ChristianMatch

Forum

Donderdaggebedsroom - ... voor meer gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3829 3830 3831 3832 3833 3834 3835 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:19

HERMAN968 schreef:
Van harte welkom vanavond van 20 tot 21 u.
Gebedspunten kunnen vooralsnog worden doorgemaild.

Herman en de andere bidders

Gebed gevraagd:
- voor Willeke een cm-lid: voor het wegnemen van haar lichamelijke en geestelijke pijn als gevolg van een erge wishplash. We willen bidden dat God ingrijpt zodat zij haar leven terug normaal kan organiseren, opdat misselijkheid (mét migraine, afkeer van eten en duizeligheid), hoof-, nek-, schouder- en rugpijn (met uitstraling naar de rechtervoet) wordt weggenomen.
[/quote]

Rodger schreef:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=LEqdvjarH8w&feature=endscreen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:23

Tsja , nu kan ik twee dingen doen....òf opgeven voor de 16e òf mn profiel weeeeer een keer aanpassen.
Bij de mooiste plekjes op aarde invullen , de picknickplaats in Ede en dan twee keer achter elkaar niet op komen dagen , dat is niet zoals het strookt lijkt mij. Verraste, verbaasde smiley
Dus ja , 10 mei - 16 juni , dat is nog een maand en zes dagen.
Visser is in dubio , visser is in duuubio . Gefrustreerde smiley

Eens ff kijken of zussie in 't Veen 's avonds nog een bakkie leut voor me kan regelen . Dan is het mooi combineren. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:26

Zondag komen de nieuwe boeren.
Kijkuh!!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:26

VISSER278 schreef:
Tsja , nu kan ik twee dingen doen....òf opgeven voor de 16e òf mn profiel weeeeer een keer aanpassen.
Bij de mooiste plekjes op aarde invullen , de picknickplaats in Ede en dan twee keer achter elkaar niet op komen dagen , dat is niet zoals het strookt lijkt mij. Verraste, verbaasde smiley
Dus ja , 10 mei - 16 juni , dat is nog een maand en zes dagen.
Visser is in dubio , visser is in duuubio . Gefrustreerde smiley

Eens ff kijken of zussie in 't Veen 's avonds nog een bakkie leut voor me kan regelen . Dan is het mooi combineren. Knipoog smiley

lijkt me een gans juist plan

zal ik je naam maar vast invullen dan? yesss de kans dat ik bolussen eet neemt TOE Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 10 mei 2012, 19:27
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:28

Wouw, een kwartier geleden een hoosbui op mn dak en nu, nu schijnt de zon weer. Coole smiley met zonnebril

Buienradar heeft er op het ogenblik ook niet veel weet van is mijn idee.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:33

Hoe moet dat nu Visser???

Zelf zo leuk gezaaid...het is allemaal opgekomen, maar niets kan de tuin in...
Ja kunnen wel, maar ik laat die lieve plantjes toch niet verzuipen???

Wat denk je van de zonnebloemen, die willen zon...
Ook de tomatenplantjes...
Het is droevig...
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:40

ZEELAND736 schreef:

Het is droevig...

Och heden , er heeft weer iemand advies nodig.
Nou , komt ie dan.....zonnebloemen , lekker laten doen . Strooi de pitten in je tuin , de vogels zijn er dol op.
Tomatenplanten , zet ze op zolder , verwarming 4 weken wat hoger zetten en je wordt verdacht van wietkwekerij. Komen ze ze vanzelf opruimen. Knipoog smiley Opgelost?
Wat ik zou doen in jouw geval ......... Graaf , ol laat iemand een groot gat graven in je tuin en je hebt deze zomer mooi een zwembad bij je huis. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:45

ZEELAND736 schreef:

Het is droevig...

en het advies van Visser is nog droeverigerder dan droevugst!
hij weet niets van de moestuin, zeeland; lekker laten kletsen die kerel!!!
is jouw sla al opgekomen? mijn rucola begint al hoor en mijn maggi ook!!

