Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 22:38
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wil je hand weer een beetje meewerken? |
Gaat wel goed. De dokter heeft beloofd dat vóór onze trouwdag mijn hand gipsvrij verwacht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MICKEY723
|
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 22:47
|
|
|
Hoi Hannah,
is het een gezellige bijeenkomst of een soort van speeddate? CM is toch een match site..dus vandaar de vraag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MICKEY723
|
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 23:02
|
|
|
JOL252 schreef: | eh... wil me nergens mee bemoeien maar ik doe het toch maar even, is dat geen vermenging van belangen??? |
ik vind dat iedereen welkom is, dat is toch het minste wat we als christenen kunnen doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 23:04
|
|
|
haii,
helemaal nieuw hier, dus ben erg benieuwd. En inderdaad ook ik heb een 'flinke' rugzak vol, maar dat zullen de meeste wel hebben denk ik. Ben vooralsnog proeflid, en geen idee of ik het volledig ga laten worden, dat moet ik nog even bekijken, heb nog 10 dagen geloof ik
Hoop dat de mensen hier mogen vinden wat hij of zij zoekt, en dat God daar de hand in mag leggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 23:31
|
|
|
Hoi linny, Bedankt voor het reageren,succes vanaf hier.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op woensdag 9 mei 2012, 23:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 23:32
|
|
|
Heb een heleboel meegemaakt en ga niet alles openbaar gooien hier hoor haha.
Elke dag ervaar ik dat God zo dicht bij me is. Elke dag weer als ik zie wat een prachtige dochter ik toch heb, hoe ze zich ontwikkeld, gewoon hoe een perfect meisje ze toch is, en zo gezond. En gisteren ontving ik een envelop met wat inhoud, en daarbij een briefje, getypt..Dank de Here Jezus!
Geen idee wie het gestuurd heeft, maar zo bijzonder! Hij wist dat het nodig was! Als ik eraan terug denk weer kippenvel... en zo zijn er gewoon heel veel dingen... Maar ook net zoveel dingen die ik helaas niet begrijp, waar je dan toch weet verdrietig van wordt. Probeer daarom ook juist naar de goeie dingen te kijken, vooral mn dochter! en dan zie je gewoon waar je het voor doet, en Wie je de kracht geeft om alles te doen.
Dank U Here Jezus!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 23:37
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Hoi linny, Bedankt voor het reageren,succes vanaf hier. |
Thanks! Heb geen verwachtingen vastgelegd voor mezelf dus dat zal vast wel goedkomen :D
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 23:39
|
|
|
MICKEY723 schreef: | Hoi Hannah,
is het een gezellige bijeenkomst of een soort van speeddate? CM is toch een match site..dus vandaar de vraag |
stel je voor dat er een heel aantal singles hun picknick-mandjes bij elkaar schuiven en je hebt het beeld wel ongeveer zuiver.........
per keer is de sfeer op een picknick weer anders;
soms gaan er mensen wandelen; samen een stukje om, soms gaat er een hele groep een eindje wandelen. de laatste keer hadden we bbq''s. springtouwen, een balspel, en werd er door de kinderen met takken gesleept en boompie geklommen.
de opzet van deze picknicks is ontstaan toen er drie single-mams met elkaar een daagje uit zouden gaan, en het is steeds een wat grotere groep geworden; een succes dus
zelf vind ik de sfeer lekker ontspannen, niet iedereen houd zijn of haar ogen verstopt in jas- en/of broekzakken, maar dat hoeft denk ik ook weer niet. Je ziet dan ook regelmatig dat er achteraf (via cm) mensen contact met elkaar opnemen om over de picknick na te praten.
voor een sfeer impressie zou je het bericht van de vorige picknick even kunnen lezen.........?
ik geef je de directe link; maar het is wel puur mijn eigen indruk, dat begrijp je wel denk ik?
scroll je de blz een stukje naar beneden? ik schreef het bericht om 22.24 uur http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2634&start=360
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 9 mei 2012, 23:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 23:41
|
|
|
HOUD MOED Linny..ook als het weer anders voelt En je geen zicht hebt op de dingen. Ook ik kan hier.. of wil hier niet alles zomaar even kwijt.
