Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 02:47
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ja Suus dat zou een perfect CM uitje zijn ...alleen wat ik niet volledig begrijp is dat de dames wel volle borden krijgen en ik niet de helft
|
Tja wat denk je zelf.. Wij waren al halverwege het eten toen jij binnen kwam dus dan is t toch logisch dat jij ook maar een halve portie krijgt. Is tactvol bedoeld van de bediening, want nu waren we tegelijk klaar met eten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 08:50
|
|
|
een dochter die schoolziek is en niet naar school wil en toch moet wat een drama's op de vroege ochtend
gelukkig heb ik het nog steeds voor het zeggen
ik ben echt een ontaarde mamie me meis is dus weer thuis meester belde'' t kind is echt ziek
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 22 februari 2011, 10:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 14:38
|
|
|
nog een slecht moment de vinyl-vloer die hier paar maanden geleden gelegd is is iets mis mee dus met een beetje pech mag de boel er weer uit, kamer weer leegsjouwen ,de vloer moeten ze loshalen en weer leggen met een soort van oprekken. lukt dit niet dan zal de gehele vloer vernieuwd moeten worden
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 22 februari 2011, 14:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 14:46
|
|
|
Balen Grace hopelijk valt het nog een beetje mee voor je!
Succes!
Groet Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:08
|
|
|
GRACE585 schreef: | een dochter die schoolziek is en niet naar school wil en toch moet wat een drama's op de vroege ochtend
gelukkig heb ik het nog steeds voor het zeggen
ik ben echt een ontaarde mamie me meis is dus weer thuis meester belde'' t kind is echt ziek |
oke, dacht dat het schoolvakantie was... bij jou dus niet ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:09
|
|
|
LISA610 schreef: | Tja wat denk je zelf.. Wij waren al halverwege het eten toen jij binnen kwam dus dan is t toch logisch dat jij ook maar een halve portie krijgt. Is tactvol bedoeld van de bediening, want nu waren we tegelijk klaar met eten... |
hihi Lisa...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:09
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | oke, dacht dat het schoolvakantie was... bij jou dus niet ? |
Kan per school verschillen hoorde ik Suus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:35
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Kan per school verschillen hoorde ik Suus... |
Klopt.. bij ons zijn de kids de hele week vrij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:39
|
|
|
LISA610 schreef: | Klopt.. bij ons zijn de kids de hele week vrij |
Bij ons dus ook...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:52
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Bij ons dus ook... |
Bij ons niet. En volgende week ook niet . Maar die week daarop pas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | Bij ons niet. En volgende week ook niet . Maar die week daarop pas. |
Hebben ze daar wel mei vakantie ? of wordt dat in Zeeland pas juni ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 17:04
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Hebben ze daar wel mei vakantie ? of wordt dat in Zeeland pas juni ? |
'k zou het éch nie weten suus. Ik dénk 4 + 5 mei .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:27
|
|
|
hier vakantie van s'middags 4 maart tot 13 maart en de mei vak van22 april tot8 mei zo nu is iedereen ff op de hoogte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:33
|
|
|
GRACE585 schreef: | hier vakantie van s'middags 4 maart tot 13 maart en de mei vak van22 april tot8 mei zo nu is iedereen ff op de hoogte |
Ik hou wel van een geintje op zijn tijd Grace, en als Visser bijv. hapt, is dat alleen maar lache toch ?
'k moet wel uitkijken natuurlijk, straks krijg ik geen bolussen meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:45
|
|
|
Een slecht moment vandaag: mijn dochter (bijna 24) is in september klaar met haar studie en per 3 oktober vertrekt ze een half jaar om te reizen, ze heeft een world ticket gekocht en gaat van Sjanghai naar Hong Kong en weet ik niet waar.........vertelde ze heel enthousiast.......en dat was een moment dat ik dacht: mijn kind en dan zo gaan backpacken, ik vind het helemaal niet goed! Ik heb toch met lood in mijn schoenen geprobeerd enthousiast te doen.....maar mijn hart
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 22 februari 2011, 18:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:56
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Het telefoontje dat ik "kreeg" vanmiddag met de mededeling "ik durf het toch niet aan .... " |
Hoe is het nu met je Cross?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 19:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Een slecht moment vandaag: mijn dochter (bijna 24) is in september klaar met haar studie en per 3 oktober vertrekt ze een half jaar om te reizen, ze heeft een world ticket gekocht en gaat van Sjanghai naar Hong Kong en weet ik niet waar.........vertelde ze heel enthousiast.......en dat was een moment dat ik dacht: mijn kind en dan zo gaan backpacken, ik vind het helemaal niet goed! Ik heb toch met lood in mijn schoenen geprobeerd enthousiast te doen.....maar mijn hart |
Pfff.....tsja......kleintjes worden groot hé...
