keer zwart bij verdienen hoor ;)
Zijn ook mensen die inderdaad uitkering trekken, de hele dag feesten, en de nieuwste dingen in huis hebben staan :S tsjah dat klopt ook weer niet...
Niet kunnen en niet willen zijn 2 heel verschillende dingen :D
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:48
|
|
|
God centraal in elkaars leven..en dat samen kunnen delen...iets mooiers is er toch niet :D
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:52
|
|
|
THOMAS968 schreef: | voer en niet vaarde, Visser.
Als je dat zo ziet, denk je inderdaad: erg he die crisis. Geen wonder want deze groep is al jaren ontzien. Met het Kunduz-akkoord komen de minima wel iets beter uit: in plaats van ongeveer anderhalf in de min bij de vorige coalitie nu een heel klein beetje in de plus en verder leveren we in behalve de hoge inkomens. Voor hen allleen wat meer BTW, net als voor iedereen. Alle woningen zijn onverkoopbaar dus niemand kan kiezen om de korting op het woon-werkverkeer te ontlopen. Maar hoe dan ook, dit voorstel is beter dan dat van VVD, christelijke VVD en PVV. De alleramsten zijn nu niet het meest de klos. Met andere partners kan het CDA zowaar een beetje sociaal beleid accepteren.
Thomas. |
Voer , ja , ik wist het ja.
Maar het is niet dat ik het iemand niet gun hoor. Maar als je dat allemaal ziet..... boten van misschien wel een miljoen , sja , dan denk ik toch wel eens ........ 'k zal wel wat verkeerds hebben gedaan in al die jaren. Had maar een vak geleerd.
O ja , zelfs dàt heb ik gedaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 27 mei 2012, 00:10
|
|
|
DJES101 schreef: | volgens de uitnodiging is een ieder welkom ! dus jullie zeker ook toch |
Heide en het grasveldje is groot genoeg voor heel CM ....dus natuurlijk is iedereen welkom
Maar misschien kan hannah daar beter op reageren...
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op zondag 27 mei 2012, 00:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 27 mei 2012, 00:17
|
|
|
VISSER278 schreef: | Voer , ja , ik wist het ja.
Maar het is niet dat ik het iemand niet gun hoor. Maar als je dat allemaal ziet..... boten van misschien wel een miljoen , sja , dan denk ik toch wel eens ........ 'k zal wel wat verkeerds hebben gedaan in al die jaren. Had maar een vak geleerd.
O ja , zelfs dàt heb ik gedaan. |
Het gras is altijd groener bij de buurman en nog wat Visser.. je weet soms niet half... hoe ze aan hun rijkdom zijn gekomen.
Maar.. ook in een wat minder goedlopende economie gaat nog veel geld in om.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: zondag 27 mei 2012, 00:23
|
|
|
Ben eens benieuwd wat mensen nu precies onder vriendschap verstaan? Wat maakt een vriendschap tot een echte vriendschap? En wat maakt het volgens jou soms juist moeilijk om een echte vriendschap te onderhouden?
Ikzelf vind eerlijkheid, en jezelf zijn heel erg belangrijk. Betrouwbaar hoort daar uiteraard ook bij!
Doen mensen zich anders/beter voor dan ze in werkelijkheid zijn om vrienden te krijgen? of ben jij gelijk helemaal jezelf?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: zondag 27 mei 2012, 00:29
|
|
|
tsjah..why not? Mensen komen hier toch voor contacten, dus ja..het eerste contact is dan gelegd, en wie weet is de stap voor een aantal dan ook gelijk kleiner om terug te mailen :D
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zondag 27 mei 2012, 03:31
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Hallo allemaal, Ik ben nog nooit mee geweest en het lijkt me erg leuk om ook te komen met een zoontje van vier jaar en zoon van 14 jaar, kan ik nog mee?
Uhm, ik kom uit regio 0522, ik las dat Jojada nog vervoer zocht? Groetjes Marga |
Laatst aangepast door
|
DJES101
|
op zondag 27 mei 2012, 03:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zondag 27 mei 2012, 03:34
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Hallo allemaal, Ik ben nog nooit mee geweest en het lijkt me erg leuk om ook te komen met een zoontje van vier jaar en zoon van 14 jaar, kan ik nog mee?
Uhm, ik kom uit regio 0522, ik las dat Jojada nog vervoer zocht? Groetjes Marga |
volgens de uitnodiging is een ieder welkom! dus jullie zeker ook !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 27 mei 2012, 08:05
|
|
|
ha mamaloe, leuk dat je ook mee hoopt te gaan met je jongens; ik zet je op de lijst!!
nemen jullie zelf contact op om evt vervoer te regelen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 27 mei 2012, 08:17
|
|
|
[quote=SILVIA267]Tja david ,God, de Heere , preek preek preek , enu wat Herman dr zelf over denkt
Heerlijk, beste Silvia, heerlijk, die rust. Zomaar gekregen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: zondag 27 mei 2012, 09:08
|
|
|
[quote=HERMAN968]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 27 mei 2012, 09:29
|
|
|
Even teruggelezen van vorig jaar
Straks ga ik naar de kerk ten overdenking van de uitstorting van de Heilige Geest. Ik denk dat vele mensen niet weten pinksteren is, de buren weten helemaal niet wat dat is. Het zal wel meer 90% van Nederlandse bevolking niet weten wat de pinksteren is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 27 mei 2012, 09:41
|
|
|
Zondag 27 Mei, Psalm 66: 1-7; Droogvoets.
Natte voeten. Voor je het weet, heb je die. Letterlijk en figuurlijk. Het water van de oceanen stijgt. De dijken moeten hoger. Maar ook in ander opzicht dreigt hoog water. Soms staat het water je tot aan de lippen. Dan weet je niet meer hoe je het droog moet houden. Niet bepaald een gedachte om vrolijk van te worden… Geen oppervlakkige vertroosting kan helpen. Alleen de psalm van vandaag kan je op de hoogte brengen. Op de hoogte van de droogte! Israël heeft een God die de voeten van zijn volk droog houdt. ‘Hij heeft de zee veranderd in droog land, zijn volk trok te voet door de rivier.’ Het is in Israëls geschiedenis steeds hetzelfde liedje. Gelukkig wel! Ze houden droge voeten, de kinderen van Israël, als ze door de Rode Zee uit Egypte trekken, het beloofde land tegemoet. En later, veel later, na veertig jaren omzwerving door de woestijn, komen ze ook weer met droge voeten in Kanaän aan: het blijft staan, het water van de Jordaan! Natte voeten. Het is zeker waar: niemand ontkomt eraan. Niet alleen Israël kan erover meepraten. Ook de kerkgeschiedenis kent volop verhalen over golven vervolging, een branding van terreur. Zeeën van ellende zijn over Gods kinderen heengegaan, in de loop der eeuwen. En nog staat het water soms tot aan de lippen van hen die God liefhebben. Toch blijft het loflied van de psalm van kracht. ‘Hij heeft de zee veranderd in droog land, zijn volk trok te voet door de rivier.’ Wij hebben een God die op een dag onze natte voeten drogen zal.
Komt, ziet nu de geduchte werken die God aan mensen heeft gedaan: Hij stelde aan de waatren perken. Droogvoets zijn zij erdoor gegaan. Laat zich ons hart in Hem verblijden: God houdt de volken in het oog. Zijn rijk is over alle tijden. Gij trotsen, draagt het hart niet hoog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MANNA420
|
|
Geplaatst: zondag 27 mei 2012, 11:38
|
|
|
Dat lijkt mij juist ook een heel aardig gebaar!
|
|
Naar boven |
|
|