Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 23:11
|
|
|
MAR608 schreef: | Mijn slechtste moment vandaag: heen...en ook weer teruglopen.....naar de garage om mijn autootje te brengen en weer halen...een half uur lopen met zere knietjes.....oeffffffff |
je kon toch met een taxi gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 23:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | je kon toch met een taxi gaan. |
dat kost
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 00:00
|
|
|
ik heb toch de indruk dat ik dus niet alleen van mening ben dat een plaatje plaatsen toch voorkeur heeft en menig daar belang aan hechten toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 00:02
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Mijn abonnement loopt 22 mei af. Ik zit te overwegen om na het weekend mijn abonnement stop te zetten Gezien de gebeurtenissen van gisteravond in de lobby en op het forum dan denk ik weg wezen hier.
Klachten indienen bij de redactie heeft weinig zin.
Ik geef de nieuwkomers de ruimte om met een schone lei te beginnen. Voor hun is het niet plezierig om opgescheept te worden met de bagger van de laaste maanden.
Ook ik heb me schuldig gemaakt aan niet altijd even lief en aardig te zijn geweest. Maar ik kan het niet hebben als mensen zich zo schijnheilig voordoen. Net doen alsof zij onschuldig zijn in alles. |
Jammer, dat het zo moet lopen Mariska en onnodig lijkt me...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 05:15
|
|
|
MARISKA601 schreef: | dat kost
|
Ojee, is een taxi al zo duur tegenwoordig? Nou ja, dan moeten die zere knietjes maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 05:49
|
|
|
Gods Geest doorbreekt mijn grenzen en ik bid dat Hij mijn hart aanraakt, steeds opnieuw en opnieuw dat Zijn liefde door mijn duisternis dringt Want dit is mijn gebed, dat mijn integriteit niet weg geroofd wordt door de boze in mijn geestelijke strijd.
De donderdagbidders ontmoeten elkaar weer op donderdag vanaf 20 u. Allen zijn welkom. We starten het gebedsuurtje met het eren van onze God. “Vader met geheven handen breng ik U mijn dank en eer ‘t Is Uw Geest die mij doet zeggen Jezus Christus die is Heer” (lied 167).
Dit neemt telkens zo’n half uurtje in beslag. Daarna verzamelen we de gebedspunten (eventueel vooraf in het kort doormailen).
Elke donderdag ervaren we de zegen van de Heer. Amen. Niet het aantal van de bidders is zo van belang, wel het hart waarmee we naar God uitreiken.
Verder gebedspunt: - moeder van Robbedoes, die kanker heeft en waar het niet goed mee gaat (Koller); - leiding om respectvol te communiceren en de tong te bedwingen "Wie de tong bedwingt, bedwingt gans het lichaam": “Wie zijn mond en zijn tong bewaakt (in toom houdt), bewaart zich in zijn leven allerlei ellende” aldus Spreuken 21:23. Het is zoals een vlam die een enorme brand kan veroorzaken. Mensen kunnen behoorlijk worden beschadigd door wat er over en tegen hen wordt gezegd. In de volksmond spreken we van dit “dodelijk” venijn? Welkom
Herman en medebidders
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op donderdag 3 mei 2012, 05:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS423
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 07:32
|
|
|
BASSIE783 schreef: | dat hier op deze topic gevraagd wordt naar meer positiviteit en vriendelijkheid lijkt mij net zo goed mogen als dat iemand een andere topic opent met wat de ander bezig houdt.
een nieuw persoon met een frisse wind kan je toch beter welkom heten dan hem/haar te ontmoedigen met de woorden zo zit het en je doet het er maar mee? |
bedankt tineke maar je hoef niet in de bres te springen voor mij hoor , ik weet wel om te gaan met hopeloze mensen die de liefde in hun jeugd zijn tekort gekomen , het is alleen de manier hoe je met zulke mensen moet omgaan.[/quote]
Beste Bassie,
Ik reageer w.s. en beetje llaat, maar zie je punt.