(als ie nou nog maar wel zeeuwse bolussen meeneemt op 16 juni als ik zo op-em loop te katten!!)
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 20:00

HANNAH810 schreef:
en het advies van Visser is nog droeverigerder dan droevugst!
hij weet niets van de moestuin, zeeland; lekker laten kletsen die kerel!!!
is jouw sla al opgekomen? mijn rucola begint al hoor en mijn maggi ook!!

(als ie nou nog maar wel zeeuwse bolussen meeneemt op 16 juni als ik zo op-em loop te katten!!)

Wordt er om advies gevraagd , geef ik advies...... weer niet goed. Boze smiley

En maggi zit in een flesje hoor, niet in de tuin. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 20:38

Hmm als er bolussen voorbij vliegen ..kom ik ook natuurlijk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BASSIE783

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 21:06

vrienden
voor even
of langer:
een heel leven
als het maar
vriendschappelijk is
digitale vrienden
zijn vet
zijn cool! Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SIMON253

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 21:56

LINNY170 schreef:
Ja dat is toch wel wat ik geleerd heb in de loop der jaren!
Je blijven vasthouden aan God.
En soms is het ook wel moeilijk, en de wereld om je heen maakt het ook niet altijd makkelijker..daarom kijk ik bijvoorbeeld niet zovaak het journaal, wordt er gewoon misselijk van als je alles ziet en hoort.
maar alleen Hij kan ons beschermen en heeft een plan/doel met en voor ons, en doe gewoon mijn best om zo goed mogelijk te leven.
En zolang je van dingen kunt genieten, lekker doen, anders kom je echt in zo'n neerwaartse spiraal terecht..en die is niet zo leuk en lastig weer uit te komen.

Ga momenteel ook niet vaak naar de gemeente(kerk) wegens omstandigheden, maar merk wel dat ik er behoeft aan heb.
Daarom ook hier aangemeld en lees nu elke dag een stuk uit de Bijbel.
Heb dat gewoon toch nodig :D en ja, elke relatie moet je onderhouden, dus ook die met God :D

Linny daar doe je heel goed aan meid de bijbel lezen.
Dat doe ik ook iedere morgen en kan het niet meer missen.
Ik weet niet of je mijn stukje hier ook hebt gelezen zo ja dan begrijp je het wel
Ook ik heb heel veel meegemaakt in mijn leven, en dan vragen de mensen wel eens wordt je nu nooit boos op God, dan zeg ik nee en dat zal ik ook nooit worden.
Ik luister zondags thuis naar de kerktelefoon, die kreeg ik toen ik in 2010 last van mijn hart kreeg, en dat is wel fijn.
Dus lieve Linny blijf Hem aanroepen en laat God niet in de steek Hij laat jou ook niet in de steek.
Een welgemeende lieve groete van mij simon253
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA695

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:19

Heb jij vrienden wat zijn ECHTE vrienden ??, voor jou ??
Ik durf geen vrienden meer te maken bang de ze mijn hart raken
of er bloeit iets moois en vaak maar even of t is blijven of ze gaan weer en moet je weer loslaten Heb tot nu toe nooit iets blijvends mogen ontmoeten
maar ja ligt het aan mij aan allebei vraag me af ??
Gelukkig heb ik één vriend zing het het lied welke vriend is onze Jezus die in onze plaats wil staan welk een voorrecht dat ik door Hem altijd vrij tot God mag gaan als soms vrienden ons verlaten ga ik biddend tot de HEER in zijn armen zijn wij veilig HIJ verlaat ons nimmer meer , dus stoot ik mijn teen aan een kei op de weg dan leg ik hem maar aan de kant in de hoop dat ik ooit strand en er iemand zegt Anita jij bent van mij samen hand in hand de wedloop van t leven lopen en maar blijven hopen op die ene vraag wil je me mij ??? dan zal ik altijd van hem houden
En dan verwachten dat deze vriend als Jezus is en mij nooit verlaat ten zij de Heer mij roept we afscheid moeten nemen van dit leven , hoop voor die tijd nog iemand heel veel liefde te mogen geven .
Een echte vriend is door dik en dun een maatje zijn voor altijd en nooit roepen ik heb spijt , er zijn voor elkaar in leven en dood een keuze die je mag maken met de Heer en dat is zo groot zijn trouw is oneindig geeft wat je nodig hebt ook een vriendschap te bouwen en van mensen om je heen te houden Hij gaat mee op de levenszee
Zijn koers mag je varen HIJ doet de storm bedaren ik wacht op die ene vriend hier in dit leven bid en werk dat de Heer t zal geven ...

