Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 00:25
|
|
|
Zelf bedoel ik eigenlijk de doop die Jezus ons voor heeft gedaan, dus met water en de doop in de Heilige Geest.
De discussie heb ik liever gaan over dit ondewerp dan kinder- of grote of volwassen doop. De beide waterdopen zijn algemeen bekend, maar zijn doop in de Heilige Geest en waterdoop aan elkaar verbonden bijvoorbeeld?
Dat ik gedoopt ben is het werk van de Heilige Geest geweest die mij overtuigde dat ik een volgeling van Jezus wilde zijn.
Als ik zo de preken van Kees Goedhart hoor bij Family7 en dan bij uitzending gemist, is er wel een verschil. Ik haal dit aan, omdat ik toch enige worsteling heb aangaande hernieuwde overgave, om het zomaar eens te stellen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 01:22
|
|
|
thomas968, gefeliciteerd met je 58e verjaardag, met drie keurige wang-kusjes....... links rechts links
(of heb ik daar schriftelijke toestemming voor nodig......... ) je wordt nog eens volwassen, zeker??
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 27 april 2012, 01:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 01:25
|
|
|
HANNAH810 schreef: | thomas968, gefeliciteerd met je 58e verjaardag, met drie keurige wang-kusjes....... links rechts links (of heb ik daar schriftelijke toestemming voor nodig......... ) je wordt nog eens volwassen, zeker?? |
Eenmaal zal ik echt volwassen zijn, ik oefen tenslotte al een paar jaar! Is keurig wel altijd goed eigenlijk?
Thomas, dank uit het mooiste land van deze Aarde: Friesland.
Flean op, wy sjonge it bêste lân fan d'Ierde....
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 27 april 2012, 10:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 07:26
|
|
|
Zonneschijn (%) 20 Neerslagkans (%) 90
Minimumtemperatuur (°C) 10 9/12 7/9 6/11 7/9 8/10 Middagtemperatuur (°C) 14/18 Windrichting NO
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARSJG370
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 08:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: |
Zonneschijn (%) 20 Neerslagkans (%) 90
Minimumtemperatuur (°C) 10 9/12 7/9 6/11 7/9 8/10 Middagtemperatuur (°C) 14/18 Windrichting NO |
nou Frank, het lijkt wel of de derde zondvloed besteld is geworden, ik denk dat ik mijn woonark maar ff meeneem, daar heb ik ook nog wel een tentje van 2.5x2.5 in liggen denk ik, kunnen we in ieder geval droog vissen en de kinderen binnen verstoppertje spelen, geven we de vrouwen een breisel, dan heb je daar ook geen omkijken meer naar!!....
Laatst aangepast door
|
MARSJG370
|
op vrijdag 27 april 2012, 08:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARSJG370
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 08:19
|
|
|
QSJE546 schreef: | Ik heb wel een spannend verhaal wat ik aan de kinderen wil vertellen met een grappig beetje eng einde. Dat wil ik dus wel doen,lijkt me leuk.Ik heb nog wel wat attributen nodig,en die zijn; een dokters setje, stethoscoop,hoofd lampje,verbanddoos,pleisters e.d. en een groot laken. De jongste kinderen mogen mee kijken omdat het anders misschien te spannend is en de oudere kinderen mogen een unieke ervaring op doen haha (en de ouders ook.....)  |
Maar goed dat Tink er dan niet bij is, anders kwamen er ook nog incootjes en spuitjes met slaapmiddel bij toegevoegd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 08:34
|
|
|
PIETER619 schreef: | Zelf bedoel ik eigenlijk de doop die Jezus ons voor heeft gedaan, dus met water en de doop in de Heilige Geest.
De discussie heb ik liever gaan over dit ondewerp dan kinder- of grote of volwassen doop. De beide waterdopen zijn algemeen bekend, maar zijn doop in de Heilige Geest en waterdoop aan elkaar verbonden bijvoorbeeld?
Dat ik gedoopt ben is het werk van de Heilige Geest geweest die mij overtuigde dat ik een volgeling van Jezus wilde zijn.