Kan me je moedergevoelens best voorstellen, maar voor je dochter is het toch de reis van haar leven !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 22:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Een slecht moment vandaag: mijn dochter (bijna 24) is in september klaar met haar studie en per 3 oktober vertrekt ze een half jaar om te reizen, ze heeft een world ticket gekocht en gaat van Sjanghai naar Hong Kong en weet ik niet waar.........vertelde ze heel enthousiast.......en dat was een moment dat ik dacht: mijn kind en dan zo gaan backpacken, ik vind het helemaal niet goed! Ik heb toch met lood in mijn schoenen geprobeerd enthousiast te doen.....maar mijn hart |
Hallo Willemijn Iniedergeval heel veel sterkte maar ja je bent jong en je wilt wat. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 00:25
|
|
|
Oei Willemijn, dat loslaten hé...........mooi in theorie maar in praktijk! Ik wens je veel sterkte Willemijn, vind het tof van jou dat je probeerde enthousiast te doen, natuurlijk zal het een ervaring zijn voor je dochter, moet ze gewoonweg doen hé!
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 23 februari 2011, 00:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 08:36
|
|
|
Wow, schrikken zeg..wél ondernemend anders ...en echt heel goed van je dat je enthousiast hebt willen doen..ze hebben het anders heel goed door onze dochters, wat of hun moeder werkelijk denkt..en voelt..
Gelukkig is er tegenwoordig de mail en het mobieltje...als ik jou was nam ik nu een abonnement... En 3 oktober ...kun je heel lang aan het idee gaan wennen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | Bij ons niet. En volgende week ook niet . Maar die week daarop pas. |
Oh ja, jullie vieren Carnaval hè. In het Zuiden wordt daar rekening mee gehouden, de vakantie wordt er op aangepast.
Marijan, op de Veluwe ontgaat zulke feesten je hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:08
|
|
|
Hmm......slecht - begrijp ik - én bijzonder hè. Super, dat je geprobeerd hebt om enthousiast te doen Willemijn! Ze gaat het, als ze op haar moeder lijkt, vast prima redden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:40
|
|
|
Tja... t loslaten begint eigenlijk al zodra ze in de wieg liggen en wordt alleen maar meer en meer en meer en meer. Voor haar is het natuurlijk fantastisch, maar ik kan me goed voorstellen dat je er vreselijk tegenop ziet.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:46
|
|
|
Ja herkenbaar ...zijn moeders he ...maar heel begrijpelijk Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:14
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Oh ja, jullie vieren Carnaval hè. In het Zuiden wordt daar rekening mee gehouden, de vakantie wordt er op aangepast.
Marijan, op de Veluwe ontgaat zulke feesten je hè. |
nou wat dat aangaat doe ik niet meer mee met de zuiderlingen die tijd ligt ver achter mij wij gaan wel wat anders vieren in dat weekend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:17
|
|
|
LISA610 schreef: | Tja... t loslaten begint eigenlijk al zodra ze in de wieg liggen en wordt alleen maar meer en meer en meer en meer. Voor haar is het natuurlijk fantastisch, maar ik kan me goed voorstellen dat je er vreselijk tegenop ziet..... |
Daar had ik het vanmorgen nog over met mijn vriendin. Vanaf het moment dat de navelstreng doorgeknipt wordt moeten we het kind iedere keer een stukje meer loslaten. Bij grootouders logeren...knipknip.....naar de peuterzaal...knipknip...kleuterschool, basisschool......knipknip......pfffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:37
|
|
|
IMKE917 schreef: | Daar had ik het vanmorgen nog over met mijn vriendin. Vanaf het moment dat de navelstreng doorgeknipt wordt moeten we het kind iedere keer een stukje meer loslaten. Bij grootouders logeren...knipknip.....naar de peuterzaal...knipknip...kleuterschool, basisschool......knipknip......pfffff |
naar de middelbare school knipknip... voor t eerst op stap knip (gelukkig mag ik ze wel gewoon brengen en halen, dus maar één knipje...)..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:46
|
|
|
Fijn!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 14:03
|
|
|
is nu op dit moment.
ik hou niet van ruzie of een ruzie achtige sfeer. helaas zijn er sommige onderwerpen als die er op cm staan al meerdere ruzies onstaan en zelfs kerkscheuringen.
voel me op het moment niet zo top. dus ga maar even wat nuttigers doen. strijken bv.
|
|
Naar boven |
|
|