Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 13:39
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Helaas zijn er mensen die andere mensen pijn willen doen. |
grut, simsim; waar ben jij mee bezig, man!! met anderen pijn te willen doen?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 1 mei 2012, 13:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 13:53
|
|
|
ANITA695 schreef: | Hoi Johanna
Ik ben ook naar Vrijzijn weekenden geweest van wilkin v d kamp en Martin Koornstra genezings diensten Ik heb daar werkelijk de kracht van de Heilige Geest mogen ervaren een warmte door mijn lichaam niet te beschrijven zo mooie t bleek dat enkele demonen mijn lichaam hebben verlaten op dat moment, zo ook afgelopen vrijdag weer bij Jan zeilstra waar ik door God ben aangeraakt , en na de tijd God met me doorging je gaat dan met iemand mee om te vertellen wat er gebeurde maar God ging door mij lichaam had een fijn tintelend gevoel en ik kreeg het warm in mijn nek zat hartstikke vast van de stress, en ik ben er van overtuigd als ik niet naar de dienst was gegaan ik nu minstens mijn nek twee keer in de week moeten laten uitrekken etc etc therapeuten enz Ik was zo moe en ook dat was weg Ik ben een ander mens geworden weer opnieuw had ik me aan God gegeven en HIJ gaf mij nieuw leven En ja het vallen kende ikniet totdat het mij gebeurde in totale overgave aan de HEER Ik kan alleen maar vragen wie wil dat nu niet . En het kan van alles zijn ben nu een boekje aan het lezen van vallen in de geest van Willem J ouweneel omdat ik ook wilde weten wat er gebeurd soms gebeuren er ook deze dingen als ik onrustig ben maar dan ga ik vernieuwd naar huis ik denk in mijn geval God mijn hart ziet weet dat ik het goede wil doen t niet altijd kan veel aanvechtingen ook heb nu dat zeggen voorgangers ook vaak als je dicht bij God en voor de HEER een bewuste keuze maakt dan krijg je meer en meer met de Boze te maken dit is niet het vallen tijdens het vallen is er weer een stukje genezing en dat merk ik ook Mensen vragen wel eens wat ben jij veranderd dan zeg Dank de HEER heb geen andere verklaring dan door de Heilige Geest En Gods werk En mijn overgave kan ik worden zoals de HEER mij bedoelt heeft niet meer mijn ik maar zijn plan staat vast zo zal het zijn . En ja ik ben bevrijd door vallen in de geest en trillen schudden van mijn lichaam bevrijd van de duisternis steeds meer tot ik in het licht van de waarheid mag wandelen geheel dat is geloof volharding wat ik graag wil tot eer leven van mijn Koning Jezus
groet Anita |
Quote: | dat zeggen voorgangers ook vaak als je dicht bij God en voor de HEER een bewuste keuze maakt dan krijg je meer en meer met de Boze te maken |
Waarom hebben groepen het zo vaak over de boze, en dan ook nog met betrekking tot God.
Als ik voor God kies krijg ik meer en meer met God te maken en dingen van God.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 1 mei 2012, 14:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 13:55
|
|
|
gewist
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 28 juni 2012, 23:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 14:08
|
|
|
Graag gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 14:22
|
|
|
Op profielen keek ik of iemand gelovig was, en foto moet aanspreken.
Nou is het wel zo, dat als je iemand lang kent van 'bijdrages', en je ziet dán pas de foto, je een hele andere indruk kan krijgen, dan dat je gelijk de foto had gezien.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 1 mei 2012, 14:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BASSIE783
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 14:40
|
|
|
en zo gaat het dus op veel topics men reageert op een topic en een ander reageert dan op de persoon die een mening heeft .