Wat mij opvalt is het wel of niet opruimen van zaken uit het verleden door mensen. Ruim je ze niet op, dan ruimt het jou op. en.. neem je aanstoot en reageer je vanuit je emoties vaak heftiger dan gepland.. Gekwetste mensen kwetsen anderen, vaak onbedoeld.
Om dit te keren , roept de Bijbel ons op om te vergeven en vergeving te vragen. Hierdoor ontstaat filio-liefde en zelfs agapè.
Liefde verdraagt alles.. Is het dan niet de tijd om ons eens opnieuw te realiseren:
W h a t w o u l d J e s u s d o? Hij deed het liefdevol...maar wel duideljk...
Liefs & God bless,
Roos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 07:32
|
|
|
MAR608 schreef: | Mijn slechtste moment vandaag: heen...en ook weer teruglopen.....naar de garage om mijn autootje te brengen en weer halen...een half uur lopen met zere knietjes.....oeffffffff |
Je moet altijd een lieve buurman...buurvrouw...vriend...vriendin...broer of zus achter de hand houden!!!!!!!!!!! Of gewoon denken...Wat was ik toch weer sportief vandaag!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 08:27
|
|
|
ROOS423 schreef: | bedankt tineke maar je hoef niet in de bres te springen voor mij hoor , ik weet wel om te gaan met hopeloze mensen die de liefde in hun jeugd zijn tekort gekomen , het is alleen de manier hoe je met zulke mensen moet omgaan. | Beste Bassie,
Ik reageer w.s. en beetje llaat, maar zie je punt.
Wat mij opvalt is het wel of niet opruimen van zaken uit het verleden door mensen. Ruim je ze niet op, dan ruimt het jou op. en.. neem je aanstoot en reageer je vanuit je emoties vaak heftiger dan gepland.. Gekwetste mensen kwetsen anderen, vaak onbedoeld.
Om dit te keren , roept de Bijbel ons op om te vergeven en vergeving te vragen. Hierdoor ontstaat filio-liefde en zelfs agapè.
Liefde verdraagt alles.. Is het dan niet de tijd om ons eens opnieuw te realiseren:
Is dat werkelijk zo? Of is het zomaar een mooi citaat uit de Bijbel? Het is inderdaad de hoogste tijd om te realiseren of het werkelijk wordt toegepast in het dagelijkse leven. Zoniet zijn het maar inhoudloze woorden en ben je er eigenlijk niets mee.
W h a t w o u l d J e s u s d o? Hij deed het liefdevol...maar wel duideljk...
Liefs & God bless,
Roos[/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 08:56
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Bij deze mijn reactie, na een hele tijd eigenlijk niet op forum te hebben gelezen, en ook dit niet te hebben gevolgt. Allereerst; er zijn geen namen genoemt op het forum, maar blijkbaar vind Pieter het nodig om in de latere reacties iemand wat aan te proberen te smeren. Ik vind niet dat Chatuliem en/of Hannah de naam zouden moeten hebben van schijnheilige roddelaar. Ik vind het zeer ongepast hoe de mensen hier reageren, terwijl SIMSIM en MOMO notabene zélf met een gezamelijk bericht zijn gekomen op forum, en hier mensen op aangesproken worden, die daar geen enkele schuld aan hebben. Ik heb de reacties gelezen en ik ben geschokt hoe mensen hun medemensen raken, wanneer zij iemand's naam niet willen noemen. Wel, hierbij hebben jullie mijn naam; WILLEM618. In de nacht, waarin we even buiten aan het roken waren, en vervolgens de bar even werd bemand door Barman, was zowel Simsim, als Momo niet aanwezig. Ik was daar nog met een nog enkeling, maar daar gaat het nu even niet om, een kwartier later kwamen genoemde mensen terug. Ik ga niet zeggen dat er wat is gebeurd, ik zeg alleen dat er haren door de war zaten, en (dat was voor iedereen duidelijk zichtbaar) hun kleding zat toch wel rommelig. Suggesties zijn dan logisch. Ik ben degene geweest, die Hannah hierop heb aangesproken, en als daar verder door meer mensen over gesproken word, zijn er dus zelfs mensen die het nodig vinden hun sensatie op deze manier te vinden, door mensen hier zwart te gaan maken, en dat valt me erg tegen.