lieve groet anita

Laatst aangepast door
ANITA695
op donderdag 10 mei 2012, 22:31
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:29

VISSER278 schreef:
Wordt er om advies gevraagd , geef ik advies...... weer niet goed. Boze smiley

En maggi zit in een flesje hoor, niet in de tuin. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zeeland; waarom zijn die zeeuwen nou zo gruwelooslijk eigenwijs?

Visser; zie hier; maggi-kruid..............

http://www.google.nl/search?q=maggi+kruid&hl=nl&rls=com.microsoft:nl:IE-Address&rlz=1I7ADSA_nlNL404&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=dCSsT-inJcSi8QPF7NzTBA&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBMQ_AUoAQ&biw=1155&bih=536

een prachtige plant met mooi blad en gele bloemen, die gewoon in je bloemborder zou passen!!
vellukkulluk in de oudhollandse soep.......... Lachende smiley met blinkend witte tanden

ga jij maar aan de unox..............ik houd het op maggi......mét regenbui Knipoog smiley

vraagje; hoelaat is de bakker open op 16 juni?

Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 10 mei 2012, 22:37
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:40

Hannah...IK...ben niet eigenwijs...(ik ben ook niet in Zeeland geboren...haha)

Want...Ineke weet WEL...wat een maggiplant is...zeker te weten!!!
Het is echt Visser....geloof me....

En voor bolussen...op zaterdagmorgen...zijn de winkels heeeeeeeeel vroeg open...Das een gewoonte...zaterdagmorgen een bolus bij de koffie!!!

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op donderdag 10 mei 2012, 22:41
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:41

ZEELAND736 schreef:

je zit hem toch niet te flessen, hé zeeland?? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:45

HANNAH810 schreef:
Zeeland; waarom zijn die zeeuwen nou zo gruwelooslijk eigenwijs?

Visser; zie hier; maggi-kruid..............

http://www.google.nl/search?q=maggi+kruid&hl=nl&rls=com.microsoft:nl:IE-Address&rlz=1I7ADSA_nlNL404&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=dCSsT-inJcSi8QPF7NzTBA&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBMQ_AUoAQ&biw=1155&bih=536

een prachtige plant met mooi blad en gele bloemen, die gewoon in je bloemborder zou passen!!
vellukkulluk in de oudhollandse soep.......... Lachende smiley met blinkend witte tanden

ga jij maar aan de unox..............ik houd het op maggi......mét regenbui Knipoog smiley

vraagje; hoelaat is de bakker open op 16 juni?

Nou ja zeg ....... dat spul groeit hier alleen tussen de stoeptegels . Nooit geweten dat ze daar maggi van maakten. Hier verdwijnt het altijd in de kliko.

Unox ? Ben je helderziende ofzo? ......................... Kwijlende smiley lekker joh ....vooral mèt curry.

Bakker? Welke bakker? Smiley die vol vragen zit
Maar ondertussen heeft het wel bijna heel de avond hard geregend

Laatst aangepast door
VISSER278
op donderdag 10 mei 2012, 22:47
Naar boven

Auteur Bericht
LIEKE000

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:47

Ga je naar Karin Bloemen omdat je een gratis kaartje krijgt of om de voedselbank te steunen...