Als ik zo de preken van Kees Goedhart hoor bij Family7 en dan bij uitzending gemist, is er wel een verschil. Ik haal dit aan, omdat ik toch enige worsteling heb aangaande hernieuwde overgave, om het zomaar eens te stellen. |
Dit weet ik er wel van..dat de doop door Jezus zo bedoeld is Dat zelfs een kind het kan...of gaat begrijpen. Je hebt geloof ik ook meerdere verbonden?.. waardoor mensen elkaar op straat alleen letterlijk voorbij lopen?! maar mischien zeg ik iets geks.. ..ik hoor het wel..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 27 april 2012, 08:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 08:39
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wie zijn "ze"  |
ach wie de schoen past trek hem aan. en heeft de bijbel niet voor niks de tien geboden. wij gaan er alleen mee spelen!!!!!!
ook hoor ik veel van lexa dat de mannen of vrouwen een Lat relatie zoeken.
nou 4 keer in 1 weekend sex gratis , dat is beter dan naar de hoeren of gigolo 4x. had ik nog nooit van gehoord. maar moet ook kunnen. ik heb mij laten vertellen dat 1 beurt 50 euro is. nou 200 euro verdiend????? in 1 weekend. met een beetje geluk delen de partners de kosten. Hoe moet je dit alles zien? als een spel?
en naar een jaar als je meer wil word je gedumpt. willen ze vrijheid. of een ander
zou eigenlijk best willen weten hoe een ander dit ziet??
Nou als je dit overkomt vind ik er niks aan. en dan denk ik dat god een heel wijs en verstandige god is.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op vrijdag 27 april 2012, 08:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 08:41
|
|
|
MARSJG370 schreef: | Maar goed dat Tink er dan niet bij is, anders kwamen er ook nog incootjes en spuitjes met slaapmiddel bij toegevoegd.  |
...of catheters...ze is tot alles in staat...daar laat ze zelfs haar eten (haar grootste hobby) voor staan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 08:42
|
|
|
[quote=PIETER619]Zelf bedoel ik eigenlijk de doop die Jezus ons voor heeft gedaan, dus met water en de doop in de Heilige Geest.
Als ik zo de preken van Kees Goedhart hoor bij Family7 en dan bij uitzending gemist, is er wel een verschil. Ik haal dit aan, omdat ik toch enige worsteling heb aangaande hernieuwde overgave, om het zomaar eens te stellen.[/quot
de waterdoop en de doop met de Heilige Geest zijn niet dezelfde doop. zelf ben ik ergens in de jaren 90 gedoopt door onderdompeling (en als baby zijnde bij een doopfond). het afgelopen jaar ben ik gedoopt met de Heilige Geest.
in de Bijbel komt dat met name ter sprake bij de doop van onze Heer Jezus, Hij werd eerst gedoopt met water en daarna met de Heilige Geest (de duif). de discipelen zijn ook eerst gedoopt met water. een paar waren eerst volgelingen van Johannes de Doper. zij (en anderen) zijn met pinkster gedoopt met de Heilige Geest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 08:44
|
|
|
mensen, voor het geval dat het gaat regenen zou ik graag VIER PARTYTENTEN in auto's hebben..............
wie heeft er een PARTYTENT in de schuur liggen en zou die kunnen meenemen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 08:44
|
|
|
NICKY298 schreef: | ach wie de schoen past trek hem aan. en heeft de bijbel niet voor niks de tien geboden. wij gaan er alleen mee spelen!!!!!!
nou 4 keer in 1 weekend sex gratis , dat is beter dan naar de hoeren of gigolo 4x. had ik nog nooit van gehoord. maar moet ook kunnen. ik heb mij laten vertellen dat 1 beurt 50 euro is. nou 200 euro verdiend????? in 1 weekend. met een beetje geluk delen de partners de kosten. Hoe moet je dit alles zien? als een spel?
en naar een jaar als je meer wil word je gedumpt. willen ze vrijheid. of een ander |
Volgens mij zijn er ook goede mannen en vrouwen hoor. Maar als je die achterdocht en vooroordelen die je hebt goed koestert zal je nooit durven in zee gaan met een man. Dus is je lidmaatschap ook weer weggegooid geld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 08:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...of catheters...ze is tot alles in staat...daar laat ze zelfs haar eten (haar grootste hobby) voor staan... |
haha jij schrijft het; ik dacht het, frank!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 27 april 2012, 08:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 08:51
|
|
|
HEIDE115 schreef: | 6 okt? Dan zijn we binnen een uur pinguins?zal wel een tentje komen toch.. Het malieveld is een mooi veld..alleen wel moeilijk parkeren Onder het veld is nu een parkeer ruimte. |
zou heel goed kunnen dat er allemaal tenten komen. moet je eerlijk bekennen dat ik wat dat betreft niet zo heel erg goed opgelet heb afgelopen maart.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 08:51
|
|
|
Het hemelwater valt hier met kilo's ter aarde...donkere sombere wolken zo ver het oog reikt...het is gezellig binnen-blijf-weer...