Klokkeluider Willem618 is dus de dader. Dat de liefde bedreven is; bij mijn weten is er niemand bijgeweest, dus dat dit door Pieter word aangehaald, geeft aan dat er achter de schermen wel degelijk een verhaal in omloop is en dat er over gesproken is. Dat is ieders goed recht, maar wanneer dat wereldkundig gemaakt word, vind ik dat minder fair.
Het enige wat ik tegen Hannah gezegd heb, is dat we er mogelijk goed aan doen, wat basis regels op te stellen. We zijn allemaal volwassen, en als er in een single groep een paar mensen weg zijn, dan kan dat opvallen. En komen die personen terug, via de klapdeur naar de kamer, en zit kleding warrig en haar door de war, dan kan je mij niet zover krijgen, dat ik dan niet wat denk. En dat ik Hannah als organisator daarover mijn bevindingen meedeel, is mijn goed recht; de afspraken waren voor ieder meer dan duidelijk. Namen zijn hier door personen in kwestie zelf forum kundig gemaakt, en dat ik niet de enige ben geweest, kun je natrekken bij Johan130. Dat iemand zich aangesproken voelt, mag, en dat iemand dat wil ontkennen mag ook, maar ga niet mensen betichten van allerlei smet-namen, wanneer zij gewoonweg mijn naam niet willen noemen.
Bij deze, jullie weten de bron. Hoop dat verdere laster en verwijt niet nodig zijn, en ieder die het verhaal mooier heeft willen maken, en daar eventueel nog net voor het einde van hun lidmaatschap wat lol aan willen beleven; vraag je eens af, waarom mensen je ooit nog in vertrouwen zullen nemen. Prive gesprekken zijn niet geschikt om uitgespeeld te worden via het forum. En zeker niet, om je eigen falen daarmee te verbloemen. Ik heb gezien wat ik gezien heb, dat staat hierboven ook vermeld. En heb daarmee niemand willen beschadigen, ook niet zwart willen maken, maar dat momo bij vriend is afgezet na dit weekend, is voor mij geen reden om te denken dat ik naar de opticien moet. En met mijn geheugen is ook bar weinig mis. |
Foei Pieter om lol te scheppen op kap van anderen. Het gaat je goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 09:15
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Foei Pieter om lol te scheppen op kap van anderen. Het gaat je goed. |
lezen blijkt een kunst te zijn die niet een ieder gegeven is....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 09:27
|
|
|
Tjonge... 't zijn ook nèt mensen hier... Soms... (al dan niet bewust) eropuit om elkaar te beschadigen
Ik wist gelukkig van niets... en zwijg ook verder....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 10:04
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Tjonge... 't zijn ook nèt mensen hier... Soms... (al dan niet bewust) eropuit om elkaar te beschadigen
Ik wist gelukkig van niets... en zwijg ook verder.... |
Klopt cootje, daarom is het goed dat eenieder zijn hand op zijn hoofd legt, en ziet wie eronder staat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 10:08
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Gods Geest doorbreekt mijn grenzen en ik bid dat Hij mijn hart aanraakt, steeds opnieuw en opnieuw dat Zijn liefde door mijn duisternis dringt Want dit is mijn gebed, dat mijn integriteit niet weg geroofd wordt door de boze in mijn geestelijke strijd.
De donderdagbidders ontmoeten elkaar weer op donderdag vanaf 20 u. Allen zijn welkom. We starten het gebedsuurtje met het eren van onze God. “Vader met geheven handen breng ik U mijn dank en eer ‘t Is Uw Geest die mij doet zeggen Jezus Christus die is Heer” (lied 167).
Dit neemt telkens zo’n half uurtje in beslag. Daarna verzamelen we de gebedspunten (eventueel vooraf in het kort doormailen).
Elke donderdag ervaren we de zegen van de Heer. Amen. Niet het aantal van de bidders is zo van belang, wel het hart waarmee we naar God uitreiken.