Ik kan je alleen zeggen,en waar je mee zult instemmen
ZIJN verborgen handen blijven dragen!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op woensdag 9 mei 2012, 23:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 23:42
|
|
|
Mooiste moment samen zijn met mijn zoon genieten twee en half uur vanmiddag. Later kwam ook nog de oudste heerlijk ook dat te zien weer samen bouwen aan een lego auto ik heb gebeden Heer laat het fijn zijn en goed ,alleen positief en t was om te danken Alle eer aan de HEER .
Ik dacht was het maar altijd zo maar dit moment heb ik in mijn hart gesloten .
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 23:44
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | Veel vrouwen vinden mannen lomp en boers. Je zou haast denken, wat moeten we met al die mannen? Doen ze eigenlijk wel eens iets goed? Natuurlijk! Wij geven je redenen genoeg om blij te zijn met mannen.
1. Mannen doen dingen die jij niet wilt doen Boodschappen tillen, ramen zemen, je fietsband plakken, dat potje appelmoes openmaken. Mannen doen allerlei dingen die jij niet wilt of kan doen. Daar staat natuurlijk wel tegenover dat jij dingen doet waar hij niet zo sterk in is. Kortom, jullie hebben wat aan elkaar, en dat is nog best handig!
2. Zijn zin in seks versterkt jouw ego Het is algemeen bekend dat mannen een hoger libido hebben dan vrouwen. Nu willen we niet meteen garanderen dat mannen altijd aan seks denken, dat is nog niet officieel bewezen. Dat hij vaak zin heeft in seks, en wel met jou, is een feit. Hoe egostrelend is dat? Dat hij ‘s avonds graag naast je kruipt werkt natuurlijk prima op jouw zelfvertrouwen. Hij vindt je mooi en sexy. En daar ben jij natuurlijk hartstikke blij mee!
3. Ze zeggen nooit dat je dik bent Mannen weten maar al te goed wat ze wél en niet moeten zeggen. Jouw lover zal never nooit zeggen dat jouw broek te strak om je billen zit. Trouwens, hij vind dat alleen maar opwindend. Mannen zullen nooit snel zeggen dat je dik bent. Hij vindt je mooi om wie je bent en houdt er zeker van om wat vast te houden. Zegt jouw vent wel dat je dik bent? Tijd om hem eens een beetje op te voeden!
4. Mannen zijn snel blij en gelukkig Loop samen de Mediamarkt binnen en zijn ogen zullen gaan stralen. Mannen zijn snel tevreden en snel gelukkig. Met een simpele massage, een fijne knuffel of een lekker toetje zorg je ervoor dat je hem zo om je vinger windt. Je hoeft er weinig voor te doen om hem gelukkig te maken. Jij maakt hem al zo gelukkig!
5. Ze zijn altijd op de hoogte van de allerhipste gadgets De nieuwste mobiele telefoons, PDA’s en MP3-spelers… Hij weet er alles van! Jouw vriend zal altijd op de hoogte zijn van de allerhipste gadgets. En dat is niet het enige. Mannen zijn ook altijd op de hoogte van hoe die dingen werken. Zij hoeven niet te gaan zitten knoeien met een gebruiksaanwijzing. Jouw man is je gebruiksaanwijzing. Wees er trots op!
6. Mannen zijn knijpbaar Zin om even te vechten, te stoeien of iemand een flinke stoot te verkopen. Jouw lief kan wel tegen een stootje. Hij zal er ook zeker voor open staan om je energie op hem af te reageren in een lekkere stoeipartij. Daarnaast kan je heel goed met mannen een enge film kijken. Zij kunnen beter relativeren en vinden toch niks eng. Kan je mooi zijn hand even fijn knijpen.
7. Met een man heb je extra pyjama’s Je zal vaak meemaken dat je lover groter is dan jij. Ga je bij hem slapen en ben je je pyjama vergeten dan kan je altijd wat van hem aandoen. Zijn zachte pyjamabroek of zijn XXL voetbal t-shirt bijvoorbeeld. Met een vriend heb je altijd genoeg extra pyjama’s erbij. En ze zijn niet alleen lekker zacht en groot. Ze ruiken ook nog eens heerlijk naar hém.
8. Mannen laten je lachen Over het algemeen hebben mannen gevoel voor humor. Dat is ook vaak het gene wat ze gebruiken om een meisje mee te versieren. Zit je in een dipje of ben je chagrijnig? Zij zullen altijd proberen je op te vrolijken met een grap. En of dat nu een leuke of een flauwe grap is, dat maakt niet uit. Zijn glimlach en zijn stralende ogen, daar kan je toch niet omheen?
