Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 19:15
|
|
|
RODJER101 schreef: | een prachtig liet voor deze avond in de gebedsroom http://www.youtube.com/watch?v=1ZU-cadjIq4&feature=related
Herstel ons eerste liefde |
http://youtu.be/1ZU-cadjIq4 Bedoeling is dat deze song beluiserd wordt in de gebedsroom. Het is makkelijker als deze beneden het forum kan opgezocht worden. Is vooral voor de nieuwe cm-ers een steuntje. Ik hoop ook dat dit een gebedsroom blijft en geen discussieforum, Mariska ! Herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 19:19
|
|
|
HERMAN968 schreef: | http://youtu.be/1ZU-cadjIq4Bedoeling is dat deze song beluiserd wordt in de gebedsroom. Het is makkelijker als deze beneden het forum kan opgezocht worden. Is vooral voor de nieuwe cm-ers een steuntje. Ik hoop ook dat dit een gebedsroom blijft en geen discussieforum, Mariska ! Herman |
Ow is dat het.... Zulke mededelingen kan je ook in de gebedsroom doen.
En trouwens dit is het forum en daar mag je op discusieren.
o ja ik wou nog effe kwijt dat ik vind dat de sfeer in de gebedsroom ruikt naar schijnheiligheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 19:21
|
|
|
RODJER101 schreef: | een prachtig liet voor deze avond in de gebedsroom http://www.youtube.com/watch?v=1ZU-cadjIq4&feature=related
http://youtu.be/1ZU-cadjIq4
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 19:43
|
|
|
Hanna schreef: ".... [een aantal mensen miste ik inderdaad; jammer, .... en toch; al misten we wel een aantal mensen; we waren met een byzonder gezellige groep, en er was een heerlijk ontspannen sfeer. ik denk dat ik drie druppels regen gevoeld heb, dus ook dat viel alles mee!!het is wel erg laat geworden; maar goed; het is het zeker waard geweest.
binnenkort hoop ik weer een picknick te plannen". (quote)
Bijzonder dat iedereen dacht dat het ging regenen. In de gebedsroom baden we voor goed weer, geen regen. En zie we hadden een prachtdag, en het werd laat. Dank Here, U bent een God een luisterternd God. Amen.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op donderdag 3 mei 2012, 19:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR608
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 19:46
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ow is dat het.... Zulke mededelingen kan je ook in de gebedsroom doen.
En trouwens dit is het forum en daar mag je op discusieren.
o ja ik wou nog effe kwijt dat ik vind dat de sfeer in de gebedsroom ruikt naar schijnheiligheid. |
Ik kan alleen maar bidden: Vader, vergeef het haar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR608
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 19:49
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Mar, denk aan wat je schrijft, ik zou toch niet graag een antwoord willen hebben in de trant van de maat, de cup of de vorm... |
Das weer zo'n typische mannen-die-tekortkomen-reaktie...ik ga dr niet op in chat, je bent zielig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR608
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 19:50
|
|
|
Heel mooi lied Rodjer! Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 19:52
|
|
|
MAR608 schreef: | Ik kan alleen maar bidden: Vader, vergeef het haar! |
vergeeft het mij kan je ook zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 19:59
|
|
|
MAR608 schreef: | Das weer zo'n typische mannen-die-tekortkomen-reaktie...ik ga dr niet op in chat, je bent zielig |
Kijk...en dat bedoelde ik nu ook Chat!!!!!!!! Dus ik las...wel degelijk....GOED!!!
Het wordt hier alleen duidelijker(en ook harder) gezegd... Maar het is de waarheid...en die is soms hard!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 20:36
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Heb ooit iemand zijn verhaal horen doen: Als jou vader iets mooit gemaakt heeft, en een ander zegt, dat is gewoon ontstaan, zou je dan niet boos worden. Het mooie bouwsel heeft wel je Vader gemaakt. Hoe veel te meer, de hele schepping, het kunstige bouwwerk van God, wat tot in het kleinste detail weergeeft Zijn grootheid, zou je daar niet boos van worden als mensen denken en zeggen dat onze Vader dit alles gemaakt heeft? En dan ook nog miljoenen jaren nodig blijken te zijn om ook maar een onzeker ontstaan weer te geven? Zonder dat er enig bewijs is te leveren, maar wel ernstig te kort gedaan word aan HET werk van onze God. |
Maar evolutie en het ontstaan van het heelal sluit de hand van God daarin niet uit. Of je gaat voor 6x24uur, of voor ~13,7 miljard jaar, Gods scheppende hand is altijd aan het begin van de wereld geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN976
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 20:40
|
|
|
Met afgrijzen heb ik zitten lezen, Ook ik was die avond en nacht aanwezig in het hotel ,en ook ik heb tot laat aan de bar gezeten. Wat ik weet????is dat Sim Sim zich ontzettend heeft uitgesloofd om dit te organiseren,wie denkt dat hij voor die prijs die hij betaald heeft normaal gesproken ook een weekend met zoveel eten in een hotel bivakeerd ,komt dus nooit in een hotel. En dat dat gooien met modder ,,,,walgelijk!,,,ik mag wel uitkijken,,,stel zo laat op de avond(vroeg in de morgen) mn haar door de war ,,en miss mn kleding niet meer helemaal recht,,,,,,ben ik dan gelijk???? Het lijkt wel of ik op de middelbare school beland ben,,,echt,, sorry,, geen woorden voor!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 20:44
|
|
|
Sja, het is wel een pakkende titel.....
