ChristianMatch

Forum

Gebedsroom do 3 mei – ... voor bewaring en integriteit
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3813 3814 3815 3816 3817 3818 3819 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
ROOS423

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 19:11

HERMAN968 schreef:
Gods Geest doorbreekt mijn grenzen
en ik bid dat Hij mijn hart aanraakt, steeds opnieuw en opnieuw
dat Zijn liefde door mijn duisternis dringt
Want dit is mijn gebed, dat mijn integriteit
niet weg geroofd wordt door de boze in mijn geestelijke strijd.

De donderdagbidders ontmoeten elkaar weer op donderdag vanaf 20 u. Allen zijn welkom. We starten het gebedsuurtje met
het eren van onze God.
“Vader met geheven handen
breng ik U mijn dank en eer
‘t Is Uw Geest die mij doet zeggen
Jezus Christus die is Heer” (lied 167).

Dit neemt telkens zo’n half uurtje in beslag.
Daarna verzamelen we de gebedspunten (eventueel vooraf in het kort doormailen).

Elke donderdag ervaren we de zegen van de Heer. Amen. Niet het aantal van de bidders is zo van belang, wel het hart waarmee
we naar God uitreiken.

Verder gebedspunt:
- moeder van Robbedoes, die kanker heeft en waar het niet goed mee gaat (Koller);
- leiding om respectvol te communiceren en de tong te bedwingen
"Wie de tong bedwingt, bedwingt gans het lichaam": “Wie zijn mond en zijn tong bewaakt (in toom houdt), bewaart zich in zijn leven allerlei ellende” aldus Spreuken 21:23.
Het is zoals een vlam die een enorme brand kan veroorzaken. Mensen kunnen behoorlijk worden beschadigd door wat er over en tegen hen wordt gezegd. In de volksmond spreken we van dit “dodelijk” venijn?
Welkom

Herman en medebidders

Lieve, lieve mensen,

Wat word ik verdrietig van deze conversatie.... Geschokte, onthutste smiley

Vergeving vragen is niet meer en niet minder dan je afhankelijk opstellen t.o.v. God. Er is niets schijnheiligs aan.. alleen nederigheid t.o.v. de Heer zelf. Daarnaast ruimt het barriëres tussen jezelf en God op.. Lachende smiley

Voorbede doet dat ook. God is blij met een verslagen en vermorzeld hart dat tot Hem komt en zijn kleinheid durft te erkennen. Alleen Hij is groot, en Hij heeft een hekel aan trotsen van hart.. die slaat Hij uiteen...
Verraste, verbaasde smiley
Alleen Hij en jij weten hoe je hart er van binnen uit ziet, maar ja: telkens blijf je aan de vruchten de boom herkennen. Lachende smiley met blinkend witte tanden Laten het goede vruchten zijn, in de Naam van Jezus..

Liefs en God bless,
Roos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 20:18

Het winnende nationaal gedicht van 2012:

CHARLOTTE FONTIJNE - DE STILTE SPREEKT

Hoorde u het?
Toeschouwer op de bank
Hoorde jij het net?
Kindje aan je papa’s hand

Zij die het horen,
Luisteren
Heb je gevonden waar het ontspringt?
Alleen,
Hoor je hen fluisteren
Terwijl, nu wij tezamen
Hun spreken harder klinkt

Men zegt: ‘Twee minuten is het stil’
Zo heb ik ze nooit beleefd
Stilte is als er mensen zwijgen
Maar elk van deze stemmen leeft

Ik hoorde in de stilte geen zwijgen
Een soldaat sprak tegen mij
Over liefde voor zijn gezin
Hoe hij van hen houdt
Zijn stem klonk vredig en blij

Die mevrouw hoorde net geen zwijgen
Een stilte allerminst
De stem van haar grootvader sprak
Hoe trots hij op haar is
Zijn stem,
Van binnenin

Zij die niet geluisterd hebben,
Hebben niet gehoord

Maar, het hindert niet
Luisteren kan altijd
Hun stemmen klinken voort.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 21:02

Vanmorgen een besneeuwd Amsterdam
bomen die stille getuigen waren
van meer dan 65 jaar geleden
en stil getuige werden van deze ochtend.

Een statement: nooit meer Auschwitz
nooit meer zo'n vernietiging...
De bomen bewogen in de wind,
sneeuw om ons heen
als herinnerend aan hen die stampvoetend
hun bloedsomloop op gang hielden en
de ellendige appéls doorstonden.
Het Kaddish klonk voor de doden
en om de Eeuwige te herinneren:
herinner de Eeuwige
die niet onschuldig zal houden
die recht zal spreken
herinner, gedenk ...
Zijn ogen hebben gezien, Zijn oren gehoord.
Zijn hart doorboord, Zijn handen vastgenageld,
Zijn rug gestriemd:
Auschwitz, Auschwitz, Auschwitz..
nooit meer Auschwitz.