9. Ze schelden altijd met je mee Bij vrouwen is het niet netjes als je scheld, maar mannen kan dat echt niets schelen. Je kan je bij hem lekker laten gaan en uittieren totdat je erbij neervalt. Het leuke is zelfs, hij doet gewoon met je mee! Je teamleider een rotvent en je beste vriendin een jaloers kreng? Hij vindt het ook! Wees blij met hem want hij is het waard!
10. Mannen nemen vaak het initiatief Onzeker hoef je niet meer te zijn als je een liefje hebt. Mannen zijn van oorsprong gewend te overleven en actie te ondernemen. Hij zal dus initiatieven nemen die jij niet snel zal nemen. Handig toch? Dus durf je dat dure truitje niet te ruilen? Hij wil dat vast wel voor je doen… toch? |
waar vind je zo'n man dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 01:34
|
|
|
TINEKE986 schreef: |
ik wens je een hele gezegende tijd toe met Willem, zorg dat hij zich wat rustig houd (hij is net hersteld van een hartinfarct.) |
Was er niet veel aan te merken op 1mei, toen kwam hij in antwerpen de bijbeldag ook voorzien van het Woord ik hoor hem graag spreken, en zijn boeken vind ik geweldig opbouwend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIEMK402
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 01:49
|
|
|
Hoi,
in de waarheidsvriend stond een interessant stukje precies over dit onderwerp. Hopelijk komt er zo meer aandacht voor. Ik voel het ook erg in de kerk helaas. Niet bewust, maar bijv. in het gebed dat er in 1 zin gebeden wordt voor zieken, rouwdragenden en alleenstaanden. Alsof het echt een gebrek is. Of hoe ze kijken als je de kerk alleen inloopt, of de eerste vraag: heb je een vriend of zelfs: heb je ook kinderen? Leren loslaten denk ik dan. Geluk niet laten bepalen door wat anderen denken, voor God ben je speciaal en compleet. Maar het is deels ook een kwestie inderdaad van je eigen instelling. Vermijd je het contact met anderen of hoe is dat contact, als je bang bent wat ze van je vinden. Soms zie ik er zelf persoonlijk erg tegenop naar een club of verjaardag te gaan, waar iedereen met zn partner komt en ze naar je kijken van: o, jij bent nog zielig alleen. Maar het merendeel is waarschijnlijk verbeelding, deels zullen ze dit wel denken, maar het is meer omdat ik er zelf mee zit, terwijl anderen het soms niet eens opmerken. Proberen maar de vrolijke vrijgezel te zijn, en vooral niet contacten laten verwateren of een minderwaardigheidsgevoel in de weg laten komen van spontaniteit, contacten. Het is altijd makkelijker gezegd, dan in de praktijk gedaan. Het is vaak zwaar alleen te zijn, maar uiteindelijk hebben we altijd God, en voor Hem maakt het echt niet uit of je single bent of wat anderen van je denken. Het geeft mij meestal wel kracht. En anders kijken inderdaad naar de positieve kanten: je bent vrij, hebt meer tijd voor andere dingen, iets minder zorgen etc. Het leven van een vrijgezel is zo verkeerd nog niet Toch hoop ik dat er nog meer aandacht mag komen binnen de kerken! Vooral omdat eenzaamheid of in elk geval vrijgezel zijn, psychisch best zwaar kan zijn, onder andere door de houding van anderen (bewust of onbewust).
Zo wat n verhaal:s Compliment, respect als je t helemaal gelezen hebt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 05:51
|
|
|
Van harte welkom vanavond van 20 tot 21 u. Gebedspunten kunnen vooralsnog worden doorgemaild.
Herman en de andere bidders[/quote]
Gebed gevraagd: - voor Willeke een cm-lid: voor het wegnemen van haar lichamelijke en geestelijke pijn als gevolg van een erge wishplash. We willen bidden dat God ingrijpt zodat zij haar leven terug normaal kan organiseren, opdat misselijkheid (mét migraine, afkeer van eten en duizeligheid), hoof-, nek-, schouder- en rugpijn (met uitstraling naar de rechtervoet) wordt weggenomen.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op donderdag 10 mei 2012, 05:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 07:21
|
|
|
Higher than ... oftewel.. goeiemorgen..
http://youtu.be/vGnpWo9SLuk
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 10 mei 2012, 07:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 09:33
|
|
|
ANITA695 schreef: | Mooiste moment samen zijn met mijn zoon genieten twee en half uur vanmiddag. Later kwam ook nog de oudste heerlijk ook dat te zien weer samen bouwen aan een lego auto ik heb gebeden Heer laat het fijn zijn en goed ,alleen positief en t was om te danken Alle eer aan de HEER .