Maar ik denk eerder dat het er in zit dat betaal sites beter beschermt zijn tegen virussen dan niet betaal sites. Maar betaal sites zijn dan ook een groter doelwit voor mensen die hun virussen via websites willen verspreiden.
Wat betreft virus scanners, welke je ook hebt, ze lopen zelf ook altijd achter de virus feiten aan. Er moet eerst een virus zijn, en bekent worden om die te bestrijden door een virus scanner met de update om dat virus te kennen en verwijderen.
Voorkomen is beter dan genezen, maar 100% voorkomen is helaas onmogelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 20:51
|
|
|
Geef niemand anders eer dan de Here, uw God. Mattheüs 4:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 21:04
|
|
|
Bid daarom als volgt: Onze Vader in de hemel, laat uw naam geheiligd worden, laat uw koninkrijk komen en uw wil gedaan worden op aarde zoals in de hemel. Geef ons vandaag het brood dat wij nodig hebben. Vergeef ons onze schulden, zoals ook wij hebben vergeven wie ons iets schuldig was. En breng ons niet in beproeving, maar red ons uit de greep van het kwaad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 21:48
|
|
|
HARALD940 schreef: | Maar evolutie en het ontstaan van het heelal sluit de hand van God daarin niet uit. Of je gaat voor 6x24uur, of voor ~13,7 miljard jaar, Gods scheppende hand is altijd aan het begin van de wereld geweest. |
Persoonlijk geloof ik in 6x24 uur.
Er is tegenwoordig allerlei materiaal in de handel, waaruit heel duidelijk blijkt, dat het evolutie verhaal erg onwaarschijnlijk is.
Bijv. de DVD 'God of Wonders' of de DVD's van Kent Hovind. Ongelovige kennissen van mij, zijn ernstig aan het twijfelen na het zien van deze DVD's en dan hebben we het nog niet eens over het geloof gehad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 21:52
|
|
|
Hannah, jij bent degene die bij Pieter aankwam met dit verhaal direct na dat weekend, als je dan nu chat gaat prijzen omdat hij zn mond houd vind ik dat ronduit schijnheilig.
een kwartier later kwamen genoemde mensen terug. (snelle jelle) Ik ga niet zeggen dat er wat is gebeurd, ik zeg alleen dat er haren door de war zaten, en (dat was voor iedereen duidelijk zichtbaar) hun kleding zat toch wel rommelig. Suggesties zijn dan logisch. Ik ben degene geweest, die Hannah hierop heb aangesproken, Niet de personen zelf aanspreken want ???? de 1 was aan t werk en de ander sliep al uren! Dat noem ik integer maak er een verhaal van !!!Dit siert de mens! en als daar verder door meer mensen over gesproken word, zijn er dus zelfs mensen die het nodig vinden hun sensatie op deze manier te vinden, door mensen hier zwart te gaan maken, en dat valt me erg tegen.
Dan komt Herman die niet kan lezen, over een gezamenlijke verklaring, lees maar voor uit de fabeltjes krant en zo zijn er nog meer mensen die er een sensatie van willen maken en denken iets te kunnen bijdragen niet eens mee zijn geweest.
Chatuliem schreef Zullen we het dan eens over redelijkheid hebben hier? Zelf ben ik beschuldigd van roddelaar, aanstichter en stoker...Hannah krijgt daarna de zwarte piet toegeschoven en tot slot wordt Willem afgeschilderd als loopjongen voor Hannah. Dan is een sorry een mager antwoord en dan moeten wij maar redelijkheid betrachten? Wat mij betreft absoluut niet bevredigend. Voorlopig sta ik achter de conclusies van Willem, omdat ik denk dat die het dichtst bij de waarheid zijn. Willem ken ik als integer, van anderen betwijfel ik het. Ook deze integere man heeft aan beide momo en sim niet gevraagd naar de waarheid maar tegen anderen gesproken. Dit siert een mens!
