Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 19:22
|
|
|
Ik heb niks met dat hele hollandse koningshuis, ik ben overtuigd republikein zelfs, maar ik was best bij dat ik vandaag heel grote order kreeg om de boel in veendaal en rhenen in goede banen te leiden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 19:24
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik heb niks met dat hele hollandse koningshuis, ik ben overtuigd republikein zelfs, maar ik was best bij dat ik vandaag heel grote order kreeg om de boel in veendaal en rhenen in goede banen te leiden |
Ow hellepie moeten we ons vertrouwen nu in jou stellen Ik ga mn weg wel baricaderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 19:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ow hellepie moeten we ons vertrouwen nu in jou stellen Ik ga mn weg wel baricaderen |
hoeft niet meer, dat barricaderen ga ik regelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 19:30
|
|
|
PIETER649 schreef: | hoeft niet meer, dat barricaderen ga ik regelen |
ow dear en jij weet waar ik woon kom ik mn huis nog uit die dag offe wat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 19:33
|
|
|
klynische psygologie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUSSER904
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 20:46
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit gedreig is nergens voor nodig. Jullie waren gister aan het opbieden hoe slecht de moraal niet is op deze site.
IK DENK DAT JE ER GOED NAAST ZIT IK WAS WEL DEGELIJK OP DE OPEN CHAT MAAR IK HEB WEINIG GESPROKEN . EN DAN TE SPREKEN VAN JULLIE IS WEL REKBAAR . JE WAS DR OOK ZO IK BEGRIJP MAAR HEB JIJ DE MENSEN DAN NIET GEWAARSCHUWD ????
Ik ben geen politieagent die alles bijhoudt wat er gezegd is, maar de sfeer en de strekking was wel duidelijk. Zo duidelijk dat er mensen om weggegaan zijn. Je schrijft hier op een forum, dat betekent dat je niet onder controle hebt wat anderen doen met datgene wat je schrijft. Iedereen heeft zijn eigen belevingswereld en ik moet zelf zeggen, dat hier weinig echt emotioneel stabiele mensen zitten.
HHAHAHHAAH WAT EEN LACHERTJE ZEG ZITTEN WE HIER IN EEN INRICHTING ? EN IS NIET IEDEREEN VERANTWOORDELIJK VOOR ZN EIGE DADEN . ALS IK JE EEN MES AAN RIJK BEN IK NIET VERANTWOORDELIJK ALS JE JE ZELF ER MEE VAN HET LEVEN BEROOFD , ALS JE DR AARDAPPELS MEE MOEST SCHILLEN
Dan heb je het zelf niet in de gaten, maar anderen gaan ermee op de loop. Het zou me niet verbazen als er sprake is van een toename van toespelingen naar vrouwen toe is geweest.
KIJK WAT IK OPEN SCHRIJF GA JIJ STIEKUM VAN GENIETEN , IK GA GEEN VROUWEN LASTIGVALEN VIA PRIVE SHAT OF MAIL . HET IS ZELFS LAAG BIJ DE GROND OM VROUW ONVRIENDELIJK TE ZIJN . TENZEI ZE JE NATUURLIJK FALS GAAN BESCHULDIGEN DAN MAG JE WAT SCHERPER WORDEN MAAR DAN NOG OP GEPASTE WIJZE ZOU JE NIET IS IN JE EIGEN SHATGESCHIEDENIS GAAN KIJKEN , HOE JIJ ZELF HEBT MINDERWAARDIG OVER VROUWEN HEBT GESPROKEN , ZE HEBT BELEDIGD , GEKRENKT ,
