Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 22 april 2012, 23:56
|
|
|
Regen...onweer...zon...regen...onweer... gèèn vakantieweer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 00:05
|
|
|
Groepsreis is wel leuk voor contacten en makkelijk qua organisatie.
Samen met een vriendin of een groep-pie iets organiseren is ook enorm leuk! Via internet kun je al veel dingen plannen en boeken. Vorige jaar een camper gehuurd en we hadden de reis van te voren grotendeels al uitgestippeld. Enorm leuk om te doen! Maar dit zou ik (voor de veiligheid) niet in ieder land doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 00:10
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben ontzettend boos.........gewoon op het leven.........natuurlijk,het leven is geen lolletje, maar een vrouw van 88 op de valreep nog even die %$#$% ziekte bezorgen is een rotstreek...........
Blijf voorlopig maar uit mn buurt |
Wie krijgt de schuld daarvan, als ik vragen mag? Desalnietemin alle sterkte toegewenst aan een ieder die het van dichtbij meemaakt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 00:56
|
|
|
....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS423
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 07:01
|
|
|
MARISKA601 schreef: | opwekkings lied 629
Als er vergeving is...
Hoe kan ik verder leven, hoe moet ik verder gaan. Kan ik ooit vergeven, wat mij is aangedaan. De woorden in mijn ziel, de haat en bitterheid, lijken niet te helen niet door woorden, niet door tijd.
Refrein: Maar als er vergeving is, kan er genezing zijn, van de pijn en het verdriet diep van binnen. Als er vergeving is,kan er genezing zijn, en de weg van herstel kan beginnen.
O God, ik heb U nodig, Ik kan het zelf niet. Ik lijk haast te verstikken, in angst en in verdriet. Hoe kan ik ooit vergeven, zoals U mij vergeeft, dwars door alles heen wat mij beschadigd heeft.
Geef mij de kracht van Uw liefde om verder te gaan, ook al zal er een litteken blijven bestaan. Want is Uw liefde niet sterker dan de dood, en Uw vergeving niet dieper dan mijn nood?
Want waar Uw vergeving is, zal genezing zijn, van de pijn en het verdriet diep van binnen, waar Uw vergeving is zal genezing zijn en de weg van herstel kan beginnen. |
Aan de vruchten herkent men de boom, welke sappen lopen er door heen: sappen van dood of van Leven...
Liefs & God bless, Roos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 07:57
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Met enige verbazing lees ik nu het forum ...al dan niet gefrustreerd en daarbij de wereldgelijkvormigheid voor diegene die een openbaar forum zien als een uitlaatklep (voor hun niet te bedrijven lusten) en ja ik zie het meer, als een forum vervuiling niet meer en niet minder. Maar goed …jammer dat men er niet in slaagt de waarde te zien van internetdating, al zo niet voorzien met een vriendschappelijk sausje, om de ellende van de afgelopen jaren met elkaar te delen.
In zekere mate vraag ik me weleens af zitten we met elkaar om steun verlegen en is dat waar het omdraait of schieten we ons doel voorbij. In de gesprekken die ik mocht hebben merk ik zeker een gemis van relatieopbouw en je kunt nooit en te nimmer een gezonde relatie opbouwen… zonder een goed fundament. Je zult te allen tijde iets missen bij die ander, maar echter het gebrek aan de ware liefde is naar mijn inziens wel het probleem waar wij nu met velen mee kampen. Natuurlijk is er niets mis mee met vriendschappen, maar dan nog is het van belang met respect de ander te behandelen. |
Te midden van alle onzinnige woorden.....toch nog een zinnig woord!!!! Leonard je hebt gelijk....hier kan ik weer iets mee!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 08:16
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Met enige verbazing lees ik nu het forum ...al dan niet gefrustreerd en daarbij de wereldgelijkvormigheid voor diegene die een openbaar forum zien als een uitlaatklep (voor hun niet te bedrijven lusten) en ja ik zie het meer, als een forum vervuiling niet meer en niet minder. Maar goed …jammer dat men er niet in slaagt de waarde te zien van internetdating, al zo niet voorzien met een vriendschappelijk sausje, om de ellende van de afgelopen jaren met elkaar te delen.