Misschien zijn er wel leuke mensen voor een uitje in november!
Grt Sim
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 21:55
|
|
|
HARALD940 schreef: | Bid daarom als volgt: Onze Vader in de hemel, laat uw naam geheiligd worden, laat uw koninkrijk komen en uw wil gedaan worden op aarde zoals in de hemel. Geef ons vandaag het brood dat wij nodig hebben. Vergeef ons onze schulden, zoals ook wij hebben vergeven wie ons iets schuldig was. En breng ons niet in beproeving, maar red ons uit de greep van het kwaad. |
Vreemd gebed is dit, die ken ik niet. Uit welk vertaling is dit gebed?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 21:57
|
|
|
Ik heb in het begin heel veel moeite gehad met allerlei uitingen in het Volle Evangelie of Pinkster gebeuren.
Enerzijds wist ik dat de hand van de Heilige Geest aan het werk was, maar aan de andere kant had ik sterk de indruk dat er heel veel nep tussen zat.
Nu na jaren, heb ik hier vrede mee. De ene keer is het inderdaad door de Heilige Geest dat mensen vallen en in het andere geval vallen mensen gewoon omdat ze elke keer vallen als ze naar voren gaan. Jammer vind ik het wel, dat dit voor ongelovige mensen nogal twijfelachtig overkomt. Dit is net zoals sommige zo zweverig doen en anderen een meer realistische kijk op het geloof hebben. Laat ons gewoon lekker elkaar accepteren zoals we zijn, dat doet God immers met ons ook. Of we nu vallen of niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 22:00
|
|
|
ANITA695 schreef: | Geweldig mooi ik zie uit naar de dag die komt , dat elke knie elke tong zal belijden dat HIJ Is HEER . En ja ook ik zou niet anders willen het geeft rust in zijn armen te zijn Zijn handen onder mij boven en naast mij . En dan te weten dat er één is die ECHT van je houd .
Groet Anita |
Ik denk dat dit het grootste gemis van veel mensen in de wereld is. Namelijk weten.... dat er iemand is die ECHT van ons houd.
En dat gemis heet volgens mij: EENZAAMHEID
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 22:00
|
|
|
[quote=SIMSIM368
Grt Sim[/quote]
Zet ons maar op de lijst per slot van rekening is een verhaal meemaken beter dan er via via over horen waarbij de waarheid ook vaag is... Onderzoekt alle dingen.... wij komen onderzoeken Sim, in november!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 22:01
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Hannah, jij bent degene die bij Pieter aankwam met dit verhaal direct na dat weekend, als je dan nu chat gaat prijzen omdat hij zn mond houd vind ik dat ronduit schijnheilig.
een kwartier later kwamen genoemde mensen terug. (snelle jelle) Ik ga niet zeggen dat er wat is gebeurd, ik zeg alleen dat er haren door de war zaten, en (dat was voor iedereen duidelijk zichtbaar) hun kleding zat toch wel rommelig. Suggesties zijn dan logisch. Ik ben degene geweest, die Hannah hierop heb aangesproken, Niet de personen zelf aanspreken want ???? de 1 was aan t werk en de ander sliep al uren! Dat noem ik integer maak er een verhaal van !!!Dit siert de mens! en als daar verder door meer mensen over gesproken word, zijn er dus zelfs mensen die het nodig vinden hun sensatie op deze manier te vinden, door mensen hier zwart te gaan maken, en dat valt me erg tegen.
Dan komt Herman die niet kan lezen, over een gezamenlijke verklaring, lees maar voor uit de fabeltjes krant en zo zijn er nog meer mensen die er een sensatie van willen maken en denken iets te kunnen bijdragen niet eens mee zijn geweest.
Chatuliem schreef Zullen we het dan eens over redelijkheid hebben hier? Zelf ben ik beschuldigd van roddelaar, aanstichter en stoker...Hannah krijgt daarna de zwarte piet toegeschoven en tot slot wordt Willem afgeschilderd als loopjongen voor Hannah. Dan is een sorry een mager antwoord en dan moeten wij maar redelijkheid betrachten? Wat mij betreft absoluut niet bevredigend. Voorlopig sta ik achter de conclusies van Willem, omdat ik denk dat die het dichtst bij de waarheid zijn. Willem ken ik als integer, van anderen betwijfel ik het. Ook deze integere man heeft aan beide momo en sim niet gevraagd naar de waarheid maar tegen anderen gesproken. Dit siert een mens!