Ik stel je daar niet voor verantwoordelijk, ik leg je gewoon uit, dat er een heleboel mensen zijn, die in jouw bijdrage een legitimatie zien van hun onrein gedrag. | SLA KRANTEN OP BLADEN OPEN INTERNET WEET IK WAT NIET AL VOOR VUNSIGHED ER IS NEE CHAT ONZIN
HOE KOM JE DR BIJ MAN , STEL DAT IEDEREEN GING PRATEN ZOALS JIJ DOET , DAN KON CM DE DEUREN SLUITEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 20:54
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | SLA KRANTEN OP BLADEN OPEN INTERNET WEET IK WAT NIET AL VOOR VUNSIGHED ER IS NEE CHAT ONZIN
HOE KOM JE DR BIJ MAN , STEL DAT IEDEREEN GING PRATEN ZOALS JIJ DOET , DAN KON CM DE DEUREN SLUITEN | Tja, joh, die chatgeschiedenis is er niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUSSER904
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 20:55
|
|
|
DAT IK TOCH NOG WARMTE VOEL OP CM . EN DAN BEDOEL IK GEEN VROUWEN PERSOONLIJK MEE . MAAR EERLIJKE BERICHTEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUSSER904
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 20:58
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tja, joh, die chatgeschiedenis is er niet.... |
WEES ER MAAR BLIJ OM , ANDERS ZOUDEN ZE JE ER MEE VOOR BLOK KUNNEN ZETTEN . EN MAG IK JE NU EENS EEN WAARSCHUWING GEVEN MAAR DAN UIT LIEFDE WEES IS WAT VRIENDELIJKER NAAR JE MEDE MENS , EN DOE NIET ZO WETTIES . IK WIL DE ZONDE NIET GOED PRATEN . GA HEEN EN ZONDIG NIET MEER . WEET JE NOG . LATEN WE MAAR WAT MINDER HART ROEPEN CHAT . ZOU ONS SIEREN GAAT JE GOED IK BEGRAAF DE STRIJDBIJL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 21:00
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | WEES ER MAAR BLIJ OM , ANDERS ZOUDEN ZE JE ER MEE VOOR BLOK KUNNEN ZETTEN . EN MAG IK JE NU EENS EEN WAARSCHUWING GEVEN MAAR DAN UIT LIEFDE WEES IS WAT VRIENDELIJKER NAAR JE MEDE MENS , EN DOE NIET ZO WETTIES . IK WIL DE ZONDE NIET GOED PRATEN . GA HEEN EN ZONDIG NIET MEER . WEET JE NOG . LATEN WE MAAR WAT MINDER HART ROEPEN CHAT . ZOU ONS SIEREN GAAT JE GOED IK BEGRAAF DE STRIJDBIJL | Voor mij is er nooit een strijd geweest. In het begin vond ik je bijdrages leuk, maar toen ik merkte wat het allemaal bij anderen losmaakte, begon het me tegen te staan. Je kan het best wel goed bedoelen, maar je onderschat datgene wat je teweegbrengt bij mensen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 21:02
|
|
|
dat ik mijzelf zo ver heb gekregen om de oefeningen te doen die ik van de fysio heb gehad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 21:15
|
|
|
Ongelooflijk dat de chatbox leeg is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 21:25
|
|
|
Vrijdag 20 April, Psalm 47: 1-5; Met handgeklap.