Een lichaam ,vele leden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BASSIE783
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 14:51
|
|
|
heel veel mensen alleen , gescheiden , nooit getrouwd geweest, weduwe, weduwnaar, allemaal mensen opzoek naar een partner om het leven verder meer kleur te geven , samen zijn , samen genieten van ... , laten we op een datingsite gaan kijken of ik iemand kan vinden die met mij man / vrouw het leven aan durft , ik ben best wel vriendelijk , eerlijk aardig , laat een ieder in zn waarde , enz
en dan op het forum te proeven dat negatieve , afkrakende gedrag hebben we niet in de gaten dat dat gedrag tevens aangeeft hoe we zijn !!!! als je je mede mens steeds opnieuw bejegend , is geen sier voor je . zou een man of vrouw daar voor vallen denk je , wel eens bij stil gestaan dat je gedrag iets zegt van je persoon zelve . zullen we eens gaan proberen om alleen vriendelijk , opbeurend , positief te zijn tegen elkaar , of als je ergens niet mee kunt leven wat op het forum staat , heb je ook de gelegenheid om het weg te klikken . want je kunt het nooit overal mee eens zijn , leer om te gaan met een mening van iemand , want er is niemand van ons die de wijsheid in pacht heeft . christen vrienden van cm laten we ons eens positief op stellen en gezellig houden , dat komt deze site zeker ten goede .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 14:57
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Op profielen keek ik of iemand gelovig was, en foto moet aanspreken.
Nou is het wel zo, dat als je iemand lang kent van 'bijdrages', en je ziet dán pas de foto, je een hele andere indruk kan krijgen, dan dat je gelijk de foto had gezien. |
Shanita, het is onmogelijk je een beeld van het uiterlijk van iemand te vormen op basis van geschreven tekst over een onderwerp. Je krijgt daarmee hooguit een beeld van hoe iemand denkt, voelt of in het leven staat. In het profiel staan wel kaders in de zin van lengte, haarkleur en ongeveer te berekenen lichaamsbouw. Een voorstelling die je je maakt, klopt nooit. De stem bij de eerste keer bellen, zegt zomogelijk nog meer overigens. De klank van een stem verzin je al helemaal niet van te voren. Ik denk dat het ook niet erg is dat het van je beeld afwijkt. Bij een date is het altijd wennen het eerste half uur, juist vanwege dit soort dingen.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 1 mei 2012, 15:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:09
|
|
|
BASSIE783 schreef: | en zo gaat het dus op veel topics men reageert op een topic en een ander reageert dan op de persoon die een mening heeft .
Een lichaam ,vele leden |
paulus heeft daar een mooi stukje over geschreven. I kor 12:12 en verder
sommige zijn oren, anderen handen of voeten. en dat zoals Hij het wil hoewel ik hier maar weinig mensen heb horen zeggen dat ze elkaar niet nodig hebben.
als we iedereen maar in zijn/haar waarde laten dan vind ik het best. tot slot kun je van een baby niet verwachten dat hij 12 km hardloopt en van een volwassene niet dat hij een melkfles leegdrink met een speen. ieder zijn ding.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:23
|
|
|
toen de offerte van de tuinman kwam voor het snoeien van mijn heg! Veel te duur maar zelf kan ik er niet bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:29
|
|
|
JOL252 schreef: | oh my... en wat kunnen we met dit bericht? |
Misschien wil Sim wel aangeven dat er weer zo van die indianenverhalen de wereld werden ingestuurd die kant noch wal raken. Er hoeft niet veel te gebeuren, soms moet er niets gebeuren, vooraleer er een verhaal rond ontstaat. Zo vernam ik onlangs iets over mezelf waar ik toeten of blazen van afwist. Waar ze dat weer vandaan haalde is me ook een raadsel maar ik laat het maar gewoon een raadsel zijn. Zolang het geen schade berokkent mogen ze zeggen wat ze willen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:31
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het stortregent hier,waarom krijgt de koningin wel mooi weer en wij niet......... |
Omdat jij geen koningin bent zeker...nouja, wel de koningin van CM maar dan moet je ook maar een feest geven en dan zal het wel mooi weer zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:32