Gelukkig bleef ik droog toen ik met de fiets naar de AH reed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 09:11
|
|
|
nee mijn achterdocht koester ik niet.
maar ik neem gewoon mijn tijd tot dat ik zeker ben van mijn zaak. ik wil hem eerst echt leuk vinden en blijven vinden
ook wil ik eerst weten hoe hij in de omgang is. of dat het gaat tussen mij en zijn familie leden.
de eerste twee maanden kan alles leuk zijn, maar komt er iets , wat dan?
veel vrouwen haken af merk ik op c m.??????/
Maar ik denk dat als je dit alles in acht gaat nemen, dat alles wel goed gaat komen.
sex is niet het belangrijkst , liefde voor elkaar hebben dat is belangrijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 09:16
|
|
|
[quote=TINEKE986] de waterdoop en de doop met de Heilige Geest zijn niet dezelfde doop. zelf ben ik ergens in de jaren 90 gedoopt door onderdompeling (en als baby zijnde bij een doopfond). het afgelopen jaar ben ik gedoopt met de Heilige Geest.
Wil je dan zeggen dat je nog een soort ander ritueel bent door gegaan voor de doop met de Heilige Geest? (onderdompeling of zoiets?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 09:19
|
|
|
NICKY298 schreef: | nee mijn achterdocht koester ik niet.
maar ik neem gewoon mijn tijd tot dat ik zeker ben van mijn zaak. ik wil hem eerst echt leuk vinden en blijven vinden
ook wil ik eerst weten hoe hij in de omgang is. of dat het gaat tussen mij en zijn familie leden.
de eerste twee maanden kan alles leuk zijn, maar komt er iets , wat dan?
veel vrouwen haken af merk ik op c m.??????/
Maar ik denk dat als je dit alles in acht gaat nemen, dat alles wel goed gaat komen.
sex is niet het belangrijkst , liefde voor elkaar hebben dat is belangrijk. |
ik denk eigenlijk dat het gros van CM dat wel zal beamen.. en er zo goed mogelijk mee probeert om te gaan maar ook ieder voor zich weer anders om gaat met grenzen... Mooi dat jij er dan zo mee om zal weten te gaan als wat je als uitgangspunt aangeeft en op de cruciale momenten jezelf zal kunnen bewaken.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 27 april 2012, 09:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARSJG370
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 09:29
|
|
|
HANNAH810 schreef: | haha jij schrijft het; ik dacht het, frank!! |
En ik maar denken dat ik haar grootste hobby ben??
oww ja, ik neem ook nog een klein tentje mee morgen.....
Laatst aangepast door
|
MARSJG370
|
op vrijdag 27 april 2012, 09:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 09:35
|
|
|
Graag wil ik even reageren.
Je schrijft dat je op Lexa zit...........daar kom je inderdaad mannen EN vrouwen tegen die erop uit zijn om hun lust te bevredigen en verder geen relatie willen. Dat is absoluut geen bijbelse houding en daar houd ik me verre van.
Wat ik bedoel, is elkaar beminnen en de tijd ervoor nemen om elkaar te leren kennen en toe te groeien naar een huwelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 10:09
|
|
|
Ik geloof dat er door persoonlijke opvattingen over de doop , er veel verwarring onstaat.
Laten we dus er mee oppassen dat men niet gaat beweren dat die ene doop de beste is.