Ik dacht was het maar altijd zo maar dit moment heb ik in mijn hart gesloten .
Anita |
Geweldig anita,een hele stap,fijn dat jullie zo genoten hebben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 09:38
|
|
|
Het verlossende telefoontje van de gemeente;er ligt vanaf heden woonbestemming op een perceeltje grond dat in mijn bezit is
*doet even een dansje*
Leanne,GEEN raik frau
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 09:42
|
|
|
HANNAH810 schreef: | omdat we in ede GEZELLIG willen picknicken, en elkaar positief benaderen en respecteren wil ik iedereen vragen om op dit topic alleen te reageren op positieve reacties die gaan over de PICKNICK IN EDE wie weet lukt het dan on-topic te blijven......... |
Ook vanuit de redactie dit verzoek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 09:47
|
|
|
we willen dus op zaterdag 16 juni voor de elfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad. je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) mar608, regio 0182, 51 jaar qsjes546, regio 035, 43 jaar
harald940, regio 038, 37 jaar ov jan578, regio 0172, 53 jaar
BBQ en houtskool worden meegenomen door; - jan578 neemt BBQ mee - - -
feest-tent wordt in geval van dreigende regen meegenomen door; - - - -
Leuk.
Ik heb die zaterdag wel mijn kinderen, dus ik kom met de volgende kinderen: Henrike 15 jr Joanne 13 jr Harmen 9 jr, Annelise 3 jr
Hoop dat het mooi weer word, en net zo gezellig als de vorig keer
Heb er zin in. Naar boven Deze reactie is niet okee
Mars en ik hopen ook weer mee te gaan.....heb iig vrij gevraagd, nu nog afwahten of ik het krijg!
Laatst aangepast door
|
TINK100
|
op donderdag 10 mei 2012, 09:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 09:50
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het verlossende telefoontje van de gemeente;er ligt vanaf heden woonbestemming op een perceeltje grond dat in mijn bezit is
*doet even een dansje*
Leanne,GEEN raik frau |
Ga je er zelf iets neer zetten of verkoop je het perceel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 09:52
|
|
|
LINNY170 schreef: | waar vind je zo'n man dan?
|
het is een ombinatie van alles wat, je kunt zelf veel...meer dan je denkt en je man/ vriend kan vast ook veel en miss ook andere dingen. En, wat je niet kan, kun je leren. Zo'n man is niet kant en klaar te vinden, helaas miss....anders was CM er niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 09:53
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Dag Lezer,
Nu wil ik alle ''nieuwe leden'' even groeten.
Daar laat je,en hier vindt je wat...
Iedereen draagt ook hier zijn rugtas bij zich,dus dat zegt denk ik ook genoeg.. Hebt geduld of zwijg. Ook ik wil en moet dit leren..telkens weer.
Maar.. blijf daar astublieft niet door weg,of gelijk maar afmelden! Nee..blijft vooral je zelf..want door de voor jou juiste mensen wordt je toch wel opgemerkt..en mischien zelfs ooit gelief..met een d,t
Heide |
mooi initiatief Heide!!! ik hoop dat je vele mooie reacties zult krijgen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 10:06
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ga je er zelf iets neer zetten of verkoop je het perceel? |
Geen van beide maris,in deze tijd is verkopen geen optie en een huis heb ik al. Wie weet wat ik nog eens ga doen...........fantaseren is leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 10:34
|
|
|
XABIA794 schreef: | Was er niet veel aan te merken op 1mei, toen kwam hij in antwerpen de bijbeldag ook voorzien van het Woord ik hoor hem graag spreken, en zijn boeken vind ik geweldig opbouwend |
Willem heeft veel moeite gehad met zijn herstel is op zich natuurlijk niet om te lachen maar tijdens het herstel (bij zijn zuster in duitsland net over de grens met nederland ter hoogte van twente) had hij het erg druk op face book met het bezig houden van zijn " fans" door een raadsel op te geven waar hij dan wel was. het was erg gezellig. Hij had ong. gedurende 1 maand al zijn afspraken moeten afzeggen. en nu is hij weer volop bezig hij spreekt in totaal 3 keer in belgie. 17 mei wat jij al opnoemde hier in je topic. ergens begin juni als ik het goed onthouden heb en eind juni. (22,23 juni? een vrijdag en zaterdag).
