Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 23:01
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Voor de echte man ....Mario ...is dat toch geen probleem |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 23:18
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hoe klinkt dat??? Is dat een dof ...of een luid verstaanbaar geluid??? |
oei, dat is een moeilijke vraag, zeeland!! het is hier een openbaar forum, dus laat ik me netjes (proberen) uit te drukken.
na aankomst doen we uiteraard een bak koffie............(als we toekomen aan het zetten, want het babbelt nogal makkelijk............) afijn, staat de koffie aan, dan babbelen we uiteraard nog wat........ en schenken de koffie in de mokken (tenzij we daar even niet aan toekomen vanwege de gezellige babbel die we hebben) dan drinken we koffie, tussen de lange babbels door, om vervolgens opnieuw in te schenken, als we daar aan toekomen................
dus nogmaals; uit haar nek kletsen doet xabia écht niet; ze is gewoon een enorm gezellige meid, met heeeeeerlijke koffie(-babbels)
kortom, zeeland; ze klinkt als de zachte G van Gezelligheid..........
(en ze kan ook heerlijk rustig zitten genieten van de gezelligheid, maar dat zeg ik er uiteraard even niet bij!!)
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 17 april 2012, 23:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 23:33
|
|
|
...ik wandel nooit meer strand in Zeeland...ik heb zelfs geen zee gezien, gehoord of geroken...Ik vraag me af of er wel een zee is in Zeeland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 23:46
|
|
|
Ik geloof ook wel...dat jullie aan elkaar gewaagd zijn!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 23:50
|
|
|
vastgesteld dat tecniek ook niet alles is...kan wel sms-en maar niks ontvangen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 23:57
|
|
|
JOL252 schreef: | Hey Frank, leuk dat je me een chatbericht stuurt en iets interpreteert en me vervolgens blokkeert, zo kan ik je ook geen uitleg geven, dat ik via mijn gsm op CM zat en dan moeilijk chats kan zien. Ik heb dus geen chat van je ontvangen, geen vraag van je gezien en er is sprake van een misverstand. Zo kan ik je ook niet netjes en beleefd bedanken voor je "complimenten" aan mijn adres. Als je me weer ontblokt kunnen we misschien het contact op een andere manier voortzetten.
met een vriendelijke groet, Jo die excuses wel op zijn plek vindt maar niet verwacht. |
Je antwoord staat in het topic "blokkeren"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 23:58
|
|
|
TINK100 schreef: | vastgesteld dat tecniek ook niet alles is...kan wel sms-en maar niks ontvangen.... |
ben je lid van voodoofoon??? Hun 'tecniek' laat het de laatste tijd afweten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 00:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ben je lid van voodoofoon??? Hun 'tecniek' laat het de laatste tijd afweten |
neee, nog eenvoudiger dan dat: simpel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 07:59
|
|
|
TINK100 schreef: | neee, nog eenvoudiger dan dat: simpel.... |
dat is ook niet zo simpel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 08:03
|
|
|
Het is nu 8 uur en de zon schijnt dwars door de gordijnen. Uitslapen lukt me niet meer
Geschoren, gewassen, gegeten en tanden gepoetst.
En nu?
Oja, morgen is Brigit jarig
Taarten maken????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 08:52
|
|
|
Goeie morgen Nederland !!!!!! aan de koffie, zonnetje in men keuken en iPodje aan
http://youtu.be/wVxURWm1rcQ
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 10:38
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | Dat seks lekker is wist je al. Dat seks goed is voor je gemoedstoestand wist je ook, maar wist je dat seks ook ontzettend gezond is voor je lichaam?
Nog niet zo lang geleden werden jongeren bang gemaakt met uitspraken als ‘van masturberen krijg je puistjes’! Ook nu nog leven in landen als India mensen die denken dat het ‘verliezen’ van sperma slecht is voor het lichaam. Gelukkig weten we tegenwoordig wel beter. Seks is niet slecht, seks is goed! |
Ik denk dat bijna iedereen dat weet.
Die stofjes die vrijkomen, krijg je ook als je creatief bent, leuke dingen doet, bij humor, bij sport en lichamelijke beweging zoals fietsen, bij een goede film kijken, bij een goed boek lezen etcetera.
Ik begrijp niet, dat als iemand pretendeerd christen te zijn, hij gewoon zegt dat ie nu en dan weleens seks heeft. Terwijl hij niet getrouwd is, of geen duurzame relatie heeft.
Dat vind ik hetzelfde als je dan zegt dat je nu en dan weleens iets steelt uit een winkel ofzoiets.