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Doe maar niet Frank het is hier toch al zo broeierig |
...misschien heeft dat iets met de leeftijd te maken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:33
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Whahaha, ik zeg |
...als je niets zegt kan je beter ook je vingers laten zwijgen en niet tikken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:33
|
|
|
BASSIE783 schreef: | heel veel mensen alleen , gescheiden , nooit getrouwd geweest, weduwe, weduwnaar, allemaal mensen opzoek naar een partner om het leven verder meer kleur te geven , samen zijn , samen genieten van ... , laten we op een datingsite gaan kijken of ik iemand kan vinden die met mij man / vrouw het leven aan durft , ik ben best wel vriendelijk , eerlijk aardig , laat een ieder in zn waarde , enz
en dan op het forum te proeven dat negatieve , afkrakende gedrag hebben we niet in de gaten dat dat gedrag tevens aangeeft hoe we zijn !!!! als je je mede mens steeds opnieuw bejegend , is geen sier voor je . zou een man of vrouw daar voor vallen denk je , wel eens bij stil gestaan dat je gedrag iets zegt van je persoon zelve . zullen we eens gaan proberen om alleen vriendelijk , opbeurend , positief te zijn tegen elkaar , of als je ergens niet mee kunt leven wat op het forum staat , heb je ook de gelegenheid om het weg te klikken . want je kunt het nooit overal mee eens zijn , leer om te gaan met een mening van iemand , want er is niemand van ons die de wijsheid in pacht heeft . christen vrienden van cm laten we ons eens positief op stellen en gezellig houden , dat komt deze site zeker ten goede . |
Jij wou er een drollesaai knuffelforum van maken??? Geloof me, dit forum bestaat door de reuring die er soms nog is. Veel exleden lezen nog regelmatig het forum en kiezen daardoor vaak weer voor een verlenging. Een forum zoals jij beschrijft stoot mensen af. Dat Bassie Adriaan knuffelt op een forum, interesseert me niet.
Bami is n stuk lekkerder met n flinke kwak sambal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:39
|
|
|
Bami is n stuk lekkerder met n flinke kwak sambal
Kan Annette zo slecht koken, Pieter dat de Bami anders niet smaakt?
Bami is van nature een gerecht met een wat zachte smaak dat je lekker kunt maken met de goede ingrediënten. Sambal is er als dat niet is gelukt. En voor een goede discussie geldt dat ook.
Thomas, smaakvol is het beste en dat hou je het langste vol.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 1 mei 2012, 15:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:41
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Shanita, het is onmogelijk je een beeld van het uiterlijk van iemand te vormen op basis van geschreven tekst over een onderwerp. Je krijgt daarmee hooguit een beeld van hoe iemand denkt, voelt of in het leven staat. In het profiel staan wel kaders in de zin van lengte, haarkleur en ongeveer te berekenen lichaamsbouw. Een voorstelling die je je maakt, klopt nooit. De stem bij de eerste keer bellen, zegt zomogelijk nog meer overigens. De klank van een stem verzin je al helemaal niet van te voren. Ik denk dat het ook niet erg is dat het van je beeld afwijkt. Bij een date is het altijd wennen het eerste half uur, juist vanwege dit soort dingen.
Thomas |
klopt helemaal Thomas. ooit heb ik de fout gemaakt te daten met iemand wiens foto ik nooit gezien had... veiligheidshalve had ik het nummer van mn 2e mobiel klaargezet op mn 1e mobiel. via broekzakbellen liet ik mobiel 2 overgaan en ik hield met mn eigen broekzakmobiel een gesprek dat er op neer kwam dat ik wegens storing direct naar de fabriek moest... euh.. sorry, maar ik moet nu gaan, we mailen... doei
daarna maakte ik nooit meer die fout te daten met iemand waar ik de foto niet van had gezien. want ja, ik kom er eerlijk voor uit alleen met knappe vrouwen te willen daten, uiterlijk is voor mij erg belangrijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:45
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Bami is n stuk lekkerder met n flinke kwak sambal
Kan Annette zo slecht koken, Pieter dat de Bami anders niet smaakt?
Bami is van nature een gerecht met een wat zwakke smaak die je lekker kunt maken met de goede ingredienten. Sambal is er als dat niet is gelukt. En voor een goede discussie geldt dat ook.