Applaus voor de Heer! Een staande ovatie! Bomen en bergen, beken en rivieren, alle volken, klapt in uw handen voor de Heilige! Groot is Hij en machtig is zijn Naam! Bij deze psalm moet wel gedacht zijn aan de troonsbestijging van de koning. In de synagoge is dit lied een lied voor de nieuwjaarsdag geworden. In de christelijke kerk zingen we deze psalm bij voorkeur op de Hemelvaartsdag, wanneer we gedenken dat Jezus opvoer naar het Vaderhuis met vele woningen. Hoe dan ook, in dit lied is sprake van God die als een koning zijn zetel inneemt. Hij is de baas en niemand anders! Het mag er soms niet op lijken, het mag dan soms een janboel zijn in deze wereld, de volken mogen dan bij tijd en wijle gruwelijk overhoop liggen met elkaar en het mag zo zijn dat je er af en toe aan twijfelt of er wel één is die de hele boel nog in de hand houdt, uiteindelijk geloven we toch dat er iemand is. Wie? Die Ene, de Eeuwige, met zijn niet te noemen Naam, de Onherkenbare, de Betrouwbare. Hij zal koning zijn, rechter van hemel een aarde. Let wel: Hij zal niet alleen koning zijn over Israël, Hij zal niet alleen rechtspreken over een stelletje Joden langs het strand van de Middellandse Zee, nee, Hij zal koning zijn over de hele aarde! Een daarom worden in deze psalm álle volken opgeroepen op te klappen voor Hem. Applaus voor de Heer, de Eeuwige! En waarom? Omdat wij van Hem geloven dat Hij heel de wereld, alle volken geschapen heeft: Israël en Ismaël, Joden en Arabieren, Turken en Marokkanen, Russen en Amerikanen – en ook ons, Hollanders, boeren, burgers en buitenlui achter de duinen van de Noordzee. En waarom geloven we dat? Omdat zijn liefde voor zieken en zwakken, voor zondaren, helder en klaar ons voor ogen staat in Jezus, die onze kroonprins is.
Volken weest verheugd, jubelt, toont uw vreugd, prijst met handgeklap ’s Heren koningschap.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHARLES730
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 21:40
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | tja wat moet je hier op zeggen ? heb best wel medelijden met je joh |
Geen medelijden Klusser,
in het huwelijk voel ik me nog een vent van twintig
in het huwelijk is het het allerveiligst,
geen surrogaat,
en het gaat nooit voorbij ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 21:43
|
|
|
Je kunt klusser niet aansprakelijk gaan stellen voor t gedrag van mensen op cm naar vrouwen toe Chat,dan zat het er al in bij hun,snap je? Misschien maar goed ook dat hun ware aard dan naar boven komt nu.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 21:58
|
|
|
QSJE546 schreef: | Je kunt klusser niet aansprakelijk gaan stellen voor t gedrag van mensen op cm naar vrouwen toe Chat,dan zat het er al in bij hun,snap je? Misschien maar goed ook dat hun ware aard dan naar boven komt nu. | Dat heb ik ook niet gedaan, zie vorige bijdrages.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 22:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en wie is er nu gewonnen |
Zaterdag herkansing. Voor de boys ook leuker op de zaterdag. Of dat voor de pa's en ma's ook geldt als ze 's avonds thuiskomen , is nog maar de vraag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 22:13
|
|
|
Klusser: je kan je opgeven voor het programma "Help, ben Klusser!", dan kunnen ze daar misschien die zelfvoldane grijns van je hoofd..eh.. er afklussen....
Want je komt bij mij ook over als zelfvoldaan, zo van kijk mij is, ik heb seks, en ik durf dat te zeggen op een christelijke site. Lijkt of je daar trots op bent.
En een beetje zuur, maakt het hele deeg zuur...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 22:26
|
|
|
Heerlijk om te lezen.... hoe sommige mensen zooooooo snel op hun teentjes getrapt zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 22:40
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Klusser: je kan je opgeven voor het programma "Help, ben Klusser!", dan kunnen ze daar misschien die zelfvoldane grijns van je hoofd..eh.. er afklussen....
Want je komt bij mij ook over als zelfvoldaan, zo van kijk mij is, ik heb seks, en ik durf dat te zeggen op een christelijke site. Lijkt of je daar trots op bent.
En een beetje zuur, maakt het hele deeg zuur... |
je kunt klussy van veel betichten, maar niet dattie zuur is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 22:57
|
|
|
Klussy....
Kijk, in den bijbel staan verboden en geboden.
Onder andere geen seks buiten een relatie en niet stelen.
(teksten zelf opzoeken, heb nog meer te doen)
Als dan iemand nogal voldaan van zichzelf gaat lopen vertellen, trots, dat ie "best wel steelt", ja, dan zeg ik daar iets van.