Als ik de voedselbank wil steunen, doe ik dat wel op een andere manier. Karin Bloemen krijgt mij NIET het theater in...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ... Zieke smiley

Laatst aangepast door
LIEKE000
op donderdag 10 mei 2012, 22:51
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:50

ZEELAND736 schreef:

En voor bolussen...op zaterdagmorgen...zijn de winkels heeeeeeeeel vroeg open...Das een gewoonte...zaterdagmorgen een bolus bij de koffie!!!

Een gewoonte?????????
Het is maar goed dat Hannah niet in Zeeland woont .
Ik denk dat het dan meer een verslaving zou zijn.
Ik kan me nog van één keer herinneren hoeveel ze er op at.
Wouwwwwwwwwwww.
En dan ook nog vragen of er over zijn voor de volgende dag. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:50

LIEKE000 schreef:
Ga je naar Karin Bloeme omdat je een gratis kaartje krijgt of om de voedselbank te steunen...

Als ik de voedselbank wil steunen doe ik dat wel op een andere manier, voor Karin Bloeme krijg je mij NIET het theater in...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ... Zieke smiley

De reis naar Amsterdam al is voor mij al een week huishoudgeld.
Dan nog eens een week huishoudgeld aan al die goederen.

En nee Karin Bloemen mag ik niet.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op donderdag 10 mei 2012, 22:51
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:53

MARISKA601 schreef:
De reis naar Amsterdam al is voor mij al een week huishoudgeld.
Dan nog eens een week huishoudgeld aan al die goederen.

En nee Karin Bloemen mag ik niet.

En mannen altijd maar denken dat vrouwen gek zijn op BLOEMEN Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:55

VISSER278 schreef:
En mannen altijd maar denken dat vrouwen gek zijn op BLOEMEN Smiley die vol vragen zit

Er zijn een hoop verschillen tussen bloemen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:55

EEN BOLUSBAKKER.......VISSER!!!!

Die en ze toch weh op Krunege???
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 23:00

LEONARD480 schreef:
Hmm als er bolussen voorbij vliegen ..kom ik ook natuurlijk Knipoog smiley

Zorg wel dat je auto dan in orde is , Leo Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BASSIE783

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 23:04

ANITA695 schreef:
of er bloeit iets moois en vaak maar even of t is blijven of ze gaan weer en moet je weer loslaten Heb tot nu toe nooit iets blijvends mogen ontmoeten
Gelukkig heb ik één vriend zing het het lied welke vriend is onze Jezus die in onze plaats wil staan welk een voorrecht dat ik door Hem altijd vrij tot God mag gaan als soms vrienden ons verlaten ga ik biddend tot de HEER in zijn armen zijn wij veilig HIJ verlaat ons nimmer meer , dus stoot ik mijn teen aan een kei op de weg dan leg ik hem maar aan de kant in de hoop dat ik ooit strand en er iemand zegt Anita jij bent van mij samen hand in hand de wedloop van t leven lopen en maar blijven hopen op die ene vraag wil je me mij ??? dan zal ik altijd van hem houden
En dan verwachten dat deze vriend als Jezus is en mij nooit verlaat ten zij de Heer mij roept we afscheid moeten nemen van dit leven , hoop voor die tijd nog iemand heel veel liefde te mogen geven .
Een echte vriend is door dik en dun een maatje zijn voor altijd en nooit roepen ik heb spijt , er zijn voor elkaar in leven en dood een keuze die je mag maken met de Heer en dat is zo groot zijn trouw is oneindig geeft wat je nodig hebt ook een vriendschap te bouwen en van mensen om je heen te houden Hij gaat mee op de levenszee
Zijn koers mag je varen HIJ doet de storm bedaren ik wacht op die ene vriend hier in dit leven bid en werk dat de Heer t zal geven ...

lieve groet anita

als het maar vriendschappelijk is
Naar boven

Auteur Bericht
TINEKE986

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 23:33

ANITA695 schreef:

lieve groet anita

hoi Anita. dit herken ik wel. je niet meer open durven te stellen bang om (weer) verwond te raken wanneer mensen die je net begint te vertrouwen je weer zullen verlaten.