Het gaat er per slot van rekening om 1 ding: je relatie met God. Voor de een is het dopen met de Heilige Geest belangrijk en voor een ander weer niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 10:15
|
|
|
Voordat ik helemaal ga uitdiepen, dat in de bijbel er duidelijk verschil wordt tussen de doop in water en de doop in de Heilige Geest, wil ik gewoon een aantal algemene dingen vertellen. In de katholieke kerk is het gebruikelijk de weken voor het pasen aan te merken als de lijdenstijd. In analogie daarop, gebruik ik meestal de tijd tussen pasen en pinksteren om de Heilige Geest centraal te stellen. En daar valt zoveel over te zeggen. Hierbij moet ik Charles nog bedanken voor het materiaal wat hij mij gegeven heeft. Eindelijk een gedegen cursus over de Heilige Geest.
De vraag of er zoiets bestaat als doop in de Heilige Geest als aparte beleving, los van de waterdoop, kan ik heel gemakkelijk met ja beantwoorden. Dat mensen dit als hetzelfde zien heeft niet te maken met de boodschap van Gods Woord, maar veel meer, dat onderwijs over doop in de Geest helemaal verloren is gegaan... Wat mij aan het hart gaat, is dat de boodschap zelfs in evangelische gemeentes aan het verdwijnen is. Ik ben bang dat deze boodschap binnen evangelische gemeentes op stervens na dood is. En daarmee gaat het leven in de gemeente ook dood. Ik denk dat over een tiental jaren de evangelische gemeentes net zo traditioneel zijn geworden als andere kerken. Met weliswaar modernere muziek, maar geestelijk armoedig.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op vrijdag 27 april 2012, 10:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 10:27
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Voordat ik helemaal ga uitdiepen, dat in de bijbel er duidelijk verschil wordt tussen de doop in water en de doop in de Heilige Geest, wil ik gewoon een aantal algemene dingen vertellen. In de katholieke kerk is het gebruikelijk de weken voor het pasen aan te merken als de lijdenstijd. In analogie daarop, gebruik ik meestal de tijd tussen pasen en pinksteren om de Heilige Geest centraal te stellen. En daar valt zoveel over te zeggen. Hierbij moet ik Charles nog bedanken voor het materiaal wat hij mij gegeven heeft. Eindelijk een gedegen cursus over de Heilige Geest.
De vraag of er zoiets bestaat als doop in de Heilige Geest als aparte beleving, los van de waterdoop, kan ik heel gemakkelijk met ja beantwoorden. Dat mensen dit als hetzelfde zien heeft niet te maken met de boodschap van Gods Woord, maar veel meer, dat onderwijs over doop in de Geest helemaal verloren is gegaan... Wat mij aan het hart gaat, is dat de boodschap zelfs in evangelische gemeentes aan het verdwijnen is. Ik ben bang dat deze boodschap binnen evangelische gemeentes op stervens na dood is. En daarmee gaat het leven in de gemeente ook dood. Ik denk dat over een tiental jaren de evangelische gemeentes net zo traditioneel zijn geworden als andere kerken. Met weliswaar modernere muziek, maar geestelijk armoedig. |
Ik maak hier toch even een kanttekening bij: jij ervaart de traditionele kerken als armoedig, maar dat wil niet zeggen dat ze dat ook is natuurlijk........ Er zijn juist veel traditionele kerken die ook veel meer in Gods Geest geloven dan vroeger.....die veel meer aandacht schenken aan meditatie en spiritualitiet om zo dichter bij Gods Geest te komen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 10:29
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Hoeveel rekening hou ik met anderen om mij heen wanneer ik bevriend raakt, of een nieuwe vriend of vriendin ontmoet?
Let ik specifiek op bepaalde dingen..of laat ik het gewoon allemaal op mij af komen? De situatie waar ik in kan zitten,kan natuurlijk ook een rol hier in spelen..
Los van wat we natuurlijk op de meeste profielen terug kunnen zien. toch ook even deze vraag hier. |
HEIDE115 schreef: | Hoeveel rekening hou ik met anderen om mij heen wanneer ik bevriend raakt, of een nieuwe vriend of vriendin ontmoet? |
Helemaal niet. zij houden maar rekening met jou, jíj bent degene die bevriend raakt.
Dus zich overal mee bemoeien is niet gepast.
