Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 06:37
|
|
|
Houd aan grijp moed uw hart ZAL vrolijk leven Zo mooi..er staat dus niet u hart zal misschien vrolijk leven . Nee Zal..en op dit WOORD mogen we pleiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 06:40
|
|
|
MARC212 schreef: | Houdt u aan uw woord. Ja is ja en nee is nee. Mattheüs 5:37 |
AMEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 06:45
|
|
|
prachtig lied!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 06:58
|
|
|
Het is en Blijft de TOON die muziek maakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS423
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 08:00
|
|
|
ANITA695 schreef: | HA HA wat leuk om te lezen dit weer ben gelukkig maar even lid en ga weer nu al met plezier maar laat me niet meer wegsturen door mensen die denken alles te hebben en de HEER voor de voeten te lopen De HEER heeft iedereen geschapen met grote of kleinze zonden Belijd aan mij zegt de HEER en keer je naar mij om jullie die vermoeit en belast zijn dat heb ik telkens weer gedaan en dan lees ik weer de zelfden die hier de overhand hebben mensen weg jagen Wie als Christus wil zijn in zijn voetsporen wil wandelen heeft respect voor iedereen ongeacht hoe hij of zij ook is En sorry dat HEER komt niet dan pas als iedereen zich overgeeft aan HEM kan nog lang duren zo met tranen ziet ook HIJ dit schrijven en kent een ieders hart waarmee hij of zij schrijft toch Respect hebben we allemaal nodig Maar ik weet inmiddels dat alles beter bij de HEER te verkrijgen dan in de wereld van mensen niemand die ik wil veroordelen ook ik ben een zondaar en heb mijn kruis te dragen wat zou het mooi zijn dat te kunnen delen met elkaar eens echt te lezen wat er staat en als je het niet begijpt de persoon in kwestie te benaderen en prive even te babelen toch Heb elkander lief in de vreze des Heeren en uw naaste als U zelf Leer van mij mijn juk is zacht mijn last is licht als we zo mogen worden dat ook van elkander te dragen een voet arm been te zijn mensen met beperkingen te waarderen en niet van ons ego tje uit gaan wat zal dan de wereld mooi worden wens iedereen een Gods Zegen toe voor waar je nu staat en wie je mag worden in Christus t s wel een leerschool die je loopt tot de dood je scheid en om te leren goed te doen tussen al het kwaad dat heerst Neem uw wapenuitrusting doe dat aan elke dag weer de boze Doe het goede Wandel in de liefde GODS zo lief als HIJ u heeft zijn zoon gegeven heeft zo horen ook wij met elkaar om tegaan EN ik verwijd niemand en ga ook niet in op discusie na dit schrijfen want ook ik ben mens maar als het anders gelezen word waar internet een groot gevaar van is dan dat iemand bedoelt te zeggen of vragen dan word dat een wereld van onvrede in plaats dat wat GOD van ons verlangt IK IK verlang naar Zijn Genade die ik mag ontvangen door Zijn Zoon Jezus Hij heeft de wereld overwonen door de dood omdat wijn zouden leven en niet sterven laten we de mensen die stervend zijn meenemen in het plan van de HEER niet van deze wereld
lieve groet Gods Zegen Anita |
Mooi geschreven Anita,
Aan de vruchten blijf je een boom herkennen. Gezegende tijd toegewenst, Liefs en God bless!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 08:17
|
|
|
DJES101 schreef: | VOLGENS DE BIJBEL HEEFT GOD IEDER MENS NAAR ZIJN EVENBEELD GESCHAPEN . VOOR MIJ PERSOONLIJK HOUD DAT IN ,DAT IEDER MENS MOOI IS OP ZIJN OF HAAR MANIER. WAT VOOR DE 1 KNAP/MOOI IS ,IS VOOR DE ANDER MINDER KNAP/MOOI. IEMAND KAN MOOI AAN DE BUITENKANT ZIJN, MAAR DOOR DE TONG ZO MINDER MOOI OVERKOMEN.... ZO PAST ER BIJ ELK MENS DE JUISTE PERSOON . |
Zo is het ook...en God heeft de mens ook nog eens ZO geschapen... De een met veel en de ander met minder talenten, maar we zijn allemaal van Grote Waarde!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 08:22
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Zo is het ook...en God heeft de mens ook nog eens ZO geschapen... De een met veel en de ander met minder talenten, maar we zijn allemaal van Grote Waarde!!!! |
daar ben ik het mee eens, maar we willen ook niet allemaal de zelfde man of vrouw he!@!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 08:46
|
|
|
HET LIJKT MIJ HET BESTE DAT DE GEBEDSROOM BEGINT MET VRAGEN VOOR VERGEVING VAN ONZE ZONDEN.