Uw koninkrijk komt.

copyright: Jo's 31 januari 2010
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 21:35

[quote=JOL252]

Dank je wel!
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 21:36

INGE721 schreef:
Gewoon jezelf blijven en je eigen grenzen blijven beschermen....
Geef hem een kans zou ik zeggen, hij weet niet waarom je rustig aan wilt doen. Mannen zijn toch nog meer van ik heb de buit, nu mot ze ook mijn hol in...kunnen ze niks aan doen

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

sorry maar dit was totaal niet aan de orde??? Gefrustreerde smiley

Ik raak in paniek zo gauw iemand mijn vriend wil zijn of worden Verlegen lachende smiley Zieke smiley
word gewoon ziek er van . krijg het gevoel dat ze maar 1 dingen willen

Laatst aangepast door
NICKY298
op zaterdag 12 mei 2012, 09:17
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 21:51

klopt helemaal, je heb tijd nodig om te vergeven.

maar zeker tijd nodig om te herstellen.
en ja alles heeft zijn tijd.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 22:09

ROOS423 schreef:
Lieve, lieve mensen,

Wat word ik verdrietig van deze conversatie.... Geschokte, onthutste smiley

Vergeving vragen is niet meer en niet minder dan je afhankelijk opstellen t.o.v. God. Er is niets schijnheiligs aan.. alleen nederigheid t.o.v. de Heer zelf. Daarnaast ruimt het barriëres tussen jezelf en God op.. Lachende smiley

Voorbede doet dat ook. God is blij met een verslagen en vermorzeld hart dat tot Hem komt en zijn kleinheid durft te erkennen. Alleen Hij is groot, en Hij heeft een hekel aan trotsen van hart.. die slaat Hij uiteen...
Verraste, verbaasde smiley
Alleen Hij en jij weten hoe je hart er van binnen uit ziet, maar ja: telkens blijf je aan de vruchten de boom herkennen. Lachende smiley met blinkend witte tanden Laten het goede vruchten zijn, in de Naam van Jezus..

Liefs en God bless,
Roos

ha roos;
ik denk dat het leerzaam kan zijn van elkaar te leren hoe je "vruchtbaar" kunt bidden. Zelf wordt ik er niet verdrietig van, maar vind ik het boeiend om te zien hoe verschillend we tot dezelfde God naderen.

Ik ben het met nicky eens, dat de zonden/fouten die je doet/maakt, een scheiding maken tussen God en ons hart, maar ik denk dat wanneer je eenmaal de Heere Jezus hebt leren kennen en Zijn liefde en vergeving, het niet noodzakelijk is aan het begin van je gebed eerst opnieuw vergeving te vragen, omdat God ons zelfs wil aanhoren en verhoren, wanneer wij als zondige mensen ons vertrouwen willen stellen op de almachtige God.
Dit neemt uiteraard niet weg, dat het steeds opnieuw belijden van onze zonden goed is, begrijp me goed. Ik denk namelijk dat een spontaan en oprecht gebed voor God vele malen belangrijker is; recht uit je hart,
en hoe de volgorde dan is en of je alle punten van "een schema" aangehouden hebt is dan denk ik van minder belang.

het is mij wel gebeurd dat ik al mijn ellende met een opstandig hart God toegeschreeuwd heb; en ik geloof dat zelfs dát mag!
Hij zegt; doe me uw stem horen; want uw stem is me lieflijk; zelfs als we "krassen als de raven".
Ik denk dat hij ons liever opstandig tot Hem ziet naderen, dan in het geheel niet.

ook zie ik verschil tussen afhankelijkheid/nederigheid, en het vragen van vergeving.
vergeving vragen doe je na het maken van fouten/doen van zonden.
afhankelijkheid en nederigheid zijn een basis-houding richting God, begrijp je wat ik bedoel?

daarnaast heb je het over een vermorzeld hart, en ook daar heb ik een andere visie op;
ik denk niet dat God ons hart vermorzeld, maar wel zodanig verbreekt dat je de behoefte ervaart om tot hem te komen om heling en genezing.
als je voelt genezing nodig te hebben, vraag je namelijk om "de balsum van Gilead", om maar met bijbelse termen te spreken.
oftewel;
wanneer je voelt dat je vergeving nodig hebt, ga je tot het bloed van de Heere Jezus.