Je ziet wel dat een relatie niet gaat, omdat degene 'rekening houdt' met omgeving. bijvoorbeeld bemoeierige familie en/of vrienden die vinden dat zo iemand niet bij je past.(waar denk je dat de 'schoonmoedergrapjes' vandaan komen?) Een ex en/of mensen van de kerk die er zich zo nodig tegenaan moeten bemoeien. die dingen véél beter weten dan jij over je eigen leven....
Quote: | Let ik specifiek op bepaalde dingen..of laat ik het gewoon allemaal op mij af komen? |
Natuurlijk moet je op dingen letten. zo van past degene bij je, zie je jezelf dit en dat doen met degene etcetera. Maar dán let jíj op jezelf, en niet vrienden, familie enzovoort.
Mijn reformatorische psycholoog zei van 'eerst verantwoording naar God, als je gelooft, dan naar jezelf, dan naar je partner, en dan pas naar de rest.'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 10:38
|
|
|
NICKY298 schreef: | ach wie de schoen past trek hem aan. en heeft de bijbel niet voor niks de tien geboden. wij gaan er alleen mee spelen!!!!!!
en naar een jaar als je meer wil word je gedumpt. willen ze vrijheid. of een ander
zou eigenlijk best willen weten hoe een ander dit ziet??
Nou als je dit overkomt vind ik er niks aan. en dan denk ik dat god een heel wijs en verstandige god is. |
Ik ken Lexa Daar zijn inderdaad mensen die puur voor de seks gaan maar gemiddeld gezien niet meer dan op CM hoor,de meeste mensen zoeken warmte en liefde. Als je een relatie zoekt moet je leren schiften,goed weten wat je wilt en wat je doet en dan mag je best "eisen" stellen over afstand,normen,levenshouding etc,is niks mis mee,je moet er tenslotte heel wat jaartjes mee doorbrengen
Maak geen karikatuur van je medemens.Seks voor het huwelijk met je aanstaande of 4x per dag seks met een vreemde tegen betaling is een wereld van verschil.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 10:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens mij zijn er ook goede mannen en vrouwen hoor. Maar als je die achterdocht en vooroordelen die je hebt goed koestert zal je nooit durven in zee gaan met een man. Dus is je lidmaatschap ook weer weggegooid geld. |
Kunnen we dit ook omdraaien Frank.... Als je achterdocht en vooroordelen koestert...zul je nooit in zee gaan met een...VROUW... Waarom is je lidmaatschap dan weggegooid??? Oke...het is een datingsite, maar waarom geen vriendschap dan....?? Heel veel van ons.....(als het niet zo is spreken jullie me er maar op aan) hebben een verleden... Je wordt veel voorzichtiger....zorgvuldiger....serieuzer.... Tenminste dat is mijn ervaring.... Ik hoef niet meer zo hard te lopen.... Wat ik ooit eerder ook al eens schreef...Ik heb liever een hele goede vriendschap...dan weer een relatie die geen goed basis heeft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 11:11
|
|
|
ERIKA129 schreef: | daarom ga ik ook er maar een poosje vandoor  | pieter heb je je stopwatch al ingedrukt voor wanneer erika weer terugkomt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 11:12
|
|
|
Ik ervaar het juist andersom, tradiotionele kerken niet armoedig....juist niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 11:26
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik maak hier toch even een kanttekening bij: jij ervaart de traditionele kerken als armoedig, maar dat wil niet zeggen dat ze dat ook is natuurlijk........ Er zijn juist veel traditionele kerken die ook veel meer in Gods Geest geloven dan vroeger.....die veel meer aandacht schenken aan meditatie en spiritualitiet om zo dichter bij Gods Geest te komen..... | Je legt een verkeerde conclusie. Ik zeg nergens dat de traditionele kerken geestelijk armoedig zijn. Ik stel dat als de evangelische gemeentes de boodschap van de Heilige Geest aan de kant zetten, ze geestelijk armoedig zijn geworden. Want de boodschap van het evangelie wordt zonder inhoud....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 11:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens mij zijn er ook goede mannen en vrouwen hoor. Maar als je die achterdocht en vooroordelen die je hebt goed koestert zal je nooit durven in zee gaan met een man. Dus is je lidmaatschap ook weer weggegooid geld. |
Niet ieder lid is op zoek naar een partner , er zij er ook die nieuwe vriendschappen willen aangaan, of voor de fun hier zitten.
|
|
Naar boven |
|
|