Thomas, smaakvol is het beste en dat hou je het langste vol. |
Annette kan in dr soort prima koken. Gelukkig heb ik haar al afgeleerd alleen naar de laagste prijs te kijken, zodat er wel kwaliteits eten op tafel komt. Maar na enkele relaties met meisjes die oorspronkelijk uit de nederlandse kolonien kwamen, ben ik verzot op heet eten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:48
|
|
|
volgens mij leven wij hier in de "'verzoeking" , wij moeten steeds bidden volgens mij .
en proberen het goede te doen.
daar waar de heer is kan het verkeerde niet zijn. maar anders om ook he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:54
|
|
|
Ja mijn ma heb ik mee terug gebracht!
En nee mijn ma is niet singel , maar wel een gezellige dame.
Ik wil haar niet kwijt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 16:03
|
|
|
PIETER649 schreef: | Jij wou er een drollesaai knuffelforum van maken??? Geloof me, dit forum bestaat door de reuring die er soms nog is. Veel exleden lezen nog regelmatig het forum en kiezen daardoor vaak weer voor een verlenging. Een forum zoals jij beschrijft stoot mensen af. Dat Bassie Adriaan knuffelt op een forum, interesseert me niet.
Bami is n stuk lekkerder met n flinke kwak sambal |
Knuffelen met een masker op lijkt mij vrij lastig. En bami met sambal eten word een knoeiboel vrees ik.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 1 mei 2012, 16:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 16:04
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Helaas is er tijdens dit uitje enige jaloezie ontstaan en heeft Chatuliem gesuggereerd dat de liefde is bedreven tussen twee personen in de keuken van het hotel! Het is niet duidelijk waar de informatie vandaan komt en Chatuliem wil dat ook niet vertellen. Helaas zijn er mensen die andere mensen pijn willen doen. |
jaloezie? Hier lees ik dat Chatuliem er van baalt dat hij met de dameme in kwestie niet de liefde heeft mogen bedrijven???? Laat me niet lachen!!! Chatuliem kennende heeft hij meer smaak in t vrouwelijk schoon dan dat hij met DIE dame in kwestie de liefde zou willen bedrijven. Tevens heeft Chatuliem voldoende fatsoen in zn lijf om niet in een obscuur pensionnetje met de eerste de beste sex te hebben.
Het verhaal heb ik ook gehoord en qua reputatie van de hoofdrolspelers heb ik geen reden om er aan te twijfelen.
Zo heb ik ook het verhaal gehoord van iemand die na ruim 2 uur rijden direct de zaak uit werd gezet omdat hij zn hond bij zich had. Ook dit geeft een bedenkelijk beeld van de organisator van dit uitje en alweer een aanwijzing dat deze weinig fatsoen in zn lichaam heeft....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 16:38
|
|
|
yeah, het is tijd na deze dag van arbeid naar huis te gaan en het .... regent niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:03
|
|
|
JOHANNA992 schreef: | Kunnen jullie mij iets vertellen over het "vallen in de Geest".
Enkele jaren geleden bezocht ik een dienst waar mensen neervielen.Soms alleen al bij een handoplegging maar ook na een gebed.Ik heb daar voor mij laten bidden,had net twee hersenbloedingen achter de rug.Er kwamen 5 mensen om mij heen staan en ik moest mijn ogen sluiten.Er werd gebeden en 5 paar handen trokken en duwden aan mij onder luid geschreeuw.Mijn lijf was moe,doodmoe, ik raakte uit evenwicht en ja hoor daar ging ik.Ik kreeg een kussen onder mijn hoofd en heb zo een tijdje gelegen.Terwijl ik daar lag dacht ik "wat een onzin ik ben gewoon omver geduwd" .Ik schaamde mij voor die gedachte. Ik ben later wel eens naar samenkomsten geweest waar mensen al omvielen als er naar ze gewezen werd.In de bijbel wordt er over geschreven.Ik maak mensen mee die voor de "kick" naar zulke diensten gaan. Wie is er wel eens gevallen in de Geest en kan mij meer vertellen. |
Johanna, dit hebben we al eens meer besproken op het forum en ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij kwakzalverij is. Dit is misschien vanuit mijn ontwetendheid geredeneerd. Ik zag op televisie al eens beelden van dit schouwtoneel en ik dacht met vierderangsacteurs te maken hebben. Nu hoor ik voor het eerst iemand die van 'dichtbij' dit eens heeft meegemaakt.