ANDERS HEEFT HET GEBED GEEN ENKELE WAARDE.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 09:16
|
|
|
In mijn ogen lijkt het vallen in de Geest veel op flauwvallen. Ik ben niet het type mens dat al snel geloofd dat het het werk van de Geest is.
Ook epilepsie lijkt veel op vallen in de Geest. Vooral dat shaken.
Ook Satan kan dingen bij mensen verichten die op zaken lijken die van God komen.
Het is satans bedoeling mensen van God weg te trekken. Wie zoekt satan uit? Juist de gelovigen.
Omdat het goed voelt komt het van God? En omdat het zo goed voelt moeten we het vaker doen?
Ook drugs kunnen mensen in bepaalde fase doen belanden. En iedere keer om in die fase te komen gaat men meer gebruiken. Totdat men merkt : ik ben verslaafd.
Ik geloof zeer zeker dat bepaalde handelingen zeer verslavend kunnen werken. Ik lees zo af en toe dat men steeds is op zoek is naar God om meer en meer te willen ontvangen. Steeds dichter bij God te willen zijn.
God is ten allen tijde bij ons, ook al voelen we soms Zijn nabijheid even niet.
Na ons leven hier op aarde dan zijn we pas dicht bij God. En die fase zullen we hier op aarde nooit beleven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 09:20
|
|
|
lezen van het forum, had ik niet op de vroege morgen moeten doen Denk dat ik maar vrijheid ga vieren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 09:21
|
|
|
straks als de invasie aankomt, heerlijk mijn dochter weer een knuffel geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 09:26
|
|
|
NICKY298 schreef: | HET LIJKT MIJ HET BESTE DAT DE GEBEDSROOM BEGINT MET VRAGEN VOOR VERGEVING VAN ONZE ZONDEN.
ANDERS HEEFT HET GEBED GEEN ENKELE WAARDE. |
Gelijk heb je, Nicky. Hier wordt ook telkens aandacht aan geschonken, maar misschien te weinig ?
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op vrijdag 4 mei 2012, 09:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 09:34
|
|
|
YELNIN491 schreef: | lezen van het forum, had ik niet op de vroege morgen moeten doen Denk dat ik maar vrijheid ga vieren |
Woei, je bent een dag te vroeg met vrijheid vieren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 09:35
|
|
|
Marian, ook van mij de hartelijke felicitaties! Een fijne dag vandaag en Gods zegen voor het komende jaar toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 09:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | En is Herman er ook al... |
hey zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten! lees mijn profiel , rustig aan , staat daar!
en dat schrijf ik niet voor niks , het is hier een site om elkaar te leren kennen. eerst maar even samen praten , kennismaken , verder niks hahahaha. Hij is wel een aardige man . Maar ik heb nog even tijd nodig om het vertrouwen in mensen terug te krijgen. dat kan alleen als je met elkaar omgaat. En ja haastig overkomen wekt geen vertouwen
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op zaterdag 12 mei 2012, 09:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 09:44
|
|
|
YELNIN491 schreef: | straks als de invasie aankomt, heerlijk mijn dochter weer een knuffel geven |
Fijne dag, meis!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 09:57
|
|
|
NICKY298 schreef: | HET LIJKT MIJ HET BESTE DAT DE GEBEDSROOM BEGINT MET VRAGEN VOOR VERGEVING VAN ONZE ZONDEN.