Je noemt onze Heer de Vriend die jouw nooit zal verlaten, dat is Zijn belofte dus kan je daarop vertrouwen.
en leunend tegen Hem aan mag je voorzichtig je hand uit steken om de mensen om je heen aan te raken en weten dat ze mensen zijn.
volkomen in hun wens volmaakt te zijn, maar dat niet zijn.

wat ik geleerd heb:

iedereen maakt fouten, op het moment dat we willen en kunnen inzien dat dat voor iedereen geldt en ook voor ons zelf, op het moment dat we willen vergeven dat mensen ons pijn doen (of gedaan hebben op welke manier dan ook) zul je merken dat de pijn er dan soms wel is maar op een andere manier dan voorheen als er dan mensen weer weggaan, omdat je dan dichtbij Jezus leeft (in gehoorzaamheid) en de pijlen van de vijand je niet zullen deren.

dan zul je merken dat het een feest wordt om nieuwe mensen te leren kennen en ze dan ook dichtbij je kan laten komen en dat je ze kan zegenen wanneer ze weer weg gaan. liefs Tineke
Naar boven

Auteur Bericht
TINEKE986

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 23:40

QSJE546 schreef:
Prachtig zeg,ik ga het overschrijven!
Wat een mooie bemoediging,dank je wel!!

graag gedaan, heb er soms zelf ook veel troost aan en mag hierdoor graag psalm 139 lezen Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
TINEKE986
op donderdag 10 mei 2012, 23:41
Naar boven

Auteur Bericht
TINEKE986

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 23:45

HEIDE115 schreef:
Erg mooi en troostrijk..

ja he Heide. zo voel ik het ook. troostrijk (en ook liefdevol)
Naar boven

Auteur Bericht
LINNY170

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 mei 2012, 00:11

Ik weet, en dat is echt een hele geruststelling, dat God ons juist blijft vasthouden.
Jullie kennen vast dat gedicht wel van die voetstappen in het zand.
Dat is gewoon zo'n mooi voorbeeld!
En gewoon het idee dat als je God vergeet of loslaat je daar Hem zo;n verdriet mee doet, dat moet je toch niet willen.
En nee, ben denk ik nooit echt boos op God geweest, wel genoeg dingen die ik niet begrijp.
Maar dat zal altijd zo zijn, en de wereld zit nu eenmaal heel erg verrot in elkaar, sorry haha.
Maar boos zijn op God heeft geen zin...Hij doet het allemaal niet, dat zijn de mensen en ik ben zo blij dat ik niet degene ben die hoef te oordelen over mensen.

Maakt je wel erg wantrouwend na alles wat er is gebeurd.
Goed of juist niet goed? Geen idee....Blijf gewoon bidden dat Hij ons mag beschermen ;) en blijven vragen en hopen om de juiste mensen tegen te komen ;)
Vind het al heel erg leuk dat ik deze site ben tegen gekomen, en dat er zo 'open' over het Geloof kan worden gesproken hier...zou alleen daarom misschien al wel volledig lid willen worden =D

God Bless You!

Laatst aangepast door
LINNY170
op vrijdag 11 mei 2012, 00:13
Naar boven

Auteur Bericht
LINNY170

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 mei 2012, 00:24

....dat ik enorme zin heb ik een warme douche, maar nog steeds geen warm water heb Huilende smiley, smiley in tranen

Vanaf morgen als het goed is wel weer! leuk he die technieken van tegenwoordig :P
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3829 3830 3831 3832 3833 3834 3835 ... 6194 Volgende
Pagina 3832 van 6194