Hoe heb jij dat ervaren? Ik bedoel dan, wat voor heilzame werking had het nadien? Zou je het nog eens willen meemaken?
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 2 mei 2012, 08:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:09
|
|
|
BASSIE783 schreef: | heel veel mensen alleen , gescheiden , nooit getrouwd geweest, weduwe, weduwnaar, allemaal mensen opzoek naar een partner om het leven verder meer kleur te geven , samen zijn , samen genieten van ... , laten we op een datingsite gaan kijken of ik iemand kan vinden die met mij man / vrouw het leven aan durft , ik ben best wel vriendelijk , eerlijk aardig , laat een ieder in zn waarde , enz
en dan op het forum te proeven dat negatieve , afkrakende gedrag hebben we niet in de gaten dat dat gedrag tevens aangeeft hoe we zijn !!!! als je je mede mens steeds opnieuw bejegend , is geen sier voor je . zou een man of vrouw daar voor vallen denk je , wel eens bij stil gestaan dat je gedrag iets zegt van je persoon zelve . zullen we eens gaan proberen om alleen vriendelijk , opbeurend , positief te zijn tegen elkaar , of als je ergens niet mee kunt leven wat op het forum staat , heb je ook de gelegenheid om het weg te klikken . want je kunt het nooit overal mee eens zijn , leer om te gaan met een mening van iemand , want er is niemand van ons die de wijsheid in pacht heeft . christen vrienden van cm laten we ons eens positief op stellen en gezellig houden , dat komt deze site zeker ten goede . |
ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt. je wilt graag in een goede sfeer en harmonie iemand kunnen vinden met wie je een verder leven op wilt bouwen. en die goede sfeer zou je in afwachting van, ook graag hier op het forum willen zien.
gedeeltelijk zie je dat ook, soms worden mensen hier, die elkaar ook in levende lijve kennen, op het forum joviaal begroet door een figuurlijke klap op een schouder, of met droog speels antwoord.
als je dat niet weet kan dat behoorlijk schrikken zijn.
Laatst aangepast door
|
TINEKE986
|
op dinsdag 1 mei 2012, 17:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:12
|
|
|
Zoist! zelf wil ik doordat ik langzaam cm leert kennen niet overal breedvoerig op alles in gaan..niet bang hoor..maar het is meer een gevoel die zegt..doe maar niet.. Of het altijd lukt is een 2e..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 1 mei 2012, 22:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:17
|
|
|
hoe willen jullie dat dan doen? bedoel maar. als je een topic opent waarop alleen maar positief en liefdevol gereageerd mag worden doe ik van harte mee hoor. maar over welk onderwerp gaat het dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:32
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | toen de offerte van de tuinman kwam voor het snoeien van mijn heg! Veel te duur maar zelf kan ik er niet bij |
Moet je aan CMleden vragen voor liefdedienst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:32
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het word dus een hele bijzondere dag voor mij. |
Het is heel mooi Maris wat je schreef en wat je gaat meemaken. Ik wens je daarom nog een diepere verbondenheid met Hem dan je voordien had.
Wat me echter stoort in bepaalde protestantse kerken, en hiermee wil ik geen domper op je vreugde zetten, is dat sommigen, en vooral vrouwen, na hun scheiding, die dan meestal door het gedrag van hun man kwam, geweerd worden van dat avondmaal. Daar heb ik het dus moeilijk mee. Als ik de verhalen hoorde van enkele vrouwen, en die ken je ook wel, dan stelde ik me toch vragen over die betekenis dat avondmaal. Er wordt in bepaalde protestantse kerken toch maar negatief gekeken naar gescheiden vrouwen. Alsof het steeds hun schuld is. Argumenten of bewijzen van het tegendeel werden onhandig van tafel geveegd. Ik heb er bedenkingen bij. Laat ik duidelijk zijn; ik heb geen bedenkingen bij het feit dat jij toegelaten word, hoor. Ik spreek effe over de verhalen die ik hoorde en van dichtbij heb meegemaakt en die ik geloof.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:33