De bijbel is daar duidelijk in...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 18 april 2012, 10:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 10:41
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Wat een gedoe allemaal
|
Hahahahah, ja Herman, dat plaatje doet me ergens aan denken , ook het juiste tempo
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 18 april 2012, 10:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 10:58
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik denk dat bijna iedereen dat weet.
Die stofjes die vrijkomen, krijg je ook als je creatief bent, leuke dingen doet, bij humor, bij sport en lichamelijke beweging zoals fietsen, bij een goede film kijken, bij een goed boek lezen etcetera.
Ik begrijp niet, dat als iemand pretendeerd christen te zijn, hij gewoon zegt dat ie nu en dan weleens seks heeft. Terwijl hij niet getrouwd is.
Dat vind ik hetzelfde als je dan zegt dat je nu en dan weleens iets steelt uit een winkel ofzoiets.
De bijbel is daar duidelijk in... |
Schijnbaar vinden velen de bijbel niet zo duidelijk Shanita... Althans, ze lezen het anders dan jij. Jij hebt jouw persoonlijke leefregels uit de bijbel, daarom begrijp jij niet dat een ander kan leven met bepaalde dingen die jij vanuit de bijbel als fout ziet.
Hou je echter in de gaten dat jij vast ook wel dingen doet of niet doet die andere christenen vanuit hun leefregels uit dezelfde bijbel zondig vinden? Zo zijn er zat die bijvoorbeeld geen gas of elektra wensen te gebruiken op zondag in het kader van de zondagsheiliging. Anderen zien juist weer die zondagsheiliging als fout omdat de sabbathsdag geheiligd diend te zijn. Een bischop uit Breda zei ooit dat hongerigen het recht hebben een brood te stelen. Daar kun je het ook mee eens zijn of niet. Een ander ziet er geen kwaad in te genieten van sex terwijl er geen huwelijk is, of zelfs maar een relatie, zolang geen van beiden maar niet gehuwd is. Scheiden mag niet, zijn maar n paar bijbelse gronden voor, hoevelen, ook christenen, zijn niet gescheiden om andere redenen? Een vrouw die vanwege de centjes en de sociale status bij haar man blijft die ze verafschuwd en waar ze omwille van de lieve vrede dan af en toe maar eens sex mee heeft, is die niet ten diepste gelijk aan een hoer?
zo kan ik nog wel honderden voorbeelden noemen Shanita, maar daar gaat dit topic niet over.
Dus om on-topic te blijven: wist jij dat sex gezond is Shanita?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 11:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Alleen bij mij rijst wel eens de vraag, wat als je nooit gehuwd bent geweest en nooit een relatie hebt gehad, is het dan zo fout als je ook wel eens zou willen weten en voelen wat het is om seks te hebben?
|
ik vind dat niet raar; het zou me verbazen als het anders zou zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUSSER904
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 12:20
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik denk dat bijna iedereen dat weet.
Ik begrijp niet, dat als iemand pretendeerd christen te zijn, hij gewoon zegt dat ie nu en dan weleens seks heeft. Terwijl hij niet getrouwd is, of geen duurzame relatie heeft.
De bijbel is daar duidelijk in... |
ja ben het met pieter eens wat hij schrijft en lees het topic eens goed als jij de zonden der bijbel kunt laten ben je een gelukkig mens maar in het topic heb ik het over dat sex gezond en nog meer ik heb het niet over gehuwd of vrijgezel dus even goed lezen en als jij tegen sex bent buiten het huwelijk is dat jou mening en die respecteer ik dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUSSER904
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 12:21
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hahahahah, ja Herman, dat plaatje doet me ergens aan denken , ook het juiste tempo |
alleen dit begrijp ik niet van je als je zn ophef over mijn topic maakt dat je hier wel mee kan lachen verbaasd me wel een beetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUSSER904
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 12:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ben je lid van voodoofoon??? Hun 'tecniek' laat het de laatste tijd afweten | als je vodoofoon hebt nu heb je gratis blind date , want je krijgt zomaar iemand anders aan de lijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 13:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik wandel nooit meer strand in Zeeland...ik heb zelfs geen zee gezien, gehoord of geroken...Ik vraag me af of er wel een zee is in Zeeland. |
Als buurlander weet jij wel beter , Frankie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 13:35
|
|
|
Vanochtend op mn werk ...... ha , het is mooi weer , laat ik vanmiddag vrij nemen om een paar uurtjes te gaan vissen. Stap ik om 12 uur naar buiten ............ ik dacht , nee , toch maar niet. Wat een wind zeg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 13:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vanochtend op mn werk ...... ha , het is mooi weer , laat ik vanmiddag vrij nemen om een paar uurtjes te gaan vissen. Stap ik om 12 uur naar buiten ............ ik dacht , nee , toch maar niet. Wat een wind zeg. |
Het weerbericht van te voren beluisteren, kan geen kwaad Visser, zeker in Nederland is dat wel een goed idee.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 15:55
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | als je vodoofoon hebt nu heb je gratis blind date , want je krijgt zomaar iemand anders aan de lijn |
er is er maar 1 die ik aan de lijn wil hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 15:57
|
|
|
TINK100 schreef: | er is er maar 1 die ik aan de lijn wil hebben... |
oké, Tink, ik zal mijn gsm dan maar aanzetten...eerst zoeken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 15:59
|
|
|
PIETER649 schreef: | Schijnbaar vinden velen de bijbel niet zo duidelijk Shanita... Althans, ze lezen het anders dan jij. Jij hebt jouw persoonlijke leefregels uit de bijbel, daarom begrijp jij niet dat een ander kan leven met bepaalde dingen die jij vanuit de bijbel als fout ziet.