Verder gebedspunt: - moeder van Robbedoes, die kanker heeft en waar het niet goed mee gaat (Koller); - leiding om respectvol te communiceren en de tong te bedwingen "Wie de tong bedwingt, bedwingt gans het lichaam": “Wie zijn mond en zijn tong bewaakt (in toom houdt), bewaart zich in zijn leven allerlei ellende” aldus Spreuken 21:23. Het is zoals een vlam die een enorme brand kan veroorzaken. Mensen kunnen behoorlijk worden beschadigd door wat er over en tegen hen wordt gezegd. In de volksmond spreken we van dit “dodelijk” venijn? Welkom
Herman en medebidders |
Mooie praatjes heb je. Maar steek eens een keer je hand in eigen boezem.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 10:09
|
|
|
Donderdag 3 mei, Psalm 52: 8-11; Door de seizoenen.
Twee bomen, schreef ik gisteren. Twee bomen zie ik in deze ene psalm. De eerste boom is de boom van de leugenaar, de verrader. Zie hem daar uiteindelijk liggen: van hogerhand geveld! De leugen houdt geen stand, de waarheid zal het altijd winnen. Daar staat hij, het slachtoffer van nadermands leugenachtigheid: fier rechtop, als in de maand van mei een bloeiende boom in de Betuwe! ‘Ik ben als een groene olijfboom!’Triomfantelijk klinkt het uit de mond van de dichter. Zijn vertrouwen op God niet beschaamd. Zeker, het is in de psalm allemaal nog toekomstmuziek, zoals alles wat wij hopen en verwachten nog toekomstmuziek is. Wij weten heel goed dat menigmaal, de chaos op aarde nog overheerst, het onrecht, de leugenachtigheid, de corruptie. Maar met ogen van ongeloof zien wij de toekomst in en aanschouwen we soms, even, de glorie van het koninkrijk dat ons is toegezegd. En wat je dan ziet? Een bloeiende boomgaard, tuinen vol struiken en bomen, groen in het blad, bloeiend in de lente! Morgen is het 4 mei, de dag waarop wij sinds de Tweede Wereldoorlog denken aan de leugenachtigheid van Hitler en zijn trawanten. Ze zijn – na een tijd van protserigheid en patserigheid – geveld: de reusachtige eiken werden ontworteld. Men kent en vindt hun standplaats zelfs niet meer. Maar de rechtvaardigen leven voort! Ik geef toe, het scheelde niet veel. Bijna waren hun twijgjes compleet het slachtoffer geworden van het vlijmscherpe mes van de leugenaar. Maar God verhoedde het – en zie, de olijfgaard bloeit! Altijd zal de hemel het winnen van de hel. Voor eeuwig zal Gods waarheid triomferen. Totdat het seizoen van zijn rijke vruchten dragen zal.
Gods lof draag ik door de seizoenen; zijn daden houden stand. Ik zal als een olijfboom groenen, Beschaduwd door zijn hand. Wij wachten, aan U toegewijd, uw goed’ aanwezigheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 11:03
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Mooie praatjes heb je. Maar steek eens een keer je hand in eigen boezem. |
Maar weet ook..het licht gaat toch vaak pas aan,als mensen weg zijn..dit helaas bij sommige mensen!
Voel me niet beter hoor,ook ik heb genoeg moeten leren en vooral afleren..en ben denk ik nog niet uit geleerd!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 3 mei 2012, 12:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 11:32
|
|
|
PIETER649 schreef: | lezen blijkt een kunst te zijn die niet een ieder gegeven is.... |
pieter het is een kunst om het goede over een ander uit te spreken!
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op donderdag 3 mei 2012, 11:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 11:47
|
|
|
- UW HANDEN -
David zegt ergens: Dat ik toch niet in de handen van mensen zou vallen O God! David, een man waar God van af wist. Al jong speelde hij psalmen op de harp,bij de schapen.
Met zijn God ging hij door een bende.
Nu, verder is zijn leven Hoor je David bidden..Oh God..dat ik niet in de handen van mensen valt. Ten diepste zegt hij daar tegelijk ook mee..Laat mij in UW handen vallen.