En nu ga ik iets leuks doen!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 20 april 2012, 23:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 23:57
|
|
|
MIRJAM056 schreef: | Boswandeling in Den Dolder, verzamelen op station Den Dolder 11.00 uur voor een lekkere groepswandeling, erna gaan we wat drinken in de Egelantier, ieder betaald zelf zijn of haar drankje. |
Jammer ik kan niet lijkt me leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 00:47
|
|
|
Morgen m'n boeken uit de psychiatrie maar eens opslaan.... Ik voel steeds meer een variant bovenkomen op deze topic.... De pedicure zou ook geen kwaad kunnen om tenen in te korten
Cootje die zich steeds blijft verwonderen over mensen
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op zaterdag 21 april 2012, 00:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 01:02
|
|
|
dat wordt dus afkicken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 01:06
|
|
|
Laat maar naar boven komen die variant
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHARLES730
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 05:27
|
|
|
QSJE546 schreef: | vind t wel grappig dat sex hebben buiten een relatie of huwelijk om,wordt vergeleken met iets stelen Zelf vind ik intimiteit passen in een relatie maar dat gaat dan op voor hoe ik het prettig zou vinden. Ben wel heel erg benieuwd hoe God erover denkt om intiem te zijn met iemand waar je verder niks mee hebt.Kom daar nog niet uit. Wil iemand zijn of haar mening daar over uiten? Kan ik eindelijk eens een conclusie trekken |
Als ik de bijbelse boodschap goed versta is tot 1 vlees worden Gods wil voor mensen die door Hem in hun hart zijn samengevoegd. Ik denk dat dit gebeurd wanneer mensen elkaar trouw beloven voor de rest van hun leven. Dat is de diepe basis van het huwelijk. Daarna ga je samen naar het gemeentehuis, omdat je in deze samenleving jegens elkaar, eventuele kinderen en je medemensen nu eenmaal rechten en plichten hebt. En dan ga je natuurlijk naar de kerk om de vreugde over je huwelijk te delen met je broeders en je zusters. Ik denk dat tijdelijke seks buiten een context van blijvende trouw surrogaat is en dat je daarin een deel van je eigen identiteit kunt verliezen. Binnen de veilige relatie van het huwelijk kun je je sexuele leven beter gestalte geven en verder ontplooien. Ik denk dat je dan alleen de vreugde van sex kunt beleven die God jou wil schenken.
Mijn vriendin en ik hadden hier al een bericht over geplaatst binnen dit topic, maar sommigen mensen hebben dit op een of andere manier weten te verwijderen. Omdat ik de Heer Jezus Christus al 39 jaar in trouw en toewijding dien als evangelist, bijbelleraar en pastoraal counselor schokt me dit. Het Woord van God, de blijde boodschap is blijkbaar op CM niet welkom. Nu denk je misschien dat ik zal zeggen: ik ben blij dat ik CM binnen enkele dagen zal verlaten. Nee ik zeg: ik verlaat CM met tranen in mijn ogen.
Charles (en Neshera)
Laatst aangepast door
|
CHARLES730
|
op zaterdag 21 april 2012, 05:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHARLES730
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 05:42
|
|
|
CHARLES730 schreef: | Als ik de bijbelse boodschap goed versta is tot 1 vlees worden Gods wil voor mensen die door Hem in hun hart zijn samengevoegd. Ik denk dat dit gebeurd wanneer mensen elkaar trouw beloven voor de rest van hun leven. Dat is de diepe basis van het huwelijk. Daarna ga je samen naar het gemeentehuis, omdat je in deze samenleving jegens elkaar, eventuele kinderen en je medemensen nu eenmaal rechten en plichten hebt. En dan ga je natuurlijk naar de kerk om de vreugde over je huwelijk te delen met je broeders en je zusters. Ik denk dat tijdelijke seks buiten een context van blijvende trouw surrogaat is en dat je daarin een deel van je eigen identiteit kunt verliezen. Binnen de veilige relatie van het huwelijk kun je je sexuele leven beter gestalte geven en verder ontplooien. Ik denk dat je dan alleen de vreugde van sex kunt beleven die God jou wil schenken.