Hou je echter in de gaten dat jij vast ook wel dingen doet of niet doet die andere christenen vanuit hun leefregels uit dezelfde bijbel zondig vinden? Zo zijn er zat die bijvoorbeeld geen gas of elektra wensen te gebruiken op zondag in het kader van de zondagsheiliging. Anderen zien juist weer die zondagsheiliging als fout omdat de sabbathsdag geheiligd diend te zijn. Een bischop uit Breda zei ooit dat hongerigen het recht hebben een brood te stelen. Daar kun je het ook mee eens zijn of niet. Een ander ziet er geen kwaad in te genieten van sex terwijl er geen huwelijk is, of zelfs maar een relatie, zolang geen van beiden maar niet gehuwd is. Scheiden mag niet, zijn maar n paar bijbelse gronden voor, hoevelen, ook christenen, zijn niet gescheiden om andere redenen? Een vrouw die vanwege de centjes en de sociale status bij haar man blijft die ze verafschuwd en waar ze omwille van de lieve vrede dan af en toe maar eens sex mee heeft, is die niet ten diepste gelijk aan een hoer?
zo kan ik nog wel honderden voorbeelden noemen Shanita, maar daar gaat dit topic niet over.
Dus om on-topic te blijven: wist jij dat sex gezond is Shanita? |
je hebt gelijk Pieter.... er zijn mensen die dingen doen om God te eren en er zijn mensen die die dingen juist niet doen om God te eren...dus hoe lees en leef je naar de bijbel? Petrus meen ik gaf al aan dat er mensen zijn die bepaalde dingen niet eten om God te e ren en een ander eet ze juist wél, om excat de zelfde reden...... Dus, wat iemand doet is alleen ter verantwoording van die person in kwestie......
Tink, die toch ook wel vind dat er gezonde dingen te beleven zijn in het leven.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 16:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | oké, Tink, ik zal mijn gsm dan maar aanzetten...eerst zoeken... |
wil ik je sms-en?? ik krijg toch nix terug.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 16:00
|
|
|
mooi werk miss X!! beter dan wat ik heb gedaan.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 16:34
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | ik heb daar geen antwoord op erika maar ik weet wel dat ik dr geen 300 zou willen hebben 1 is al wel genoeg om mee eens te blijven , of misschien was dat het wel dat ze dr daarom zoveel hadden konden ze wisselen , nee alle gekheid op een stokje , ik denk dat God dat ook niet wilde zo , iedere man of vrouw zn eigen partner zo heeeft God het gewild |
2 Koningen in ons, welke wil je op de troon ?
http://youtu.be/beeYDgztJ_M
Mooi neergezet door Martin Brand - Koning Ik, start vanaf minuut 4.
Dank voor de tip, Ank. Groetjes, Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op woensdag 18 april 2012, 16:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 16:56
|
|
|
TINK100 schreef: | wil ik je sms-en?? ik krijg toch nix terug..... |
Ik vind dat stom ding alweer niet meer...en ik heb ook een ander nummer denk ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKTVIS960
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 17:26
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 17:34
|
|
|
vind t wel grappig dat sex hebben buiten een relatie of huwelijk om,wordt vergeleken met iets stelen Zelf vind ik intimiteit passen in een relatie maar dat gaat dan op voor hoe ik het prettig zou vinden. Ben wel heel erg benieuwd hoe God erover denkt om intiem te zijn met iemand waar je verder niks mee hebt.Kom daar nog niet uit. Wil iemand zijn of haar mening daar over uiten? Kan ik eindelijk eens een conclusie trekken
|
|
Naar boven |
|
|