Op wie zie ik in de tijden van moeite,pijn en vragen over het ongelukkig voelen? zoek ik het bij.. of ten diepste nog in die ander?..
Uit het roepen van David..mag ik zien..dat de mensen die het alleen nog van God verwachten..het ware roepen door God gewerkt.. met David.. ook zeker leren zullen.
Dit gebed met David..Laat mij niet in de handen van mensen vallen Want.. hun geest gaat uit..
Heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 4 mei 2012, 01:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 11:49
|
|
|
NICKY298 schreef: | pieter het is een kunst om het goede over een ander uit te spreken! |
Over sommige mensen kan je niets goeds schrijven. Zoals over mij en enkele anderen.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 3 mei 2012, 11:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 12:25
|
|
|
staaaaaapels leeswerk
DBBC, ZZP, AWBZ forensische weet ik veel wat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 12:37
|
|
|
JOL252 schreef: | staaaaaapels leeswerk
DBBC, ZZP, AWBZ forensische weet ik veel wat... |
...kan je dat leeswerk niet uitbesteden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 12:46
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Waarom hebben groepen het zo vaak over de boze, en dan ook nog met betrekking tot God.
Als ik voor God kies krijg ik meer en meer met God te maken en dingen van God.
|
Ik ben geen groep ben altijd alleen met God mag proeven en Hij geeft mij te eten ik ben een ander mens geworden zoals HIJ bedoelt heeft zacht vol liefde om uit te delen aan mensen in nood , en groei enorm in wie ik ben in Christus de bijbel zegt toch ook dat we elkaar niet hoeven vertellen dat hoe je het moet doen maar dat er vele soorten geloven zijn als het maar om God gaat toch ?? En dat is mijn verlangen Hem dienen eren groot maken in gebed en mijn handel en wandel ik Heb zijn aanrakingen ontvangen om niet ik ging niet om genezing en toch heeft God het gegeven ,want Hij wil vissers van mensen maken nog steeds dat we uit gaan t evangelie verspreiden zodat iedereen het weet voor dat HIJ terug komt naar deze aarde . Ik ga altijd alleen mijn leven lang God zegt nu is het klaar nu kun je ook delen met mensen t kost me moeite pijn en verdriet omdat ik even omkijk soms wat ik mensen maar vooral me zelf te kort heb gedaan en nu mag ik groeien in geloof zodat ik straks klaar ben voor het koningkrijk van de HEER nu mag ik ontdekken welke talenten ik heb ik heb ze nooit geweten maar krijg ook nieuwe erbij omdat ik Met HEM de wereld in ga en durf te vallen en op te staan De boze had me in de macht ven niet durven mensen buiten sluiten me zelf achter gesloten gordijnen zetten Nu hoeft dat niet meer door bevrijding die ik heb gehad en de geest die in mij is gekomen De Heilige Geest die in mij werkt en zegt Hier ben ik kom tot de Vader Hij maakt alle dingen nieuw En nogmaals ik hoor niet bij een groep Ik ben een mooi nieuw mens geworden in christus en val ik dan niet o ja hoor ook dat doe ik maar ik weet er is een God die mij ziet en zegt ik vergeef je als je doet wat ik zeg en belijd je zonden oprecht met mij wandeld ik mag wandelen met de HEER in plaats van de Boze HIJ had mijn leven geroofd mijn kinderen afgenomen door onterechte gevoelens ik ben alles kwijt maar door God ben ik nu meer dan overwinnaar en zullen anderen vreemd opkijken hoeveel kracht ik bezit om dit te dragen met alle