ANDERS HEEFT HET GEBED GEEN ENKELE WAARDE. |
ik denk zelf dat het gebed altijd waarde heeft, waarom denk jij dat het gebed zonder bede om vergeving in de aanhef geen zin zou hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:00
|
|
|
MARISKA601 schreef: | God is ten allen tijde bij ons, ook al voelen we soms Zijn nabijheid even niet.
|
hoe meer je van Zijn ontvangen liefde mag uitdelen aan de mensen om je heen, hoe meer je ook zijn nabijheid, vrede en liefde in je hart ervaren zult, mariska.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:01
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik denk zelf dat het gebed altijd waarde heeft, waarom denk jij dat het gebed zonder bede om vergeving in de aanhef geen zin zou hebben? |
zo is het! zelf een zucht is en gebed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:12
|
|
|
Vrijdag 4 mei, Psalm 53; Redding voor Israël.
De psalm van vandaag hebben we al en keer gehad. Psalm 53 is vrijwel gelijk aan psalm 14. Ik zou dus mooi de bladzijde van 27 januari kunnen kopiëren en die tekst op deze dag nog eens opnemen. Maar ik doe het niet. Waarom niet? Omdat deze psalm vandaag toch weer anders klinkt dan toen. Het is vandaag 4 mei. De vlaggen gaan halfstok. Wij staan stil bij de wat toendertijd gebeurde. En wat gebeurde er toen? Precies dat wat in deze psalm geschreven staat! Mensen dachten dat er geen God was! Dat wil zeggen, Hitler had het wel over de Voorzienigheid, maar de Voorzienigheid is nog niet de Eeuwige van Israël! Hitler wilde trouwens Israël al helemaal niets weten. Alle Joden aan het gas! En in de synagogen van Amsterdam en Warschau werd gebeden, geroepen, ten hemel geschreid: ‘Ze verslinden mijn volk of het brood is en God roepen ze niet aan.’ Als ik terugdenk aan wat in de Tweede Wereldoorlog gebeurde, heb ik opeens geen enkele moeite meer met wat in deze psalm snoeihard geschreven staat: ‘Allen zijn afgegleden, allen ontaard, geen van hen deugt, niet één.’ Zeker, wij weten dat er ook goede Duitsers waren en dat er Hollanders waren die Joden verborgen. Maar toch – in grote lijnen was de aarde vol van geweld en rechtsverkrachting. En nu? Nog heeft Israël geen rust. Nog wordt het beschouwd als een volk dat zorgt voor onvrede in de wereld. Ik voel me juist op deze dag niet geroepen onder woorden te brengen in hoeverre Israël misschien voor een deel zelf zich soms de woede van de wereld op de hals haalt. Vandaag mag en moet alleen gezegd worden: lang leve het volk van onze Verlosser! Lang leven het volk dat de Thora van de Eeuwige heeft hooggehouden, door de eeuwen heen, Met Israël bidden we:
Breng, Here, breng een keer in ’t aards bestel, kom toch van Sion uit uw volk bevrijden. Wend, Heer, ons lot, stel paal en perk aan ’t lijden, dan brengt u vrolijk lof met zang en spel heel Israël.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:27
|
|
|
NICKY298 schreef: | hey zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten! lees mijn profiel , rustig aan , staat daar!