In zekere mate vraag ik me weleens af zitten we met elkaar om steun verlegen en is dat waar het omdraait of schieten we ons doel voorbij. In de gesprekken die ik mocht hebben merk ik zeker een gemis van relatieopbouw en je kunt nooit en te nimmer een gezonde relatie opbouwen… zonder een goed fundament. Je zult te allen tijde iets missen bij die ander, maar echter het gebrek aan de ware liefde is naar mijn inziens wel het probleem waar wij nu met velen mee kampen. Natuurlijk is er niets mis mee met vriendschappen, maar dan nog is het van belang met respect de ander te behandelen. |
AMEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 08:37
|
|
|
heb ik dat lied geplaatst?
tis wel 2,5 jaar geleden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 08:39
|
|
|
MARISKA601 schreef: | heb ik dat lied geplaatst?
tis wel 2,5 jaar geleden..... |
DE INHOUD IS TIJDLOOS TOCH
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
zou de herfst al vroeg zijn intrede hebben gedaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
DJES101 schreef: | DE INHOUD IS TIJDLOOS TOCH |
Das waar....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 08:41
|
|
|
ja, op 10 december 2009; de eerste keer dat ik mijn trouwdag die dag niet meer hoefde vieren........
het blijft een mooi lied, mariska!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 23 april 2012, 09:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 09:34
|
|
|
laten we hier maar wat drukker mee hebben! Mooi Mariska!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 23 april 2012, 09:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 09:40
|
|
|
Als mensen hun kop in het zand blijven steken dat zij geen schuld hebben aan iets, dan heeft vergeven geen zin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 09:42
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als mensen hun kop in het zand blijven steken dat zij geen schuld hebben aan iets, dan heeft vergeven geen zin. |
De H Geest overtuigd van schuld..en hebben ik die Geest?
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 23 april 2012, 09:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 09:48
|
|
|
Vaak willen mensen niet inzien dat zij schuldig zijn aan iets. Ze zijn overtuigd van zichzelf. Ze hebben anderen vaak dan in een netelige positie geplaatst, zodat zij zich beter voelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 09:58
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Vaak willen mensen niet inzien dat zij schuldig zijn aan iets. Ze zijn overtuigd van zichzelf. Ze hebben anderen vaak dan in een netelige positie geplaatst, zodat zij zich beter voelen. |
Wel vreemd dat er bij jou onderwerp nog 0 reactie's stonden gisteren. was het onderwerp van v/d week dan toch interesanter voor die of die.. dan dit uit 2009?...(ja, en dit op cm?)
Sterkte,dank voor het lied!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 23 april 2012, 10:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 10:25
|
|
|
Er zijn op het forum vele topics waar het over vergeven gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 10:28
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Er zijn op het forum vele topics waar het over vergeven gaat. |
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 23 april 2012, 10:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 10:40
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Regen...onweer...zon...regen...onweer... gèèn vakantieweer |
En ook geen visweer ...... het waait veel te hard.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 10:58
|
|
|
Met Djessie Amen
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 23 april 2012, 11:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 11:13
|
|
|
Hopelijk komen er nog meer...maar deze heb ik alvast binnen...
Een mager zonnetje....mijn winterjas is nog aan... Als ik aankom op mijn werk...(aan de voorkant een park) bemerk ik moeder eend...met maar liefst 13 kinderen...!!!Wat lief...wat mooi... Altijd heb ik een fototoestel bij me, maar de familie heeft weinig behoefte... Toch lukt het me....maar ineens paniek in de tent...Pa (of moe) is er vandoor en ineens is het of de kinderschare dat door heeft en zo rennen 13 kwakende donzen bolletjes er vandoor!!!!! Maar die foto heb ik...wat is de natuur toch mooi!!! Laat het vlug zomer worden!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 11:17
|
|
|
Ziet toe, dat gij u wacht voor alle hebzucht, want ook als iemand overvloed heeft, behoort zijn leven niet tot zijn bezit. Lukas 12:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 11:32
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hopelijk komen er nog meer...maar deze heb ik alvast binnen...
Een mager zonnetje....mijn winterjas is nog aan... Als ik aankom op mijn werk...(aan de voorkant een park) bemerk ik moeder eend...met maar liefst 13 kinderen...!!!Wat lief...wat mooi... Altijd heb ik een fototoestel bij me, maar de familie heeft weinig behoefte... Toch lukt het me....maar ineens paniek in de tent...Pa (of moe) is er vandoor en ineens is het of de kinderschare dat door heeft en zo rennen 13 kwakende donzen bolletjes er vandoor!!!!! Maar die foto heb ik...wat is de natuur toch mooi!!! Laat het vlug zomer worden!!! |
Waar is die foto dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 11:54
|
|
|
IK heb nog andere schapen,deze moet IK ook toe brengen.