dank aan God die Ene HEER die zijn zoon voor mij heeft gegeven en het gaat er niet om of je naar groepen gaat er is zoveel verschil in mensen daar maar allemaal met een wens JEZUS de koning te zoeken dat zegt toch genoeg zoekt eerst het koningkrijk van God en Zijn gerechtigheid En of je dat zo of anders doet doet er niet toe oordeel niet opdat gij geoordeeld word vergeef elkander uw zonden belijd en wees vrij door de genade die de HEER heeft geschonken . En vind wat je vind maar kwets anderen niet met wat je vind Het is okee welke manier je ook hebt als je maar de Koning zoekt Hij is de enige die leven en eeuwig leven geeft niemand anders Mijn ervaring is heel goed geweest ik weet waarvoor ik leef nu en niet meer werelds maar voor mijn HEER Hoop dat je antwoord hebt er is een boze en nu weet ik ik mag strijden wapenuitrusting aan en de wereld in trekken het staat allemaal in de bijbel en naar dat woord wil ik leven in dat woord vind je waarheid en vind je de Heer die je leven wil geven tot in eeuwigheid Want voor een ieder die gelooft is eeuwig leven maar oordeeld niet opdat je geoordeeld word vraag het na wees nieuwsgierig onderzoekt alle dingen en is dat niets voor jou denk je na een keer kijken o nee dat is vreemd een groep sekte want zo denken velen nu ikkan getuigen er is maar één Heer ook daar in het midden van de menigte die mensen levend water geeft uit de bron laat putten sterkte en kracht geeft om te leven voor Hem
groet u anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 12:53
|
|
|
Geweldig mooi ik zie uit naar de dag die komt , dat elke knie elke tong zal belijden dat HIJ Is HEER . En ja ook ik zou niet anders willen het geeft rust in zijn armen te zijn Zijn handen onder mij boven en naast mij . En dan te weten dat er één is die ECHT van je houd .
Groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 13:16
|
|
|
...kreeg ik net weer een mailtje waarin stond dat ik Floshke een dikke knuffel moet geven...en ik dan??? Krijg ik dan nooit eens knuffel??? Waarom moet altijd die muizen-vanger een knuffel krijgen??? Ik knuffel niets meer...en met de kerst wordt het Floshke op grootmoeders wijze...voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 13:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...kreeg ik net weer een mailtje waarin stond dat ik Floshke een dikke knuffel moet geven...en ik dan??? Krijg ik dan nooit eens knuffel??? Waarom moet altijd die muizen-vanger een knuffel krijgen??? Ik knuffel niets meer...en met de kerst wordt het Floshke op grootmoeders wijze...voila |
Geef Floshke wel goed te eten dan Frank....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 13:25
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Geef Floshke wel goed te eten dan Frank.... |
...ga jij ook al beginnen? Je mag die weet-wel-kater van me hebben...dan kan jij hem eten geven en dat is geen beetje wat hij eet. 'Pfffff...geef Floshke een knuffel van mij...' Diegene die de knuffels heeft uitgevonden moesten ze naar Jupiter verbannen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PAREL038
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 13:32
|
|
|
Tja.. ook mijn abb verloopt op 10 mei a.s. Ben hier twee termijnen geweest en wel kort achter elkaar. Of dat zo goed was geweest.. hmm..
Ook ik neem nu ff rust.. Ga mij bezinnen en genieten van het komende mooie weer.. . Effe de ruimte in...Wie weet...