ook ben ik niet met je eens dat God een hekel heeft aan trotse menesn; wel aan die instelling; niet aan de méns die trots is.
God heeft de mens lief; de houding van het hart van die mens dus niet.
maar gelukkig wil Hij daar ook zelf de nodige verandering in brengen.

weet je; ik vind het nu net zo heerlijk, dat wanneer wij mensen trots zijn (of opstandig, verdrietig, kleingelovig en vul verder maar in) god ons nu net NIET wegslaat, maar ons in ontferming wil vormen zo hij ons hebben wil. DAT is nu net genade; dat is liefde; dat is GOD.
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 22:16

god is, als een vader voor zijn kind.

zo als wij doen met onze kinderen.

wij negeren een stout kind , of geven straf.
als ons kind spijt heeft van zijn daden , luisteren wij weer naar het kind
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 22:21

HANNAH810 schreef:
ha roos;
ik denk dat het leerzaam kan zijn van elkaar te leren hoe je "vruchtbaar" kunt bidden. Zelf wordt ik er niet verdrietig van, maar vind ik het boeiend om te zien hoe verschillend we tot dezelfde God naderen.

Ik ben het met nicky eens, dat de zonden/fouten die je doet/maakt, een scheiding maken tussen God en ons hart, maar ik denk dat wanneer je eenmaal de Heere Jezus hebt leren kennen en Zijn liefde en vergeving, het niet noodzakelijk is aan het begin van je gebed eerst opnieuw vergeving te vragen, omdat God ons zelfs wil aanhoren en verhoren, wanneer wij als zondige mensen ons vertrouwen willen stellen op de almachtige God.
Dit neemt uiteraard niet weg, dat het steeds opnieuw belijden van onze zonden goed is, begrijp me goed. Ik denk namelijk dat een spontaan en oprecht gebed voor God vele malen belangrijker is; recht uit je hart,
en hoe de volgorde dan is en of je alle punten van "een schema" aangehouden hebt is dan denk ik van minder belang.

het is mij wel gebeurd dat ik al mijn ellende met een opstandig hart God toegeschreeuwd heb; en ik geloof dat zelfs dát mag!
Hij zegt; doe me uw stem horen; want uw stem is me lieflijk; zelfs als we "krassen als de raven".
Ik denk dat hij ons liever opstandig tot Hem ziet naderen, dan in het geheel niet.

ook zie ik verschil tussen afhankelijkheid/nederigheid, en het vragen van vergeving.
afhankelijkheid en nederigheid zijn een basis-houding richting God, begrijp je wat ik bedoel?

daarnaast heb je het over een vermorzeld hart, en ook daar heb ik een andere visie op;
ik denk niet dat God ons hart vermorzeld, maar wel zodanig verbreekt dat je de behoefte ervaart om tot hem te komen om heling en genezing.
als je voelt genezing nodig te hebben, vraag je namelijk om "de balsum van Gilead", om maar met bijbelse termen te spreken.
oftewel;
wanneer je voelt dat je vergeving nodig hebt, ga je tot het bloed van de Heere Jezus.

ook ben ik niet met je eens dat God een hekel heeft aan trotse menesn; wel aan die instelling; niet aan de méns die trots is.

weet je; ik vind het nu net zo heerlijk, dat wanneer wij mensen trots zijn (of opstandig, verdrietig, kleingelovig en vul verder maar in) god ons nu net NIET wegslaat, maar ons in ontferming wil vormen zo hij ons hebben wil. DAT is nu net genade; dat is liefde; dat is GOD.

Kussende smiley hugs!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS423

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 23:01

HANNAH810 schreef:
ha roos;

oftewel;

Beste Hannah,

Misschien heb je me niet goed begrepen:
Ik heb het hier niet over de mens, maar wat die mens doet..
God heeft de zondaar lief en zal nooit het geknakte riet breken, dus ook een mens met een vermorzeld hart niet.
trotsen van hart echter slaat Hij uiteen, Hij breekt niet de mens, maar zijn trotse en hoogmoedige hart die zelf wel uitmaakt wat goed is en wat geen kwaad kan. En...zodra dát hart weet dat hij het niet meer op eigen kracht kan = vermorzeld is, komt God als Vader en vriend en bouwt Hij die mens weer op die nederig genoeg is weer bij Hem te komen, en alles van Hem verwacht..
Want Hij is een goede en ook leive God voor Wie niets onmogelijk is, als je het maar van Hem verwacht..