Grt Sim |
laat ik duidelijk zijn. ik twijfel niet aan het verhaal van willem. dat komt mij logischer over. en men suggereerde wat en dat is de wereld ingeblazen. dat had niet mogen gebeuren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS489
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 22:03
|
|
|
PIETER649 schreef: | Zet ons maar op de lijst per slot van rekening is een verhaal meemaken beter dan er via via over horen waarbij de waarheid ook vaag is... Onderzoekt alle dingen.... wij komen onderzoeken Sim, in november! |
geweldig hahahahahah ik spreek jullie nog zeker!!!!
Laatst aangepast door
|
ROOS489
|
op donderdag 3 mei 2012, 23:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 22:21
|
|
|
PIETER649 schreef: | Zet ons maar op de lijst per slot van rekening is een verhaal meemaken beter dan er via via over horen waarbij de waarheid ook vaag is... Onderzoekt alle dingen.... wij komen onderzoeken Sim, in november! | Lijkt me leuk, de keuken is voor mij, daar staat de voorraad..................een rondleiding van een kwartiertje kan misschien!
grt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS489
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 22:33
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Lijkt me leuk, de keuken is voor mij, daar staat de voorraad..................een rondleiding van een kwartiertje kan misschien!
grt |
hahahahahaha die sim.....
Laatst aangepast door
|
ROOS489
|
op donderdag 3 mei 2012, 23:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 23:02
|
|
|
da ist ein tijd von komen und ein tijd von gaan... mijn tijd van gaan is nu gekomen
het ga u allen goed en ik wens een ieder t zelfde resultaat van cm lidmaatschap als ik heb bereikt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 23:05
|
|
|
PIETER649 schreef: | da ist ein tijd von komen und ein tijd von gaan... mijn tijd van gaan is nu gekomen
het ga u allen goed en ik wens een ieder t zelfde resultaat van cm lidmaatschap als ik heb bereikt |
Dank Pieter! Dat het jullie ook goed mag blijven gaan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 23:21
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Heb ooit iemand zijn verhaal horen doen: Als jou vader iets mooit gemaakt heeft, en een ander zegt, dat is gewoon ontstaan, zou je dan niet boos worden. Het mooie bouwsel heeft wel je Vader gemaakt. Hoe veel te meer, de hele schepping, het kunstige bouwwerk van God, wat tot in het kleinste detail weergeeft Zijn grootheid, zou je daar niet boos van worden als mensen denken en zeggen dat onze Vader dit alles gemaakt heeft? En dan ook nog miljoenen jaren nodig blijken te zijn om ook maar een onzeker ontstaan weer te geven? Zonder dat er enig bewijs is te leveren, maar wel ernstig te kort gedaan word aan HET werk van onze God. |
Ik geloof niet dat God alles gemaakt heeft, de meeste atheïsten geloven in Abiogenesis. Ik weet dat God alles gemaakt heeft en ben daar ook druk mee in discussie geweest bij You Tube filmpjes.
Soms als ik vasthoudt aan mijn standpunt, begint men beledigend te zijn, mede daarom is het best wel moeilijk om niet boos te worden.
God is in staat om zelf "dwarsliggers" aan te pakken, daarom is (het mag natuurlijk met onderbouwing) om gewoon getuige te blijven naar evolutietheoristen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 23:37
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Ik denk dat dit het grootste gemis van veel mensen in de wereld is. Namelijk weten.... dat er iemand is die ECHT van ons houd.
En dat gemis heet volgens mij: EENZAAMHEID |
klopt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 00:15
|
|
|
Marian,
Van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. We wensen Gods zegen toe voor je nieuw levensjaar
Groeten aan je man Crossroad
Herman en Brigit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 06:31
|
|
|
VOLGENS DE BIJBEL HEEFT GOD IEDER MENS NAAR ZIJN EVENBEELD GESCHAPEN . VOOR MIJ PERSOONLIJK HOUD DAT IN ,DAT IEDER MENS MOOI IS OP ZIJN OF HAAR MANIER. WAT VOOR DE 1 KNAP/MOOI IS ,IS VOOR DE ANDER MINDER KNAP/MOOI. IEMAND KAN MOOI AAN DE BUITENKANT ZIJN, MAAR DOOR DE TONG ZO MINDER MOOI OVERKOMEN.... ZO PAST ER BIJ ELK MENS DE JUISTE PERSOON .
Laatst aangepast door
|
DJES101
|
op vrijdag 4 mei 2012, 06:32
|
|
Naar boven |
|
|
|
|