Mijn vriendin en ik hadden hier al een bericht over geplaatst binnen dit topic, maar sommigen mensen hebben dit op een of andere manier weten te verwijderen. Omdat ik de Heer Jezus Christus al 39 jaar in trouw en toewijding dien als evangelist, bijbelleraar en pastoraal counselor schokt me dit. Het Woord van God, de blijde boodschap is blijkbaar op CM niet welkom. Nu denk je misschien dat ik zal zeggen: ik ben blij dat ik CM binnen enkele dagen zal verlaten. Nee ik zeg: ik verlaat CM met tranen in mijn ogen.
Charles (en Neshera) |
Aanrader:
Het huwelijksverbond God en je partnerkeuze Het geheim van een goed huwelijk(De sleutel van blijvend geluk Gods ideeen of mensenlijke oplossingen het geheim achter sexualiteit) Inhoud van de laatste: - Het geheim - Je leven afleggen - Eenheid leidt tot kennen - Laat je niet beroven - De functies van man en vrouw Auteur van deze boeken: Derek Prince Verkrijgbaar bij oa.: Derek Prince Ministries info@nl.derekprince.com website: www.dpmnedrland.nl
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 07:27
|
|
|
Zaterdag 21 April, Psalm 47: 6-10; Een kroningslied.
Deze woorden kunnen we natuurlijk onmogelijk slaan op een soort Hemelvaart. Nergens in de Bijbel lezen we ook maar iets over een Hemelvaart van God. Waarom zou Hij ook ten hemel varen? Hij woont in de hemel, Hij is er thuis.
De juiste betekenis van dit psalmwoord mag dan onduidelijk zijn, we kunnen er wel naar raden. Het zal waarschijnlijk iets te maken hebben met de terugkeer van de ark in Jeruzalem. Stel je voor: het symbool van Gods presentie is tijdelijk afwezig geweest; maar nu wordt de ark opnieuw de tempelberg opgedragen en naar het heiligdom gebracht. Het is alsof God ten hemel vaart! Onder gejuich wordt het symbool van zijn aanwezigheid naar de top gestuwd: de Eeuwige keert terug op de plaats die Hij heeft verkoren! Dat is de reden voor een feest. Gejuich, gejubel, applaus, bazuingeschal, samengestroomde menigten, uitzinnige vreugde, één groot loflied voor God! Je zou willen dat de Hemelvaartsdag zo’n dag zou zijn! Geen wonder dat deze psalm bij voorkeur op die dag in de kerken gezongen wordt. Het is omdat wij vieren dat Gods presentie thuiskomt! Jezus, het symbool van Gods aanwezigheid bij uistek, zijn beelddrager, zijn Icoon, komt terug, vaart op naar de Vader, komt te zitten op zijn troon, aan de rechterhand van de Allerhoogste. Dat moet worden gevierd, dat is reden voor uitbundige blijdschap! In Christus hebben we de hoop voor de toekomst: er is een koning die ons met liefde regeert – en daarom zingen we!
God stijgt blinkend schoon met gejuich ten troon, luid bazuingeschal meldt het overal. Zingt Gods eer, heft aan, ’s Konings eer, heft aan. Heel de aarde hoort naar des Heren woord, is zijn rijksgebeid. Zingt een kroningslied! Die de volken leidt troon in heiligheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 09:30
|
|
|
Ik heb er zin in...
Maar of het de CHAUFFEUR lukt om 4 DAMES in de auto te krijgen dat is een vraag...
En of de CHAUFFEUR het overleefd.....
Ik vrees dat hij gaat zingen:
IK HEB MIJN WAGEN VOLGELADEN VOL MET........
Hij is trouwens wel wat gewend......
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 21 april 2012, 09:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 09:35
|
|
|
...hopelijk is het volgende week beter weer...anders krijgen we de BBQ niet door die regen...en moeten we waterkieken eten ipv een hete kippebout
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|