en dat schrijf ik niet voor niks , het is hier een site om elkaar te leren kennen. eerst maar even samen praten , kennismaken , verder niks hahahaha. Hij is wel een echt aardige man . Maar ik heb nog even tijd nodig om het vertrouwen in mensen terug te krijgen. dat kan alleen als je met elkaar omgaat. |
Gewoon jezelf blijven en je eigen grenzen blijven beschermen.... Geef hem een kans zou ik zeggen, hij weet niet waarom je rustig aan wilt doen. Mannen zijn toch nog meer van ik heb de buit, nu mot ze ook mijn hol in...kunnen ze niks aan doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:39
|
|
|
INGE721 schreef: | Gewoon jezelf blijven en je eigen grenzen blijven beschermen.... Geef hem een kans zou ik zeggen, hij weet niet waarom je rustig aan wilt doen. Mannen zijn toch nog meer van ik heb de buit, nu mot ze ook mijn hol in...kunnen ze niks aan doen
|
...een mooi beeld zet je daar weer neer van de mannen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:40
|
|
|
Ook ik wil Marian van harte feliciteren met haar verjaardag. Een mooi en intens vreugdevol jaar wens ik je in alle oprechtheid toe...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:42
|
|
|
Vanmorgen tot de constatering komen dat van de 13 jonge eendjes en nog maar 2 over zijn... Bijna elk jaar wordt het kroost van moeder eend doodgereden.... Ik zag dat er vanmorgen een bordje hing...""VOORZICHTIG RIJDEN...JONGE EENDJES"" De gehandicapten waren er ook van onder de indruk... Gelukkig schijnt er ook weer een nieuw nest de zijn met 4 eieren... Hopelijk leven deze langer!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een mooi beeld zet je daar weer neer van de mannen... |
Ja he? En zo heerlijk herkenbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:45
|
|
|
INGE721 schreef: | Ja he? En zo heerlijk herkenbaar |
...hoe kunnen wij nu een buit binnenhalen als de vrouwen eindeloos wachten en geen vertrouwen hebben??? En als er geen vertrouwen is dan kunnen ze ook niet open staan voor een eventuele goede man. Het is allemaal zo krom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:47
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vanmorgen tot de constatering komen dat van de 13 jonge eendjes en nog maar 2 over zijn... Bijna elk jaar wordt het kroost van moeder eend doodgereden.... Ik zag dat er vanmorgen een bordje hing...""VOORZICHTIG RIJDEN...JONGE EENDJES"" De gehandicapten waren er ook van onder de indruk... Gelukkig schijnt er ook weer een nieuw nest de zijn met 4 eieren... Hopelijk leven deze langer!! |
...ik vind dat je zulke gruwelverhalen niet op het forum mag zetten...nu de egeltjes wakker zijn en op zoek gaan naar van alles en nog wat zie je ze ook plat op de weg liggen...als ik met de wagen rij sluit ik steeds mijn ogen want ik kan niet tegen die gruwelbeelden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...hoe kunnen wij nu een buit binnenhalen als de vrouwen eindeloos wachten en geen vertrouwen hebben??? En als er geen vertrouwen is dan kunnen ze ook niet open staan voor een eventuele goede man. Het is allemaal zo krom. |
dan ga je een vrouw VERSIEREN, je geeft haar een bloemetje, een kaartje en je praat wat met elkaar totdat ze zich veilig gaat voelen. Dan geef je eens een handje en op de hand geef je een kusje... En als je echt haar hart bereikt hebt DAN heb je de buit binnen....
Zonder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik vind dat je zulke gruwelverhalen niet op het forum mag zetten...nu de egeltjes wakker zijn en op zoek gaan naar van alles en nog wat zie je ze ook plat op de weg liggen...als ik met de wagen rij sluit ik steeds mijn ogen want ik kan niet tegen die gruwelbeelden. |
Ik houd niet van gruwelverhalen van platgewalsde egeltjes!!!!! Weet je hoe zeer dat doet aan je stekeltjes??? Doe vooral je ogen dicht...dat gruwelt nog erger...en veroorzaakt helemaal ernstige dingen...(omvergereden bomen enzo)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik vind dat je zulke gruwelverhalen niet op het forum mag zetten...nu de egeltjes wakker zijn en op zoek gaan naar van alles en nog wat zie je ze ook plat op de weg liggen...als ik met de wagen rij sluit ik steeds mijn ogen want ik kan niet tegen die gruwelbeelden. |
Dan is het nu de hoogste tijd om Floshke en Prikkie eens lekker te gaan knuffelen. Zeg vooral tegen Prikkie dat je van hem houdt want stel je voor dat je hem voor het laatst vasthoudt... En de wagen gewoon niet gebruiken
|
|
Naar boven |
|
|