Roep ze en haal ze.. ga tot de heggen en steggen Opdat mijn tafel vol worde
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 23 april 2012, 13:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 14:06
|
|
|
bbrrpp vakantie wat is dat ?? Ik ga rondhousen ook leuk hoor verslind boeken neem mijn tijd voor de HEER en mezelf . EN hoop en bid voor een zendingsreis te maken ooit wie weet deze vakantie wel. En op zoek naar vrijwilligerswerk in Nederland of zoiets dat is mijn vakantie de bestemming van de HEER zoeken in gebed . Maar een boswandeling of dagje zee ook dat vind ik leuk om te doen. Dus laat ik het maar over aan mijn Vader wat er gaat komen,en welke bestemming Hij voor mij heeft. Bid en u zal gegeven zijn zoekt en gij zult vinden. En o je denk er aan om naar de betteld te gaan kinderwerk te doen en een beetje vakantie en goed doel kinderen een fijne tijd geven met één doel Jezus
groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 14:08
|
|
|
wat een lol hier
Misschien even de serie preken luisteren van onze gemeente misschien dat dat je nog doet bedenken wat sex werkelijk in houd en welke bedoeling God daar mee heeft .
Gods zegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 14:12
|
|
|
Vandaag nagenieten van gisteren de doop van mijn zoon Groot is HIJ allerhoogste heer onze vredevorst wat een God is HIJ kan wel juichen voor hem buigen bidden en danken dit zijn de ranken die vrucht dragen voor t leven van de HEER . Niets meer van je zelf maar overgave en verwachten van HEM en ik ik ben bevrijd van Pijn dit me jarenlang had gebonden , Bevrijd door de Heilige Geest Gods Dit was een dag om nooit meer te vergeten.
Gr Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 14:28
|
|
|
ANITA695 schreef: | Vandaag nagenieten van gisteren de doop van mijn zoon Groot is HIJ allerhoogste heer onze vredevorst wat een God is HIJ kan wel juichen voor hem buigen bidden en danken dit zijn de ranken die vrucht dragen voor t leven van de HEER . Niets meer van je zelf maar overgave en verwachten van HEM en ik ik ben bevrijd van Pijn dit me jarenlang had gebonden , Bevrijd door de Heilige Geest Gods Dit was een dag om nooit meer te vergeten.
Gr Anita |
wow! ik vier even met je mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 14:29
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | mensen van cm ik heb aan de ene kant wel genoten van de reakties die ik losmaakte maar andere kant viel er ook wel het een en ander tegen maar dat was mn eigen schuld door die topics te openenen maar zo leer je wel de mensen een heel kleinbeetje kennen , hoe ze reageren , gespannen reakties , open reakties , verscholen reakties , stiekeme reakties , mensen ik bedoelde het niet zo als ik het allemaal uitlokte sex hoort voor mij bij en man en vrouw die er voor kiezen samen door het leven te gaan . God heeft dat zo gewild . maar sex is wel iets heel moois , als je er samen van kunt genieten met je aanstaande of partner. en het is mooi als er zn site als cm bestaat zullen er vast wel meer zijn zo als ik hoor de maar het is niets voor mij neemt veel tijd van je in beslag en werkt zelfs verslavend geloof ik wat me wel tegen viel op cm dat mensen elkaar zo kunnen krenken, zo bot doen tegen elkaar , ze zeggen allemaal christen te zijn , gedraag je er dan ook naar . heb je naasten lief als u zelf . maar wil jullie allemaal veel geluk toe wensen , en hoop dat ook jullie gelukig mogen worden maar niet alleen met cm , maar je mag of mischien wel moet er om bidden gaat jullie allemaal goed , de 23e loopt mn proef af en wil het bij een proef houden . |
Hee wat jammer je schrijft mooi dingen en wat staat er in de bijbel nog meer vertrouw niet op mensen je laat je nu wel opjaagen hoor Vertrouw op de HEER met heel je hart maak elke dag een nieuwe start En fff er zijn niet zoveel oprechte , eerlijke mensen wat een mooi mens ben jij hoop dat je dit nog leest vandaag net op se valreep las ik maar mooi open jouw te lezen , ik wens je alles goeds Gods zegen toe en ik lees niet anders dan dat je weet wat de bijbel zegt maar dat mensen het verkeerd begrijpen ppppffff de wereld dacht na lange tijd niet te zijn geweest dat het hier wel klaar was maar het gaat overal door waar je ook komt in de wereld op een site als deze ik wil je zeggen loop niet weg wat God in je hart heeft gelegd om te delen en ook te kijken naar de positieve reacties dan vallen al die anderen in het niet t goede dat blijft t verkeerde heeft de dood blijf dicht bij Hem luister naar zijn stem en zoek hulp als je dat nodig hebt maar de beste navigator beste psychiater is de HEER bid en Hij zal geven wat je hart verlangt met wat in overeenstemming is met zijn wil en wees anders tevreden met je zelf leef je leven met HEM
Groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|