Waar ik verdrietig van werd, was de conversatie zelf...ER werd gesproken over schijnheiligheid... terwijl het hier gaat over een gebedsroom..
Dát was mijn insteek.

Nou, Gods zegen en wijsheid en Liefde toegewenst,
Roos
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 00:11

JOSINA022 schreef:
Fijne dag, meis!

thnxxxxx Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 00:36

NICKY298 schreef:
klopt helemaal, je heb tijd nodig om te vergeven.

maar zeker tijd nodig om te herstellen.
en ja alles heeft zijn tijd.

Verzamel de stenen en gooi ze in de rivier
..nog even kringen in het water ..
om voor altijd op de bodem achter te laten
en vaar met je bootje over dezelfde rivier
richting open water...

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 5 mei 2012, 01:02
Naar boven

Auteur Bericht
DJES101

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 00:54

XABIA794 schreef:
Daarom begrijp ik ook niet goed dat men een uiterlijk niet durft openbaren Smiley die vol vragen zit Het is net belangrijk dat ieder mens zichzelf accepteert naar de creatie die God heeft gemaakt.
en dit bedoel ik niet persoonlijk gericht... er zijn wel redens om jezelf niet kenbaar te maken.

voel me zeker niet persoonlijk aangesproken want heb gewoon foto s van mezelf in mijn account staan dus heb niks te verbergen en accepteer mezelf zeker op de wijze hoe God mij geschapen heeft ... Lachende smiley

Laatst aangepast door
DJES101
op zaterdag 5 mei 2012, 00:56
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 01:17

Het huis voor mezelf,gordijnen dicht,borreltje en dan.........DISCOTIME! Clown smiley Verlegen lachende smiley Coole smiley met zonnebril

http://www.youtube.com/watch?v=DY0tsKCB4lc

Laatst aangepast door
LEANNE226
op zaterdag 5 mei 2012, 01:17
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 02:43

COOTJE711 schreef:
Mooi plaatje Mario, zal vàst ZH zijn Engeltje smiley

Boze smiley ...Brabant bedoel je. Waar anders vind je zo'n lieve dieren die omgeven worden door nog veel lievere mensen??? Inderdaad, in Brabant.
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 03:17

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...Brabant bedoel je. Waar anders vind je zo'n lieve dieren die omgeven worden door nog veel lievere mensen??? Inderdaad, in Brabant.
Dààr worden ze alleen maar opgegeten of doodgereden vernam ik ergens... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 03:19

HERMAN388 schreef:
De overbuurman is slachtoffer geworden door Russin.
Liefst 3800 euro heeft hij kwijt geraakt.
De vrouw is nooit teruggevonden

Da's tenminste nog eens snel geld verdienen.... meer dan een nachtje werken.... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 05:13

NICKY298 schreef:
HET LIJKT MIJ HET BESTE DAT DE GEBEDSROOM BEGINT MET VRAGEN
VOOR VERGEVING VAN ONZE ZONDEN.

ANDERS HEEFT HET GEBED GEEN ENKELE WAARDE.

Ben even bepaald geworden door je woorden Nicky, samen met Ouweneel (boek dat ik nu lees, Bouwstenen voor geloof, blz 68). Mooi dat God werkt via mensen. Fijne dag wens ik je.

Here, ik vind het erg dat ik zondig, want ik weet dat ik U hiermee verdriet doe, dat ik U hiermee onteer. "Uit de diepte roep ik tot U (...) maar bij U is er vergeving" Ps 130:1,4
Voor sommigen is berouw nooit genoeg ! Maar U Vader is dat geheel anders. U die mijn hart door en door kent -beter dan mezelf-heeft er alles voor over gehad om mij met open armen te ontvangen. En soms Here ben ik strenger voor mezelf dan dat U bent voor mij. Help me Here zodat ik in Uw vrijheid kan staan.

Laatst aangepast door
HERMAN968
op zaterdag 5 mei 2012, 05:25
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 08:10

Sing to me of the song of the stars
of Your galaxy dancing and laughing
and laughing again...

http://youtu.be/xWvtqFddh8k

... awesome

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 5 mei 2012, 08:12
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 08:24

JOL252 schreef:
Sing to me of the song of the stars
of Your galaxy dancing and laughing
and laughing again...

... awesome

Jol,
Is blijkbaar iets mis met your song, daarom Psalm 23
http://youtu.be/A-qLa_2GPcM

Fijne dag,
Herman Verliefde smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op zaterdag 5 mei 2012, 08:25
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 08:45

nog een keer dan. En nu goed.

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 5 mei 2012, 08:47
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 09:11

Zaterdag 5 mei, Psalm 54; God is mijn hulp.