Groetjes en succes verder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 13:34
|
|
|
ANITA695 schreef: | Ik ben geen groep ben altijd alleen met God mag proeven en Hij geeft mij te eten ik ben een ander mens geworden zoals HIJ bedoelt heeft zacht vol liefde om uit te delen aan mensen in nood , en groei enorm in wie ik ben in Christus de bijbel zegt toch ook dat we elkaar niet hoeven vertellen dat hoe je het moet doen maar dat er vele soorten geloven zijn als het maar om God gaat toch ?? En dat is mijn verlangen Hem dienen eren groot maken in gebed en mijn handel en wandel ik Heb zijn aanrakingen ontvangen om niet ik ging niet om genezing en toch heeft God het gegeven ,want Hij wil vissers van mensen maken nog steeds dat we uit gaan t evangelie verspreiden zodat iedereen het weet voor dat HIJ terug komt naar deze aarde . Ik ga altijd alleen mijn leven lang God zegt nu is het klaar nu kun je ook delen met mensen t kost me moeite pijn en verdriet omdat ik even omkijk soms wat ik mensen maar vooral me zelf te kort heb gedaan en nu mag ik groeien in geloof zodat ik straks klaar ben voor het koningkrijk van de HEER nu mag ik ontdekken welke talenten ik heb ik heb ze nooit geweten maar krijg ook nieuwe erbij omdat ik Met HEM de wereld in ga en durf te vallen en op te staan De boze had me in de macht ven niet durven mensen buiten sluiten me zelf achter gesloten gordijnen zetten Nu hoeft dat niet meer door bevrijding die ik heb gehad en de geest die in mij is gekomen De Heilige Geest die in mij werkt en zegt Hier ben ik kom tot de Vader Hij maakt alle dingen nieuw En nogmaals ik hoor niet bij een groep Ik ben een mooi nieuw mens geworden in christus en val ik dan niet o ja hoor ook dat doe ik maar ik weet er is een God die mij ziet en zegt ik vergeef je als je doet wat ik zeg en belijd je zonden oprecht met mij wandeld ik mag wandelen met de HEER in plaats van de Boze HIJ had mijn leven geroofd mijn kinderen afgenomen door onterechte gevoelens ik ben alles kwijt maar door God ben ik nu meer dan overwinnaar en zullen anderen vreemd opkijken hoeveel kracht ik bezit om dit te dragen met alle dank aan God die Ene HEER die zijn zoon voor mij heeft gegeven en het gaat er niet om of je naar groepen gaat er is zoveel verschil in mensen daar maar allemaal met een wens JEZUS de koning te zoeken dat zegt toch genoeg zoekt eerst het koningkrijk van God en Zijn gerechtigheid En of je dat zo of anders doet doet er niet toe oordeel niet opdat gij geoordeeld word vergeef elkander uw zonden belijd en wees vrij door de genade die de HEER heeft geschonken . En vind wat je vind maar kwets anderen niet met wat je vind Het is okee welke manier je ook hebt als je maar de Koning zoekt Hij is de enige die leven en eeuwig leven geeft niemand anders Mijn ervaring is heel goed geweest ik weet waarvoor ik leef nu en niet meer werelds maar voor mijn HEER Hoop dat je antwoord hebt er is een boze en nu weet ik ik mag strijden wapenuitrusting aan en de wereld in trekken het staat allemaal in de bijbel en naar dat woord wil ik leven in dat woord vind je waarheid en vind je de Heer die je leven wil geven tot in eeuwigheid Want voor een ieder die gelooft is eeuwig leven maar oordeeld niet opdat je geoordeeld word vraag het na wees nieuwsgierig onderzoekt alle dingen en is dat niets voor jou denk je na een keer kijken o nee dat is vreemd een groep sekte want zo denken velen nu ikkan getuigen er is maar één Heer ook daar in het midden van de menigte die mensen levend water geeft uit de bron laat putten sterkte en kracht geeft om te leven voor Hem
groet u anita |
Ik ben blij dat je zelf het woord 'sekte' aanhaalt. Als ik sommige mensen hoor praten dan denk ik wel eens dat ze geindoctrineerd werden door een sekte. Het kan hard klinken wat ik zeg maar het wijkt soms zo erg af van de werkelijkheid en van een gezond geloof dat er haast meer aan de hand is. Als het geen sekte is dan wel een fanatiek en onrealistisch geloof.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 13:37
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Over sommige mensen kan je niets goeds schrijven. Zoals over mij en enkele anderen. |
Haal je nu jezelf naar beneden om ook naar andere te verwijzen??? Zo slecht ben je niet hoor, Maris. Je kan wel eens scherp zijn van tong (lees:vingers) maar dat betekent toch niet dat je slecht bent...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 13:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...kreeg ik net weer een mailtje waarin stond dat ik Floshke een dikke knuffel moet geven...en ik dan??? Krijg ik dan nooit eens knuffel??? Waarom moet altijd die muizen-vanger een knuffel krijgen??? Ik knuffel niets meer...en met de kerst wordt het Floshke op grootmoeders wijze...GEKNUFFELD............voila |
|
|
Naar boven |
|
|