ik mag heel graag naar hem luisteren. 8 en 9 juni is het "span" in de Betteld met het vrij-zijn weekend. er komt ook een groot scherm om de voetbalwedstrijd te kunnen zien (oranje? tegen?.....) en er komt een optreden van Trinity.
helemaal geweldig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 10:39
|
|
|
TINK100 schreef: | het is een ombinatie van alles wat, je kunt zelf veel...meer dan je denkt en je man/ vriend kan vast ook veel en miss ook andere dingen. En, wat je niet kan, kun je leren. Zo'n man is niet kant en klaar te vinden, helaas miss....anders was CM er niet. |
Ja weet ik hoor! niemand is perfect en niemand voldoet 'denk ik' aan alle dingen. en iedereen vind andere dingen ook weer belangrijk, dus ja ;) Heb zelf alleen heel andere ervaringen helaas ;) Maar hoor ook wel weer verhalen over de 'perfecte' wederhelft dus ja :D
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 10:41
|
|
|
TINK100 schreef: | mooi initiatief Heide!!! ik hoop dat je vele mooie reacties zult krijgen! |
hier sluit ik mij bij aan en ook bij Roos en Anita.
Linny170 van harte welkom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 10:43
|
|
|
Ja dat is toch wel wat ik geleerd heb in de loop der jaren! Je blijven vasthouden aan God. En soms is het ook wel moeilijk, en de wereld om je heen maakt het ook niet altijd makkelijker..daarom kijk ik bijvoorbeeld niet zovaak het journaal, wordt er gewoon misselijk van als je alles ziet en hoort. maar alleen Hij kan ons beschermen en heeft een plan/doel met en voor ons, en doe gewoon mijn best om zo goed mogelijk te leven. En zolang je van dingen kunt genieten, lekker doen, anders kom je echt in zo'n neerwaartse spiraal terecht..en die is niet zo leuk en lastig weer uit te komen.
Ga momenteel ook niet vaak naar de gemeente(kerk) wegens omstandigheden, maar merk wel dat ik er behoeft aan heb. Daarom ook hier aangemeld en lees nu elke dag een stuk uit de Bijbel. Heb dat gewoon toch nodig :D en ja, elke relatie moet je onderhouden, dus ook die met God :D
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 10:48
|
|
|
Heb voor haar en het gezin gebeden. Heb gevraagd of de Heer Zijn genezende hand op haar mag leggen, en dat Hij het gezin wil bijstaan in deze moeilijke en zware tijd.
;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 10:50
|
|
|
LINNY170 schreef: | Ja weet ik hoor! niemand is perfect en niemand voldoet 'denk ik' aan alle dingen. en iedereen vind andere dingen ook weer belangrijk, dus ja ;) Heb zelf alleen heel andere ervaringen helaas ;) Maar hoor ook wel weer verhalen over de 'perfecte' wederhelft dus ja :D |
mijn vriend heeft gewoon mazzel dat hij de perfecte vrouw gevonden heeft....... Gekkigheid natuurlijk, maar het is juist zo heerlijk dat je met al je niet-perfecte dingen toch van elkaar kunt houden. En het is een zegen als je er beiden om kunt lachen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 11:02
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ik zelf kan met verkeerde kritiek ingaan op een onderwerp,en daardoor ook de kans krijgt..of neemt.. misbruik te gaan maken..van mijn zogenaamde gemeende kritiek. Dat je zo van het geplaatste onderwerp afwijkt..spreekt denk ik van zelf. |
als afleidingsmanouvre of om de dingen naar je toe te trekken bijvoorbeeld?
wat mij eigenlijk meer bezig houd is of wij stil staan bij het waarom van het krijgen van kritiek en of wij daarin de Hand van God kunnen zien.
we verschuilen ons zo snel achter maskers. zo kan je bijvoorbeeld dingen zeggen om mensen van je af te houden. je kan je vast houden aan een bepaalde mening omdat je niet na wil denken over een alternatief omdat je eigen mening je houvast geeft of omdat je het zo geleerd hebt.
maar wat als God je van dat denkbeeld af wil halen of als Hij wil dat je een andere houding aan neemt. en daarvoor andere mensen gebruikt voor het geven van (positieve) kritiek?
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|