Vandaag gaan alle vlaggen uit: Bevrijdingsdag! Als het voorjaar een beetje meezit, zijn de tulpen rood, zijn de wolken wit en is de hemel blauw. Heel deze dag is één grote manifestatie van vreugde vanwege de bevrijding. En de psalm van vandaag doet een flinke duit in het zak van de dankbaarheid. God is mijn helper! Waarom? Hij is het die mijn leven draagt! De psalm spreekt over een situatie die voor de dichter benauwend is. Hij zit in het hol van de leeuw, door de vijand verraden. Het is alsof je het Achterhuis van Anne Frank voor je ziet… ‘Vreemden vallen mij aan, zij staan mij met geweld naar het leven, zij houden God niet voor ogen.’ Maar zie, dan is daar die bevrijdende Redder, die het leven van de dichter draagt. Hij redt uit de nood, zodat hij onbevreesd zijn vijanden kan aanzien.
Die laatste uitdrukking is opvallend. David kan dankzij Gods hulp zijn vijanden aanzien. Er staat niet dat zij de deuren van het concentratiekamp voor hem openden. Er staat ook niet dat God zijn geplaagde kind in één klap herstelde van alle kwalen die de gevangenisschap hem had bezorgd. Er staat alleen dat hij dankzij Gods hulp zijn vijanden kon aanzien. Dat geeft te denken! Misschien is de grootste bevrijding die wij kunnen beleven, de bevrijding van onze angst, de bevrijding van onze vrees voor de vijand. Wie werkelijk wordt bevrijd, krijgt geen enkele reis Luilekkerland, maar wordt van zijn angst bevrijd! Je kunt zelfs je grootste vijand recht in de ogen zien – en dát is nog eens echt bevrijding!

God is mijn hulp, Hij is getrouw.
Het is de Heer die mij blijft schragen,
die ze verdelgt wie mij belagen,
breekt wie mij brengen in het nauw.
Ja, Hij zag mijn benauwdheid aan,
ik vrees niet meer voor mijn vijanden,
O God, ontvang mijn offerranden!
O Heer, geprezen zij uw naam!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 10:14

Net naar de winkel , zie ik de eigenaar...........vandaag visclub? Ja.
Asjeblief , neem maar mee voor op de prijzentafel. 5 flessen wijn en een fles sherry. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 10:18

DJES101 schreef:
voel me zeker niet persoonlijk aangesproken want heb gewoon foto s van mezelf in mijn account staan dus heb niks te verbergen en accepteer mezelf zeker op de wijze hoe God mij geschapen heeft ... Lachende smiley

Voor proefleden hier op de site schijnt het dat alleen de profielfoto is die zichtbaar is .Ik weet het niet , maar dat hoorde ik pas van iemand Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 10:21

Beetje miezerregen maar hoorde net dat het 5 km. verderop waar we vanmiddag moeten zijn , stortregent.
Afijn , aangezien het nog géén middag is.......... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 10:31

Als ik kan , kom ik ook!

Ben dan net terug van vakantie!
Als ik niet omkom van de was en de rommel thuis hahaha
er blijven twee bubers thuis , met oma als oppas.

Ik ga mijn best doen!
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 11:02

Fijn Herman dat je inziet dat je streng bent voor je zelf!
Dat geeft inzicht om wat minder streng te worden!

Je hebt nu 1 goed boek in handen Herman!

Mijn moeder heeft het altijd over ouweneel.
Zij luisterd naar zijn uitzendingen en verteld mij er af en toe over
wat ouweneel zegt!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 11:03

NICKY298 schreef:
Als ik kan , kom ik ook!

Ben dan net terug van vakantie!
Als ik niet omkom van de was en de rommel thuis hahaha
er blijven twee bubers thuis , met oma als oppas.

Ik ga mijn best doen!

kan oma die bubers niet aan het werk zette? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 11:10

VISSER278 schreef:
Net naar de winkel , zie ik de eigenaar...........vandaag visclub? Ja.
Asjeblief , neem maar mee voor op de prijzentafel. 5 flessen wijn en een fles sherry. Lachende smiley

En wat zal je uiteindelijk aan die prijzentafel 'schenken'? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 11:14

FRANKT627 schreef:
En wat zal je uiteindelijk aan die prijzentafel 'schenken'? Knipoog smiley

Ik hoop meer dat die prijzentafel míj wat fatsoenlijks te schenken heeft. Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3813 3814 3815 3816 3817 3818 3819 ... 6194 Volgende
Pagina 3816 van 6194